uaz z mb300D jakie sprzęgło?
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt paź 24, 2003 10:52 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
uaz z mb300D jakie sprzęgło?
czesc,
wkładam 300 turbo diesel'a do mojego uazka,
ze skrzynią uaza,
i pytanie jak macie u siebie zrobione sprzęgło?
bo rozumiem, że tarcza sprzęgła musi zostać uaza,
a jak z dociskiem?
czy docisk macie założony od uaza/wołgi czy od merca?
jak lepiej?
pozdr,
Rysio
wkładam 300 turbo diesel'a do mojego uazka,
ze skrzynią uaza,
i pytanie jak macie u siebie zrobione sprzęgło?
bo rozumiem, że tarcza sprzęgła musi zostać uaza,
a jak z dociskiem?
czy docisk macie założony od uaza/wołgi czy od merca?
jak lepiej?
pozdr,
Rysio
do mesia docisk mesia.. natomiast na skrzynie uaza pasuje sprzeglo uaza lub zuka.. gdybys chcial uazowe zmiescic musiaalbys je stoczyc a koniec toczenia by na nitach wyszedl...
zukowskie diesla dziala ale trzeba sie z nim ostroznie obchodzic..
no chyba ze ktos ma patent jak przerobic skrzynie by pasowala pod sprzeglo mesia.. chetnie poznam..

no chyba ze ktos ma patent jak przerobic skrzynie by pasowala pod sprzeglo mesia.. chetnie poznam..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes 
GG 141-99-54

GG 141-99-54
Szukam sprzęgła do Uaza! Pilnie potrzebuje! Pisać na maila: tomek1246@interia.pl
docisk papierem i o kole zamachowym nie zapomnieć -też papierem
zrobić????
mam problem własnie ze sprzęgłem tylko w uazie z 2.4 mesia diesel
problem z wrzuceniem biegów,
a pedał jak wciskam bardzo mocno to silnik przygasa i czuje jakies wyraźne drgania
ale jak już sie bieg jakos wciśnie to sprzęgło sie nie ślizga
co to może byc podpwiedzcie prosze
aha mam:
docisk oczywiscie mercedes
tarcza żuczek-toczona
koło zamachowe a dokładnie powierzchnia o którą opiera sie docisk stoczona o 2,5mm ponieważ przed toczeniem na nowej nawet tarczy było dobrze ale krotko a potem się ślizgało
pracowało to rok bez zarzutów
teraz jest okropnie i czuć również znacznie większy opór na pedale
zrobić????
mam problem własnie ze sprzęgłem tylko w uazie z 2.4 mesia diesel
problem z wrzuceniem biegów,
a pedał jak wciskam bardzo mocno to silnik przygasa i czuje jakies wyraźne drgania
ale jak już sie bieg jakos wciśnie to sprzęgło sie nie ślizga
co to może byc podpwiedzcie prosze
aha mam:
docisk oczywiscie mercedes
tarcza żuczek-toczona
koło zamachowe a dokładnie powierzchnia o którą opiera sie docisk stoczona o 2,5mm ponieważ przed toczeniem na nowej nawet tarczy było dobrze ale krotko a potem się ślizgało
pracowało to rok bez zarzutów
teraz jest okropnie i czuć również znacznie większy opór na pedale
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
czyli jak wcisne pedał delikatnie powinienem normalnie włożyć bieg prawda?a tak nie jest.tarcza jak będzie już zużyta ma prawo powodować takie zamieszanie???
powinno sprzęgło ślizgać przy przenoszeniu nadędu a jak już wcisne cokolwiek to normalnie jade.jak wkładam bieg to tylko uda mi sie wcisnąc go na siłe odrazu samochód powoli rusza -czyli wysprzęgla zbyt mało.jak wcisne bardzo mocno drży.co jest?
powinno sprzęgło ślizgać przy przenoszeniu nadędu a jak już wcisne cokolwiek to normalnie jade.jak wkładam bieg to tylko uda mi sie wcisnąc go na siłe odrazu samochód powoli rusza -czyli wysprzęgla zbyt mało.jak wcisne bardzo mocno drży.co jest?
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
A ja mam 2.4D z oryginalną skrzynią mercedesa i połączenie zrobione z reduktorem. jakiś czas temu zdarzyła mi się przygoda z łożyskiem oporowym podjechałem na parking i nagle pedał wpadł w podłogę wrócił i już nie można było wbijać biegów... zatarło się i zmieliło się łożysko totalnie zostały strzępy z niego. A tarcze mam od beczki a docisk od G i skrzynie też od G.
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości