
mosty od gaza66 w uazie
Moderator: Student
mosty od gaza66 w uazie
witam. czy przymierzał się ktoś do zamontowania mostów od GAZ'a 66 do uaz'a. bo zamontowałem motorek od scorpio 2,9 , i myślę że oryginalne mosty nie dadzą rady. 

UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć
"

- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: mosty od gaza66 w uazie
żę cokiler4x4 pisze:witam. czy przymierzał się ktoś do zamontowania mostów od GAZ'a 66 do uaz'a. bo zamontowałem motorek od scorpio 2,9 , i myślę że oryginalne mosty nie dadzą rady.


Ile ten scorpio ma kucy


- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Re: mosty od gaza66 w uazie
koło 150km...Przemekslaw pisze:żę cokiler4x4 pisze:witam. czy przymierzał się ktoś do zamontowania mostów od GAZ'a 66 do uaz'a. bo zamontowałem motorek od scorpio 2,9 , i myślę że oryginalne mosty nie dadzą rady.![]()
![]()
Ile ten scorpio ma kucy![]()

lepsiejsze patrola, ale co kto lubi i na co potrzebne...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
prowadziłeś jakieś szczegółowe badania na hamowni, że masz takie dokładne obliczenia?Pietrass pisze:Scorpio 2,9 L ma dokładnie 150 Km ale po nawet krótkiej eksploatacji 2-3 lata maja one od -10% do -15% straty wiec jezeli masz przynajmniej 5 letnieko to moze masz cos koło 100-110

XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
GG 3814878
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Taaa...homikk pisze:mnie tylko fascynuje ta dowolność w podawaniu mocy silników czyli tworzenie niesamowitych mitów
silnik ma dokładnie 145 koni a akurat straty mocy w związku ze zużyciem nie generuje za szybko - można mu zarzucić to że cieknie, że jest kurewsko ciężki, że dopiero w 2.9 wprowadzono utwardzone gniazda zaworów hydrauliczną kompensację luzów zaworowych, że jest paliwożerny - ale akurat trwałość wału, gładzi cylindrowych, tłoków i pierścieni jest całkiem dobra. MOże kolo jeździł z niepokasowanymi kodami błędów w trybie awaryjnym...
a 150 koni ma wersja 2.8 na mechanicznym wtrysku. K-jetronic górą

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć
"

- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Miałem Uaza z MB W 124 2, 3 l. Około 136 km. Skakałem, fruwałem, nic nie ukręciłem. Do tej mocy wystarczą uazowskie ( 4-ro satelitowe), ale trzeba się poświęcić i dobrze je złożyć. Mosty od Patrola, które ukręciłeś?: 160-ka, 260-ka czy GR? Kumple jeżdżą na GR-owskich z silnikiem BMW 5,0 V12, Audi 4,2 V8 i wszystko klęka, ale nie mosty. Te rodzaje mostów naprawdę wiele różni.kiler4x4 pisze:wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Jakby miała tyle KM co kG to działałaby pięknie... A jakby nie żarła jeszcze oleju, nie ciekła i nie wymagała regulacji zaworów co 5000 km - byłoby bosko... A jakby nie wpierdalała tyle wachy - to już w ogóle baja...Bury pisze:czego chcesz od starej fał szóstki forda - dla mnie to już klasyk, a jeszcze w jakiejs grandzi... - pieknie to działa![]()
![]()
SebastianS pisze:2.9 24V to kompletnie inny silnik (coswortha), z V6 cologne nie ma nic wspólnego poza pojemnością


VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
a moze czas zmienic technike jazdy?kiler4x4 pisze:wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.



.....nie dalej jak wczoraj widziałem przygotowany do montażu silnik merola V8....nie wiem ile miał pojemności bo nie pytałem,ale gość twiedził że po wyrzuceniu wtrysku i zamontowaniu ruskiego gażnika (K-126,chyba)spoko będzie miał dostęp do conajmniej 150 KM......tak na marginesie,bardzo "zgrabna jednostka" 

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
wiedziałeś kiedy go pogonić po prostutoldi pisze:a moze czas zmienic technike jazdy?kiler4x4 pisze:wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.moj GAZior mial co prawda zaledwie 2.4 D pod maska ale przez dwa lata jezdzil bezawaryjnie i nie omijal ciezkich przepraw-serwisowany byl regularnie i dzialal..jak go sprzedalem,gosc po tygodniu ukrecil polos z przodu,po dwoch zmielil tylny dyfer...
a takie to bylo wierne bydle...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość