
uaz patrol 2.9 v6
Moderator: Student
uaz patrol 2.9 v6
pomocy .wstawiłem do swojego uaz'a motorek od forda scorpio 2.9 v6,no i mam problem z elektrykom.podłączałem wg.schematu,a i tak nie ma iskry.
może ktoś z okolic szczecina ma instalację elektryczną od takiego scorpio. pozdrawiam

UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć
"

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Re: uaz patrol 2.9 v6
Jak już zapiąłeś wszystko, to sobie wyświetl kody błędów z ECU, może się czegoś dowiesz. Pomierz cewkę, podłącz czujnik Halla w ap. zapł pod oscyloskop i zakręć rozrusznikiem, może tylko czujnik walnął.kiler4x4 pisze:pomocy .wstawiłem do swojego uaz'a motorek od forda scorpio 2.9 v6,no i mam problem z elektrykom.podłączałem wg.schematu,a i tak nie ma iskry.może ktoś z okolic szczecina ma instalację elektryczną od takiego scorpio. pozdrawiam
Ogólnie tam wiele się zwalić nie może...
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Masz może zdjęcia jak ten silnik wygląda w uazie zamontowany
też sie do takiego przymierzam, tylko chce wywalić całą elektronike i założyć kolektor gaźnikowy...
Znajomy ma w suce 2.9 z kolektorem i gaźnikiem od 2.0 i wszystko chodzi dobrze.

Znajomy ma w suce 2.9 z kolektorem i gaźnikiem od 2.0 i wszystko chodzi dobrze.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
tylko ze ja mam bude od patrola,a tam jest duzo wiecej miejsca,obudowa sprzegla od skrzyni starego typu (sierra,granada,itp. 2,3;2,8)pasuoje prawie idealnie do skrzyni uaza,a rezygnójac z komputera musisz wymienic aparat zapłonowy(wyprzedzeniem zaplonu steroje komputer), a aparat od 2,3 i 2,8 tak bez przerobek nie bedzie pasowal,wiaze sie z tym wymiana pompy olejowej i kółka zebatego na ośće aparatu.też próbowałem zrezygnować z elektroniki
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć
"

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Ale generuje błędy, jeśli wtryski są odłączane przekaźnikiem. Potem mogą teoretycznie dziać się jaja przy przełączniu z gazu na benzynę - może chodzić w trybie awaryjnym, co skutkuje np w EEC IV niezmiennym kątem wyprzedznia zapłonu i odcięciem sprzężenia zwrotnego z sondą lambda w układzie regulacji mieszanki...kiler4x4 pisze:chodzi na benie i na gazie,jeżeli ja mam silnik na sondach lambda ,i instalację lpg od gaźnika. robisz odcięcie pompy paliwa i wtryskiwaczy(dodatkowy przekaźnik)i motorek śmiga na gazie
Chyba prościej jest zadać emulator wtrysków - małą czarną skrzynkę za ok 80 PLN, która oszukuje ECU gdy auto chodzi na gazie, udając wtryski.
Poza tym - instalacja rzeczywiście zwykła najzwyklejsza z regulacją na śrubce daje radę...
A jeżeli (teoretycznie) zdecydował bym sie tylko na gaz, to mogę całkowicie wywalić komputer, sondę i wszystko co nie lubi wody 
Bez możliwości śmigania na benz. to troche lipa, ale może udało by sie kupić silnik taniej...?

Bez możliwości śmigania na benz. to troche lipa, ale może udało by sie kupić silnik taniej...?
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
jak wywalisz elektronike to musisz cos zmotac z aparatem zaplonowym,najlepiej od zwyklego gaznikowca z malym modulem. Ja bym w ogole wyrzucil zasilanie benzynowe,przepustnice juz sa,jeszcze tylko dobre mieszalniki i klape w dolocie,ktora bedzie robila za ssaniekedek pisze:A jeżeli (teoretycznie) zdecydował bym sie tylko na gaz, to mogę całkowicie wywalić komputer, sondę i wszystko co nie lubi wody
Bez możliwości śmigania na benz. to troche lipa, ale może udało by sie kupić silnik taniej...?


- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
jeśli masz przepływomierze, to nie masz obsługi sondy - ok. Ale nie obchodzisz (prwadopodobnie) problemu błędów w kompie związanych z odcięciem zasilania na wtryskach przy przełączeniu na gaz. A gdyby chcieć założyć aparat z odśrodkową regulacją kątw wyprzedzenia zapłonu - jest z tym sporo motania - cały aparat z 2.0/2.3/2.8 nie podchodzi, trzeba robić zmotę... To już lepiej zadać zamiast 2.9 - 2.8 na mech. wtrysku. Jest nawet 5 KM mocniejszy 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość