Mosty Patrol...kilka pytań...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Mosty Patrol...kilka pytań...

Post autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 8:43 am

A wiec tak jednak kupuje mosty do mojego uaza od Patrola K260...ale z tego co wiem to sa one wezsze od uazowych i bedzie trzeba jakos problem rozwiazac.... otoz jakies felgi mam zastosowac zeby bylo oke? Jakie maja miec - ET ? oponki mam 33x12,5x15 gdzie takie felgi zanabede? :roll: mozna zna ktos w miare tani sklep w necie? :roll: oraz od czego musza byc cybanty zeby wogole wrzucic te mosty do uaza... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob lis 25, 2006 9:07 am

te mosty sa doscyc szybkie, przy kolach 33" i oryginalnym silniku kiepsko to bedzie jezdzic
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 9:18 am

Bart03 pisze:te mosty sa doscyc szybkie, przy kolach 33" i oryginalnym silniku kiepsko to bedzie jezdzic


ale silniczek nie jest oryginalny :lol: jest 2.8 merc 185 kucy 8)

ale chodzi mi o felgi w tym momencie a i gdzie kupic w miare tanio... (moga byc uzywki) i jak bedzie wygladac sprawa z wałami? zostaja od uaza? sa skracane czy jak? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob lis 25, 2006 9:50 am

pakjusz
a jak sprawowały się koła 33" z oryginalnymi mostami UAZa?
ukręciłeś już coś w nich czy nawet nie próbowałeś jeździć?

pytam bo zastanawiam się czy nie włożyć do swojego uaza 33"/10.5/15 i zrobić z niego coś przeprawowego

motorek w moim uazie to coś koło 140kucy a przy oponkach 235/75/15 maxi crossach to ciężko auto utrzymać na szutrze bo tył wyprzedza przód,
dopiero jak zapnę napęd przedni jest ok :wink:

pozdrawiam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 11:10 am

piotr oskwarek pisze:pakjusz
a jak sprawowały się koła 33" z oryginalnymi mostami UAZa?
ukręciłeś już coś w nich czy nawet nie próbowałeś jeździć?

pytam bo zastanawiam się czy nie włożyć do swojego uaza 33"/10.5/15 i zrobić z niego coś przeprawowego

motorek w moim uazie to coś koło 140kucy a przy oponkach 235/75/15 maxi crossach to ciężko auto utrzymać na szutrze bo tył wyprzedza przód,
dopiero jak zapnę napęd przedni jest ok :wink:

pozdrawiam


ja nie jezdzilem na tych oponkach z oryginalnymi mostami...machanik mi powiedzial ze mam szukac mosty patrola bo przy tych kapciach i silniku to jeden wyjazd w teren i pomieli sie wszystko...znajomy jezdzi na takim samym silniku w uazie i mostami z przelozeniami 8/37 (jak cos to mam dwa nowe komplety...) i kolami 32" i jakos to przy odpowiedniej technice jazdy wytrzymuje...ja wrzucam patrola bo zachcialo mi sie duzych kol to teraz trzeba inwestowac dalej... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob lis 25, 2006 1:39 pm

jeździliśmy z forumowym kolegą "nowicjuszem" suzuką samurajem z mostami UAZa na kołach silwerstonach 36" i z automatyczną blokadą w tylnym moście

normalnie jeżdżąc spoko wytrzymywały ale przy ostrym bucie i strzale ze sprzęgła(co się nam zdarzyło na wiosennym w Puławach)poleciał atak z talerzem na tyle

mieliśmy przełożenia 8/41 a w suce motorek ze swifta 105PS
:)3


autka mam zamiar używać tylko do wypadów w treren i kilka rajdów w mojej okolicy ~150km mam zamiar zaliczyć - to może nalewki a`la SIMEX założyć?

póki co mosty od patrola są jeszcze zbyt drogie bym miał je montować
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob lis 25, 2006 2:26 pm

do takich szerokich opon to takie jak moje z ET nalepiej -30 zeby o bude niezachaczalo od strony ramy, a nawysokosc to alobo liftuj bude albo wycinaj nadkola, bo umnie juz przy 31 na wykrzyzu sie na styk mieszcza
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » sob lis 25, 2006 2:34 pm

patrol patrolem
ale nie ma jak to orginał (mam na mysli afgana)
a i blokady torseny można zalożyć
wtedy felge stosuje sie z odsadzeniem minus 44 dziesięcio calową
uaz z nadkolami gaza z bulem ale mieści 35 cali

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob lis 25, 2006 2:54 pm

,,uaz z nadkolami gaza" bleeeee, ale jak to pozniej brzydko wyglada, a jak sie auto znudzi i rzeba bedziedzie sprzedac to go nikt niekupi, malo takch w ogloszeniach
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob lis 25, 2006 5:09 pm

L80 pisze:patrol patrolem
ale nie ma jak to orginał (mam na mysli afgana)
a i blokady torseny można zalożyć
wtedy felge stosuje sie z odsadzeniem minus 44 dziesięcio calową
uaz z nadkolami gaza z bulem ale mieści 35 cali
I wymieniamy sworzenie po każdym rajdzie :roll:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 9:13 pm

Własnie oto chodzi...mechanik mi nagadal ze co chwila bede ukrecac te mosty przy takich kapciach i dlatego kupuje patrole... ja chce wiecej jezdzic niz pod nim lezec a przynajmnie 50 na 50 :lol: :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 1:25 pm

Doktor200 pisze:do takich szerokich opon to takie jak moje z ET nalepiej -30 zeby o bude niezachaczalo od strony ramy, a nawysokosc to alobo liftuj bude albo wycinaj nadkola, bo umnie juz przy 31 na wykrzyzu sie na styk mieszcza


wiec mowisz fela z ET -30 wystarczy mi spokojnie?? bo jak wiadomo patrole sa wezsze od ruskich mostow... podciety bedzie i tak troche i podniesiony... ale chodzi mi o to aby spokojnie skrecalo auto i nigdzie kapcie 12,5 szerokie nie haczyły wystarczy ET -30 ?? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 6:45 pm

jeszcze jedno pytanie do uzytkownikow mostow patrola w uazie... jakie wały??? oryginalne uazowskie? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 7:04 pm

patrol ma inne flansze - trzeba przerabiac waly
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 7:23 pm

to ze ma inna flansze to wiem... wlasnie szukam takich dwoch flansz... :roll: ale narazie nikt nie ma nic takiego na opych.... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 7:36 pm

to kup ze wal uzywany z patrola w stanie agonalnym i bedziesz mial dwie flansze
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 9:01 pm

Bart03 pisze:to kup ze wal uzywany z patrola w stanie agonalnym i bedziesz mial dwie flansze


a od strony reduktora flansza jest identyczna jak od mostu? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 9:08 pm

z tego co pamietam w k160 i w k260 to tak ale glowy nie dam :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Pawelec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 10:44 pm
Lokalizacja: Warszawa i Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec » pt gru 01, 2006 10:46 am

pakjusz_pl pisze:...machanik mi powiedzial ze mam szukac mosty patrola bo przy tych kapciach i silniku to jeden wyjazd w teren i pomieli sie wszystko...
Ja mam koła 33x12,5x15, silnik UAZo-Wołga i wolne przełożenia w mostach. Nic nie ukręcam. Robi w terenie bardzo dobrze :)2 - zdecydowanie lepiej niż 33x10,5.
Jedyne co potrzeba, to trochę rozsądku przy strzałach ze sprzęgła :D
"Skorpion",
ZJ '95 5,2 2" BFG 31"AT,

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt gru 01, 2006 11:18 am

Jak ktoś powie jak powiesić fotki to pokaże jak przerobiłem felgi od patrola .

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt gru 01, 2006 1:03 pm

west pisze:Jak ktoś powie jak powiesić fotki to pokaże jak przerobiłem felgi od patrola .
przyslij na moj email to powiesze...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt gru 01, 2006 2:09 pm

Fotki poszły do miskillera. Ten sposób rozwiązuje problem szerokości mostów . Po założeniu tych felg uzyskałem większą szerokość niż uaz na przespawanych felgach .

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt gru 01, 2006 2:35 pm

wisza TU
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt gru 01, 2006 3:05 pm

ale czy felgi np DOTZ 8,5" z ET -30 wystarcza zeby bylo wszystko oke? przy oponach 33x12,5 ? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt gru 01, 2006 3:18 pm

Pawelec pisze:
pakjusz_pl pisze:...machanik mi powiedzial ze mam szukac mosty patrola bo przy tych kapciach i silniku to jeden wyjazd w teren i pomieli sie wszystko...
Ja mam koła 33x12,5x15, silnik UAZo-Wołga i wolne przełożenia w mostach. Nic nie ukręcam. Robi w terenie bardzo dobrze :)2 - zdecydowanie lepiej niż 33x10,5.
Jedyne co potrzeba, to trochę rozsądku przy strzałach ze sprzęgła :D


oke rozumiem z tym ze ja mam troszke mocniejszy silniczek merc 2.8 185koni... :roll: dlatego mechanik mowil ze to nie wytrzyma jednak....
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość