Wartosci dysz do webera
Moderator: Student
Wartosci dysz do webera
Witam Panie i Panow
zakonczylem prace zwiazane z montazem silnika (uazowolga). Mam okragle i polerowane kolektory. Zgralem calosc z gaznikiem webera 28/35S2A,ale...
...ale nie jestem zadowolony-silnik nie ma pary. Dysze, jakie mam wkrecone to 110 i 145... Czy nalezaloby je zwiekszyc ?
Ewentualnie do jakich wartosci ?
Dzieki
zakonczylem prace zwiazane z montazem silnika (uazowolga). Mam okragle i polerowane kolektory. Zgralem calosc z gaznikiem webera 28/35S2A,ale...
...ale nie jestem zadowolony-silnik nie ma pary. Dysze, jakie mam wkrecone to 110 i 145... Czy nalezaloby je zwiekszyc ?
Ewentualnie do jakich wartosci ?
Dzieki
...wnioskuję z tego co piszesz, że jest to kwestia regulacji.....(a piszesz naprawdę nie wiele),napisz czy regulując dawkę paliwa na max silnik" krztusi"się z braku powietrza czy nie,czy ujmując mu paliwa na dyszy składu mieszanki doprowadzasz silnik do zgaśnięcia czy też nie .......itd bo to są ważne informacje ...co można odpowiedzieć na tak postawione przez ciebie pytanie?....nawet "głupia" gumka na dyszy wolnych obrotów ma znaczenie w regulacji silnika a ty pytasz czy wymieniać dysze nie podając żadnych informacji.........wystarczyło by Ci odpowiedzieć; wymień dysze,tylko że to problemu może nie rozwiazać,jak podasz więcej informacji może ktoś Ci pomoże.......(może nawet ja? )



Wydaje mi sie, ze te informacje sa nieistotne, poniewaz nie chodzi mi o uklad wolnych obrotow-tutaj jest wszystko ok. Interesuje mnie praca gaznika w pozostalym zakresie. Moge powiedziec, ze typowych problemow/usterek nie ma. Efefkt w czasie jazdy jest taki, ze reakcje silnika sa jakies slabe-mozna powiedziec zamulone-nie krztusi sie, tylko nie reaguje zgodnie z moimi oczekiwaniami-liczylem na reakcje silnika przy przyspieszaniu , a nie na powolne piecie sie predkosciomierza. Zobrazuje to w ten sposob: wymontowalem odprezony silniuk uaza (kwadratowe kolektory) i wstawilem uazowolge. I NIE CZUJE ZADNEJ ROZNICY ! ! ! To mnie przeraza... stad pytanie...
Też mam ten gaźnik i przyrost mocy to poczułem jak....założyłem instalację LPGJakub p. pisze:wymontowalem odprezony silniuk uaza (kwadratowe kolektory) i wstawilem uazowolge. I NIE CZUJE ZADNEJ ROZNICY ! ! ! To mnie przeraza... stad pytanie...

Fajny jest, bo dwugardzielowy i wszędzie w polsce na szrocie znajdziesz części, ale mówią ludziska, ze ten gaźnik dławi silnik uaza(i pochodne) i jest to niestety prawda.
Najczęściej słysze, jak specjaliści polecają Solexa.
A jak musi być taniej to lepszy od webera jest podobno k126G dwugardzielowy- i lepiej podobno pracuje na podjazdach.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
spox.
silnik ma nowa glowice - caly spod przeszedl remont kapitalny-ma silny sprez i nie cieknie-silnik jest serio ok.
Faktem jest tez, ze posiadam nowy gaznik K126G, ale nie posiadam do niego filtra... I teraz zastanawiam sie nad jego montazem...
Podejrzewam , ze będzie to optymalne rozwiazanie...
pozdrowienia
silnik ma nowa glowice - caly spod przeszedl remont kapitalny-ma silny sprez i nie cieknie-silnik jest serio ok.
Faktem jest tez, ze posiadam nowy gaznik K126G, ale nie posiadam do niego filtra... I teraz zastanawiam sie nad jego montazem...
Podejrzewam , ze będzie to optymalne rozwiazanie...
pozdrowienia
Podepne się pod temat, zamotaliśmy gaźnik od poloneza do łady nivy, wszystko było ok, co prawda filtr powietrza nie pasuje ale to inna sprawa, a mianowicie wyglada to tak: jazda testowa, gaznik zamiast dyszy wolnych obrotów ma wkręconą śróbke ;] i łada buja się jak mażenie, mała poprawka rególacja zaworów i kicha silnik przy dodawaniu gazu się "dusi" i wali w gaźnik, no to wróciliśmy do poprzedniednich ustawień zaworów, ale silnik dalej sie dusi, z tymże po wcisnięciu pedału gazu obroty początkowo rosną i potem spadają, jak sie dłużej gaz przytrzymie, to albo auto zgaśnie, albo wyjdzie na obroty, przy tym wyraźnie "puka" w wydech, do tego silnik zimny dziala bez problemu, a dotego gdy jest ciepły to na ssanu wyraźnie się lepiej zbiera, gaxnik jest używany, ale sprawny, bez luzów, ma założoną dysze wonych obrotów, wolne obroty trzymie i niemam pojęcia co mu dolega.
- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości