Strona 1 z 1

Wytrzymałość reduktora

: wt cze 20, 2006 11:15 am
autor: Tomek_B
Czy ma ktoś doświadczenie w tym, zagadnieniu?? Chodzi mi o to jaki najmocniejszy silnik może strzymać reduktor od uaza? Czy lepiej jest przy mocniejszym silniku zainwestować w reduktor od innego auta. Co do silnika nie mam konkretnego przykładu ale tak około 4L myślę. Może jakieś propozycje??

: wt cze 20, 2006 11:37 am
autor: Wojtek_K
walnij sobie od razu roburowski będziesz miał PTO

: wt cze 20, 2006 8:15 pm
autor: vandall1
Wg mnie - zdzierży. Nalezałoby jednak zdobyć skądś dane na jaki moment obr. był projektowany /z silnika 4l bedzie pewnie z 380Nm/.
Sadzę,że na biegu bezpośrednim nie ma obawy /zasprzęglenie na kłach/.
Na pewno jest to lepsze rozwiazanie niż red gazikowski.
Mozna tez pomysleć o jakimś łańcuchowym,np od Granda 5.2 lub podobnym /231?/

: śr cze 21, 2006 12:44 pm
autor: kedek
Wojtek_K pisze:walnij sobie od razu roburowski będziesz miał PTO
:)2 :)2 :)2

: czw cze 22, 2006 9:01 pm
autor: Bart03
uazowski u kumpla strzymywal silnik V8 4,0 z BMW ale w koncu zapodal roburowski - nie to ze mu sie sypnal uazowski tylko poprostu okazyjnie zlapal robura :)2

: sob cze 24, 2006 10:58 pm
autor: gaaz99
uazowy wytrzyma :wink:

: ndz cze 25, 2006 12:10 pm
autor: faziuaz
gaaz99 pisze:uazowy wytrzyma :wink:
........ale co??.......wytrzyma??,ostry start na kołach 33"czy może na 35"....na zablokowanym różnicowym, czy może bez? :lol: co urwie się wcześniej; półoś,czy koło.....itd to,są ważne pytania... 8)

: ndz cze 25, 2006 12:39 pm
autor: niemand
faziuaz pisze:
gaaz99 pisze:uazowy wytrzyma :wink:
........ale co??.......wytrzyma??,ostry start na kołach 33"czy może na 35"....na zablokowanym różnicowym, czy może bez? :lol: co urwie się wcześniej; półoś,czy koło.....itd to,są ważne pytania... 8)
I na to jest sposób - wróżenie z fusów :D :D

: ndz cze 25, 2006 7:53 pm
autor: Tomek_B
Chodzi mi o to czy wytrzyma reduktor pomijając zmielenie mostów itp itd. Jeżeli już mowa o blokadach to raczej z blokadą a może w już bardzo dalekiej przyszłości z blokadami. :)21 :)21

Co do ostrego startu to każdy kto jeździ samochodem wie że nie raz się to wykorzystuje. :)21 :)21

: ndz cze 25, 2006 10:12 pm
autor: Olek1605
Tomek_B pisze:Chodzi mi o to czy wytrzyma reduktor pomijając zmielenie mostów itp itd. Jeżeli już mowa o blokadach to raczej z blokadą a może w już bardzo dalekiej przyszłości z blokadami. :)21 :)21

Co do ostrego startu to każdy kto jeździ samochodem wie że nie raz się to wykorzystuje. :)21 :)21
ale nie zawsze się to opłaca :lol: to też każdy wie :D

: pn cze 26, 2006 8:49 pm
autor: faziuaz
Olek1605 pisze:
Tomek_B pisze:Chodzi mi o to czy wytrzyma reduktor pomijając zmielenie mostów itp itd. Jeżeli już mowa o blokadach to raczej z blokadą a może w już bardzo dalekiej przyszłości z blokadami. :)21 :)21

Co do ostrego startu to każdy kto jeździ samochodem wie że nie raz się to wykorzystuje. :)21 :)21
ale nie zawsze się to opłaca :lol: to też każdy wie :D
.....później człowiek sobie myśli"na cholerę mi to było..." :lol:

: pn cze 26, 2006 9:20 pm
autor: Olek1605
faziuaz pisze:
Olek1605 pisze:
Tomek_B pisze:Chodzi mi o to czy wytrzyma reduktor pomijając zmielenie mostów itp itd. Jeżeli już mowa o blokadach to raczej z blokadą a może w już bardzo dalekiej przyszłości z blokadami. :)21 :)21

Co do ostrego startu to każdy kto jeździ samochodem wie że nie raz się to wykorzystuje. :)21 :)21
ale nie zawsze się to opłaca :lol: to też każdy wie :D
.....później człowiek sobie myśli"na cholerę mi to było..." :lol:
otóż to !! :D

: pn cze 26, 2006 9:32 pm
autor: gaaz99
faziuaz pisze:
gaaz99 pisze:uazowy wytrzyma :wink:
........ale co??.......wytrzyma??,ostry start na kołach 33"czy może na 35"....na zablokowanym różnicowym, czy może bez? :lol: co urwie się wcześniej; półoś,czy koło.....itd to,są ważne pytania... 8)
a ja myślalem że o reduktorze mowa :lol:

: pn cze 26, 2006 11:02 pm
autor: Bart03
to ja dam pelniejszy obraz - co do silnika to juz napisalem, kola 245R16 Maxi Cross a mosty i rame mial z GR-a.