Silnik Wołgi w Uazie
Moderator: Student
Silnik Wołgi w Uazie
Witam.
Planuje do mojego uaza wstawić silnik z wołgi, w związku z tym mam kilka pytań:
1. Wiem że docisk od uaza nie pasuje do koła zamachowego wołgi.
Czy mozna wstawić całe koło zamachowe wraz z dociskiem i obudową z uaza ?
2. Czy pompa wody od uaza będzie pasowała do wołgi ?
3. Wołga ma troche inaczej porozmieszczane czujniki, czy nie będzie problemu jeśli czyjnik temperatury wody będzie wstawiony w pompę wody (uazowska) oraz zawór nagrzewnicy wstawię w te same miejsce co jest w uazie?
Może ktoś ma opis silnika wołgi z umiejscowieniem wszystkich czujników i wyprowadzeń?
Pozdrawiam
Planuje do mojego uaza wstawić silnik z wołgi, w związku z tym mam kilka pytań:
1. Wiem że docisk od uaza nie pasuje do koła zamachowego wołgi.
Czy mozna wstawić całe koło zamachowe wraz z dociskiem i obudową z uaza ?
2. Czy pompa wody od uaza będzie pasowała do wołgi ?
3. Wołga ma troche inaczej porozmieszczane czujniki, czy nie będzie problemu jeśli czyjnik temperatury wody będzie wstawiony w pompę wody (uazowska) oraz zawór nagrzewnicy wstawię w te same miejsce co jest w uazie?
Może ktoś ma opis silnika wołgi z umiejscowieniem wszystkich czujników i wyprowadzeń?
Pozdrawiam
Re: Silnik Wołgi w Uazie
Robertik, podjedz do Jurka Ł. do Supraśla. On ci wszystko dokladnie wytlumaczy i pokaze, on ma u siebie silnik wolgi, ja mam uaza wiec sobie porownasz.robertik pisze:Witam.
Planuje do mojego uaza wstawić silnik z wołgi, w związku z tym mam kilka pytań:
1. Wiem że docisk od uaza nie pasuje do koła zamachowego wołgi.
Czy mozna wstawić całe koło zamachowe wraz z dociskiem i obudową z uaza ?
2. Czy pompa wody od uaza będzie pasowała do wołgi ?
3. Wołga ma troche inaczej porozmieszczane czujniki, czy nie będzie problemu jeśli czyjnik temperatury wody będzie wstawiony w pompę wody (uazowska) oraz zawór nagrzewnicy wstawię w te same miejsce co jest w uazie?
Może ktoś ma opis silnika wołgi z umiejscowieniem wszystkich czujników i wyprowadzeń?
Pozdrawiam
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
Polega to na tym ze dol masz od uaza a gore od wolgi.robertik pisze:A na czym to dokładnie polega?Tomek_B pisze:Nie lepiej zrobić uazowołge??![]()
Dzieki temu masz ciezkie kolo zamachowe ale za to dzieki gorze od wolgi masz miejsza komore spalania i lepiej sprezona mieszanki. Pare koni wiecej. Wolga ma lzejsze kolo zamachowe, dzieki czemu latwiej to wywazyc i lepiej (szybciej) wkreca sie na obroty. Ale za to uaz dzieki tem ze kolo zamachode jest ciezki potrafi w zaskakujacy sposob wdrapac sie na gorke choc wszysc dookola mysla ze silnik juz dawno zgasl:)
Aha i zapo0mnialem... wystarczy ze zmianiasz glowice, gaznik, filtr powietrza... i kilka elementow. Nie musisz ruszac sprzegla ktore jest mocniejsze w uazie niz w woldze
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
Czy ma ktoś schematy silnika wołgi GAZ 24??
Czy pasuje ten sam zestaw naprawczy co od GAZ21 - u mnie były gumowe pierścienie pod cylindrami a w GAZ24 który właśnie rozebrałem tylko miedziane podkładki. Ksztłt odlewu cylindra też jakiś inny.
Czy pasuje ten sam zestaw naprawczy co od GAZ21 - u mnie były gumowe pierścienie pod cylindrami a w GAZ24 który właśnie rozebrałem tylko miedziane podkładki. Ksztłt odlewu cylindra też jakiś inny.
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
krolik pisze:no i masz odpowiedź są inne![]()
w uazie tuleje są trzymane i na górze i na dole a w wołdze tylko na dole
to że są inne to już widzę ale zestaw naprawczy nie pasuje z GAZ21
na innej wysokości jest "kryza" na której się opiera cylinder
Tylko czemu sprzedaje się te zestawy remontowe i podpisuje się UAZ/Wołga

http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Sprawdzony patent dot. zmiany gaźnika: na kolektor ssący wołgowski z 4 szpilkami mozna założyć gaźnik Webera (taki jak w Żuku czy Polonezie). Trzeba tylko rozwiercić otwory w podstawie gaźnika wiertłem 11.5. Gaźnik wchodzi jak fabryczny. Zyskuje się na mocy i oszczędza sie ok. 2 l/100.
Ważna jest także łatwość zdobycia części.
Ważna jest także łatwość zdobycia części.
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Jak się interesowałem to kosztowały 400-450zł, gażnik na 4 szpilki
Podobno lepsze niż ogrinalne i oszczędniejsze ale nie używałem...
Podobno lepsze niż ogrinalne i oszczędniejsze ale nie używałem...
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
zestaw naprawczy wołga lub uaz róznia sie tylko tulejami
solex koszt około 400zł ,jezeli jezdzicie na gazie to proponuje wsadzic gaznik z gaza 66
moc od samego poczatku otwieraja sie obie przepustnice równoczesnie i to sie wtedy zbiera
spalanie takie same jak na K131
informacje mam od kumpla co miał pomoc drogowa uaz-a wiec zalezało mu na małym spalaniu
lub nie zaduzym













Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość