jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pt maja 12, 2006 10:31 pm
Dzis mam do zaprezentowania nowy "problem" mianowicie wymienilem sworznie zwrotnic na nowe... wszystko niby ok ale kierownica teraz mi strasznie ciezko chodzi???? co z tym fantem zrobic???? wiem ze tam przychodza takze takie podkladki regulacyjne moze te odpowiednie trzeba dobrac???? kto juz to przerabial to mile widziana instrukcja

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » pt maja 12, 2006 10:37 pm
pakjusz_pl pisze:Dzis mam do zaprezentowania nowy "problem" mianowicie wymienilem sworznie zwrotnic na nowe... wszystko niby ok ale kierownica teraz mi strasznie ciezko chodzi???? co z tym fantem zrobic???? wiem ze tam przychodza takze takie podkladki regulacyjne moze te odpowiednie trzeba dobrac???? kto juz to przerabial to mile widziana instrukcja

dobierz dobrze podkładki regulacyjne (różne grubości ze 2 lub 3 rodzaje), ale tyle samo na górze jak i na dole
U mnie weszło bardzo mało podkładek chociaż wcześniej czytałem że na sworznie kulowe potrzeba dużo podkładek
Ostatnio zmieniony pt maja 12, 2006 10:40 pm przez
benes, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » pt maja 12, 2006 10:37 pm
A nasmarowales zwrotnice bo chyba się je powinno posmarować

Ale ja się nieznam także cicho siedze

gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pt maja 12, 2006 10:51 pm
za malo podkladek , i smaru troche

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » sob maja 13, 2006 8:07 am
Smaru dalem duzo.... wszystko bylo przesmarowane a sworznie takie jak byly mialem poprzednio "panewki" wiec mowicie podkladki trzeba podlozyc???? Tyle samo z gory i z dolu na obu zwrotnicach takie same????

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » sob maja 13, 2006 10:07 am
Tyle samo na dole co na górze, a ilość podkładek na każdą zwrotnice może być inna, to zależy.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob maja 13, 2006 11:24 am
czy rozwierciles panewki

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
jac.uaz

- Posty: 506
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jac.uaz » sob maja 13, 2006 7:51 pm
gosc pisze:czy rozwierciles panewki

Jakie panewki ? Toż to swożnie kulowe, co zostało napisane.
Tylko regulacja podkładkami. Jeżeli robimy na ciasno to tylko przed przeglądem. Później oczywiście dołożyć podkładek, żeby było luźniej. Tu nic innego się nie wymyśli, metodą prób ustalić ilość podkładek.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob maja 13, 2006 8:46 pm
jac.uaz pisze:Toż to swożnie kulowe, co zostało napisane.
ja tutaj niewidze nigdzie ze lozyska
pakjusz_pl pisze:Smaru dalem duzo.... wszystko bylo przesmarowane a sworznie takie jak byly mialem poprzednio "panewki" wiec mowicie podkladki trzeba podlozyc???? Tyle samo z gory i z dolu na obu zwrotnicach takie same????

napisane ze panewki , wiec wywnioskowalem ze sworznie starego typu , jesli sie myle prosze o wypowiedz @pakjusz_pl
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
niemand

- Posty: 346
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: niemand » pn maja 15, 2006 8:58 pm
O quzwa dlaczego zamontowałes sworznie starego typu DLACZEGO???

-
Ml_Kruszka18

- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Post
autor: Ml_Kruszka18 » pn maja 15, 2006 9:00 pm
zeby za 3 miesiace pogrzebac przy kochanym uazie

4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla

teraz obserwator
-
niemand

- Posty: 346
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: niemand » wt maja 16, 2006 8:46 pm
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » wt maja 16, 2006 8:58 pm
to ktore lepsze w koncu?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość