jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » czw cze 01, 2006 3:08 pm
Szybkie pytanie czy pchac sie w taka zmote.
Mam teraz MB240 skrzynia MB reduktor uaz cofniety - chce to wszystko wywalic i wsadzic caly naped z patrola silnik skrzynka z reduktorem. Nie lezalem pod patrolem wiec jeszcze nie wiem jak to wyglada dokladnie.
Jak wypadnie silnik nad mostem?? jak daleko to wyjdzie

waly juz mam przerabiane ale czy sie zmiesci??
czy grodz wywalac i cofac moto

ile to wazy

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw cze 01, 2006 7:01 pm
Na oko kicha,ale pomierz gabaryty
Zdaje mi się,ze całość bedzie za długa.
Skrzynię od gieera mozesz u nas zmierzyć /leży/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » czw cze 01, 2006 7:43 pm
Reduktor ze skrzynią i bębnem hamulcowym około 95 cm, silnik na oko drugie tyle. Miska płaska z smokiem z tyłu, waga samej skrzyni z reduktorem około 60 kg, silnika - boję się myśleć

-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » czw cze 01, 2006 9:11 pm
seba4x4 pisze:Reduktor ze skrzynią i bębnem hamulcowym około 95 cm, silnik na oko drugie tyle. Miska płaska z smokiem z tyłu, waga samej skrzyni z reduktorem około 60 kg, silnika - boję się myśleć

wazyles skrzynie czy tylko tak piszesz bo ostatnio mi wyszlo okolo 110 kg skrzynia z reduktorem no chyba ze waga przeklamywala a caly zestaw wg mojej wagi to 420 kg i dlugie to w cholere
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » czw cze 01, 2006 9:13 pm
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt cze 02, 2006 12:30 am
No seba to po prostu jedna ręką bierze
Jeszcze mi sie nie zdarzyło,zebysmy jednym rzutem wsadzili od dołu skrzynię z reduktorem.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pt cze 02, 2006 11:41 am
Dzieki wszystkim za konkretne info
pavvel pisze:
wazyles skrzynie czy tylko tak piszesz bo ostatnio mi wyszlo okolo 110 kg skrzynia z reduktorem no chyba ze waga przeklamywala a caly zestaw wg mojej wagi to 420 kg i dlugie to w cholere
Spore to to i waga potworna

ale nie mam porownania...
Ile wazy taki mb240 ze skrzynia mb i red z uaza

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 11:46 am
czyli samą wymianą silnika odchudze parcha jakieś 200 kg

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Marek

- Posty: 1610
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: Marek » pt cze 02, 2006 11:59 am
Trudno to bezpośrednio porównać z sytuacją w UAZ-ie, ale silnik Patrola (2,8 benzyna) razem z resztą maszynerii chodzi w Muscelu bez problemów - właściciel: Marek41 (pod takim nickiem dawno temu bywał na Forum) z Warszawy. Napęd patrolowski wlazł bez większych problemów, autko śmiga tak od dobrych paru lat.
Pozdrawiam

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 12:09 pm
Marek pisze:Trudno to bezpośrednio porównać z sytuacją w UAZ-ie, ale silnik Patrola (2,8 benzyna) razem z resztą maszynerii chodzi w Muscelu bez problemów - właściciel: Marek41 (pod takim nickiem dawno temu bywał na Forum) z Warszawy. Napęd patrolowski wlazł bez większych problemów, autko śmiga tak od dobrych paru lat.
Pozdrawiam

no i w terenie ładnie idzie na dno

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pt cze 02, 2006 12:17 pm
mudder pisze:Marek pisze:Trudno to bezpośrednio porównać z sytuacją w UAZ-ie, ale silnik Patrola (2,8 benzyna) razem z resztą maszynerii chodzi w Muscelu bez problemów - właściciel: Marek41 (pod takim nickiem dawno temu bywał na Forum) z Warszawy. Napęd patrolowski wlazł bez większych problemów, autko śmiga tak od dobrych paru lat.
Pozdrawiam

no i w terenie ładnie idzie na dno

ale przynajmniej kreci kolami i tylko dlugiegoooo snorkla cza miec
a z padaczką syf tonie a kolami ni hu hu

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 12:18 pm
Jaroma pisze:mudder pisze:Marek pisze:Trudno to bezpośrednio porównać z sytuacją w UAZ-ie, ale silnik Patrola (2,8 benzyna) razem z resztą maszynerii chodzi w Muscelu bez problemów - właściciel: Marek41 (pod takim nickiem dawno temu bywał na Forum) z Warszawy. Napęd patrolowski wlazł bez większych problemów, autko śmiga tak od dobrych paru lat.
Pozdrawiam

no i w terenie ładnie idzie na dno

ale przynajmniej kreci kolami i tylko dlugiegoooo snorkla cza miec
a z padaczką syf tonie a kolami ni hu hu

jakiegoś masz dziwnego tego uaza
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pt cze 02, 2006 12:28 pm
mudder pisze:
jakiegoś masz dziwnego tego uaza
Zarty zartami ale zeby cokolwiek serio powiedzieć to musialbym sam sprawdzić.
Syf jeździ i jakoś daje rade ale wiedomo chce sie wiecej
Zespol napedowy z patrola 420kg
Nie wiem:
Ile wazy komplet uaza
ile wazy silnik mb240 ze skrzynia

reduktor moge sam sprawdzic bo lezy na warsztacie.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 12:29 pm
komplet z uaza waży połowe z tego
uaz zawsze wygryw z patrolami wagą a nie mocą
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 12:32 pm
Jaroma pisze:mudder pisze:Marek pisze:Trudno to bezpośrednio porównać z sytuacją w UAZ-ie, ale silnik Patrola (2,8 benzyna) razem z resztą maszynerii chodzi w Muscelu bez problemów - właściciel: Marek41 (pod takim nickiem dawno temu bywał na Forum) z Warszawy. Napęd patrolowski wlazł bez większych problemów, autko śmiga tak od dobrych paru lat.
Pozdrawiam

no i w terenie ładnie idzie na dno

ale przynajmniej kreci kolami i tylko dlugiegoooo snorkla cza miec
a z padaczką syf tonie a kolami ni hu hu

apropos silnika uazowskiego można go tak zrobić że będzie miał wystarczającą ilość mocy a koszt nie wielki przy zdrowym silniku około 700pln mój silnik ma tylko 6 koni mniej niż ten w gr-e
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pt cze 02, 2006 12:58 pm
mudder pisze:komplet z uaza waży połowe z tego
uaz zawsze wygryw z patrolami wagą a nie mocą
No to jeszcze ciekawy jestem ile wazy moj klekot w uazie

ze wiecej od oryginalu to wiem

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt cze 02, 2006 1:24 pm
Z całego GR-a to silnik jest najgorszy. Jest tyle silników lepszych (mniejszy, mocniejszy,lżejszy), że naprawdę nie rozumię tego pomysłu

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 1:34 pm
Adamo pisze:Z całego GR-a to silnik jest najgorszy. Jest tyle silników lepszych (mniejszy, mocniejszy,lżejszy), że naprawdę nie rozumię tego pomysłu

dokładnie zgadzam sie

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pt cze 02, 2006 1:47 pm
Adamo pisze:Z całego GR-a to silnik jest najgorszy. Jest tyle silników lepszych (mniejszy, mocniejszy,lżejszy), że naprawdę nie rozumię tego pomysłu

Kolega wywala 2.8T z patrola wiec sie mi pomysl narodzil.
NIe uczestnicze w wyscigu zbrojen, chce sie tylko pozbyc z uaza co ruskie

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » pt cze 02, 2006 2:29 pm
apropos silnika uazowskiego można go tak zrobić że będzie miał wystarczającą ilość mocy a koszt nie wielki przy zdrowym silniku około 700pln mój silnik ma tylko 6 koni mniej niż ten w gr-e[/quote

-ja z uaza wycisnąłem 130 KM (mierzone na hamowni ) kręcił 6000 obr /min - przez pięć lat nie chciał się popsuć więc go sprzedałem . ........ przy przeszczepach najważniejsza jest waga - co z tego że zyskasz 20 - 40 koni jeżeli dociążysz auto i obciążysz podzespoły o 200 - 300 kilo
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt cze 02, 2006 4:35 pm
borman pisze:apropos silnika uazowskiego można go tak zrobić że będzie miał wystarczającą ilość mocy a koszt nie wielki przy zdrowym silniku około 700pln mój silnik ma tylko 6 koni mniej niż ten w gr-e[/quote

-ja z uaza wycisnąłem 130 KM (mierzone na hamowni ) kręcił 6000 obr /min - przez pięć lat nie chciał się popsuć więc go sprzedałem . ........ przy przeszczepach najważniejsza jest waga - co z tego że zyskasz 20 - 40 koni jeżeli dociążysz auto i obciążysz podzespoły o 200 - 300 kilo
dokładnie waga to podstawa i główna zaleta uaza mój też się do 6000 kręci

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt cze 02, 2006 7:10 pm
Red i skrzynia uaz to ok 70kg.Silnik z tego co pamietam koło 150

?
Wiem,że diesel...
A jak tam Jafuzz ze swoim mesiem?Widziałem go dzisiaj na ulicy-zmotał w końcu?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pt cze 02, 2006 8:05 pm
vandall1 pisze:
A jak tam Jafuzz ze swoim mesiem?Widziałem go dzisiaj na ulicy-zmotał w końcu?
No jeszcze nie

Gazior sie przestraszyl i zaczał pomykać

A ostatnio wybudował cos takiego
Kto zgadnie co to i do czego

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pt cze 02, 2006 8:17 pm
.......wygląda na jakąś odmianę letnią BOJERA (bez żagla)

-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » pt cze 02, 2006 8:22 pm
fajny leżak

musi byc wygodny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość