MB 280 a gaz?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

MB 280 a gaz?

Post autor: pakjusz_pl » ndz maja 28, 2006 1:17 pm

Witam! Mam pytanie odnosnie silnika 2,8 Mercedes mech. wtrysk 185koni ze slabo pracuje na gazie.... ze ma duze spadki mocy i ze ogolnie sa z tym problemy???? Mial ktos juz z tematem kontakt??? Wszystkie wypowiedzi mile widziane. :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » ndz maja 28, 2006 2:02 pm

mialem 2.8 gaznik , i powiem ze tym to na szybkosciowki tak , ale na przeprawowy jest :)3 ma za wysoko moment i ruszanie w blocie jest zawsze na poslizgu
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz maja 28, 2006 2:38 pm

a wie ktos od jakiego roku wychodzily merole z silnikiem z mech. wtryskiem???? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz maja 28, 2006 2:50 pm

LJ 70

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz maja 28, 2006 9:54 pm

te silniki zle znosza gaz. Musi byc bardzo dobra ( i niestety droga ) instalacja zalozona i b. dobrze zestrojona przez fachowcow. Ja bym ten gaz wywalil w cholere, bo szkoda silnika.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz maja 28, 2006 10:08 pm

Acha no to widze ze w gre wchodzi tylko opcja jezdzenia na benzynie... no chyba ze faktycznie porzadna instalacja gazowa.... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz maja 28, 2006 10:12 pm

tak bedzie najzdrowiej dla silnika i bedzie mozna wykorzystac jego potencjal, a jesli nie bedzie to jazda na codzien to ekonomika schodzi na dalszy plan ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz maja 28, 2006 10:20 pm

czy zdrowe czy nie zdrowe takie motory chodzą za nieduze pieniadze, znajomy jezdzi tym silnikiem tylko na gazie wogole nie ma zbiornika z benzyna zima odpalał bez problemu,jest w nim jakas najprostrza instalacja, poki co wystrzału nie było, grunt to dobre ustawienie takie jest moje zdanie :roll: :lol:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pn maja 29, 2006 12:45 pm

ale ma silnik 2,8 na gazniku czy z mechanicznym wtryskiem??? no widac zdania sa podzielone...ma moze ktos jeszcze taki motor lub kiedys uzytkowal???? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: szymon milimetr » pn maja 29, 2006 1:34 pm

Witam. Ja mam pod moja opieka GAZa 69 z takim motorem na mechanicznym wtrysku. Niestety jest juz bez mozliwosci przelaczenia na benzyne i odpalany jest tylko na gazie. Zima czy lato nie ma z tym problemu. Jezdzi juz dwa lata na tym motorze i nic sie z nim nie dzieje mocy nie brakuje . Musisz szukac gdzies przyczyny w ustawieniach silnika ze masz duzy spadek mocy. POzdrawiam.
cale zycie z wariatami

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn maja 29, 2006 6:04 pm

ja mam taki na wtrysku ,ale bez gazu na benzynie zapindalam nim 4-ry lata i nic się niedzieje,coprawda jak go kupiłem miał tylko 110tyś km
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pn maja 29, 2006 8:04 pm

No to chyba narazie bedzie jezdzone bez gazu... : :wink: a ile ten silniczek pali w uazie srednio???? :lol:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn maja 29, 2006 8:16 pm

średnio pali cholera wie ile w terenie od cholery :)21
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » sob cze 03, 2006 8:36 pm

mam pytanie może z innej beczki ale w temacie silnika 2,8 :
1- w jakich cenach chodzą takie motory z osprzętem ??
2- czy trzeba duże przerabiać insatalację elektrzyczną do wsadzenia takiego motoru ??
3- czy trzeba przesówać oryginalny reduktor żeby to zmieśćić
4-I jak kto ma takie coś u sibie niech napisze jak to chula w terenie ??
5- czy sie nadaje na perzeprawy ??
6- jak to chula w codziennym życiu ?? ( czy sie wogule da urzuwać w codziennym życiu ile to będzie palić w uazie przy normalnej jeździe )
pozdrawiam

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob cze 03, 2006 9:17 pm

5. Ja takiego nie pakowałbym na przeprawę. Zresztą gosc już uargumentował dlaczego.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Babol
Posty: 322
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Babol » ndz cze 04, 2006 2:27 am

sprawdź parownik - może być albo stary i membrana nie działa jak powinna albo zwyczajnie za słaby... kupić trzeba większy i jak najlepszy. powinno robić (ale tak najlepiej to skontaktować się z jakimś dobrym "gazowcem")
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz cze 04, 2006 9:32 am

na przeprawy wiadomo dobry diesel :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Re: MB 280 a gaz?

Post autor: toldi » ndz cze 04, 2006 10:35 am

pakjusz_pl pisze:Witam! Mam pytanie odnosnie silnika 2,8 Mercedes mech. wtrysk 185koni ze slabo pracuje na gazie.... ze ma duze spadki mocy i ze ogolnie sa z tym problemy???? Mial ktos juz z tematem kontakt??? Wszystkie wypowiedzi mile widziane. :roll:
przerabialem ten temat w 2.8 na wtrysku i wszystko wskazuje na to, ze masz za maly reduktor(parownik) zobacz jakiej jest firmy i jaki model(powinien miec nabite oznaczenia albo tabliczke znamionowa) i udaj sie do gazownika, ktory montuje instalacje tej samej f-my. jak trafisz na uprzejmego to pokaze ci katalog w ktorym jest wyszczegolnione jakim zakresom mocy/pojemnosci odpowiada dany reduktor. jakis czas temu wkladalem taki silnik do uaza i w ostatecznej wersji nie posiada w ogole zasilania benzynowego tylko kolektor ssacy samorobka z trzema przepustnicami i splanowana glowice 8) tak na oko przybylo mu ze trzydziesci kucykow :D

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Re: MB 280 a gaz?

Post autor: faziuaz » ndz cze 04, 2006 3:23 pm

pakjusz_pl pisze:Witam! Mam pytanie odnosnie silnika 2,8 Mercedes mech. wtrysk 185koni ze slabo pracuje na gazie.... ze ma duze spadki mocy i ze ogolnie sa z tym problemy???? Mial ktos juz z tematem kontakt??? Wszystkie wypowiedzi mile widziane. :roll:
.......w naszym firmowym VITO zagazowaliśmy silnik 2,8..............i idzie lepiej niż na benzynie......gazowany był w Krakowie,w firmie która się w tym specjalizuje.......hamownia, stanowisko do badania osiągów itd. 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » śr cze 07, 2006 8:33 pm

ja ten silnik miałem z z gaznikiem solex wsadziłem instalacje taką średnią i stwierdzam że nie było w co jechać, i na gazie i na bęzynie, za wysoki moment. 140km/h wyciąga ale w porównaniu z 300D to ten 2.8 to paść. sprzedałęm za 500pln komplet z instalacją(tyle że na zime wody nie spóściłęm :wink: )...
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw cze 08, 2006 9:42 pm

no to widze ze opinie na temat tego silnika sa podzielone...wiec 300D to lepsze rozwiazanie w Uazie??? :roll: ale ja widzialem uaza wlasnie z takim motorem i radzil sobie naprawde dobrze w terenie... a moze pomyslec nad dieslem nowszej generacji??? (np 300TD ze 124 ok 180km - tyle ze za taki silniczek to juz trzeba troche polozyc kasiory :roll: )
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pt cze 09, 2006 6:30 am

ten 180 koni to 300td 24 zaworowy i na elektronicznej pompie wtryskowej jezeli sie nie myle.
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt cze 09, 2006 7:19 am

Ja uważam, że każdy ma swoje preferencje i każdy co innego lubi. Lepiej poczekaj ze zmianą silnika jeśli nie jesteś pewien czego chcesz. Poprostu popatrz jak zachowują się autka z różnymi silnikami i sam zdecyduj co Ci najbardziej odpowiada. :)2
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pt cze 09, 2006 10:51 am

jak masz juz kupione to wkladac 2.8 zawsze pozniej mozna zmienic...
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » pt cze 09, 2006 1:04 pm

2.8 to nie jest zle rozwiazanie jesli jezdzisz tez po szosie,jest bardzo mily w eksploatacji(pomijając kwestie ekonomii) a przed wjazdem w teren zawsze mozesz zdjac fajke z jednego garka- w czasie wojny robili tak w gazikach Ford V8- silnk pracuje wtedy bardziej nierownomiernie i mniej sie 'kopie' :) cos jak ABS,tyle,że w drugą stronę ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości