No i miś! Prawie cała zawartość chłodnicy na podłodze :(

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

No i miś! Prawie cała zawartość chłodnicy na podłodze :(

Post autor: GikroV » ndz paź 22, 2006 11:59 am

Po przerobieniu instalacji doprowadzającej ciepłą wode do parownika przyszła pora na test... Co jak co ale odcinanie ogrzewania działało. Wszystko pięknie. Wjechałem do garażu, przygazowałem 2 razy i wyłączyłem silnik. Po wyłączeniu słychać było ciche szszszsz. Ale tak czasami robił parownik więc sie tym nie przejąłem. Jak sobie wysiadłem z samochodu to sobie myśle: a zobacze co tam w chłodnicy. (nie była gorąca bo krótko silnik pracował) Patrze a tu NIC!!!
I dodam jeszcze że jak silnik pracował i mu sie depneło w gaz to zdychał. Dodając powoli gazu ładnie sie wkręcał na obroty, ale jak mu sie gwałtowniej dało gazu to sie dusił...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 22, 2006 2:07 pm

no i co w zwiazku z tym ??
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz paź 22, 2006 4:00 pm

Hehehe... dobre :)21 , zapomniałem coś dopisać... ale to już nie ważne.
(zdaje że miałem zapowietrzoną instalacje wody i dlatego mi buchneło z chłodnicy)

Natomiast teraz mam inny problem ale nie będe nowego postu zakładał
Nie pali na gazie... po zmianie mixera przy przełączeniu na gaz silnik staje :roll:
Na benzynce pięknie chodzi.
Może ktoś ma pomysł co nie tak?
Elektrozawory ok, butla pełna, wszystko podłączone gazem nie śmierdzi...
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz paź 22, 2006 5:51 pm

Zmieniałeś moze butle ?? moze za mało gazu dostaje... :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz paź 22, 2006 6:31 pm

.....nie rozumiem po co ci ten podział zasilania gazem,na mikser dwugardzielowy......?gaźnik chyba masz jednogardzielowy? :o
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » ndz paź 22, 2006 6:36 pm

Odkręciłes zawór na butli? :roll:

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz paź 22, 2006 7:31 pm

Butli nie zmieniałem. Wymieniłem tylko mikser.
Wewnątrz mikser jest identyczny jak poprzedni a że miał dwa przewody doprowadzające gaz, więc nie modyfikowałem tego.
Zaworu na butli nie zamykałem.
Przy parowniku nic nie ruszałem.

Jak chce odpalić na gazie jest tak:
-włączam zapłon (zapala sie czerwona kontrolka)
-przełączam na zasilanie gazem (słychać odblokowanie elektrozaworów i krótki szum gazu płynącego do parownika)
-przekręcam kluczyk (w momencie zadziałania rozrusznika słychać pstryknięcie jak by elektrozawór gazu sie zamknął?? :o )

Nawet jak długo kręce rozrusznikiem to nie pachnie gazem
Dodam jeszcze że ten mikser poprzednio był zamontowany w uazie na gaźniku K131
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: robertik » ndz paź 22, 2006 8:53 pm

A moze napiecie na przewodach tak spada, ze sie elektrozawor zamyka?
A moze ktorys z elektrozaworow padl, w koncu jest ich kilka.

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz paź 22, 2006 9:04 pm

Elektrozawory są OK. Ale z tym spadkiem napięcia to bardzo możliwe. Jutro sprawdze.

Mikser zmieniałem bo poprzedni był za wysoki. Ten w zasadzie też nie jest idealny. A jakie Wy macie miksery? Chodzi o to żeby nie podnosiło filtra powietrza bo sie o maske zapiera.
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

miggi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: miggi » pn paź 23, 2006 8:15 am

Ja rozwiązałem ten problem tak:

1. zrobiłem tzw wwiertkę w gażnik tzn kruciec doprowadzający gaz do gaźnika
2. wywaliłem ten filtr olejowy a załozyłem suchy z big fiata (poldka)

nie mam żadnych problemów

ps. mam pytanko po co zakładałeś drógi elektrozawór na nagrzewnice jeden na dolot wystarczył
UAZ 469b 2,4 B/G

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » pn paź 23, 2006 4:56 pm

miggi pisze:ps. mam pytanko po co zakładałeś drógi elektrozawór na nagrzewnice jeden na dolot wystarczył
Podobno jak zaworek jest tylko na dolocie to sie zapowietrza nagrzewnica (tak słyszałem)
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość