Uaz+Patrol 3,3 TD.....mam zamiar zastosować,jakieś uwagi?
Moderator: Student
Uaz+Patrol 3,3 TD.....mam zamiar zastosować,jakieś uwagi?
...Jak w temacie,na co zwrócić uwagę,czy zmieści się w komorze silnika uaza(czy nie trzeba wycinać paki),czy da radę na kołach 35"i mostach uazowych, czy zmotać na "Patrolach",co ze skrzynią biegów i reduktorem?Zostawić uazowe czy patrola no i najważniejsze jakie zawieszenie?resor czy sprężyna?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26f ... 4140b.html
..rama do motania powoli się przygotowuje....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26f ... 4140b.html
..rama do motania powoli się przygotowuje....
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol) a nie lepiej wsadzic jakis inny motorek??? merca nie chcesz? mosty patrola owszem ale po co odrazu ladowac pol patrola do uaza... jesli chcesz isc tak daleko to faktycznie tak jak kolega wyzej napisal lepiej kup calego parchola mniej zachodu nerwow i kasy...




Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Nie ciekawypakjusz_pl pisze:http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol)

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
klucz13 pisze:Nie ciekawypakjusz_pl pisze:http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol)
no na zdjeciu wyglada niezle ale w zeszly weekend widzialem go na zlocie i w realu wyglada juz nieco gorzej...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Trzepakpakjusz_pl pisze:klucz13 pisze:Nie ciekawypakjusz_pl pisze:http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol)
no na zdjeciu wyglada niezle ale w zeszly weekend widzialem go na zlocie i w realu wyglada juz nieco gorzej...

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: Uaz+Patrol 3,3 TD.....mam zamiar zastosować,jakieś uwagi
zmiescic w komorze silnika patrolowski sie napewno zmiesci, tylko ze jest dluzy wiec bedziesz musial doprzodu przestawic chlodnice, reduktor i skrzynia jak najbardziej wytrzymaja, ale jesli masz skrzynie z reduktorem od patrola to zakladaj od patrola. A ten czerwony Uaz co dal ktos linka jest wedlg mnie badziwny, rama nisko osadzona itd ja podsadzalem pod rame uaza mosty i mam wszysto elegancko zachowane i wyglada jak uaz a nie jak uaz w ciazy, chociaz najlepiej bylo by wyspawac nowa . Rozumiem faziegi, patrola moze se kupic kazdy ale niekazdy moze miec uaza na podzespolach patrolafaziuaz pisze:...Jak w temacie,na co zwrócić uwagę,czy zmieści się w komorze silnika uaza(czy nie trzeba wycinać paki),czy da radę na kołach 35"i mostach uazowych, czy zmotać na "Patrolach",co ze skrzynią biegów i reduktorem?Zostawić uazowe czy patrola no i najważniejsze jakie zawieszenie?resor czy sprężyna?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26f ... 4140b.html
..rama do motania powoli się przygotowuje....

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
fazi jesteś mistrzem motania blach więc dla Ciebie byłoby prościej zarzucić budę od UAZa na ramę i podzespoły patrola i jak już coś to takie zmotanie uważałbym za najwłaściwsze
na zwykłyxh mostach 35" nie pojeździ
poczytaj sobie kilka ruskich stron i sami potwierdzają, że na zwykłych mostach będą lecieć w najlepszym przypadku półośki
najlepsze do tego są afgany - prawie wszystkie UAZy startujące w T2 na Ładodze tak miały
nie lepiej jest poszukać lekkiego silniczka o podobnych parametrach jakie ma patrol?
na zwykłyxh mostach 35" nie pojeździ
poczytaj sobie kilka ruskich stron i sami potwierdzają, że na zwykłych mostach będą lecieć w najlepszym przypadku półośki
najlepsze do tego są afgany - prawie wszystkie UAZy startujące w T2 na Ładodze tak miały
nie lepiej jest poszukać lekkiego silniczka o podobnych parametrach jakie ma patrol?
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
fazi- dokladnie jak pisze kolega nie lepiej poszukac innego motorku? czemu chcesz silnik od parcha? wszystko oczywiscie tez zalezy ile chcesz polozyc mamonki za silnik...
najtansze rozwiazanie to chyba merol 300D albo TD
albo moze cos ze 124...no nie wiem musialbys sie okreslic co do kasy jaka chcesz przeznaczyc na motor..





Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

"Motanie koniecznościa jest"
Klucz ma trochę racji;trzeba wiedzieć po co motamy i "co autor miał na myśli"
Zatem koncepcja która uzasadnia budowę czegoś nowego,czegoś co nie istnieje jeszcze w przyrodzie.Reszta jest plagiatem.
3.3 to duże bydlę,więc na dzień dobry masz przeciażenie przodu i wiele rzeczy idzie się walić w związku z tym...
Kolejny czołg?? eeeee....
Jakbyś się jednak upierał,to weż pod uwagę ew przedłużenie ramy uazowskiej-to prosty zabieg.

Klucz ma trochę racji;trzeba wiedzieć po co motamy i "co autor miał na myśli"
Zatem koncepcja która uzasadnia budowę czegoś nowego,czegoś co nie istnieje jeszcze w przyrodzie.Reszta jest plagiatem.
3.3 to duże bydlę,więc na dzień dobry masz przeciażenie przodu i wiele rzeczy idzie się walić w związku z tym...
Kolejny czołg?? eeeee....
Jakbyś się jednak upierał,to weż pod uwagę ew przedłużenie ramy uazowskiej-to prosty zabieg.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Nastepne pytanie czy musi byc diesel czy moze byc bena??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
po trzykroc sie zgadzamvandall1 pisze: 3.3 to duże bydlę,więc na dzień dobry masz przeciażenie przodu i wiele rzeczy idzie się walić w związku z tym...
Kolejny czołg?? eeeee....



.....no pomysł z przedłużeniem ramy,nie głupi.....zdaję sobie sprawę że motor swoje waży,ale...diesel czy benzyna? wyboru raczej nie ma,dla tego że pojazd z którego mam odzyskać podzespoły(nissan patrol)wyposażony jest silnik właśnie diesla.Pytania zadaję o reduktor raczej i skrzynię,ponieważ wydaje mi się że najlepiej będzie zastosować orginał z Patrola żeby wytrzymał koła 35",uaz na pewno będzie słabszy(bo nie przystosowany) względem silnika i zastosowanego ogumienia,które nada" właściwy"wygląd
.Co do ciężaru,myślę że wrzucenie na tył pojazdu zbiornika paliwa,może jeszcze chłodnicy, bilans lekko poprawi (+jakieś graty).Ważna jeszcze sprawa,czy mosty patrolowe wrzucić pod resor czy raczej pod sprężynę,wiadomo że więcej pracy kosztować mnie będzie przystosowanie ramy uaza pod sprężynę ale ważniejsze jest co się lepiej sprawuje w użytkowaniu mieszanym trochę terenu,ale też po czarnym jazda będzie nieunikniona.Budę przystosować można do każdego silnika,i zgadzam się z"Doktorem200"co do tego linku...chciałbym takich efektów uniknać,również nie chciał bym budować "Uaza w ciąży"dla tego za wszystkie podpowiedzi z góry dzięki...(w przyszłym tygodniu demontaż patrola).Postaram się o fotki.

silnik 3,3 TD pochodzi z ciezarowych nissanow dlatego tez ma instalacje elektryczna 24V i wazy tyle ze szok - wywalenie chlodnicy, baku i paru chrzań wiele nie poprawi.
Jesli silnik 3,3 TD to skrzynia zapewne 5 biegowa chociaz 4 tez sie zdarzaly (mialy dlugie biegi), reduktor z K160 3,3D,TD jest ok bo mozna go latwo przerobic na reduktor osobny ale w twoim wypadku to i tak bez znaczenia
Jesli silnik 3,3 TD to skrzynia zapewne 5 biegowa chociaz 4 tez sie zdarzaly (mialy dlugie biegi), reduktor z K160 3,3D,TD jest ok bo mozna go latwo przerobic na reduktor osobny ale w twoim wypadku to i tak bez znaczenia

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Jezeli chodzi o to co lepsze sprezyna czy resor no to moim zdaniem sprawa oczywista. Wiem jak po dziurach zapieprzalismy i kolega parchem nie mogl nadarzyc bo z kazdego zakretu wylatywal tylem a jeszcze zakup nowych wachaczy uazowych z polibushami jest na tyle atrakcyjny ze warto robic springi moim zdaniem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
No i wlasnie ten ostatni drobny szczegol wyjasnia dlaczego mosty uaza tam jeszcze zyja.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Fazi po Przemyślu jeździ taki Uazo-Patrol z silnikiem 3,3 td na 35" BF ale on ma spód patrola tylko bude z uaza daj znać to się umówimy i go pooglądasz a może go znasz
PS . scorpio 2,4 td wchodzi bez problemu i mosty oryginalne wytrzymują bo 35" na oryginalnych mostach to półośki poukręca przy pierwszym ruszeniu

PS . scorpio 2,4 td wchodzi bez problemu i mosty oryginalne wytrzymują bo 35" na oryginalnych mostach to półośki poukręca przy pierwszym ruszeniu
UAZ 469b 2,4 B/G
...właśnie chyba ratuje go tylko opona która jest wąska........kilka startów z asfaltu na oponie 33" urwało półoś na orginalnym silniku uazowym,tak myślę uaz,buda,rama......reszta patrol z małymi" poprawkami"Jakub p. pisze:czesc
znam taka konstrukcje , ale z silnikiem bez turbiny-nie obeszlo sie bez ciecia budy zw. na dlugosc silnika-zawieszony jest caly zespol: silnik-skrzynia-reduktor patrola na ramie uaza z mostami uazowskimi-ladnie zrobione-dziala...
kola 31"
pozdrawiam

-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ale nad zawieszeniem sie dobrze zastanow jak juz tak auto robisz.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości