PŁYN HAMULCOWY>>>>

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
rusal
 
 
Posty: 185
Rejestracja: czw sie 17, 2006 9:20 pm

PŁYN HAMULCOWY>>>>

Post autor: rusal » wt paź 31, 2006 7:22 pm

Witam. wymieniam cylinderki hamulcowe na wszytskich 4 kołach no i mam pytanie jaki płyn hamulcowy mam zalać?? nie wiem jaki był wczesniej gdyż wypłynął mi podczas jazdy. Słyszałem ze jest taki tyo płynu który topi ruską gumę no i nie nadaje się do uaza...


A i mam jeszcze taką ciekawostkę....
Kupiłem:
- koncówke drąka kierowniczego,
-uszczelkę pod miske
-szczęki hamulcowe na 4 koła
-cylinderki tez na 4 koła
-tarcze,docisk i łozysko sprzegła
-wszystkie przewody hamulcowe elastyczne
-rurki Hamulcowe te z tylniego mostu
-filtr oleju
-komplet chlapaczy na tył
-uszczelaniacz na tylni most do piastki wału
- i łozyska do 1 koła przedniego.


i zapłaciłem kolosalną wedłóg mnie sume 1300zł. Nie mam pojęcia jak to mozliwe ze te czesci sa aż tak drogie. Kupowałem w autogryfie. Pojedynczo czesci na allegro sa o wiele tansze. normalnie jestem tak wkur.... ze az mi ręce chądza i klucza nie złapie.....

pozdrawiam
Zapraszam !!! Wojskowe Gadżety !!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=6607358

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » wt paź 31, 2006 7:33 pm

Było ze 100 razy...
DOT 4.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » wt paź 31, 2006 7:36 pm

R3 , DOT 3 wystarcza :) UAZ nie jest samochodem osobowym z ostrymi hamowaniami i po co masz p³aciæ 2 razy tyle za tak± sam± rzecz.

- koncówke dr±ka kierowniczego, - pasuje od zuka 30z³ lub tarpana bodajze
-rurki Hamulcowe te z tylniego mostu - mozna samemu zrobic, koncowki star i przewody miedziane taniej wychodzi
-filtr oleju - zuk za 17z³ jakos

Trudno sie mowi :), nauka na przysz³o¶æ. Czesci na allegro a w takich firmach to na koncu dopiero.
Ostatnio zmieniony wt paź 31, 2006 7:41 pm przez KleryK, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » wt paź 31, 2006 7:37 pm

KleryK pisze:R3 , DOT 3 wystarcza :) UAZ nie jest samochodem rajdowym i po co masz płacić 2 razy tyle za taką samą rzecz.
R3 nie, dot 3 tak :)

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » wt paź 31, 2006 7:44 pm

pakuje R-3 od 3 lat i NIC z³ego siê nie dzieje
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » wt paź 31, 2006 7:46 pm

w tamtych czasach było tylko R3

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » wt paź 31, 2006 7:53 pm

Jeżeli chodzi o ceny... autogryf i tarmot to sklepy dla bardzo bogatych uzytkowników Uaza. :wink: :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt paź 31, 2006 7:59 pm

Za to Allegro pełne braków i n-tych odrzutów z fabryki nie trzymajacych zadnych wymiarów, pasowań i tolerancji ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » wt paź 31, 2006 8:10 pm

Kurde nie przesadzajmy :) za niektóre rzeczy w Tarmocie p³aci³em TANIEJ ni¿ w Rosji, nówki rzecz jasna. A rzeczy z allegro s± z takie jak w ruskich sklepach. Nie wiem czemu :D ale te czerwone cylinderki, pompy lubi± ciekn±æ a czarne z t³oczonymi numerami nigdy.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Pablo02
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 6:52 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pablo02 » wt paź 31, 2006 8:24 pm

Kolega Kleryk wg mnie ma rację. Też używam R3 i jest ok. Cena za R3 w chwili obecnej to niecałe 8 zł za 0,5 l.

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt paź 31, 2006 8:30 pm

Jak lejesz R3 to jesteś skazany na lanie R3, a jak DOT 3 to możesz go mieszać z innymi DOT-ami np. DOT 2
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
Jacko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: czw sty 12, 2006 4:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Jacko » wt paź 31, 2006 9:01 pm

cykor pisze:Jak lejesz R3 to jesteś skazany na lanie R3, a jak DOT 3 to możesz go mieszać z innymi DOT-ami np. DOT 2
A jak ma się to do płynu R3, który w opisie ma, że jest klasy DOT3?
Ja takim zalałem.

Pozdrawiam
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt paź 31, 2006 9:06 pm

Może coś pomyliłem ... Raczej napewno pomyliłem z DA1. Wybaczcie...
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » wt paź 31, 2006 10:06 pm

ja tam mieszalem DA-1 z DOT3 i cholera wie z czym jeszcze ale to nie znaczy ze tak nalezy robic

w kazdym razie DOT-3 najfajniej uzywac bo i na kazdej stacji jest i na oczy nie szkodzi a tego R3 nie bylbym taki pewien :)21

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » wt paź 31, 2006 10:16 pm

ja lalem DA-1 i jak byly wycieki odrazu bylo czuc :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt paź 31, 2006 10:28 pm

noooooo :D DA1 czuć oj czuć....
Tylko raz zalałem DA1, ale od 18 miesięcy już nie czuć...
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » wt paź 31, 2006 11:55 pm

Od lat jeżdzę na DOT-4 i nie dzieje się absolutnie NIC! Zarówno na R-3 jak i DA-1 zawsze miałem jakies kłopoty! Ale tak naprawdę na to nie ma reguły-wystarczy,że będzie inny producent O ringów w cylinderkach i zacznie cieknąć! :-?
Ps.Wszystkie cylinderki zarówno nowe jak i stare, ruskie czy polskie jeśli mają słuzyć długo i sprawnie, przed zamontowaniem trzeba je honować! Potem składasz na pastę i... zapominasz o problemie!!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 01, 2006 2:15 am

DA-1 nie wolno mieszac z DOT zreszta jesli ktos ma stare przewody elastyczne dla DA-1 to przy nalaniu DOT spuchna
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » śr lis 01, 2006 4:48 am

Nie tylko przewody...
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
SANCHEZ
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 06, 2004 8:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: SANCHEZ » ndz lis 05, 2006 1:35 am

Ja zawsze słyszałem , że do Uaza i innych temu podobnych sprzętów należy lać tylko DA 1

Więc leje tylko DA 1


W jaki sposób wam sie udaje wlać DOT 4 i to działa ?
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lis 05, 2006 9:21 am

a ty czytasz to co wczesniej inni napisali - masz stare pudlo to i masz pewnie stare przewody do DA1, nowsze uazy maja przewody przystosowane do R3, DOT3, DOT4, DOT4+ i DOT5
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
SANCHEZ
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 06, 2004 8:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: SANCHEZ » ndz lis 05, 2006 10:45 am

Wiesz mam niby 86 rok produkcji , ale tu wszystko zostało wymienionne na nowe części.

Tylko poczym poznać czy to przewody do DA1 czy dot 4
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lis 05, 2006 10:50 am

jak to po czym - po napisie tyle ze nie na wszystkich bylo to wytloczone :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości