jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
notbad
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: notbad » pn kwie 17, 2006 9:46 pm
Witam wszystkich:)) Mam pytanko ogromnie dla mnie ważne. Niedawno kupiłem Uaz'a i jestem w trakcie drobnych napraw. Muszę między innymi nabić nowe okładziny hamulcowe. Co radzicie Panowie (i być może Panie?). Czy pasują okładziny z Żuka, a może z Nysy.
Ponadto poszukuję bocznych (tylnych) opuszczanych czy ktoś wie gdzie można tanio je znaleźć- może pasują od Nysy lub innego archaicznego lub nie pojazu.
Pozdrawiam ciepło
don Norberto
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » pn kwie 17, 2006 9:52 pm
Legnica
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » pn kwie 17, 2006 9:55 pm
Legnica
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » pn kwie 17, 2006 10:02 pm
Okładziny żuka są trochę krótsze od uazowych, trzeba też pod nie nawiercić nowe otwory, bo z uazowymi się nie pokrywają, ja mam żukowskie i nie narzekam.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn kwie 17, 2006 10:11 pm
zukowskie tylko pamitaj kup takie zeby mialy otwory podlug ktorych bedziesz mogl nawiercic nowe otwory w szczece bo orginalne za hu hu niebeda pasowac
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt kwie 18, 2006 9:05 am
kupuj zukowskie BEZ OTWOROW latwiej nawiercic otwor i fazke (wiertlo do drewna ze szpicem) niz wiercic szczeki

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » wt kwie 18, 2006 9:29 am
mozna i tak tylko pamietaja zeby fazka nebyla zagleboko bo przy hamowaniu zetnie okladzine
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt kwie 18, 2006 9:58 am
fazka 1.5- 2.5mm
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt kwie 18, 2006 3:23 pm
Kumpel od dłuższego czasu zakłada żukowskie nie wiercone na klej i też bezproblemowo jeździ (tylko na mnie nie krzyczcie, to działa)

-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » wt kwie 18, 2006 3:55 pm
Też mi mówił gość w warsztacie o klejonych że lepsze bo można je zjechac do 2mm a tak to nity już drze. No ja bym takim optymista nie był, ale może to i prawda?? Ciekawe tylko na co kleją??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Michał

- Posty: 416
- Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
- Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michał » wt kwie 18, 2006 4:08 pm
Kuki też kleił w tamtym roku, ale efekty były trochę odmienne od zakładanych

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » wt kwie 18, 2006 8:15 pm
Kleić można bo są warsztaty które to robią tylko potem taki klej się wypala w piecu (ośmiorniczka odpada

). Do nitowania potrzebne były podobno okładziny z wewnętrzną siatką a przeznaczone do klejenia takiego wzmocnienia nie mają . Ja mam klejone okładziny ręcznego hamulca i jest

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr kwie 19, 2006 6:18 pm
Kleić można bo są warsztaty które to robią tylko potem taki klej się wypala w piecu (ośmiorniczka odpada ). Do nitowania potrzebne były podobno okładziny z wewnętrzną siatką
....nie prawda.....bez siatki również się nituje.......tylko ostrzożnie bo może ci zabraknąć okładzin,jak doświadczenia nie masz.....

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » śr kwie 19, 2006 8:43 pm
faziuaz pisze:Kleić można bo są warsztaty które to robią tylko potem taki klej się wypala w piecu (ośmiorniczka odpada ). Do nitowania potrzebne były podobno okładziny z wewnętrzną siatką
....nie prawda.....bez siatki również się nituje.......tylko ostrzożnie bo może ci zabraknąć okładzin,jak doświadczenia nie masz.....

Wszystko można bo do odważnych świat należy.
Nitować można ostrożnie i hamować też ostrożnie.
Opisałem tylko to co powiedział mi człowiek robiący to zawodowo i biorący jakąś odpowiedzialność a "wybór należy do Ciebie".
-
notbad
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: notbad » czw kwie 20, 2006 8:27 pm
No Pany:)) Właśnie wróciełem z garażu- hamulce zrobione choć nie było lekko- okładziny Żuk, nie wiercone (koszt 4 zł za szt.)
Najpierw wierconko wiertłem 4 (takim jak nity) a póxniej 8, nie na wylot , tak aby łeb się schował- siatki nijakiej tam wzmacniającej nie było- na razie wszystko chodzi gut- jutro jazda w teren i ostateczny sprawdzian i byc moze regulacja na sworzniach
Dzieki wszystkim za głosy na ten temat
Pozdrawiam
Norbert
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw kwie 20, 2006 9:42 pm
Michał pisze:Kuki też kleił w tamtym roku, ale efekty były trochę odmienne od zakładanych

hehe ano klejone było a potem okuwane. znaczy wszystko ok z klejeniem ale heble wtedy lały, wszystko ujebane, sprężyny nie działały więc nie odbijały i jak dostało temperatury to spadło. Okuwam żukiem, nawiercam sam okładzinę, chwila roboty a koszt z 20 zł na most.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw kwie 20, 2006 9:53 pm
notbad pisze:
Ponadto poszukuję bocznych (tylnych) opuszczanych
O jakie szyby boczne opuszczane idzie

Władek - Kraków
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw kwie 20, 2006 11:01 pm
Władek pisze:notbad pisze:
Ponadto poszukuję bocznych (tylnych) opuszczanych
O jakie
szyby boczne opuszczane idzie

chyba siedzenia

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
notbad
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: notbad » sob kwie 22, 2006 9:19 pm
wladziu chodzi mi o siedzenia ale gdzies mi sie zapodzialo jedno slowo- wielkie przepraszam:))
-
avatar1000

- Posty: 356
- Rejestracja: ndz mar 12, 2006 9:27 pm
- Lokalizacja: Rzeszów/Ropczyce
Post
autor: avatar1000 » śr kwie 26, 2006 6:45 pm
Ja obecnie jezdze na tarczach z Suzi i w koncu samochod zaczal hamowac..moze taki patent??bo standartowe hamulce wiele do zyczenia pozostawiaja..
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » śr kwie 26, 2006 8:17 pm
avatar1000 pisze:Ja obecnie jezdze na tarczach z Suzi i w koncu samochod zaczal hamowac..moze taki patent??bo standartowe hamulce wiele do zyczenia pozostawiaja..
moze foto i opis

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » śr kwie 26, 2006 8:48 pm
LJ 70
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości