Strona 1 z 1
Da siê ¶ci±gn±æ szpilkê z bloku nie ¶ci±gaj±c miski ?
: czw lip 20, 2006 4:25 pm
autor: KleryK
Witam

jako ¿e za³o¿y³em now± uszczelkê pod michê olejow± - gumow±, dokrêca³em ( z u¿yciem lewarka. No i kurde szpila posz³a wpizdu

. tzn jest ukrêcony gwint.
Jak najlepiej j± ¶ci±gn±æ i czy da siê to zrobiæ nie ¶ci±gaj±c miski ( nie chce mi siê selektolka wylewaæ i robiæ ca³ej babraniny raz jeszcze). ¯abk± na chama ? czy jednak 2 nakrêtki i ¶ci±ganie tylko ¿e nie chce wysoko wejsc nakrêtka

.
Wogóle to kapie mi tylko tam

póki co hahahah

: czw lip 20, 2006 9:59 pm
autor: niemand
Wykrec - jak ?- zeby wyszło .Bedziesz musiał najprawdopodobniej rozwiercic otwór i nagwintowac na wieksza srube.
Powinno sie udac bez sciągania michy.
: czw lip 20, 2006 10:50 pm
autor: gaaz99
zaspawaj nakrętke i wykręć szpilke

: czw lip 20, 2006 11:29 pm
autor: vandall1
No od razu widać starego praktyka
Fakt-to najlepszy sposób,tylko pozwól temu ostygnąć.
: pt lip 21, 2006 12:11 am
autor: _CaShu_
Ja właśnie dziś wykręcałem wszystkie szpilki... bo blok idzie na zlom. I tez naspawywalem nakretki... jak niemoglem znalezc nakretki z odpowiednim gwintem, przyspawywalem wieksza i tez dawalo rade...
: pt lip 21, 2006 1:00 am
autor: vandall1
No większą trzeba "zalać"Ale to bez znaczenia,bo i tak w śmietnik.
: pt lip 21, 2006 8:30 am
autor: Rafał D
Przy odrobinie szczęścia można naciąć szpilkę pod śrubokręt. Zaletą jest fakt, że szpilki w części wkręcanej w blok mają standardowy gwint więc nie ma problemu z założeniem nowej (jak nie masz oryginału nadającego się do użycia). U siebie wymieniłem wszystkie szpilki na gwint standardowy na całej długości i dałem nakrętki samohamowne. Trzeba tylko uważać z dokręcaniem bo łatwo jest wycisnąć uszczelkę.
Szpilkę warto wkręcić na klej do gwintów aby nie wykręcała się z bloku przy zdejmowaniu miski.
: sob lip 22, 2006 9:31 am
autor: Kasprol
_CaShu_ pisze:Ja właśnie dziś wykręcałem wszystkie szpilki... bo blok idzie na zlom. I tez naspawywalem nakretki... jak niemoglem znalezc nakretki z odpowiednim gwintem, przyspawywalem wieksza i tez dawalo rade...
Czy załatwiłes juz silnik który remontowales?????????
: sob lip 22, 2006 12:35 pm
autor: KleryK
Wielkie dziêki za odpowiedzi

.
Spróbuje naci±æ a jak ten pomys³ klêknie to wtedy podspawam.
Pozdrawiam !
: ndz lip 23, 2006 12:14 am
autor: _CaShu_
Kasprol pisze:_CaShu_ pisze:Ja właśnie dziś wykręcałem wszystkie szpilki... bo blok idzie na zlom. I tez naspawywalem nakretki... jak niemoglem znalezc nakretki z odpowiednim gwintem, przyspawywalem wieksza i tez dawalo rade...
Czy załatwiłes juz silnik który remontowales?????????
hehe... jeszcze nie

nawet za bardzo go nie przegonilem... znowu stoi w garazu, a ja pomykam innym uazem, zeby z wprawy nie wyjsc
Pozdrawiam
: czw lip 27, 2006 6:08 pm
autor: KleryK
Jak mocno dokrêciæ tê uszczelkê ( gumow±). Docisn±³em lewarkiem ¿e prawie samochód ponios³o, dokrêci³em ¶rubki i mam wilgotn± uszczelkê prawie naooko³o a w jednym miejscu lekko pokapuje na w³±czonym. Bojê siê ukrêciæ kolejne.
Nie dokrêcaæ na maks rozumiem? Albo mo¿e kluczem dynamometrycznym kto¶ wie jak

?
Lepsza jest gumowa czy korkowa ?

: czw lip 27, 2006 10:17 pm
autor: JA'JACEK
A klepałeś kołnierz michy....?
Jak jest nawet lekko zwichrowany to za Chiny nie dokręcisz tak żeby nie ciekło.
Osobiście bardziej jestem przekonany do gumowej.
: pt lip 28, 2006 1:38 pm
autor: KleryK
Nie klepa³em

, a to trzeba ?
po³o¿yæ na szkle i patrzeæ czy równo dolega wszêdzie ?
: pt lip 28, 2006 3:05 pm
autor: Rafał D
Otwory pod szpilki mają tendencję do wyciągania się i przy zakładaniu na nowo trzeba je klepnąć młotkiem aby powierzchnia przylegania do uszczelki była płaska. Szkło nie jest potrzebna. Wystarczy mędrca oko...

: pt lip 28, 2006 9:10 pm
autor: JA'JACEK
KleryK pisze: (...)
położyć na szkle i patrzeć czy równo dolega wszędzie ?
Nie zaszkodzi.......
Przynajmniej będziesz miał pewność że to nie wina michy.