Nowe sworznie i co teraz????

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Nowe sworznie i co teraz????

Post autor: pakjusz_pl » pt maja 12, 2006 10:31 pm

Dzis mam do zaprezentowania nowy "problem" mianowicie wymienilem sworznie zwrotnic na nowe... wszystko niby ok ale kierownica teraz mi strasznie ciezko chodzi???? co z tym fantem zrobic???? wiem ze tam przychodza takze takie podkladki regulacyjne moze te odpowiednie trzeba dobrac???? kto juz to przerabial to mile widziana instrukcja :roll: 8)
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nowe sworznie i co teraz????

Post autor: benes » pt maja 12, 2006 10:37 pm

pakjusz_pl pisze:Dzis mam do zaprezentowania nowy "problem" mianowicie wymienilem sworznie zwrotnic na nowe... wszystko niby ok ale kierownica teraz mi strasznie ciezko chodzi???? co z tym fantem zrobic???? wiem ze tam przychodza takze takie podkladki regulacyjne moze te odpowiednie trzeba dobrac???? kto juz to przerabial to mile widziana instrukcja :roll: 8)
dobierz dobrze podkładki regulacyjne (różne grubości ze 2 lub 3 rodzaje), ale tyle samo na górze jak i na dole
U mnie weszło bardzo mało podkładek chociaż wcześniej czytałem że na sworznie kulowe potrzeba dużo podkładek
Ostatnio zmieniony pt maja 12, 2006 10:40 pm przez benes, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pt maja 12, 2006 10:37 pm

A nasmarowales zwrotnice bo chyba się je powinno posmarować :roll: Ale ja się nieznam także cicho siedze :)2
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt maja 12, 2006 10:51 pm

za malo podkladek , i smaru troche !!
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob maja 13, 2006 8:07 am

Smaru dalem duzo.... wszystko bylo przesmarowane a sworznie takie jak byly mialem poprzednio "panewki" wiec mowicie podkladki trzeba podlozyc???? Tyle samo z gory i z dolu na obu zwrotnicach takie same???? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » sob maja 13, 2006 10:07 am

Tyle samo na dole co na górze, a ilość podkładek na każdą zwrotnice może być inna, to zależy.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob maja 13, 2006 11:24 am

czy rozwierciles panewki ??
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » sob maja 13, 2006 7:51 pm

gosc pisze:czy rozwierciles panewki ??
Jakie panewki ? Toż to swożnie kulowe, co zostało napisane.
Tylko regulacja podkładkami. Jeżeli robimy na ciasno to tylko przed przeglądem. Później oczywiście dołożyć podkładek, żeby było luźniej. Tu nic innego się nie wymyśli, metodą prób ustalić ilość podkładek.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob maja 13, 2006 8:46 pm

jac.uaz pisze:Toż to swożnie kulowe, co zostało napisane.
ja tutaj niewidze nigdzie ze lozyska !!
pakjusz_pl pisze:Smaru dalem duzo.... wszystko bylo przesmarowane a sworznie takie jak byly mialem poprzednio "panewki" wiec mowicie podkladki trzeba podlozyc???? Tyle samo z gory i z dolu na obu zwrotnicach takie same???? :roll:
napisane ze panewki , wiec wywnioskowalem ze sworznie starego typu , jesli sie myle prosze o wypowiedz @pakjusz_pl
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pn maja 15, 2006 4:44 pm

sworznie tego typu zostaly wbite: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0pt ... ox2bo.html no to widze ze pozostaje kupic podkladki i probowac podkladac je az w miare "optymalnie" kierownica zacznie skrecac :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » pn maja 15, 2006 8:58 pm

O quzwa dlaczego zamontowałes sworznie starego typu DLACZEGO??? :)16

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn maja 15, 2006 9:00 pm

zeby za 3 miesiace pogrzebac przy kochanym uazie :)2 :)21
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » wt maja 16, 2006 8:46 pm

aaaaaaa to bardzo przepraszam :oops: !! ?? :)21

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » wt maja 16, 2006 8:58 pm

to ktore lepsze w koncu? :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość