GAŹNIK

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

GAŹNIK

Post autor: Olek1605 » pt cze 02, 2006 3:41 pm

mam pytanie czy na wskazanym na zdjęciu miejscu może się lekko przedostawać paliwo po wciśnięciu pedału gazu na zgaszonym silniku.
czy jest to może jakaś wada??prosze o nie kasztanienie.

http://img183.imageshack.us/my.php?image=uaz0092pw.jpg

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob cze 03, 2006 12:12 am

U siebie czegoś takiego nie zanotowałem... kabel od podcisnienia sciągnięty do zdjęcia ?
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob cze 03, 2006 12:28 am

Nie powinno ciec na ośce
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob cze 03, 2006 12:35 am

I będzie tamtędy ciągnoł lewe powietrze :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » sob cze 03, 2006 10:56 am

Jak cieknie znaczy ¿e luzy s± i wywalaj ten ga¼nik i kupuj K131 :) du¿o lepszy o K129.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob cze 03, 2006 11:00 am

choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.

Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob cze 03, 2006 4:11 pm

.....jak "pompuje"pedałem gazu.......pompka przyśpieszacza podaje paliwo.........no może się tak dziać gdy luzy na przepustnicy....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » sob cze 03, 2006 7:05 pm

Przemekslaw pisze:U siebie czegoś takiego nie zanotowałem... kabel od podcisnienia sciągnięty do zdjęcia ?
sory za głupie pytanie ale który jest od podciśnienia??

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob cze 03, 2006 7:12 pm

Obrazek
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » sob cze 03, 2006 7:35 pm

gosc pisze:Obrazek
do czego powinna być podłączona??

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob cze 03, 2006 7:37 pm

do obudowy filtra pow pod kruccem od odmy
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob cze 03, 2006 7:49 pm

SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.

Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz ??
:)21
I przepały 24l/100km :)3
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » sob cze 03, 2006 8:06 pm

klucz13 pisze:
SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.

Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz ??
:)21
I przepały 24l/100km :)3
niebardzo rozumiem czy możesz jaśniej

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob cze 03, 2006 8:11 pm

Olek1605 pisze:
Przemekslaw pisze:U siebie czegoś takiego nie zanotowałem... kabel od podcisnienia sciągnięty do zdjęcia ?
sory za głupie pytanie ale który jest od podciśnienia??
Gość już chyba objasnił 8) 8) :)2 :)2
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob cze 03, 2006 8:16 pm

Olek1605 pisze:
klucz13 pisze:
SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.

Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz ??
:)21
I przepały 24l/100km :)3
niebardzo rozumiem czy możesz jaśniej
Ma luzy że cieknie wacha to w drógą stronę będzie ciągnąć powietrze" lewe"
a jego ilość może zależeć od uchylenia przepustnicy i z regulacji nici a wtedy bedzie palił jak wariat i nie równo chodził :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » sob cze 03, 2006 8:34 pm

klucz13 pisze:
Olek1605 pisze:
klucz13 pisze: Ciekawe jak go wyregulujesz ??
:)21
I przepały 24l/100km :)3
niebardzo rozumiem czy możesz jaśniej
Ma luzy że cieknie wacha to w drógą stronę będzie ciągnąć powietrze" lewe"
a jego ilość może zależeć od uchylenia przepustnicy i z regulacji nici a wtedy bedzie palił jak wariat i nie równo chodził :)21
to dziwne bo chodzi równo tylko że pali dużo i chodzi na ssaniu na początku przez bardzo długi czas bo bez gaśnie. czyli to jest wina czego??
lewe powietrze ośka czy coś jeszcze może ta rurka niepodłączona??

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz cze 04, 2006 6:24 pm

czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie??

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » ndz cze 04, 2006 9:03 pm

gosc pisze:do obudowy filtra pow pod kruccem od odmy
Gdzie?? :o A nie do aparatu zapłonowego?? :roll:

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz cze 04, 2006 9:13 pm

wladimir.r pisze:
gosc pisze:do obudowy filtra pow pod kruccem od odmy
Gdzie?? :o A nie do aparatu zapłonowego?? :roll:
do aparatu zapłonowego to jest z drugiej strony gaźnika

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » ndz cze 04, 2006 9:28 pm

Aaaa... Czyli mówimy o tej stronie. :)

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz cze 04, 2006 9:32 pm

wladimir.r pisze:Aaaa... Czyli mówimy o tej stronie. :)
mówimy o tej co na zdjęciu

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » ndz cze 04, 2006 9:40 pm

No tera to joooo... Zdziczałem na początku. :roll:

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn cze 05, 2006 4:50 am

klucz13 pisze:
SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.

Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz ??
:)21
I przepały 24l/100km :)3
e, no jak ośka miałaby być wyje.bana jakoś ekstremalnie, to jasne że jest problem z regulacją wolnych obrotów. Ale nie przesadzaj, że aż tak rzutuje on na zużycie paliwa na wyższych obrotach - w końcu przy obciążeniu silnika i obrotach rzędu - powiedzmy - 2500 - przez ośkę zasysany jest jakiś nieistotny ułamek całości powietrza...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn cze 05, 2006 6:29 pm

SebastianS pisze: w końcu przy obciążeniu silnika i obrotach rzędu - powiedzmy - 2500 - przez ośkę zasysany jest jakiś nieistotny ułamek całości powietrza...
Wystarczy żeby ustawienia poszły w pizdu
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt cze 06, 2006 8:44 am

eee, jesteś małego ducha :)21 Nie takie się z Józkiem rzeczy po pijanemu robiło :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość