uaz patrol 2.9 v6

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

uaz patrol 2.9 v6

Post autor: kiler4x4 » śr maja 31, 2006 9:36 pm

pomocy .wstawiłem do swojego uaz'a motorek od forda scorpio 2.9 v6,no i mam problem z elektrykom.podłączałem wg.schematu,a i tak nie ma iskry. :( może ktoś z okolic szczecina ma instalację elektryczną od takiego scorpio. pozdrawiam
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
Babol
Posty: 322
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Babol » śr maja 31, 2006 10:29 pm

poszukaj na capri.pl tam ci napewno pomogą
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: uaz patrol 2.9 v6

Post autor: SebastianS » czw cze 01, 2006 2:36 am

kiler4x4 pisze:pomocy .wstawiłem do swojego uaz'a motorek od forda scorpio 2.9 v6,no i mam problem z elektrykom.podłączałem wg.schematu,a i tak nie ma iskry. :( może ktoś z okolic szczecina ma instalację elektryczną od takiego scorpio. pozdrawiam
Jak już zapiąłeś wszystko, to sobie wyświetl kody błędów z ECU, może się czegoś dowiesz. Pomierz cewkę, podłącz czujnik Halla w ap. zapł pod oscyloskop i zakręć rozrusznikiem, może tylko czujnik walnął.

Ogólnie tam wiele się zwalić nie może...

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » śr cze 07, 2006 1:21 pm

dzięki za porady uaz odpalony i chodzi zaj..iście. :D / czas na próbę w terenie. pozdro.
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw cze 08, 2006 12:32 am

Zeznaj co było zjebane...

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » czw cze 08, 2006 7:03 pm

jeden z przewodów pomiędzy aparatem a komputerem miał zwarę na masę. te przewody mają oplot który jest podłączony do masy
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » czw cze 08, 2006 8:36 pm

Masz może zdjęcia jak ten silnik wygląda w uazie zamontowany ?? też sie do takiego przymierzam, tylko chce wywalić całą elektronike i założyć kolektor gaźnikowy...
Znajomy ma w suce 2.9 z kolektorem i gaźnikiem od 2.0 i wszystko chodzi dobrze.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » czw cze 08, 2006 9:27 pm

tylko ze ja mam bude od patrola,a tam jest duzo wiecej miejsca,obudowa sprzegla od skrzyni starego typu (sierra,granada,itp. 2,3;2,8)pasuoje prawie idealnie do skrzyni uaza,a rezygnójac z komputera musisz wymienic aparat zapłonowy(wyprzedzeniem zaplonu steroje komputer), a aparat od 2,3 i 2,8 tak bez przerobek nie bedzie pasowal,wiaze sie z tym wymiana pompy olejowej i kółka zebatego na ośće aparatu.też próbowałem zrezygnować z elektroniki
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pt cze 09, 2006 4:53 pm

jezdzisz na benzynie czy LPG?
a wiesz może czy da sie łatwo podłączyć zwykłą instalacje LPG do tego silnika?
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » pt cze 09, 2006 6:20 pm

chodzi na benie i na gazie,jeżeli ja mam silnik na sondach lambda ,i instalację lpg od gaźnika. robisz odcięcie pompy paliwa i wtryskiwaczy(dodatkowy przekaźnik)i motorek śmiga na gazie
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt cze 09, 2006 11:07 pm

kiler4x4 pisze:chodzi na benie i na gazie,jeżeli ja mam silnik na sondach lambda ,i instalację lpg od gaźnika. robisz odcięcie pompy paliwa i wtryskiwaczy(dodatkowy przekaźnik)i motorek śmiga na gazie
Ale generuje błędy, jeśli wtryski są odłączane przekaźnikiem. Potem mogą teoretycznie dziać się jaja przy przełączniu z gazu na benzynę - może chodzić w trybie awaryjnym, co skutkuje np w EEC IV niezmiennym kątem wyprzedznia zapłonu i odcięciem sprzężenia zwrotnego z sondą lambda w układzie regulacji mieszanki...
Chyba prościej jest zadać emulator wtrysków - małą czarną skrzynkę za ok 80 PLN, która oszukuje ECU gdy auto chodzi na gazie, udając wtryski.

Poza tym - instalacja rzeczywiście zwykła najzwyklejsza z regulacją na śrubce daje radę...

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » sob cze 10, 2006 7:52 am

A jeżeli (teoretycznie) zdecydował bym sie tylko na gaz, to mogę całkowicie wywalić komputer, sondę i wszystko co nie lubi wody ??
Bez możliwości śmigania na benz. to troche lipa, ale może udało by sie kupić silnik taniej...?
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » sob cze 10, 2006 8:53 am

kedek pisze:A jeżeli (teoretycznie) zdecydował bym sie tylko na gaz, to mogę całkowicie wywalić komputer, sondę i wszystko co nie lubi wody ??
Bez możliwości śmigania na benz. to troche lipa, ale może udało by sie kupić silnik taniej...?
jak wywalisz elektronike to musisz cos zmotac z aparatem zaplonowym,najlepiej od zwyklego gaznikowca z malym modulem. Ja bym w ogole wyrzucil zasilanie benzynowe,przepustnice juz sa,jeszcze tylko dobre mieszalniki i klape w dolocie,ktora bedzie robila za ssanie 8) jak dobrze dobierzesz to bedzie :)2

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » pn cze 12, 2006 5:23 pm

byłem u szpeca od gazu .i zeczywiście jeżeli są sondy to musi być lpg z elektryką, a to troche kosztoje,więc wywaliłem sondy , a zastosowałem przepływomierze. i musi chodzić
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt cze 13, 2006 1:57 am

jeśli masz przepływomierze, to nie masz obsługi sondy - ok. Ale nie obchodzisz (prwadopodobnie) problemu błędów w kompie związanych z odcięciem zasilania na wtryskach przy przełączeniu na gaz. A gdyby chcieć założyć aparat z odśrodkową regulacją kątw wyprzedzenia zapłonu - jest z tym sporo motania - cały aparat z 2.0/2.3/2.8 nie podchodzi, trzeba robić zmotę... To już lepiej zadać zamiast 2.9 - 2.8 na mech. wtrysku. Jest nawet 5 KM mocniejszy :)23

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość