Lift UAZa na resoorach
Moderator: Student
Lift UAZa na resoorach
Wiem ze zaraz ktos napisze ze moge sobie tego poszukac na forum ale...
Napiszcie prosze jakie sposoby podwyzszenia UAZa preferujecie czy wydluzenie wieszaków czy podłożenie czegoś pod resor i wymiana cybantów Czy moze jakies inny??? Mój problem polega na tym że gruch a mostu wali w miskę olejową ...
Napiszcie prosze jakie sposoby podwyzszenia UAZa preferujecie czy wydluzenie wieszaków czy podłożenie czegoś pod resor i wymiana cybantów Czy moze jakies inny??? Mój problem polega na tym że gruch a mostu wali w miskę olejową ...
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
Kowal, kowalem resorki pochodzą moze 3 miesiące a potem oklapną znowu i cały misterny plan w da w łeb. bardziej chodzi mi o rozwiązanie które podniesie samochód w góre i zwiększy odległość od miski olejowej. Tym rozwiązaniem może być zwiększenie odległości poprzez dołożenie do resoru lub coś innego
?

BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
dystanse na dulki resorów w moście (tam gdzie zakłada się jarzma) lub dołożenie piór. W obu przypadkach musisz mieć długie jarzma!
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
Podniesie. Ale co z tego... pierwsze lepsze dobicie i koniec. A moze masz death amortyzatory??? Bo wtedy to może za często "dobijać"... ja bym na twoim miejscu podniosl samochod na podnosniku za most (najlepiej tak, żeby dotykał miski ale to raczej nie mozliwe) i zobaczył czy odbojniki coś dają wogle.UAZ4x4 pisze:które podniesie samochód w góre i zwiększy odległość od miski olejowej.
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
amorki nic tu nie mają do tego, silnik jest ciężki i już...
dać podkładki po a raczej nad most lub dłuższe wieszaki lub zrobić miksa podkładki i dłuższe wieszaki
dać podkładki po a raczej nad most lub dłuższe wieszaki lub zrobić miksa podkładki i dłuższe wieszaki
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
podkladni, klepanie resorow itd nic nie da bo most przy maksymalnym dobiciu do gory i tak przycedzi o miske. Dluzsze odboje to podstawa, lub ewentualnie podkladka dystansowa pod oryginalne odboje. Klepanie resorow, podkladki dystansowe pod most, dluzsze wieszaki zwiekszaja skok lub tylko podnosza zawieszenie, ale nie wyeliminuja problemu dobijania mostu o miske.
Jest jeszcze inny patent ktory nie zmniejsza skoku zawieszenia - przerobienie miski olejowej - tak przynajmniej ja zrobilem z kumplem. Do tego klepniete resory i skok zawieszenia
, wykrzyz bomba bo i silnik ciezki i nic nie dobija do miski 
Jest jeszcze inny patent ktory nie zmniejsza skoku zawieszenia - przerobienie miski olejowej - tak przynajmniej ja zrobilem z kumplem. Do tego klepniete resory i skok zawieszenia


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Dokładnie to jest najlepszy wybórBart03 pisze:podkladni, klepanie resorow itd nic nie da bo most przy maksymalnym dobiciu do gory i tak przycedzi o miske. Dluzsze odboje to podstawa, lub ewentualnie podkladka dystansowa pod oryginalne odboje. Klepanie resorow, podkladki dystansowe pod most, dluzsze wieszaki zwiekszaja skok lub tylko podnosza zawieszenie, ale nie wyeliminuja problemu dobijania mostu o miske.
Jest jeszcze inny patent ktory nie zmniejsza skoku zawieszenia - przerobienie miski olejowej - tak przynajmniej ja zrobilem z kumplem. Do tego klepniete resory i skok zawieszenia, wykrzyz bomba bo i silnik ciezki i nic nie dobija do miski

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
My mamy 3,0 MB wcześniej był 2,0 i tez miska dostawała by gruuubo.
ale u nas jest tak : przerobiony smok ( zrobiony od postaw praktycznie) i przeżeźbiona miska olejowa. Poprostu precięta w polowie i prrzespawana taki kawałęk dalej że nei chaczy przy dobiciu. Teraz po włożeniu 3,0 i tak jest trochę niebezpiecznie umiejscowiona, ale jest na styk i tak bedzie podnoszony UAZ także będzie jeszcze lepiej
Zapodam foty w przyszłą środę jak to wygląda, chyba że wiesz o co mi chodzi.
Pozdro
ale u nas jest tak : przerobiony smok ( zrobiony od postaw praktycznie) i przeżeźbiona miska olejowa. Poprostu precięta w polowie i prrzespawana taki kawałęk dalej że nei chaczy przy dobiciu. Teraz po włożeniu 3,0 i tak jest trochę niebezpiecznie umiejscowiona, ale jest na styk i tak bedzie podnoszony UAZ także będzie jeszcze lepiej
Zapodam foty w przyszłą środę jak to wygląda, chyba że wiesz o co mi chodzi.

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
Tiaaaa....Ciekawe czy smok jeszcze "robi"czy już telepie urwany po misceBng862 pisze:A u mnie własnie nic nie wali,to znaczy poprzedni własciciel silnika miał ten silnik takze w uazie i troche pogioł mise no i umnie już nic nie stuka bo niema o co

Wiele razy przerabiałem miske,a raczej całą spodzinę aluminiową i wiem,że to najlepszy sposób.Do tego mozna go nieco podnieść na klockach/most-resor/.
gdzieś w starych postach nawet jakieś foty były

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Jak narazie jest dobrze,nie myśl ze mam całą mise w srodkuvandall1 pisze:Tiaaaa....Ciekawe czy smok jeszcze "robi"czy już telepie urwany po misceBng862 pisze:A u mnie własnie nic nie wali,to znaczy poprzedni własciciel silnika miał ten silnik takze w uazie i troche pogioł mise no i umnie już nic nie stuka bo niema o co
Wiele razy przerabiałem miske,a raczej całą spodzinę aluminiową i wiem,że to najlepszy sposób.Do tego mozna go nieco podnieść na klockach/most-resor/.
gdzieś w starych postach nawet jakieś foty były

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
Podnoszenie uaza nie za wiele zmieni
hihi a nie można podnieść za wysoko trzeba pamiętać ze przedni wał napędowy jest dość krótki
i podniesienie uaza wstawiając podkładki pod resor, podkładki pod wieszaki, lub solidnie klepiąc resory powoduje zwiększenie odległości mostu od ramy
co z kolei powoduje zwiększenie kątów pracy wału
co z kolei powoduje blokowanie się kardanów
ja mam podniesionego uaza poprzez podkładki pod mocowanie wieszaków 10 cm i po solidnym wyklepaniu resorów nie dało się obrócić wału
bo się blokował i resory klepałem w druga stronę.
Wracając do zabezpieczenia miski olejowej to bałwanek ze stara radzi sobie świetnie
hihi








Legnica
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości