mosty od gaza66 w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

mosty od gaza66 w uazie

Post autor: kiler4x4 » śr lip 05, 2006 4:49 pm

witam. czy przymierzał się ktoś do zamontowania mostów od GAZ'a 66 do uaz'a. bo zamontowałem motorek od scorpio 2,9 , i myślę że oryginalne mosty nie dadzą rady. :(
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: mosty od gaza66 w uazie

Post autor: Przemekslaw » śr lip 05, 2006 5:54 pm

kiler4x4 pisze:witam. czy przymierzał się ktoś do zamontowania mostów od GAZ'a 66 do uaz'a. bo zamontowałem motorek od scorpio 2,9 , i myślę że oryginalne mosty nie dadzą rady. :(
żę co ?? !!
Ile ten scorpio ma kucy :o :o
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr lip 05, 2006 5:55 pm

Wyluzuj kolego- z tego co wiem to spokojnie dają radę temu motorkowi. A mosty z gaza 66 odrazu?? To nie ten kaliber nieco...
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: mosty od gaza66 w uazie

Post autor: kacper44 » śr lip 05, 2006 5:59 pm

Przemekslaw pisze:
kiler4x4 pisze:witam. czy przymierzał się ktoś do zamontowania mostów od GAZ'a 66 do uaz'a. bo zamontowałem motorek od scorpio 2,9 , i myślę że oryginalne mosty nie dadzą rady. :(
żę co ?? !!
Ile ten scorpio ma kucy :o :o
koło 150km... :wink:

lepsiejsze patrola, ale co kto lubi i na co potrzebne...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr lip 05, 2006 6:05 pm

dajcie spokój odrazu zmieniać mosty.. ?? ?? :o 150 to miał pewnie po wyjeździe z fabryki..dopóki nie ukręcisz czegoś nawet nie myśl o zmianie.. :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Post autor: Pietrass » śr lip 05, 2006 6:28 pm

Scorpio 2,9 L ma dokładnie 150 Km ale po nawet krótkiej eksploatacji 2-3 lata maja one od -10% do -15% straty wiec jezeli masz przynajmniej 5 letnieko to moze masz cos koło 100-110 lecz chyba Nm masz troszke wyższy niz w sprawnym uazie bo w uazie wynosi on 162 Nm :)
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr lip 05, 2006 8:35 pm

Pietrass pisze:Scorpio 2,9 L ma dokładnie 150 Km ale po nawet krótkiej eksploatacji 2-3 lata maja one od -10% do -15% straty wiec jezeli masz przynajmniej 5 letnieko to moze masz cos koło 100-110
prowadziłeś jakieś szczegółowe badania na hamowni, że masz takie dokładne obliczenia? :o
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Post autor: Pietrass » śr lip 05, 2006 9:15 pm

Ja NIE ale znajomy miał to cudo i niestety on prowadził :) 8 latek sie takim bujał w potem stwierdził że jest z niego padlina i oddał go na szrot ;)
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr lip 05, 2006 11:49 pm

mnie tylko fascynuje ta dowolność w podawaniu mocy silników czyli tworzenie niesamowitych mitów :D
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw lip 06, 2006 12:56 am

homikk pisze:mnie tylko fascynuje ta dowolność w podawaniu mocy silników czyli tworzenie niesamowitych mitów :D
Taaa...
silnik ma dokładnie 145 koni a akurat straty mocy w związku ze zużyciem nie generuje za szybko - można mu zarzucić to że cieknie, że jest kurewsko ciężki, że dopiero w 2.9 wprowadzono utwardzone gniazda zaworów hydrauliczną kompensację luzów zaworowych, że jest paliwożerny - ale akurat trwałość wału, gładzi cylindrowych, tłoków i pierścieni jest całkiem dobra. MOże kolo jeździł z niepokasowanymi kodami błędów w trybie awaryjnym...

a 150 koni ma wersja 2.8 na mechanicznym wtrysku. K-jetronic górą :)21

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw lip 06, 2006 5:32 am

A może zapodał 2,9 24V i ma 207 km? Takie też są.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw lip 06, 2006 9:21 am

2.9 24V to kompletnie inny silnik (coswortha), z V6 cologne nie ma nic wspólnego poza pojemnością

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw lip 06, 2006 6:59 pm

silnik do ofrołda musi mieć parę rzeczy 8) ........a przede wszystkim;zero elektroniki,zero komputerów,tłoki jak wiadra,koło zamachowe jak walec drogowy,a benzynę musi chlać jak alkoholik :lol: :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » czw lip 06, 2006 7:19 pm

wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw lip 06, 2006 7:47 pm

kiler4x4 pisze:wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.
Miałem Uaza z MB W 124 2, 3 l. Około 136 km. Skakałem, fruwałem, nic nie ukręciłem. Do tej mocy wystarczą uazowskie ( 4-ro satelitowe), ale trzeba się poświęcić i dobrze je złożyć. Mosty od Patrola, które ukręciłeś?: 160-ka, 260-ka czy GR? Kumple jeżdżą na GR-owskich z silnikiem BMW 5,0 V12, Audi 4,2 V8 i wszystko klęka, ale nie mosty. Te rodzaje mostów naprawdę wiele różni.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw lip 06, 2006 7:49 pm

SebastianS pisze:2.9 24V to kompletnie inny silnik (coswortha), z V6 cologne nie ma nic wspólnego poza pojemnością
Po prostu podałem, że taki też jest. Nawet przejechałem się w swoim czasie Uazem z takim motorkiem. Niezła jazda była :D
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw lip 06, 2006 9:15 pm

No bo to w odróżnieniu od V6 cologne bardzo dobry silnik jest. I mocny!

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » czw lip 06, 2006 9:45 pm

czego chcesz od starej fał szóstki forda - dla mnie to już klasyk, a jeszcze w jakiejs grandzi... - pieknie to działa :D :D :D

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw lip 06, 2006 10:38 pm

Bury pisze:czego chcesz od starej fał szóstki forda - dla mnie to już klasyk, a jeszcze w jakiejs grandzi... - pieknie to działa :D :D :D
Jakby miała tyle KM co kG to działałaby pięknie... A jakby nie żarła jeszcze oleju, nie ciekła i nie wymagała regulacji zaworów co 5000 km - byłoby bosko... A jakby nie wpierdalała tyle wachy - to już w ogóle baja...

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » pt lip 07, 2006 8:27 am

no ja wiem, ale jak ona chodzi............. :D :D :D

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pt lip 07, 2006 8:32 am

SebastianS pisze:2.9 24V to kompletnie inny silnik (coswortha), z V6 cologne nie ma nic wspólnego poza pojemnością
:)2 dobra maszyneria, jeszcze tylko wspomne że 2,0 turbo coswortha to wścieklej się wkręca, jest tam nagły atak "czwórki" w rzędzie, w płaskim robi lepiej niż 2,9 24v w płaskim ale silnik widlasty lepszy do cięższych zastosowań :)2 wytrzymalszy.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt lip 07, 2006 11:05 am

Eeee, no Bartas, nie ma co porównywać silnika doładowanego i wolnossącego. Tak jak mówisz - 2.9 24V ma dużo większy moment u dołu, 2.0 turbo ma owszem wysoki dzięki turbinie, ale w zakresie jej pracy czyli powyżej tych 3500-4000

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » pt lip 07, 2006 7:22 pm

kiler4x4 pisze:wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.
a moze czas zmienic technike jazdy? :wink: moj GAZior mial co prawda zaledwie 2.4 D pod maska ale przez dwa lata jezdzil bezawaryjnie i nie omijal ciezkich przepraw-serwisowany byl regularnie i dzialal..jak go sprzedalem,gosc po tygodniu ukrecil polos z przodu,po dwoch zmielil tylny dyfer... :o a takie to bylo wierne bydle... :cry:

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt lip 07, 2006 7:26 pm

.....nie dalej jak wczoraj widziałem przygotowany do montażu silnik merola V8....nie wiem ile miał pojemności bo nie pytałem,ale gość twiedził że po wyrzuceniu wtrysku i zamontowaniu ruskiego gażnika (K-126,chyba)spoko będzie miał dostęp do conajmniej 150 KM......tak na marginesie,bardzo "zgrabna jednostka" 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr lip 12, 2006 8:02 am

toldi pisze:
kiler4x4 pisze:wcześniej miałem motorek od mesia 2.0 na gaźniku(fabrycznie 109KM),i na tym silniku ukręciłem obie półosie z przodu, i zmieliłem tylny dyfer. ten konkretny silnik forda miał fabrycznie 145KM. i napewno niewiele mu ubyło bo nieźle zap....ala. i z góry zakładam że zaraz znowu sie coś ukręci. a co do mostów od patrola , to mam w drugim uazie, i wcale nie są takie niezniszczalne.
a moze czas zmienic technike jazdy? :wink: moj GAZior mial co prawda zaledwie 2.4 D pod maska ale przez dwa lata jezdzil bezawaryjnie i nie omijal ciezkich przepraw-serwisowany byl regularnie i dzialal..jak go sprzedalem,gosc po tygodniu ukrecil polos z przodu,po dwoch zmielil tylny dyfer... :o a takie to bylo wierne bydle... :cry:
wiedziałeś kiedy go pogonić po prostu ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość