Uaz+Patrol 3,3 TD.....mam zamiar zastosować,jakieś uwagi?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Uaz+Patrol 3,3 TD.....mam zamiar zastosować,jakieś uwagi?

Post autor: faziuaz » sob paź 28, 2006 7:22 pm

...Jak w temacie,na co zwrócić uwagę,czy zmieści się w komorze silnika uaza(czy nie trzeba wycinać paki),czy da radę na kołach 35"i mostach uazowych, czy zmotać na "Patrolach",co ze skrzynią biegów i reduktorem?Zostawić uazowe czy patrola no i najważniejsze jakie zawieszenie?resor czy sprężyna?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26f ... 4140b.html
..rama do motania powoli się przygotowuje....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob paź 28, 2006 7:24 pm

:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » sob paź 28, 2006 7:25 pm

fazi - kup jednak całego parcha; taniej, mniej roboty, lepszy efekt

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob paź 28, 2006 7:37 pm

Te mosty uazowe to chyba nie bardzo....chyba że afgan :roll:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob paź 28, 2006 7:39 pm

Na parcha wsadż budę uaza i po kłopocie
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob paź 28, 2006 7:39 pm

http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol) a nie lepiej wsadzic jakis inny motorek??? merca nie chcesz? mosty patrola owszem ale po co odrazu ladowac pol patrola do uaza... jesli chcesz isc tak daleko to faktycznie tak jak kolega wyzej napisal lepiej kup calego parchola mniej zachodu nerwow i kasy... :roll: :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob paź 28, 2006 7:44 pm

pakjusz_pl pisze:http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol)
Nie ciekawy :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob paź 28, 2006 7:45 pm

klucz13 pisze:
pakjusz_pl pisze:http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol)
Nie ciekawy :)21


no na zdjeciu wyglada niezle ale w zeszly weekend widzialem go na zlocie i w realu wyglada juz nieco gorzej... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob paź 28, 2006 7:46 pm

pakjusz_pl pisze:
klucz13 pisze:
pakjusz_pl pisze:http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... _slowo=uaz tu masz linka na gieldzie stoi taki "uaz" (90% patrol)
Nie ciekawy :)21


no na zdjeciu wyglada niezle ale w zeszly weekend widzialem go na zlocie i w realu wyglada juz nieco gorzej... :roll:
Trzepak :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Re: Uaz+Patrol 3,3 TD.....mam zamiar zastosować,jakieś uwagi

Post autor: Doktor200 » sob paź 28, 2006 8:04 pm

faziuaz pisze:...Jak w temacie,na co zwrócić uwagę,czy zmieści się w komorze silnika uaza(czy nie trzeba wycinać paki),czy da radę na kołach 35"i mostach uazowych, czy zmotać na "Patrolach",co ze skrzynią biegów i reduktorem?Zostawić uazowe czy patrola no i najważniejsze jakie zawieszenie?resor czy sprężyna?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26f ... 4140b.html
..rama do motania powoli się przygotowuje....
zmiescic w komorze silnika patrolowski sie napewno zmiesci, tylko ze jest dluzy wiec bedziesz musial doprzodu przestawic chlodnice, reduktor i skrzynia jak najbardziej wytrzymaja, ale jesli masz skrzynie z reduktorem od patrola to zakladaj od patrola. A ten czerwony Uaz co dal ktos linka jest wedlg mnie badziwny, rama nisko osadzona itd ja podsadzalem pod rame uaza mosty i mam wszysto elegancko zachowane i wyglada jak uaz a nie jak uaz w ciazy, chociaz najlepiej bylo by wyspawac nowa . Rozumiem faziegi, patrola moze se kupic kazdy ale niekazdy moze miec uaza na podzespolach patrola :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob paź 28, 2006 8:08 pm

no ja tez to rozumiem i wtedy taki pomotany uazik wymiata ale nie przesadzajmy zeby wrzucac odrazu silnik+skrzynie+mosty i najlepiej jeszcze rame od parcha.. mosty to rozumiem wytrzymalsze od oryginalow... :)2 "uaz w ciazy" dobre !! :lol: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob paź 28, 2006 8:17 pm

fazi jesteś mistrzem motania blach więc dla Ciebie byłoby prościej zarzucić budę od UAZa na ramę i podzespoły patrola i jak już coś to takie zmotanie uważałbym za najwłaściwsze

na zwykłyxh mostach 35" nie pojeździ
poczytaj sobie kilka ruskich stron i sami potwierdzają, że na zwykłych mostach będą lecieć w najlepszym przypadku półośki
najlepsze do tego są afgany - prawie wszystkie UAZy startujące w T2 na Ładodze tak miały

nie lepiej jest poszukać lekkiego silniczka o podobnych parametrach jakie ma patrol?
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob paź 28, 2006 8:26 pm

fazi- dokladnie jak pisze kolega nie lepiej poszukac innego motorku? czemu chcesz silnik od parcha? wszystko oczywiscie tez zalezy ile chcesz polozyc mamonki za silnik... 8) najtansze rozwiazanie to chyba merol 300D albo TD :) albo moze cos ze 124...no nie wiem musialbys sie okreslic co do kasy jaka chcesz przeznaczyc na motor.. :roll: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob paź 28, 2006 8:30 pm

"Motanie koniecznościa jest" :)21
Klucz ma trochę racji;trzeba wiedzieć po co motamy i "co autor miał na myśli"
Zatem koncepcja która uzasadnia budowę czegoś nowego,czegoś co nie istnieje jeszcze w przyrodzie.Reszta jest plagiatem.
3.3 to duże bydlę,więc na dzień dobry masz przeciażenie przodu i wiele rzeczy idzie się walić w związku z tym...
Kolejny czołg?? eeeee....
Jakbyś się jednak upierał,to weż pod uwagę ew przedłużenie ramy uazowskiej-to prosty zabieg.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 29, 2006 12:45 pm

Nastepne pytanie czy musi byc diesel czy moze byc bena??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » ndz paź 29, 2006 3:29 pm

vandall1 pisze: 3.3 to duże bydlę,więc na dzień dobry masz przeciażenie przodu i wiele rzeczy idzie się walić w związku z tym...
Kolejny czołg?? eeeee....
po trzykroc sie zgadzam :)2 :)2 :)2 naped z patrola wazy chyba z pol tony,wielki i ciezki klocek...lepiej to to sprzedac i kupic jakis fajny czterocylindrowy, np od terrano,rocky itp.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz paź 29, 2006 8:36 pm

.....no pomysł z przedłużeniem ramy,nie głupi.....zdaję sobie sprawę że motor swoje waży,ale...diesel czy benzyna? wyboru raczej nie ma,dla tego że pojazd z którego mam odzyskać podzespoły(nissan patrol)wyposażony jest silnik właśnie diesla.Pytania zadaję o reduktor raczej i skrzynię,ponieważ wydaje mi się że najlepiej będzie zastosować orginał z Patrola żeby wytrzymał koła 35",uaz na pewno będzie słabszy(bo nie przystosowany) względem silnika i zastosowanego ogumienia,które nada" właściwy"wygląd :)21 .Co do ciężaru,myślę że wrzucenie na tył pojazdu zbiornika paliwa,może jeszcze chłodnicy, bilans lekko poprawi (+jakieś graty).Ważna jeszcze sprawa,czy mosty patrolowe wrzucić pod resor czy raczej pod sprężynę,wiadomo że więcej pracy kosztować mnie będzie przystosowanie ramy uaza pod sprężynę ale ważniejsze jest co się lepiej sprawuje w użytkowaniu mieszanym trochę terenu,ale też po czarnym jazda będzie nieunikniona.Budę przystosować można do każdego silnika,i zgadzam się z"Doktorem200"co do tego linku...chciałbym takich efektów uniknać,również nie chciał bym budować "Uaza w ciąży"dla tego za wszystkie podpowiedzi z góry dzięki...(w przyszłym tygodniu demontaż patrola).Postaram się o fotki.
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 29, 2006 9:30 pm

silnik 3,3 TD pochodzi z ciezarowych nissanow dlatego tez ma instalacje elektryczna 24V i wazy tyle ze szok - wywalenie chlodnicy, baku i paru chrzań wiele nie poprawi.

Jesli silnik 3,3 TD to skrzynia zapewne 5 biegowa chociaz 4 tez sie zdarzaly (mialy dlugie biegi), reduktor z K160 3,3D,TD jest ok bo mozna go latwo przerobic na reduktor osobny ale w twoim wypadku to i tak bez znaczenia :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 30, 2006 12:01 am

Jezeli chodzi o to co lepsze sprezyna czy resor no to moim zdaniem sprawa oczywista. Wiem jak po dziurach zapieprzalismy i kolega parchem nie mogl nadarzyc bo z kazdego zakretu wylatywal tylem a jeszcze zakup nowych wachaczy uazowych z polibushami jest na tyle atrakcyjny ze warto robic springi moim zdaniem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pn paź 30, 2006 8:17 am

czesc
znam taka konstrukcje , ale z silnikiem bez turbiny-nie obeszlo sie bez ciecia budy zw. na dlugosc silnika-zawieszony jest caly zespol: silnik-skrzynia-reduktor patrola na ramie uaza z mostami uazowskimi-ladnie zrobione-dziala...
kola 31"
pozdrawiam

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 30, 2006 8:32 am

No i wlasnie ten ostatni drobny szczegol wyjasnia dlaczego mosty uaza tam jeszcze zyja.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

miggi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: miggi » pn paź 30, 2006 9:14 am

Fazi po Przemyślu jeździ taki Uazo-Patrol z silnikiem 3,3 td na 35" BF ale on ma spód patrola tylko bude z uaza daj znać to się umówimy i go pooglądasz a może go znasz ??

PS . scorpio 2,4 td wchodzi bez problemu i mosty oryginalne wytrzymują bo 35" na oryginalnych mostach to półośki poukręca przy pierwszym ruszeniu
UAZ 469b 2,4 B/G

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn paź 30, 2006 10:37 am

Jakub p. pisze:czesc
znam taka konstrukcje , ale z silnikiem bez turbiny-nie obeszlo sie bez ciecia budy zw. na dlugosc silnika-zawieszony jest caly zespol: silnik-skrzynia-reduktor patrola na ramie uaza z mostami uazowskimi-ladnie zrobione-dziala...
kola 31"
pozdrawiam
...właśnie chyba ratuje go tylko opona która jest wąska........kilka startów z asfaltu na oponie 33" urwało półoś na orginalnym silniku uazowym,tak myślę uaz,buda,rama......reszta patrol z małymi" poprawkami" :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 30, 2006 11:00 am

Ale nad zawieszeniem sie dobrze zastanow jak juz tak auto robisz.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn paź 30, 2006 4:42 pm

tiger pisze:Ale nad zawieszeniem sie dobrze zastanow jak juz tak auto robisz.
..mówisz o sprężynie?,a może ktoś motał sprężyny z resorami?(przód i tył co innego?),temat jest całkowicie otwarty 8) (i co najważniejsze możliwy)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości