Silnik Wołgi w Uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
Lokalizacja: Białystok

Silnik Wołgi w Uazie

Post autor: robertik » ndz cze 25, 2006 11:11 am

Witam.

Planuje do mojego uaza wstawić silnik z wołgi, w związku z tym mam kilka pytań:
1. Wiem że docisk od uaza nie pasuje do koła zamachowego wołgi.
Czy mozna wstawić całe koło zamachowe wraz z dociskiem i obudową z uaza ?
2. Czy pompa wody od uaza będzie pasowała do wołgi ?
3. Wołga ma troche inaczej porozmieszczane czujniki, czy nie będzie problemu jeśli czyjnik temperatury wody będzie wstawiony w pompę wody (uazowska) oraz zawór nagrzewnicy wstawię w te same miejsce co jest w uazie?

Może ktoś ma opis silnika wołgi z umiejscowieniem wszystkich czujników i wyprowadzeń?

Pozdrawiam

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » ndz cze 25, 2006 3:29 pm

1-nie

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz cze 25, 2006 10:05 pm

2. Tak
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Silnik Wołgi w Uazie

Post autor: stef » ndz cze 25, 2006 10:13 pm

robertik pisze:Witam.

Planuje do mojego uaza wstawić silnik z wołgi, w związku z tym mam kilka pytań:
1. Wiem że docisk od uaza nie pasuje do koła zamachowego wołgi.
Czy mozna wstawić całe koło zamachowe wraz z dociskiem i obudową z uaza ?
2. Czy pompa wody od uaza będzie pasowała do wołgi ?
3. Wołga ma troche inaczej porozmieszczane czujniki, czy nie będzie problemu jeśli czyjnik temperatury wody będzie wstawiony w pompę wody (uazowska) oraz zawór nagrzewnicy wstawię w te same miejsce co jest w uazie?

Może ktoś ma opis silnika wołgi z umiejscowieniem wszystkich czujników i wyprowadzeń?

Pozdrawiam
Robertik, podjedz do Jurka Ł. do Supraśla. On ci wszystko dokladnie wytlumaczy i pokaze, on ma u siebie silnik wolgi, ja mam uaza wiec sobie porownasz.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pn cze 26, 2006 11:34 am

i zalecam większy wiatrak
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pn cze 26, 2006 10:10 pm

Nie lepiej zrobić uazowołge?? ?? 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn cze 26, 2006 10:15 pm

OK ale niby czemu lepiej???
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: robertik » wt cze 27, 2006 5:29 am

Tomek_B pisze:Nie lepiej zrobić uazowołge?? ?? 8)
A na czym to dokładnie polega?

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » wt cze 27, 2006 9:41 am

robertik pisze:
Tomek_B pisze:Nie lepiej zrobić uazowołge?? ?? 8)
A na czym to dokładnie polega?
Polega to na tym ze dol masz od uaza a gore od wolgi.
Dzieki temu masz ciezkie kolo zamachowe ale za to dzieki gorze od wolgi masz miejsza komore spalania i lepiej sprezona mieszanki. Pare koni wiecej. Wolga ma lzejsze kolo zamachowe, dzieki czemu latwiej to wywazyc i lepiej (szybciej) wkreca sie na obroty. Ale za to uaz dzieki tem ze kolo zamachode jest ciezki potrafi w zaskakujacy sposob wdrapac sie na gorke choc wszysc dookola mysla ze silnik juz dawno zgasl:)

Aha i zapo0mnialem... wystarczy ze zmianiasz glowice, gaznik, filtr powietrza... i kilka elementow. Nie musisz ruszac sprzegla ktore jest mocniejsze w uazie niz w woldze
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » czw gru 28, 2006 3:12 pm

Czy ma ktoś schematy silnika wołgi GAZ 24??
Czy pasuje ten sam zestaw naprawczy co od GAZ21 - u mnie były gumowe pierścienie pod cylindrami a w GAZ24 który właśnie rozebrałem tylko miedziane podkładki. Ksztłt odlewu cylindra też jakiś inny.

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » czw gru 28, 2006 3:22 pm

no i masz odpowiedź są inne :)
w uazie tuleje są trzymane i na górze i na dole a w wołdze tylko na dole

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » czw gru 28, 2006 6:19 pm

krolik pisze:no i masz odpowiedź są inne :)
w uazie tuleje są trzymane i na górze i na dole a w wołdze tylko na dole

to że są inne to już widzę ale zestaw naprawczy nie pasuje z GAZ21
na innej wysokości jest "kryza" na której się opiera cylinder
Tylko czemu sprzedaje się te zestawy remontowe i podpisuje się UAZ/Wołga :o

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » ndz gru 31, 2006 4:41 pm

jak ktos je podpisuje Uaz/Wołga to znaczy ze nie wie co sprzedaje

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » pt sty 05, 2007 10:42 pm

Sprawdzony patent dot. zmiany gaźnika: na kolektor ssący wołgowski z 4 szpilkami mozna założyć gaźnik Webera (taki jak w Żuku czy Polonezie). Trzeba tylko rozwiercić otwory w podstawie gaźnika wiertłem 11.5. Gaźnik wchodzi jak fabryczny. Zyskuje się na mocy i oszczędza sie ok. 2 l/100.
Ważna jest także łatwość zdobycia części.
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob sty 06, 2007 10:58 am

A traci na podjazdach stromych

jaką pojemność silnika ma np.polonez czy kanciak - a jaką uaz

Pytanie tylko retoryczne.... :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » sob sty 06, 2007 6:09 pm

Żuk ma 2.1,
wystarczy włożyć trochę większe dysze paliwowe:P
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob sty 06, 2007 6:23 pm

solex
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Zapala
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:41 am
Lokalizacja: Sosnowiec (Śląskie)

Post autor: Zapala » sob sty 06, 2007 7:28 pm

A można gdzieś dostać Solexa, a jak tak to za ile ???

Pozdrawiam Zapała

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz sty 07, 2007 11:59 am

gri74 pisze:solex
Lepsze gaźniki oryginalne czy solex ?? :roll: :oops:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » ndz sty 07, 2007 12:10 pm

Jak się interesowałem to kosztowały 400-450zł, gażnik na 4 szpilki
Podobno lepsze niż ogrinalne i oszczędniejsze ale nie używałem...

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz sty 07, 2007 3:10 pm

Dzięki benes 8)
Ma ktoś może opinie z uzytkowania ?? :lol:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Bucz
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: Bucz » ndz sty 07, 2007 4:11 pm

Miałem nowego webera ( jedyny słuszy model duze przeloty 34/34 wieksze dysze, mechaniczny drugi przelot) i ..... kicha, a na podjazdach smierc w oczach
kupilem nowego solexa i silnik odzył - polecam :)2
silnik wolga
GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz sty 07, 2007 4:25 pm

zestaw naprawczy wołga lub uaz róznia sie tylko tulejami :lol: :lol: solex koszt około 400zł ,jezeli jezdzicie na gazie to proponuje wsadzic gaznik z gaza 66 :lol: :lol: moc od samego poczatku otwieraja sie obie przepustnice równoczesnie i to sie wtedy zbiera :lol: :lol: spalanie takie same jak na K131 :lol: :lol: informacje mam od kumpla co miał pomoc drogowa uaz-a wiec zalezało mu na małym spalaniu :lol: :lol: lub nie zaduzym :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz sty 07, 2007 5:02 pm

A na ile szpilek jest gaźnik od Gaza ?? :roll:
Możesz zdobyć jakieś foty tego rozwiązania ??
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz sty 07, 2007 5:06 pm

mozna normalnie dopasowac, czy trzeba przelotke miedzy gaznikiem a kolektorem?? pewnie tak nie?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość