Strona 1 z 1
PŁYN HAMULCOWY>>>>
: wt paź 31, 2006 7:22 pm
autor: rusal
Witam. wymieniam cylinderki hamulcowe na wszytskich 4 kołach no i mam pytanie jaki płyn hamulcowy mam zalać?? nie wiem jaki był wczesniej gdyż wypłynął mi podczas jazdy. Słyszałem ze jest taki tyo płynu który topi ruską gumę no i nie nadaje się do uaza...
A i mam jeszcze taką ciekawostkę....
Kupiłem:
- koncówke drąka kierowniczego,
-uszczelkę pod miske
-szczęki hamulcowe na 4 koła
-cylinderki tez na 4 koła
-tarcze,docisk i łozysko sprzegła
-wszystkie przewody hamulcowe elastyczne
-rurki Hamulcowe te z tylniego mostu
-filtr oleju
-komplet chlapaczy na tył
-uszczelaniacz na tylni most do piastki wału
- i łozyska do 1 koła przedniego.
i zapłaciłem kolosalną wedłóg mnie sume 1300zł. Nie mam pojęcia jak to mozliwe ze te czesci sa aż tak drogie. Kupowałem w autogryfie. Pojedynczo czesci na allegro sa o wiele tansze. normalnie jestem tak wkur.... ze az mi ręce chądza i klucza nie złapie.....
pozdrawiam
: wt paź 31, 2006 7:33 pm
autor: Jerry
Było ze 100 razy...
DOT 4.
: wt paź 31, 2006 7:36 pm
autor: KleryK
R3 , DOT 3 wystarcza

UAZ nie jest samochodem osobowym z ostrymi hamowaniami i po co masz p³aciæ 2 razy tyle za tak± sam± rzecz.
- koncówke dr±ka kierowniczego, - pasuje od zuka 30z³ lub tarpana bodajze
-rurki Hamulcowe te z tylniego mostu - mozna samemu zrobic, koncowki star i przewody miedziane taniej wychodzi
-filtr oleju - zuk za 17z³ jakos
Trudno sie mowi

, nauka na przysz³o¶æ. Czesci na allegro a w takich firmach to na koncu dopiero.
: wt paź 31, 2006 7:37 pm
autor: chiquito83
KleryK pisze:R3 , DOT 3 wystarcza

UAZ nie jest samochodem rajdowym i po co masz płacić 2 razy tyle za taką samą rzecz.
R3 nie, dot 3 tak

: wt paź 31, 2006 7:44 pm
autor: KleryK
pakuje R-3 od 3 lat i NIC z³ego siê nie dzieje
: wt paź 31, 2006 7:46 pm
autor: selim
w tamtych czasach było tylko R3
: wt paź 31, 2006 7:53 pm
autor: Przemekslaw
Jeżeli chodzi o ceny... autogryf i tarmot to sklepy dla bardzo bogatych uzytkowników Uaza.

: wt paź 31, 2006 7:59 pm
autor: gri74
Za to Allegro pełne braków i n-tych odrzutów z fabryki nie trzymajacych zadnych wymiarów, pasowań i tolerancji ...
: wt paź 31, 2006 8:10 pm
autor: KleryK
Kurde nie przesadzajmy

za niektóre rzeczy w Tarmocie p³aci³em TANIEJ ni¿ w Rosji, nówki rzecz jasna. A rzeczy z allegro s± z takie jak w ruskich sklepach. Nie wiem czemu

ale te czerwone cylinderki, pompy lubi± ciekn±æ a czarne z t³oczonymi numerami nigdy.
: wt paź 31, 2006 8:24 pm
autor: Pablo02
Kolega Kleryk wg mnie ma rację. Też używam R3 i jest ok. Cena za R3 w chwili obecnej to niecałe 8 zł za 0,5 l.
: wt paź 31, 2006 8:30 pm
autor: cykor
Jak lejesz R3 to jesteś skazany na lanie R3, a jak DOT 3 to możesz go mieszać z innymi DOT-ami np. DOT 2
: wt paź 31, 2006 9:01 pm
autor: Jacko
cykor pisze:Jak lejesz R3 to jesteś skazany na lanie R3, a jak DOT 3 to możesz go mieszać z innymi DOT-ami np. DOT 2
A jak ma się to do płynu R3, który w opisie ma, że jest klasy DOT3?
Ja takim zalałem.
Pozdrawiam
: wt paź 31, 2006 9:06 pm
autor: cykor
Może coś pomyliłem ... Raczej napewno pomyliłem z DA1. Wybaczcie...
: wt paź 31, 2006 10:06 pm
autor: chiquito83
ja tam mieszalem DA-1 z DOT3 i cholera wie z czym jeszcze ale to nie znaczy ze tak nalezy robic
w kazdym razie DOT-3 najfajniej uzywac bo i na kazdej stacji jest i na oczy nie szkodzi a tego R3 nie bylbym taki pewien

: wt paź 31, 2006 10:16 pm
autor: gosc
ja lalem DA-1 i jak byly wycieki odrazu bylo czuc

: wt paź 31, 2006 10:28 pm
autor: cykor
noooooo

DA1 czuć oj czuć....
Tylko raz zalałem DA1, ale od 18 miesięcy już nie czuć...
: wt paź 31, 2006 11:55 pm
autor: Igor K
Od lat jeżdzę na DOT-4 i nie dzieje się absolutnie NIC! Zarówno na R-3 jak i DA-1 zawsze miałem jakies kłopoty! Ale tak naprawdę na to nie ma reguły-wystarczy,że będzie inny producent O ringów w cylinderkach i zacznie cieknąć!
Ps.Wszystkie cylinderki zarówno nowe jak i stare, ruskie czy polskie jeśli mają słuzyć długo i sprawnie, przed zamontowaniem trzeba je honować! Potem składasz na pastę i... zapominasz o problemie!!
: śr lis 01, 2006 2:15 am
autor: Bart03
DA-1 nie wolno mieszac z DOT zreszta jesli ktos ma stare przewody elastyczne dla DA-1 to przy nalaniu DOT spuchna
: śr lis 01, 2006 4:48 am
autor: cykor
Nie tylko przewody...
: ndz lis 05, 2006 1:35 am
autor: SANCHEZ
Ja zawsze słyszałem , że do Uaza i innych temu podobnych sprzętów należy lać tylko DA 1
Więc leje tylko DA 1
W jaki sposób wam sie udaje wlać DOT 4 i to działa ?
: ndz lis 05, 2006 9:21 am
autor: Bart03
a ty czytasz to co wczesniej inni napisali - masz stare pudlo to i masz pewnie stare przewody do DA1, nowsze uazy maja przewody przystosowane do R3, DOT3, DOT4, DOT4+ i DOT5
: ndz lis 05, 2006 10:45 am
autor: SANCHEZ
Wiesz mam niby 86 rok produkcji , ale tu wszystko zostało wymienionne na nowe części.
Tylko poczym poznać czy to przewody do DA1 czy dot 4
: ndz lis 05, 2006 10:50 am
autor: Bart03
jak to po czym - po napisie tyle ze nie na wszystkich bylo to wytloczone
