Strona 1 z 1
Regeneracja pompy hamulcowej od W 123 Help HE ????
: pn kwie 10, 2006 7:13 pm
autor: UAZ4x4
Panowie potrzebuje szybko pomocy Kupiłem zestaw regeneracyjny do pompy hamulcowej od W123 i niewiem jak wyciagnąć taki biały (chyba teflonowy) krążek wewnątrz pompy... Zdjołem pierscien potem podkładkę i gumkę ale utknąłem na tym białym elemencie. Za tym jest już chyba spręzyna i tłok ale jak to wyciągnąć

?? HELP ME

!

: pn kwie 10, 2006 7:16 pm
autor: faziuaz
......prosta sprawa ......sprężone powietrze ci pomoże....przyłóż z drugiej strony...(tylko żebyś tłoczek póżniej znalazł...

)
: pn kwie 10, 2006 7:21 pm
autor: UAZ4x4
Dziekuje a jak nie mam sprężarki ... kurde zastanawialem się czy z własnej paszczy ciśnienie wystarczy ale nie wystarcza. Pompka do roweru

? Penie by zadziałała. Ale nie mam więc. Jeżeli wystarczy cisnienie to powinno wystarczyć także ciągnięcie tłoczka w stronę tegoż pierscienia i powinien wyjść razem z tłoczkiem ... czy się myle???
: pn kwie 10, 2006 7:27 pm
autor: gosc
SILA RAK MOZE BYC ZBYT MALA sprobuj na cpn-ie
: pn kwie 10, 2006 7:28 pm
autor: UAZ4x4
Czy może ktoś ma skan manuala mercedesa W 123 lub "kaczki"??? lub zna linki z których można to ściągnąć. Interesują mnie rysunki z wykazem częsci.
: pn kwie 10, 2006 7:33 pm
autor: gosc
pytaj na mercu

: pn kwie 10, 2006 8:39 pm
autor: UAZ4x4
Sila sprężarki też nie była za mocna siedzi to gówno i nie ma zamiaru się ruszyć.

ale czy powinno to wyjść razem z tłoczkiem ponieważ jezeli tobrze kombinuje jest to teflonowe łożysko tłoczka....
: pn kwie 10, 2006 8:51 pm
autor: gosc
to jest oslonka tloczkow , ale skoro cisnienie niepomoglo to dobry boze niepomoze chyba

: pn kwie 10, 2006 9:05 pm
autor: UAZ4x4
Czy do tej pompy mozna sie dostać od tyłu czy to jest na stałe zabite ....

: pn kwie 10, 2006 9:09 pm
autor: gosc
do pompy dostaniesz sie tylko od strony trzpienia , przykro mi ale musisz jakos pozbyc sie tej tuleji albo nowa pompa

: pn kwie 10, 2006 9:15 pm
autor: Albert_N
zapraszam na
http://macmerc.netium.com.pl, jest dzial z instrukcjami oraz forum

: pn kwie 10, 2006 10:02 pm
autor: vandall1
Pierdyknij powietrzem przez wyjście przewodu,jak nie wyjdzie-wciśnij z powrotem.Po paru próbach wyjdzie.
A segera to tam nie ma??
: wt kwie 11, 2006 9:51 am
autor: gosc
vandall1 pisze:Pierdyknij powietrzem przez wyjście przewodu,jak nie wyjdzie-wciśnij z powrotem.Po paru próbach wyjdzie.
A segera to tam nie ma??
juz go zdja
: wt kwie 11, 2006 10:10 am
autor: Mag69
UAZ4x4 pisze:Czy może ktoś ma skan manuala mercedesa W 123 lub "kaczki"??? lub zna linki z których można to ściągnąć. Interesują mnie rysunki z wykazem częsci.
http://mb.braingears.com/123_DISK1/program/matrix6.htm

: wt kwie 11, 2006 4:05 pm
autor: Mieszko
a najprosciej wykrecic z korpusu srube odpowietrzajaca, ktora jednoczesnie blokuje sekcje.................
: wt kwie 11, 2006 4:52 pm
autor: faziuaz
[quote="Mieszko"]a najprosciej wykrecic z korpusu srube odpowietrzajaca, ktora jednoczesnie blokuje sekcje.................[/quote]
...słuszna uwaga....niektóre pompy mają takie cuś.....sprawdż u siebie..
: wt kwie 11, 2006 8:03 pm
autor: gosc
Mieszko pisze:a najprosciej wykrecic z korpusu srube odpowietrzajaca, ktora jednoczesnie blokuje sekcje.................
tyle ze na zdjeciu jej niema (spodnia czesc pompy)
: czw kwie 13, 2006 12:37 am
autor: vandall1
W żukensie to jest i bez wykręcenia całość bebechów nie wyleci.W mercu raczej nie i pozostaje dymać i wpychać aż wyskoczy
