ZAKUP UAZ-a 469 2.44 1978 r.
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: śr paź 18, 2006 7:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
ZAKUP UAZ-a 469 2.44 1978 r.
Witam
Ma na oku kupno tego pieknego Uaz-a i nie wiem na co zwrocic uwage przy kupnie.
Poznize przedstawiam opis.
UAZ 469 B
rok produkcji 1978 , silnik 2445 ccm, instalacja gazowa - butla 60l. zalozona w 2004 roku.
Przebieg 55000 (w km)
Oto lista rzeczy zrobionych/wymienionych:
-Glowica ( zawory, gniazda)
-Sprzeglo ( wszystko nowe :tarcza, docisk, lozysko w wale, lozysko wyciskowe, przesuwka, lapa, wysprzegliki, pompa)
-skrzynia biegow po " half remoncie" tzn. zuzyte czesci wymienione na nowe tj. : walek sprzeglowy, lozysko glowne, przesuwka 3 i 4 biegu oraz synchronizatory 3 i 4 biegu. Reduktor nie ruszany, w stanie idealnym.
-4 nowe opony o bardzo agresywnym biezniku ( pazdziernik 2005, kosztowaly 1000 zl)
-nowy akumulator ( maj 2006)
-nowe sprzegielka piast ( maj 2006)
W maju przesmarowane punkty smarowania - zwrotnice, przeguby.
Fotele przod od Punto.
A teraz rzeczy, na ktore warto zwrocic uwage/naprawic:
Peknieta szybka tylnia ( w plandece), podczas ostatniego pobytu w Polsce maz narzekal na hamulce - po odpowietrzeniu bylo lepiej ale warto zwrocic uwage.
Przyczyna moze byc, ze samochod stoi - nie jezdzi.
Cena to 4800 zł
Prosz o info czy warto za taka cene i na co zwrocic uwage.
Pozdrawiam
Ma na oku kupno tego pieknego Uaz-a i nie wiem na co zwrocic uwage przy kupnie.
Poznize przedstawiam opis.
UAZ 469 B
rok produkcji 1978 , silnik 2445 ccm, instalacja gazowa - butla 60l. zalozona w 2004 roku.
Przebieg 55000 (w km)
Oto lista rzeczy zrobionych/wymienionych:
-Glowica ( zawory, gniazda)
-Sprzeglo ( wszystko nowe :tarcza, docisk, lozysko w wale, lozysko wyciskowe, przesuwka, lapa, wysprzegliki, pompa)
-skrzynia biegow po " half remoncie" tzn. zuzyte czesci wymienione na nowe tj. : walek sprzeglowy, lozysko glowne, przesuwka 3 i 4 biegu oraz synchronizatory 3 i 4 biegu. Reduktor nie ruszany, w stanie idealnym.
-4 nowe opony o bardzo agresywnym biezniku ( pazdziernik 2005, kosztowaly 1000 zl)
-nowy akumulator ( maj 2006)
-nowe sprzegielka piast ( maj 2006)
W maju przesmarowane punkty smarowania - zwrotnice, przeguby.
Fotele przod od Punto.
A teraz rzeczy, na ktore warto zwrocic uwage/naprawic:
Peknieta szybka tylnia ( w plandece), podczas ostatniego pobytu w Polsce maz narzekal na hamulce - po odpowietrzeniu bylo lepiej ale warto zwrocic uwage.
Przyczyna moze byc, ze samochod stoi - nie jezdzi.
Cena to 4800 zł
Prosz o info czy warto za taka cene i na co zwrocic uwage.
Pozdrawiam
Hmm BŁOTO
Lokalna giełda + konsultacja na forum + pomoc kogos kto sie zna.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
nie wiem czyje to auto - ale pic na wodę - stare auto ma jedną zaletę czyli wieszaki resorów z przodu,
minusy to:
amory ramieniowe
jednostopniowa pompa hamulcowa
brak wspomagania
jeśli chcesz kupić uaza - to załóż że do ceny zakupu musisz dołozyć jeszcze 50% aby auto jeździło
mój uaz jest z 1976 a inwestycje w niego od momentu zakupu już przekroczyły 10 tys pln.
ale auto jest z duszą
i za psie pieniądze szkoda go sprzedawać
moze go zrobię na zabytek???
minusy to:
amory ramieniowe
jednostopniowa pompa hamulcowa
brak wspomagania
jeśli chcesz kupić uaza - to załóż że do ceny zakupu musisz dołozyć jeszcze 50% aby auto jeździło
mój uaz jest z 1976 a inwestycje w niego od momentu zakupu już przekroczyły 10 tys pln.
ale auto jest z duszą
i za psie pieniądze szkoda go sprzedawać
moze go zrobię na zabytek???
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
zwróć uwagę na stan ramy, zwłaszcza nad tylnym mostem
@kpeugeot
a dlaczego wieszaki z przodu są zaletą (a jak rozumiem wieszaki z tyłu wadą?)Z tego co wiem, to wieszaki z tyłu powodują bardziej miękką jazdę, bo przy najeździe na przeszkodę resor prostuje sie i cofa sie most (przy tylnym wieszaku) zgodnie(j) z kierunkiem działania siły... Moze to wada przy powolnym najeżdżaniu na przeszkodę (trial), bo mniejszy nacisk-> mniejsza trakcja ale przy normalnej/szybkiej jeździe po dziurach?
Pytam, bo składam (już dłuuugo
) cosik na bazie uazika i odwróciłem wieszaki- jedno mocowanie było uszkodzone, więc przy okazji tak zrobiłem
@kpeugeot
a dlaczego wieszaki z przodu są zaletą (a jak rozumiem wieszaki z tyłu wadą?)Z tego co wiem, to wieszaki z tyłu powodują bardziej miękką jazdę, bo przy najeździe na przeszkodę resor prostuje sie i cofa sie most (przy tylnym wieszaku) zgodnie(j) z kierunkiem działania siły... Moze to wada przy powolnym najeżdżaniu na przeszkodę (trial), bo mniejszy nacisk-> mniejsza trakcja ale przy normalnej/szybkiej jeździe po dziurach?
Pytam, bo składam (już dłuuugo

W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
i bardzo dobrze zrobiłeś.jarcion pisze:@kpeugeot
a dlaczego wieszaki z przodu są zaletą (a jak rozumiem wieszaki z tyłu wadą?)Z tego co wiem, to wieszaki z tyłu powodują bardziej miękką jazdę, bo przy najeździe na przeszkodę resor prostuje sie i cofa sie most (przy tylnym wieszaku) zgodnie(j) z kierunkiem działania siły... Moze to wada przy powolnym najeżdżaniu na przeszkodę (trial), bo mniejszy nacisk-> mniejsza trakcja ale przy normalnej/szybkiej jeździe po dziurach?
Pytam, bo składam (już dłuuugo) cosik na bazie uazika i odwróciłem wieszaki- jedno mocowanie było uszkodzone, więc przy okazji tak zrobiłem
wieszaki z przodu to wada, nie zaleta. powodują wyłamywanie piór głównych.
puziotowi sie pomieszało nieco...

#noichuj
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- wladimir.r
- Posty: 386
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
To to jest norma w pompach jednostopniowych?? Bo mi zniknęły i zdziwkę przyliczyłem. Powodów jeszcze nie szukałem.Didymos pisze:Ja bym się rocznikiem nie sugerował, ważniejszy jest stan. Swojego czasu przesiadłem się z uaza '84 na '76 i nie żałuję. Co do hamulców to lubią zniknąć jak sztrucel stoi długo nie ruszany.
Spotkałem się już z tym parę razy, zawsze w uazach, które długo nie jeździły. Ostatnio znajomy psioczył, że mu się pompa skończyła po 3 latach postoju u blacharzawladimir.r pisze:To to jest norma w pompach jednostopniowych?? Bo mi zniknęły i zdziwkę przyliczyłem. Powodów jeszcze nie szukałem.Didymos pisze:Ja bym się rocznikiem nie sugerował, ważniejszy jest stan. Swojego czasu przesiadłem się z uaza '84 na '76 i nie żałuję. Co do hamulców to lubią zniknąć jak sztrucel stoi długo nie ruszany.

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Jak hamulce są dobrze zrobione, to nie powinno być kłopotów. Mój z pompą jednostąpniową po zimie, czyli po paru miesiącach nieruszania, hamulce miał bez zmian.wladimir.r pisze:To to jest norma w pompach jednostopniowych?? Bo mi zniknęły i zdziwkę przyliczyłem. Powodów jeszcze nie szukałem.Didymos pisze:Ja bym się rocznikiem nie sugerował, ważniejszy jest stan. Swojego czasu przesiadłem się z uaza '84 na '76 i nie żałuję. Co do hamulców to lubią zniknąć jak sztrucel stoi długo nie ruszany.
Pozdrawiam
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
Z pompą to jest problem że rdzewieje w środku. Wydaje się na początku że wszystko jest ok, gorzej jak troche się tłoczkiem porusza. Hamulce rzeczywiscie będą te same, gorzej z płynem którego będzie ubywać. W takim wypadku, naprawa trwa godzine. Odkrecic 2 srobeczki trzymające pompe, przewód hamulcowy. Wyjąc tłoczek, środek wyczyścic papierem ściernym + nowe uszczelki i tłoczek [25zł] - wszystko dziala super! Gorzej to jest jak jeden cylinderek puści albo przewód urwie, po hamulcach :/. Jedyny minus jednostopniowej :/
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość