Wartosci dysz do webera

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Wartosci dysz do webera

Post autor: Jakub p. » czw paź 26, 2006 2:15 pm

Witam Panie i Panow
zakonczylem prace zwiazane z montazem silnika (uazowolga). Mam okragle i polerowane kolektory. Zgralem calosc z gaznikiem webera 28/35S2A,ale...
...ale nie jestem zadowolony-silnik nie ma pary. Dysze, jakie mam wkrecone to 110 i 145... Czy nalezaloby je zwiekszyc ?
Ewentualnie do jakich wartosci ?
Dzieki

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw paź 26, 2006 7:20 pm

Mam okragle i polerowane kolektory. Zgralem calosc z gaznikiem webera 28/35S2A,ale...
...ale cholera co dalej?zapłon prawidłowy?ciśnienie sprężania jest?poziom paliwa w komorze pływakowej prawidłowy?.......polerowane kolektory no,no,no 8) już powinno śmigać ?no nie? :)2 Pozdr
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » czw paź 26, 2006 7:27 pm

Cala reszta jest ok.
Zawory wyregulowane, zaplon rowniez-zadnego falszywego powietrza...
....

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw paź 26, 2006 7:37 pm

...wnioskuję z tego co piszesz, że jest to kwestia regulacji.....(a piszesz naprawdę nie wiele),napisz czy regulując dawkę paliwa na max silnik" krztusi"się z braku powietrza czy nie,czy ujmując mu paliwa na dyszy składu mieszanki doprowadzasz silnik do zgaśnięcia czy też nie .......itd bo to są ważne informacje ...co można odpowiedzieć na tak postawione przez ciebie pytanie?....nawet "głupia" gumka na dyszy wolnych obrotów ma znaczenie w regulacji silnika a ty pytasz czy wymieniać dysze nie podając żadnych informacji.........wystarczyło by Ci odpowiedzieć; wymień dysze,tylko że to problemu może nie rozwiazać,jak podasz więcej informacji może ktoś Ci pomoże.......(może nawet ja? ) :wink: :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » czw paź 26, 2006 8:11 pm

Wydaje mi sie, ze te informacje sa nieistotne, poniewaz nie chodzi mi o uklad wolnych obrotow-tutaj jest wszystko ok. Interesuje mnie praca gaznika w pozostalym zakresie. Moge powiedziec, ze typowych problemow/usterek nie ma. Efefkt w czasie jazdy jest taki, ze reakcje silnika sa jakies slabe-mozna powiedziec zamulone-nie krztusi sie, tylko nie reaguje zgodnie z moimi oczekiwaniami-liczylem na reakcje silnika przy przyspieszaniu , a nie na powolne piecie sie predkosciomierza. Zobrazuje to w ten sposob: wymontowalem odprezony silniuk uaza (kwadratowe kolektory) i wstawilem uazowolge. I NIE CZUJE ZADNEJ ROZNICY ! ! ! To mnie przeraza... stad pytanie...

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » pt paź 27, 2006 5:00 pm

Jakub p. pisze:wymontowalem odprezony silniuk uaza (kwadratowe kolektory) i wstawilem uazowolge. I NIE CZUJE ZADNEJ ROZNICY ! ! ! To mnie przeraza... stad pytanie...
Też mam ten gaźnik i przyrost mocy to poczułem jak....założyłem instalację LPG :)21 z dwoma wwiertkami
Fajny jest, bo dwugardzielowy i wszędzie w polsce na szrocie znajdziesz części, ale mówią ludziska, ze ten gaźnik dławi silnik uaza(i pochodne) i jest to niestety prawda.
Najczęściej słysze, jak specjaliści polecają Solexa.
A jak musi być taniej to lepszy od webera jest podobno k126G dwugardzielowy- i lepiej podobno pracuje na podjazdach.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt paź 27, 2006 6:51 pm

...istotne jest w jakim stanie jest silnik wołgowski?,może jest tak wyeksploatowany że jego osiągi nie odbiegają już od poprzedniego motoru który miałeś zamontowany.....(stąd moje pytanie, o ciśnienie sprężania w cylindrach) 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pt paź 27, 2006 7:25 pm

spox.
silnik ma nowa glowice - caly spod przeszedl remont kapitalny-ma silny sprez i nie cieknie-silnik jest serio ok.
Faktem jest tez, ze posiadam nowy gaznik K126G, ale nie posiadam do niego filtra... I teraz zastanawiam sie nad jego montazem...
Podejrzewam , ze będzie to optymalne rozwiazanie...
pozdrowienia

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » pt paź 27, 2006 9:20 pm

Podepne się pod temat, zamotaliśmy gaźnik od poloneza do łady nivy, wszystko było ok, co prawda filtr powietrza nie pasuje ale to inna sprawa, a mianowicie wyglada to tak: jazda testowa, gaznik zamiast dyszy wolnych obrotów ma wkręconą śróbke ;] i łada buja się jak mażenie, mała poprawka rególacja zaworów i kicha silnik przy dodawaniu gazu się "dusi" i wali w gaźnik, no to wróciliśmy do poprzedniednich ustawień zaworów, ale silnik dalej sie dusi, z tymże po wcisnięciu pedału gazu obroty początkowo rosną i potem spadają, jak sie dłużej gaz przytrzymie, to albo auto zgaśnie, albo wyjdzie na obroty, przy tym wyraźnie "puka" w wydech, do tego silnik zimny dziala bez problemu, a dotego gdy jest ciepły to na ssanu wyraźnie się lepiej zbiera, gaxnik jest używany, ale sprawny, bez luzów, ma założoną dysze wonych obrotów, wolne obroty trzymie i niemam pojęcia co mu dolega.

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » sob paź 28, 2006 9:19 am

Jak dla mnie, to zapłon...
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob paź 28, 2006 7:02 pm

przy tym wyraźnie "puka" w wydech,
...strzały do wydechu:brak luzu zaworowego(podpięte zawory),wypalone gniazda zaworowe,zbyt późny zapłon,bogata mieszanka(za mało powietrza),niewłaściwa ciepłota świec,duża ilość nagaru w komorze spalania i zaworach.........i jeszcze parę rzeczy :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości