
MB 280 a gaz?
Moderator: Student
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
MB 280 a gaz?
Witam! Mam pytanie odnosnie silnika 2,8 Mercedes mech. wtrysk 185koni ze slabo pracuje na gazie.... ze ma duze spadki mocy i ze ogolnie sa z tym problemy???? Mial ktos juz z tematem kontakt??? Wszystkie wypowiedzi mile widziane. 

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
czy zdrowe czy nie zdrowe takie motory chodzą za nieduze pieniadze, znajomy jezdzi tym silnikiem tylko na gazie wogole nie ma zbiornika z benzyna zima odpalał bez problemu,jest w nim jakas najprostrza instalacja, poki co wystrzału nie było, grunt to dobre ustawienie takie jest moje zdanie



4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla
teraz obserwator
była 300 Potęga Diesla

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
-
- Posty: 612
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Witam. Ja mam pod moja opieka GAZa 69 z takim motorem na mechanicznym wtrysku. Niestety jest juz bez mozliwosci przelaczenia na benzyne i odpalany jest tylko na gazie. Zima czy lato nie ma z tym problemu. Jezdzi juz dwa lata na tym motorze i nic sie z nim nie dzieje mocy nie brakuje . Musisz szukac gdzies przyczyny w ustawieniach silnika ze masz duzy spadek mocy. POzdrawiam.
cale zycie z wariatami
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
mam pytanie może z innej beczki ale w temacie silnika 2,8 :
1- w jakich cenach chodzą takie motory z osprzętem
2- czy trzeba duże przerabiać insatalację elektrzyczną do wsadzenia takiego motoru
3- czy trzeba przesówać oryginalny reduktor żeby to zmieśćić
4-I jak kto ma takie coś u sibie niech napisze jak to chula w terenie
5- czy sie nadaje na perzeprawy
6- jak to chula w codziennym życiu
( czy sie wogule da urzuwać w codziennym życiu ile to będzie palić w uazie przy normalnej jeździe )
pozdrawiam
1- w jakich cenach chodzą takie motory z osprzętem

2- czy trzeba duże przerabiać insatalację elektrzyczną do wsadzenia takiego motoru

3- czy trzeba przesówać oryginalny reduktor żeby to zmieśćić
4-I jak kto ma takie coś u sibie niech napisze jak to chula w terenie

5- czy sie nadaje na perzeprawy

6- jak to chula w codziennym życiu

pozdrawiam
sprawdź parownik - może być albo stary i membrana nie działa jak powinna albo zwyczajnie za słaby... kupić trzeba większy i jak najlepszy. powinno robić (ale tak najlepiej to skontaktować się z jakimś dobrym "gazowcem")
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
Re: MB 280 a gaz?
przerabialem ten temat w 2.8 na wtrysku i wszystko wskazuje na to, ze masz za maly reduktor(parownik) zobacz jakiej jest firmy i jaki model(powinien miec nabite oznaczenia albo tabliczke znamionowa) i udaj sie do gazownika, ktory montuje instalacje tej samej f-my. jak trafisz na uprzejmego to pokaze ci katalog w ktorym jest wyszczegolnione jakim zakresom mocy/pojemnosci odpowiada dany reduktor. jakis czas temu wkladalem taki silnik do uaza i w ostatecznej wersji nie posiada w ogole zasilania benzynowego tylko kolektor ssacy samorobka z trzema przepustnicami i splanowana glowicepakjusz_pl pisze:Witam! Mam pytanie odnosnie silnika 2,8 Mercedes mech. wtrysk 185koni ze slabo pracuje na gazie.... ze ma duze spadki mocy i ze ogolnie sa z tym problemy???? Mial ktos juz z tematem kontakt??? Wszystkie wypowiedzi mile widziane.


Re: MB 280 a gaz?
.......w naszym firmowym VITO zagazowaliśmy silnik 2,8..............i idzie lepiej niż na benzynie......gazowany był w Krakowie,w firmie która się w tym specjalizuje.......hamownia, stanowisko do badania osiągów itd.pakjusz_pl pisze:Witam! Mam pytanie odnosnie silnika 2,8 Mercedes mech. wtrysk 185koni ze slabo pracuje na gazie.... ze ma duze spadki mocy i ze ogolnie sa z tym problemy???? Mial ktos juz z tematem kontakt??? Wszystkie wypowiedzi mile widziane.

ja ten silnik miałem z z gaznikiem solex wsadziłem instalacje taką średnią i stwierdzam że nie było w co jechać, i na gazie i na bęzynie, za wysoki moment. 140km/h wyciąga ale w porównaniu z 300D to ten 2.8 to paść. sprzedałęm za 500pln komplet z instalacją(tyle że na zime wody nie spóściłęm
)...

no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
no to widze ze opinie na temat tego silnika sa podzielone...wiec 300D to lepsze rozwiazanie w Uazie???
ale ja widzialem uaza wlasnie z takim motorem i radzil sobie naprawde dobrze w terenie... a moze pomyslec nad dieslem nowszej generacji??? (np 300TD ze 124 ok 180km - tyle ze za taki silniczek to juz trzeba troche polozyc kasiory
)


Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
2.8 to nie jest zle rozwiazanie jesli jezdzisz tez po szosie,jest bardzo mily w eksploatacji(pomijając kwestie ekonomii) a przed wjazdem w teren zawsze mozesz zdjac fajke z jednego garka- w czasie wojny robili tak w gazikach Ford V8- silnk pracuje wtedy bardziej nierownomiernie i mniej sie 'kopie'
cos jak ABS,tyle,że w drugą stronę 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości