Strona 1 z 2
UAZOWOŁGA
: wt kwie 04, 2006 7:56 pm
autor: krolik
Dobra wiem że o uazowołdze było już sporo ale właśnie robie remont silnika więc stąd moje pytanko. Dół pieca biore z uaza głowice z wołgi a co z wałkiem rozrządu, pompą oleju z uaza czy z wołgi

Za pompą z wołgi przemawia do mnie łatwiejszy montaż aparatu zapłonowego bo na sześciokancie a nie na tej chorej płetwie, ale nie wiem jak z jej wydatkiem co wy sądzicie?
: wt kwie 04, 2006 9:35 pm
autor: kuki469
z tego co zauważyłem to wołgowska lepiej daje, u mnie na zimnym pełna 6 na gorącym w czasie jazdy 3-4, musi ostro w dupe dostać żeby spadło poniżej 2. Widziałem wiele uazów na orginale dla kttórych ten wynik był nieosiągalny, chyba że te silniki takie były
A nie ma innego mocowania?? Zresztą wydajność pompy zależy od uszczelki między deklem z zaworem bezpieczeństwa a resztą. I Naciągnięcie samej spręzyny w zaworze, regulowane podkładkami.
chyba inne są też popychacze ale tego nie wiem
: wt kwie 04, 2006 9:36 pm
autor: luk
Temat dość populary więc może niech ktoś kto sie zna i to przerabiał napisze w punktach(bez kasztanienia): to bierzemy z uaza, to trzeba wziąść z wołgi, uważać na to i to. Dzięki temu nie będzie więcej takich pytań.
A tak btw ostatnio dowiedziałem jaka jest naukowa nazwa na kasztanienie - metadyskusja

: śr kwie 05, 2006 9:45 am
autor: Kasprol
: śr kwie 05, 2006 6:46 pm
autor: vandall1
Zaś jest jeszcze problem z uszczelką pod głowicę.Ma być wołgoska,bo uazowska jest tak wykrojona,że puszcza wodę przez komory szklanek do oleju.../Wlałem kiedyś wiadro wody do silnika i jeszcze nie miał dość

-za to oleju,a raczej emulsji aż duże nadto/
: śr kwie 05, 2006 6:49 pm
autor: mudder
coż ja po ostatniej jeździe w wodzie rozcieńczyłem olej wodą tak że mi ciśnienia nie chciął złapać cóż jutro zpuszczę olej przpłukam świeżym olejem zaleję nowym i zobaczymy powinno grać ten silnik naprawdę jest tolerancyjny

: śr kwie 05, 2006 7:21 pm
autor: vandall1
No mi on wtedy odpalił nawet,ale jak z bagnetu poszedł gejzer to dopiero było
Z trudem potem namierzyłem ten przeciek-to widać dopiero jak się zdejmie ten stalowy dekielek na bloku /co przysłania laski/.
: śr kwie 05, 2006 7:31 pm
autor: lisiurski
vandall1 pisze:No mi on wtedy odpalił nawet,ale jak z bagnetu poszedł gejzer to dopiero było
Z trudem potem namierzyłem ten przeciek-to widać dopiero jak się zdejmie ten stalowy dekielek na bloku /co przysłania laski/.
No ładnych rzeczy się o swoim silniku dowiaduje

: śr kwie 05, 2006 7:36 pm
autor: vandall1
O w mordę...

: śr kwie 05, 2006 8:32 pm
autor: Kasprol
: śr kwie 05, 2006 9:59 pm
autor: lisiurski
Koniec żartów silnik kupiłem w stanie znanym i żadnych zastrzeżeń nie wnoszę i mam nadzieję, że zabrzmiało to jako przejaw wazeliniarstwa, co też było moim zamiarem

: śr kwie 05, 2006 10:24 pm
autor: mudder
proszę powiedz ile zapłaciłeśza ten silnik pytam z ciekawości

: śr kwie 05, 2006 10:58 pm
autor: klucz13
Ty nie ściemniaj tylko wymiary a dokladne mają być , umyślnym slij bo wiosna Panie i motać czs zacząć

: czw kwie 06, 2006 12:07 am
autor: vandall1
Zwichrowany to ja byłem,bo to 5-ta rano była

Zresztą jak lisiurski go brał....historia fiu fiu stara już.Ile dał to nie pamietam,ale pewnie za dużo,czyli tyle ile sie należy
Chodzi do dzisiaj to najwazniejsze
Wazeliniarstwo doceniam i liczę na wiecej od przemiłego kolegi

: czw kwie 06, 2006 12:12 am
autor: klucz13
vandall1 pisze:
Zwichrowany to ja byłem,bo to 5-ta rano była

I wszystkie ksiązki a nawet rękopisy były przeczytane

: czw kwie 06, 2006 12:16 am
autor: vandall1
O 8 mej mieliśmy na imprezę wyjechać.No to dalismy radę jeszcze to poprawić i fura była gotowa na 730.I pojechaliśmy.....się wyspać

: czw kwie 06, 2006 6:04 pm
autor: lisiurski
mudder pisze:proszę powiedz ile zapłaciłeśza ten silnik pytam z ciekawości

300 pln czyli wychodzi ok 3zl/KM

: czw kwie 06, 2006 6:24 pm
autor: mudder
ee to luzik dobra cena pod warunkiem że silnik sprawny

: czw kwie 06, 2006 6:36 pm
autor: lisiurski
Jak najbardziej sprawny kupiony w pełnej świadomości żadnej pomroczności.
W ramach bezpłatnego serwisu po roku użytkowania wymieniono pierścienie dodam, że w sposób bardzo profesjonalny, co miało zabrzmieć jak najbardziej wazeliniarsko gdyż liczę na równie udany montaż mechanika który to mi się marzy

: czw kwie 06, 2006 7:47 pm
autor: UAZ4x4
He He Widze że ktoś chce integrować dwa silniki razem ... ok jak potrzeba mam dwa Wołgę oraz uaza na zbyciu wię zapraszam na priva może sie dogadamy ..... A prób inegracji nie podejmuje Wiem wiem znam wasze zdanie na temat DIESLA a swoje i tak mam inne

Diesel = muł, to do mnie pasuje. I nie bedzie (CHYBA) TAKICH PROBLEMóW robił jak chol ... rna benzyna.
: czw kwie 06, 2006 7:54 pm
autor: vandall1
lisiurski pisze:...............................................................................W ramach bezpłatnego serwisu po roku użytkowania wymieniono pierścienie dodam, że w sposób bardzo profesjonalny, co miało zabrzmieć jak najbardziej wazeliniarsko gdyż liczę na równie udany montaż mechanika który to mi się marzy

Mówisz,że robimy ten temat

?A w końcu chcesz na deklu,czy z wałka?
No dobra,sam zdecyduję...

Ino muszę "filing"złapać.
: czw kwie 06, 2006 8:25 pm
autor: lisiurski
vandall1 pisze: Mówisz,że robimy ten temat

?A w końcu chcesz na deklu,czy z wałka?
Na deklu to każdy ma ja to bym widział to na wałku

: czw kwie 06, 2006 8:30 pm
autor: vandall1
: pt kwie 07, 2006 5:53 pm
autor: mudder
dzisiaj zmarała moja uazo wołga miała w sobie siedem litrów oleju z wodą

: pt kwie 07, 2006 6:01 pm
autor: lisiurski
Przyjmij nasze kondolencje
