pytania- UAZ 452

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

pytania- UAZ 452

Post autor: Digidy123 » wt lip 25, 2006 4:04 pm

witam,
++w UAZie nie działa mi wskaźnik poziomu paliwa- czy czujnik znajduje się w lewym baku? - jak to naprawić??
++czy czujnik pokazuje też poziom w pawym baku?
++czym najlepiej przykleić uszczelke od pokrywy silnika
Grzegorz

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » wt lip 25, 2006 6:15 pm

w 469 sa 2 baki i kazdy ma czujnik osobny... pewnie w 452 tez, bo watpie zeby 1 czujnik pokazywal poziom w 2 bakach..

co do uszczelki to pewnie sylikon wysokotemperaturowy...

pzdr+

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lip 25, 2006 8:12 pm

452 nie wszystkie mialy 2 baki - ale wiekszosc owszem i przelacznik tak jak w 469 + kranik
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt lip 25, 2006 8:27 pm

i tu bym dyskutował bo mój 452 miał czujnik tylko w jednym baku :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lip 26, 2006 6:25 am

to dyskutuj - moj mial dwa :P a z 2 miejscowa szoferka mam 1 bak i 1 czujnik

Jest jeszcze mozliwosc ze ktos ten drugi dorobil - prawde mowiac nigdy do niego nie zagladalem bo akurat w tym uazie ta czesc dzialala poprawnie :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » śr lip 26, 2006 8:37 pm

mam 2 baki - pierwszy duży i drugi rezerwa ok 40 L :)
moje pytanie brzmi - dlaczego mi nie działa wskaźnik poziomu paliwa?
Grzegorz

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr lip 26, 2006 9:17 pm

Digidy123 pisze:mam 2 baki - pierwszy duży i drugi rezerwa ok 40 L :)
moje pytanie brzmi - dlaczego mi nie działa wskaźnik poziomu paliwa?
zepsuł się? :)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » śr lip 26, 2006 10:25 pm

zepsuł się? :)21
Qrcze. No na to nie wpadłem... Może u mnie też tak jest bo coś kiepsko działa... :D
Ostatnio zmieniony śr lip 26, 2006 10:36 pm przez wladimir.r, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lip 26, 2006 10:35 pm

jakie pytanie....taka odpowiedz :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » śr lip 26, 2006 11:02 pm

jak moge naprawić tą usterke?
czy do zegara od pozomu paliwa powinien iść tylko 1 kabelek? +masa (bo wychodzi jeszcze 1 śróbka ale kabelka nie ma nigdzie),
mam szukać pod podłogą ten czujnik przy dużym baku?
Grzegorz

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw lip 27, 2006 7:44 am

Do zegara zdecydowanie powinny dochodzić 2 kable - prąd (wspólny dla 3 zegarów) i masa od czujnika poziomu, tudzież przełącznika czujników jeśli są 2.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » sob sie 12, 2006 3:04 pm

witam,
czy UAZ 452 ma hydrauliczne sprzęgło?
Grzegorz

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pn sie 14, 2006 11:07 pm

Digidy123 pisze:witam,
czy UAZ 452 ma hydrauliczne sprzęgło?
a jak myślisz? :)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » wt sie 15, 2006 11:59 am

homikk pisze:
Digidy123 pisze:witam,
czy UAZ 452 ma hydrauliczne sprzęgło?
a jak myślisz? :)21
że tak, ale nie mał mi kto naciskać na sprzęgło żebym dokładnie zobaczył czy to jest hydrauliczne od spodu. 8) (kolega mi mówił jak sprawdzał, że jest hydrauliczne), ale jak rozmawiałem z byłym właścicielem UAZ-a 469 to mi powiedział, że miał na "drucik" :)
Grzegorz

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » wt sie 15, 2006 1:32 pm

za kołem kierownicy na desce rozdzielczej masz takie wycięcie w którym to znajduje się zbiorniczek wyrównawczy pompy sprzęgłowej a ta jest zaraz pod spodem, zanurkuj i se sprawdź
sprzęgło wyciska ci siłownik znajdujacy się..e...przy sprzęgle a owo znajduje się pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów :)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Michał
Posty: 416
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
Kontaktowanie:

Post autor: Michał » wt sie 15, 2006 2:25 pm

W moim byłym U452 sprzęgło było mechaniczne tylko nie pamiętam czy w całości na stałych cięgnach, czy częściowo z linką.
Aktualnie Galloper 2,5TD w roli ciągnika do przyczepy z kajakami
http://www.ForumJurajskie.pl

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » pt sie 25, 2006 11:54 am

witam,

jaka może być przyczyna, ze jeżeli odpalam zimny silnik (2.5 benzyna) to odpala od razu -nawet jak stoi 2 tygodnie, a jak mi się rozgrzeje i go zgaszę to musze go trzymać rozrusznik kilka sekund żeby załapał??(oczywiście bez ssania),
pompa paliwa była wymieniana, paliwo nie schodzi, czy możliwe ze to wina świec zapłonowych??- bo nie były wymieniane?

Pdkreślam, ze to się dzieje tylko jak silnik jest ciepły.
Grzegorz

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » sob sie 26, 2006 3:44 pm

Digidy123 pisze:witam,

jaka może być przyczyna, ze jeżeli odpalam zimny silnik (2.5 benzyna) to odpala od razu -nawet jak stoi 2 tygodnie, a jak mi się rozgrzeje i go zgaszę to musze go trzymać rozrusznik kilka sekund żeby załapał??(oczywiście bez ssania),
pompa paliwa była wymieniana, paliwo nie schodzi, czy możliwe ze to wina świec zapłonowych??- bo nie były wymieniane?

Pdkreślam, ze to się dzieje tylko jak silnik jest ciepły.
czy ktoś może mi poradzić??

jest może jeszcze jakiś łatwy sposób aby "naprostować" UAZ-a na resorach bo jest przechlony o 3 cm na lewą strone??

prosze o pomoc
Grzegorz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość