Wreszcie zmieniam silnik . . . ?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Wreszcie zmieniam silnik . . . ?

Post autor: L80 » pt wrz 29, 2006 8:37 pm

tylko na jaki ?
ma mieć nie miej mocy niż ten co mam 88KM , 130Nm momętu
i żeby miał hydrauliczne popychacze
wielopunktowy wtrysk
i był w komplecie ze skrzynią
i w całosci żeby nie był dłuższy (ze skrzynio) niż 110cm
i żeby nie ważył wiecej niż ten co jest w tej chwili (poldas 1,6)

za tydzień jade na giełde poszukac jakiegoś auta co by mu wybebeszyć serducho

może coś mi podpowiecie
a i kasztanic można do woli

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt wrz 29, 2006 8:45 pm

1,9 td z VW Vento ?? :roll: :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt wrz 29, 2006 8:47 pm

ja w swoim uazie mam v6 forda i po podniesieniu maski to silnik wydaje się taki bardzo malutki i gdzieś zanika w tej komorze
v-ki są krótkie w szczególności v6 ale chyba też były jakieś v4 :roll:
może poszukaj jakiegoś 2.9 od scorpio
nie podałeś jaiej pojemności chcesz silnik
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt wrz 29, 2006 8:47 pm

a co chcesz benzynke czy diesla? :roll: :)
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt wrz 29, 2006 8:50 pm

Przemekslaw pisze:1,9 td z VW Vento ?? :roll: :roll:
takiego silnika nie polecam bo mam takowy w plaskaczu
no chyba że nie jest to AAZ
trochę słabawy ten silnik bo ma 75 koników
nie lubi być przegrzewany i nie nadaje się do ciężkiej pracy
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt wrz 29, 2006 8:53 pm

z diesla to może Citroen 1.9
wiem kto u nas w okolicach ma i jest do opchnięcia za marne grosze
ja go nie sprzedaję ale powiem, że jest jeszcze w Polonezie który stoi na złomie i czeka na drugie życie we wcieleniu żyletek :lol:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pt wrz 29, 2006 9:07 pm

Vento nie ma skrzyni do tylniego napedu
dizla niechce bo nie wkreca się na obroty tak szybko jak bezyna
V6 owszem jeżeli nie bedzie ważyć wiecej jak polonez (jest jakas z blokiem alu ?)

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt wrz 29, 2006 9:09 pm

chyba w jakimś japończyku
mazda mx3 albo nissan 100nx lub pochodne
był ponoć w którymś z tych modeli silniczek v6
ale nie wiem czy alu
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt wrz 29, 2006 9:14 pm

Wołga lub uazo-wołga :)2


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pt wrz 29, 2006 9:16 pm

pewnie
na pełnej szprycy i z hydrauliką w zaworach
:)3

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt wrz 29, 2006 9:33 pm

L80 pisze:pewnie
na pełnej szprycy i z hydrauliką w zaworach
:)3
na szprycy TAK , z hydrauliką w zaworach NIE

trochę widziałem co taki silnik potrafi i dlatego polecam

i wiem, że sam potrafiłbyś taki silnik dobrze zestroic




:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pt wrz 29, 2006 9:43 pm

Magu pomieszasz mi w głowie !!
o , o , i już zaczołem dumać

tak wiem
to by było bardzo dobre
ma dól jest krótki i lekki
skrzynia ma duże przelożenie na jedynce co mi też odpowiada (chyba ponad 4 do jednego )
no i zacna pojemnosc jak do 1100 kg masy
ale roboty przy tym jest od pyty
nawet konceptu nie mam od czego by ewentualnie można zaczynać

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pt wrz 29, 2006 9:49 pm

czujnik na wał
powkręcać wtryskiwacze
założyc przepustnice z potencjometrem
sonda
wszystko jeden wielki znak zapytania
o silnik krokowy jeszcze
z czasem wtrysku mysle że poradzila by sobie wiekszość elektroniki montowanej w jakis tam seryjnych autach
powiedzmy omega 2.0
tylko co z katem wyprzedzenia zaplonu
pozostac na platynkach ?

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt wrz 29, 2006 9:53 pm

Sebastian zrobił wołge na wtrysku, więc sie da


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » sob wrz 30, 2006 3:02 pm

jesli chcesz tanio lekki motor co dobrze miesza to polecam 2.2 renault 25. Dol i gora aluminium chcialem to dac do samuraia bo wazy tyle samo.
TYLKO ZE skrzynie ma na przod i trzeba z niej zdjac kolnierz i przelozyc do innej. Parametrow nie pamietam. NIE POMYLIC Z 2.0 bo te sa do dupy :D

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob wrz 30, 2006 3:43 pm

Rozejżyj sie za silnikiem Hondy, najlepiej jakiś na Vtec'u, lekki, lubi prace na obrotach, z dołu też ciągnie dobrze jak na benzyniaka 1.5-1.6, jest tego troche tylko trzeba poszukać. Silnik nie do zakatowania, tylko tu masz już elektronike i skrzynia jest na przedni napęd :roll:
same starocie

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » sob wrz 30, 2006 5:16 pm

L80 pisze:czujnik na wał
powkręcać wtryskiwacze
założyc przepustnice z potencjometrem
sonda
wszystko jeden wielki znak zapytania
o silnik krokowy jeszcze
z czasem wtrysku mysle że poradzila by sobie wiekszość elektroniki montowanej w jakis tam seryjnych autach
powiedzmy omega 2.0
tylko co z katem wyprzedzenia zaplonu
pozostac na platynkach ?
a po co ci elektronika ?? a nie lepiej mechaniczny wtrysk?

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob wrz 30, 2006 5:36 pm

z ta sama pojemjoscia to oh hondy V-tec 130-150KM, lub renault 19 z 1.8B F16 130KM
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob wrz 30, 2006 6:03 pm

Wołga to świetna opcja...i wcale nie trzeba wtrysku żeby rwała. Zrobić tylko porządny ... ale naprawdę porządny remont...zapodać docisk od andorki i latać :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob wrz 30, 2006 8:05 pm

....jak masz komplet z poldasa,to poszukaj diesla z citroena bx-a,który był montowany fabrycznie do poldka.....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob wrz 30, 2006 9:09 pm

faziuaz pisze:....jak masz komplet z poldasa,to poszukaj diesla z citroena bx-a,który był montowany fabrycznie do poldka.....
no przypominam się w kilku postach powyżej :)1 :)2 :wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz paź 01, 2006 1:57 am

L80 nie chce diesla.. musi być benzyna :lol:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: Wreszcie zmieniam silnik . . . ?

Post autor: pilmar » ndz paź 01, 2006 7:50 am

L80 pisze:tylko na jaki ?
ma mieć nie miej mocy niż ten co mam 88KM , 130Nm momętu
i żeby miał hydrauliczne popychacze
wielopunktowy wtrysk
i był w komplecie ze skrzynią
i w całosci żeby nie był dłuższy (ze skrzynio) niż 110cm
i żeby nie ważył wiecej niż ten co jest w tej chwili (poldas 1,6)

za tydzień jade na giełde poszukac jakiegoś auta co by mu wybebeszyć serducho

może coś mi podpowiecie
a i kasztanic można do woli
Miałem kiedyś poloneza 2,0 , zestaw silnik plus skrzynia polonez było fabrycznie zmontowane, silnik fiat 132 112 km na gaźniku, pasowało to wszystko w poloneza 1,5 bez żadnych przeróbek. Silnik bardzo ładnie i wysoko wkręcał się na obroty,a palił mniej niż 1,5. Minus to nieosłonięty szczelnie pasek rozrządu. Były takie silniki także na wtrysku.
Skrzynia biegów miała zdaje się ciut szybsze przełożenia.
W twoim przypadku zakładasz wszystko bez żadnych przeróbek.
Zresztą mam te graty(2,0 gaźnik+skrzynia polonez) bo jeszcze nie trafili się skupiarze złomu.

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz paź 01, 2006 10:29 am

dobre
tylko ten gaźnik
za żadne skarby niechce to chodzić na stromych podjazdach

myślałem nad zakupem całego sprawnego auta tak żeby przelożyć całą instalacje razem z elektroniko no i silnikiem
pewnie 2,0 owszem były na wtrysku ale jak sobie pomyśle że mam taki znaleść a potem w razie niedomagań szukac gdzieś do niego doktora to robi mi sie troche niewsmak
wolał bym nie żeźbić tylko wsadzić cos typowego

szczerze to mam na oku starą omege 2,0i
i poldka tłuczeńca 1,6 GSI na wielopunkcie
jedno i drugie kosztuje tyle samo - 1500 złociszy

omega ma wiele przeciw
kolektor wydechowy wlezie mi w drążek łączący kierownice z przekładnią
nie ma klamki od biegów w skrzyni tak jak w poldku
pompa paliwa jest w zbiorniku a nie zewnętrzna tak jak ma polonez
skrzynie trzeba w jakis sposób polączyć z wałem uaza (na skrzynie poldka wystarczy założyć flansze od tarpana i już można przykrecac wał uazowy)
no i ma większą mase
zyskał bym troche dołu i kupe mocy
poldka przełoże w tydzień
omege w miesiąc
a tam - sam nie wiem
silnik i tak nie rozwiazuje wszyskich problemów z jakimi sie borykam
jedynka terenowa jest za szybka mimo bardzo duzego przełożenia
3,82 skrzynia
2,78 reduktor
5,38 mosty
= 57,13
bardzo dużo ale z racji 37 calowych opon i tak za mało
powstał więc kiedyś pomysł wstawienia kompletu z vitary razem z reduktorem i dopiero to połączyć z moim gazikowym reduktorem
tylko vitara ma ten komplet długości 140cm
nie wlezie to za skarby chyba że wysune silnik do przodu i dociąże i tak już znacznie cięższą od tylniej przednią oś
pozostaje mi w takim razie wsadzić ktoryś z silników (poldek lub omega)
i szukać jakiejś przekładni ktorą by można zamontować w miejsce wału lączącego skrzynie z reduktorem
mam tam całe 23cm miejsca
nigdy nie widziałem reduktora z samuraja
może on by sie nadał

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » ndz paź 01, 2006 12:02 pm

http://www.info-samochody.pl/ - może ta stronka Ci pomoże ?? 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości