jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 8:43 am
A wiec tak jednak kupuje mosty do mojego uaza od Patrola K260...ale z tego co wiem to sa one wezsze od uazowych i bedzie trzeba jakos problem rozwiazac.... otoz jakies felgi mam zastosowac zeby bylo oke? Jakie maja miec - ET ? oponki mam 33x12,5x15 gdzie takie felgi zanabede?

mozna zna ktos w miare tani sklep w necie?

oraz od czego musza byc cybanty zeby wogole wrzucic te mosty do uaza...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » sob lis 25, 2006 9:07 am
te mosty sa doscyc szybkie, przy kolach 33" i oryginalnym silniku kiepsko to bedzie jezdzic
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 9:18 am
Bart03 pisze:te mosty sa doscyc szybkie, przy kolach 33" i oryginalnym silniku kiepsko to bedzie jezdzic
ale silniczek nie jest oryginalny

jest 2.8 merc 185 kucy
ale chodzi mi o felgi w tym momencie a i gdzie kupic w miare tanio... (moga byc uzywki) i jak bedzie wygladac sprawa z wałami? zostaja od uaza? sa skracane czy jak?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » sob lis 25, 2006 9:50 am
pakjusz
a jak sprawowały się koła 33" z oryginalnymi mostami UAZa?
ukręciłeś już coś w nich czy nawet nie próbowałeś jeździć?
pytam bo zastanawiam się czy nie włożyć do swojego uaza 33"/10.5/15 i zrobić z niego coś przeprawowego
motorek w moim uazie to coś koło 140kucy a przy oponkach 235/75/15 maxi crossach to ciężko auto utrzymać na szutrze bo tył wyprzedza przód,
dopiero jak zapnę napęd przedni jest ok
pozdrawiam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 11:10 am
piotr oskwarek pisze:pakjusz
a jak sprawowały się koła 33" z oryginalnymi mostami UAZa?
ukręciłeś już coś w nich czy nawet nie próbowałeś jeździć?
pytam bo zastanawiam się czy nie włożyć do swojego uaza 33"/10.5/15 i zrobić z niego coś przeprawowego
motorek w moim uazie to coś koło 140kucy a przy oponkach 235/75/15 maxi crossach to ciężko auto utrzymać na szutrze bo tył wyprzedza przód,
dopiero jak zapnę napęd przedni jest ok
pozdrawiam
ja nie jezdzilem na tych oponkach z oryginalnymi mostami...machanik mi powiedzial ze mam szukac mosty patrola bo przy tych kapciach i silniku to jeden wyjazd w teren i pomieli sie wszystko...znajomy jezdzi na takim samym silniku w uazie i mostami z przelozeniami 8/37 (jak cos to mam dwa nowe komplety...) i kolami 32" i jakos to przy odpowiedniej technice jazdy wytrzymuje...ja wrzucam patrola bo zachcialo mi sie duzych kol to teraz trzeba inwestowac dalej...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » sob lis 25, 2006 1:39 pm
jeździliśmy z forumowym kolegą "nowicjuszem" suzuką samurajem z mostami UAZa na kołach silwerstonach 36" i z automatyczną blokadą w tylnym moście
normalnie jeżdżąc spoko wytrzymywały ale przy ostrym bucie i strzale ze sprzęgła(co się nam zdarzyło na wiosennym w Puławach)poleciał atak z talerzem na tyle
mieliśmy przełożenia 8/41 a w suce motorek ze swifta 105PS
autka mam zamiar używać tylko do wypadów w treren i kilka rajdów w mojej okolicy ~150km mam zamiar zaliczyć - to może nalewki a`la SIMEX założyć?
póki co mosty od patrola są jeszcze zbyt drogie bym miał je montować
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » sob lis 25, 2006 2:26 pm
do takich szerokich opon to takie jak moje z ET nalepiej -30 zeby o bude niezachaczalo od strony ramy, a nawysokosc to alobo liftuj bude albo wycinaj nadkola, bo umnie juz przy 31 na wykrzyzu sie na styk mieszcza
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » sob lis 25, 2006 2:34 pm
patrol patrolem
ale nie ma jak to orginał (mam na mysli afgana)
a i blokady torseny można zalożyć
wtedy felge stosuje sie z odsadzeniem minus 44 dziesięcio calową
uaz z nadkolami gaza z bulem ale mieści 35 cali
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » sob lis 25, 2006 2:54 pm
,,uaz z nadkolami gaza" bleeeee, ale jak to pozniej brzydko wyglada, a jak sie auto znudzi i rzeba bedziedzie sprzedac to go nikt niekupi, malo takch w ogloszeniach
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » sob lis 25, 2006 5:09 pm
L80 pisze:patrol patrolem
ale nie ma jak to orginał (mam na mysli afgana)
a i blokady torseny można zalożyć
wtedy felge stosuje sie z odsadzeniem minus 44 dziesięcio calową
uaz z nadkolami gaza z bulem ale mieści 35 cali
I wymieniamy sworzenie po każdym rajdzie

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » sob lis 25, 2006 9:13 pm
Własnie oto chodzi...mechanik mi nagadal ze co chwila bede ukrecac te mosty przy takich kapciach i dlatego kupuje patrole... ja chce wiecej jezdzic niz pod nim lezec a przynajmnie 50 na 50

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 1:25 pm
Doktor200 pisze:do takich szerokich opon to takie jak moje z ET nalepiej -30 zeby o bude niezachaczalo od strony ramy, a nawysokosc to alobo liftuj bude albo wycinaj nadkola, bo umnie juz przy 31 na wykrzyzu sie na styk mieszcza
wiec mowisz fela z ET -30 wystarczy mi spokojnie?? bo jak wiadomo patrole sa wezsze od ruskich mostow... podciety bedzie i tak troche i podniesiony... ale chodzi mi o to aby spokojnie skrecalo auto i nigdzie kapcie 12,5 szerokie nie haczyły wystarczy ET -30

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 6:45 pm
jeszcze jedno pytanie do uzytkownikow mostow patrola w uazie... jakie wały??? oryginalne uazowskie?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 7:04 pm
patrol ma inne flansze - trzeba przerabiac waly
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 7:23 pm
to ze ma inna flansze to wiem... wlasnie szukam takich dwoch flansz...

ale narazie nikt nie ma nic takiego na opych....

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 7:36 pm
to kup ze wal uzywany z patrola w stanie agonalnym i bedziesz mial dwie flansze
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw lis 30, 2006 9:01 pm
Bart03 pisze:to kup ze wal uzywany z patrola w stanie agonalnym i bedziesz mial dwie flansze
a od strony reduktora flansza jest identyczna jak od mostu?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 9:08 pm
z tego co pamietam w k160 i w k260 to tak ale glowy nie dam

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Pawelec
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 10:44 pm
- Lokalizacja: Warszawa i Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pawelec » pt gru 01, 2006 10:46 am
pakjusz_pl pisze:...machanik mi powiedzial ze mam szukac mosty patrola bo przy tych kapciach i silniku to jeden wyjazd w teren i pomieli sie wszystko...
Ja mam koła 33x12,5x15, silnik UAZo-Wołga i wolne przełożenia w mostach. Nic nie ukręcam. Robi w terenie bardzo dobrze

- zdecydowanie lepiej niż 33x10,5.
Jedyne co potrzeba, to trochę rozsądku przy strzałach ze sprzęgła

"Skorpion",
ZJ '95 5,2 2" BFG 31"AT,
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » pt gru 01, 2006 11:18 am
Jak ktoś powie jak powiesić fotki to pokaże jak przerobiłem felgi od patrola .
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » pt gru 01, 2006 1:03 pm
west pisze:Jak ktoś powie jak powiesić fotki to pokaże jak przerobiłem felgi od patrola .
przyslij na moj email to powiesze...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » pt gru 01, 2006 2:09 pm
Fotki poszły do miskillera. Ten sposób rozwiązuje problem szerokości mostów . Po założeniu tych felg uzyskałem większą szerokość niż uaz na przespawanych felgach .
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » pt gru 01, 2006 2:35 pm
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pt gru 01, 2006 3:05 pm
ale czy felgi np DOTZ 8,5" z ET -30 wystarcza zeby bylo wszystko oke? przy oponach 33x12,5 ?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pt gru 01, 2006 3:18 pm
Pawelec pisze:pakjusz_pl pisze:...machanik mi powiedzial ze mam szukac mosty patrola bo przy tych kapciach i silniku to jeden wyjazd w teren i pomieli sie wszystko...
Ja mam koła 33x12,5x15, silnik UAZo-Wołga i wolne przełożenia w mostach. Nic nie ukręcam. Robi w terenie bardzo dobrze

- zdecydowanie lepiej niż 33x10,5.
Jedyne co potrzeba, to trochę rozsądku przy strzałach ze sprzęgła

oke rozumiem z tym ze ja mam troszke mocniejszy silniczek merc 2.8 185koni...

dlatego mechanik mowil ze to nie wytrzyma jednak....
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość