Strona 1 z 1
andoria 4c90 remont
: ndz sie 06, 2006 12:45 pm
autor: kcuf
Czy w andoriach z żuka z 97 roku były tuleje wymienne z tłokami.
Jaka może być przyczyna brania oleju w ilości 1,5l - 100 km
silnik brał od momentu wstawienia.
: ndz sie 06, 2006 12:47 pm
autor: gosc
pierscienie , uszczelniacze , mozliwe ze takze prowadnice zaworowe i trzonki zaworow
: ndz sie 06, 2006 12:49 pm
autor: klucz13
Uszczelka pod głowicą

lub pierścienie ale to gorzej

: ndz sie 06, 2006 1:56 pm
autor: Przemekslaw
klucz13 pisze:Uszczelka pod głowicą

lub pierścienie ale to gorzej

No teraz sie mozesz popisać wiedzą.. na temat Uaza z Andorią

Re: andoria 4c90 remont
: ndz sie 06, 2006 3:16 pm
autor: toldi
kcuf pisze:Czy w andoriach z żuka z 97 roku były tuleje wymienne z tłokami.
Jaka może być przyczyna brania oleju w ilości 1,5l - 100 km
silnik brał od momentu wstawienia.
przyczyna bedzie prosta-postepujacy zgon silnika

sprawdz cisnienie na cylindrach czy w ogole jakies wystepuje bo przy takiej ilosci zuzywanego oleju powinny juz sie pojawic problemy z rozruchem...
Re: andoria 4c90 remont
: ndz sie 06, 2006 3:50 pm
autor: gosc
toldi pisze:kcuf pisze:Czy w andoriach z żuka z 97 roku były tuleje wymienne z tłokami.
Jaka może być przyczyna brania oleju w ilości 1,5l - 100 km
silnik brał od momentu wstawienia.
przyczyna bedzie prosta-postepujacy zgon silnika

sprawdz cisnienie na cylindrach czy w ogole jakies wystepuje bo przy takiej ilosci zuzywanego oleju powinny juz sie pojawic problemy z rozruchem...
olej uszczelnia

Re: andoria 4c90 remont
: ndz sie 06, 2006 4:09 pm
autor: toldi
[/quote]olej uszczelnia

[/quote]pierscienie w plynie

moze to opatentowac

: ndz sie 06, 2006 8:34 pm
autor: kcuf
problemy z rozruchem są ale moim zdaniem inna przyczyna ich jest
na zimnym kręci ładnie i zapala a na ciepłym raz ładnie kręci i zapala a raz nie ma siły i bardzo powoli kreci ale pali jak się bujnie. (jak nie ma siły to coś dziwnie piszczy)
co za przyczyna tego może być?
akumulator 96 ah troche mały
jutro spróbuje na 2szt i zobaczymy jak kręci.
silnik troche stał przed kupnem .
a co z tymi tulejami?
: pn sie 07, 2006 5:53 am
autor: wieprzowina
najpierw były bloki z tulejami, potem beztulejowe. Jak ściągniesz głowicę będziesz widział. Tak czy inaczej gdy jest beztulejowy - rozwierca się i wkłada tuleje. Gdybyś chciał go naprawiać- mam namiar na genialnego speca w Andrychowie - będzie lepszy niż nowy. Tylko trochę daleko masz.