jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » ndz lis 26, 2006 12:30 pm
Własnie sie zastanawiam nad takim mykiem zeby zastosowac do moich patrolowskich mostow dystane ktore by mi robily "przejscie" na 5 szpilek zeby mi moje fele pasowaly od uaza... Slyszalem ze niektorzy juz takie cos maja zastosowane... czy ktos cos takiego uzywa???? I kto cos takiego jest w stanie zrobic? moze ma ktos takie dystanse na opych? Pozdrawiam

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz lis 26, 2006 12:45 pm
dystanse to kiepski pomysl bo trzeba zrobic takie sprytne z dwoma kolnierzami- na jednym piec otworow na drugim szesc...wychodzi przez to duze odsadzenie...ja do swojego muscela przerabialem felgi od L200- japonie i uazy/gazy itp maja ten sam rozstaw otworow wiec zaspawujesz wszystkie oprocz jednego a potem wykorzystujesz oryginalna piaste z wybitymi szpilkami jako szablon do wiercenia nowych... uwaga wazne- musisz dorobic pierscienie centrujace felgi na piastach...
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » ndz lis 26, 2006 1:00 pm
z tym ze jesli dobrze mnie zrozumiales chodzi o to zebym 6 szpilek (mosty patrola) przeszedl na 5 szpilek... ponoc do zdaje egzamin tylko musi zrobic takie cos fachowiec

kombinuje tak bo narazie zadnych fajnych felg do patrola trafic nie moge z dosc duzym - ET (bo mosty sa wezsze od Patrolowych)
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz lis 26, 2006 1:15 pm
no wiec ja tak zrobilem zaspawujac otwory w felgach od L200 (6) i wiercac 5... jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to od poniedzialku do piatku jestem 20 km od koscierzyny i mam tu autko,zapraszam
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz lis 26, 2006 2:25 pm
pakjusz_pl pisze:z tym ze jesli dobrze mnie zrozumiales chodzi o to zebym 6 szpilek (mosty patrola) przeszedl na 5 szpilek... ponoc do zdaje egzamin tylko musi zrobic takie cos fachowiec

kombinuje tak bo narazie zadnych fajnych felg do patrola trafic nie moge z dosc duzym - ET (bo mosty sa wezsze od Patrolowych)
ciezka sprawa - troche malo miejsca zeby taki bajer wykonac. Ponadto nawet jesli to ci bedzie ktos w stanie wykonac to cie policzy drozej niz zaplacilbys za nowe mangelsy
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
czaya

- Posty: 2098
- Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czaya » ndz lis 26, 2006 2:25 pm
a sprawdzałeś ile kosztują używki od nissana czy innych w porównaniu do uaza ?
sprzedasz swoje, dołożysz parę groszy i będziesz miał normalne koła a nie saperski sposób na zaoszczedzenie 50 pln.
ale to Twoja sprawa nie moja
-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz lis 26, 2006 2:36 pm
a kazda japonia (6-cio srubowa) ma ten sam rozstaw otworów i wybór jest naprawde duzy...przerabiam to na codzien i jeszcze sie nie zdarzylo,zeby cos nie pasilo...sa tylko rózne ET i szerokosci a stalowe fele nie powinny duzo kosztowac tym bardziej,ze regeneracja jest tania-mozesz kupic 'śmietniki', za lakier proszkowy placilem 35 zł/szt...chyba,ze chcesz alu 8/15 cali mocno odsadzone po lakierze to mam takie

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » ndz lis 26, 2006 5:10 pm
to podajcie moze jakas stronke dobra gdzie maja duzy wybor felg do patrola i za normalne pieniadze

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » ndz lis 26, 2006 5:47 pm
a własnie panowie jesli mowa o mostach patrola w uazie...to jakie cybanty trzeba zastosowac? od czego? gdzie mozna kupic?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lis 27, 2006 8:11 am
a to mosty maja jakies cybanty

chyba chodzilo ci o strzemiona

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pn lis 27, 2006 9:03 pm
nie,nie chodzilo mi wlasnie o cybanty (U) ponoc sie zaklada dluzsze do patrolowych mostow jak sie mota do uaza...ale z tym sobie juz poradzilem... teraz tylko szukam jakies fele z dobrym ET-

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lis 27, 2006 9:41 pm
to U to sie fachowo nazywa strzemiono wlasnie

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lis 27, 2006 9:54 pm
ja myslalem zawsze ze cybanty

, ja zastosowalem orginalne bez zadnego motania

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lis 27, 2006 10:05 pm
do mostow patrola zapodac lepiej z uaza 452 bo sa dluzsze

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt lis 28, 2006 9:03 am
a ja myślałem że to sie jażmo nazywa
a wracając do sedna tematu
do uaza to się zakłada mosty od uaza
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 28, 2006 5:18 pm
L80 pisze:a ja myślałem że to sie jażmo nazywa
a wracając do sedna tematu
do uaza to się zakłada mosty od uaza
Silnik do uaza tez zaklada sie z uaza a nie jakiegos tam poloneza

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » wt lis 28, 2006 9:54 pm
hehe
poczytałem pewne ruskie forum
i tam jeden gościu pytał jakie mosty włożyć do UAZa tzn. inne jak te które ma czyli wojenne
a pozostali forumowicze go zagadali, że większość zakłada wojenne mosty UAZa do swoich JEEPów, TOYOT, NISSANów bo są najlepsze, a on właśnie chce na odwrót
czyli zamienił stryjek....
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 29, 2006 8:49 am
wez pod uwage fakt ze u ruskich czesci do afganow jest mnoga a u nas kiepsko i do tego ceny troszke szokujace. Gdybm mieszkal w Rosji to tez bym pewnie na afganach popitalal

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr lis 29, 2006 9:37 am
w białorusi ceny afganów są podobne do naszych cen
mam tam znajomego który zmotał Toyotę 4Runnera na takich mostach, no i powiem, że ciekawie to wygląda
jak będę u niego to porobię foty
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 29, 2006 9:45 am

cos mi zalewasz - skoro w Polsce za kpl mostow w stanie "takim sobie" musisz dac 2tys zł
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr lis 29, 2006 9:45 pm
poważnie
a ceny części w sklepach no też takie sobie
np. nowy tłumik do UAZa to w przeliczeniu ok.100pln
nowe gaźniki to ceny od 400pln
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:56 pm
Bart03 pisze:to U to sie fachowo nazywa strzemiono wlasnie

....żaden mechanik nie wie co to "strzemiono"każdy zna natomiast "cybant"

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr lis 29, 2006 9:58 pm
no panowie wiec nie podpowiecie gdzie mozna fajne fele wyszarpmac?

musze miec tez dosyc duze -ET bo wiadomo patrole sa wezsze o bodajze 2cm od ruskich mostow...

mangelsow chyba nie chce po ponoc ku*** gnija szybko...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 29, 2006 10:41 pm
faziuaz pisze:Bart03 pisze:to U to sie fachowo nazywa strzemiono wlasnie

....żaden mechanik nie wie co to "strzemiono"każdy zna natomiast "cybant"

eeee no znalazlo by sie paru co znaja tez strzemiona

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości