Lift UAZa na resoorach

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Lift UAZa na resoorach

Post autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 2:00 pm

Wiem ze zaraz ktos napisze ze moge sobie tego poszukac na forum ale...
Napiszcie prosze jakie sposoby podwyzszenia UAZa preferujecie czy wydluzenie wieszaków czy podłożenie czegoś pod resor i wymiana cybantów Czy moze jakies inny??? Mój problem polega na tym że gruch a mostu wali w miskę olejową ...
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr lis 29, 2006 2:05 pm

a odboje ?

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 2:11 pm

Odboje są na swoim miejscu ... wydaje mi się że resorki nie są pierwszej swieżości i dlatego taka sytuacja.... a silnik to 2.4 MB i kilka kilogramów jest
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr lis 29, 2006 2:16 pm

UAZ4x4 pisze:Odboje są na swoim miejscu ... wydaje mi się że resorki nie są pierwszej swieżości i dlatego taka sytuacja.... a silnik to 2.4 MB i kilka kilogramów jest
most zatrzymuje się ma misce a nie odboju tak jak powinien.
resor nie ma tu znaczenia-mógłbyś go wcale nie miec :)21

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » śr lis 29, 2006 2:19 pm

ja też mam 2,4D z merca ostatnio resory były u kowala wziął 100 zł a resory były tak wyklepane że nie mogliśmy ich włożyć z powrotem na miejsce a odboje hm... tzw bycze jaja z naczepy wykręconej za free na złomie

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 2:24 pm

Kowal, kowalem resorki pochodzą moze 3 miesiące a potem oklapną znowu i cały misterny plan w da w łeb. bardziej chodzi mi o rozwiązanie które podniesie samochód w góre i zwiększy odległość od miski olejowej. Tym rozwiązaniem może być zwiększenie odległości poprzez dołożenie do resoru lub coś innego ???
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr lis 29, 2006 2:38 pm

dystanse na dulki resorów w moście (tam gdzie zakłada się jarzma) lub dołożenie piór. W obu przypadkach musisz mieć długie jarzma!
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr lis 29, 2006 2:41 pm

... długie jarzma i wieksze odbojniki 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » śr lis 29, 2006 3:29 pm


Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » śr lis 29, 2006 3:52 pm

UAZ4x4 pisze:które podniesie samochód w góre i zwiększy odległość od miski olejowej.
Podniesie. Ale co z tego... pierwsze lepsze dobicie i koniec. A moze masz death amortyzatory??? Bo wtedy to może za często "dobijać"... ja bym na twoim miejscu podniosl samochod na podnosniku za most (najlepiej tak, żeby dotykał miski ale to raczej nie mozliwe) i zobaczył czy odbojniki coś dają wogle.
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr lis 29, 2006 3:55 pm

Wsać odboje od stara,tylko rozetnij je na wpół,i przedłuż wieszaki.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lis 29, 2006 4:02 pm

amorki nic tu nie mają do tego, silnik jest ciężki i już...
dać podkładki po a raczej nad most lub dłuższe wieszaki lub zrobić miksa podkładki i dłuższe wieszaki

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 29, 2006 5:23 pm

podkladni, klepanie resorow itd nic nie da bo most przy maksymalnym dobiciu do gory i tak przycedzi o miske. Dluzsze odboje to podstawa, lub ewentualnie podkladka dystansowa pod oryginalne odboje. Klepanie resorow, podkladki dystansowe pod most, dluzsze wieszaki zwiekszaja skok lub tylko podnosza zawieszenie, ale nie wyeliminuja problemu dobijania mostu o miske.
Jest jeszcze inny patent ktory nie zmniejsza skoku zawieszenia - przerobienie miski olejowej - tak przynajmniej ja zrobilem z kumplem. Do tego klepniete resory i skok zawieszenia :)2 , wykrzyz bomba bo i silnik ciezki i nic nie dobija do miski :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 5:45 pm

Bart03 pisze:podkladni, klepanie resorow itd nic nie da bo most przy maksymalnym dobiciu do gory i tak przycedzi o miske. Dluzsze odboje to podstawa, lub ewentualnie podkladka dystansowa pod oryginalne odboje. Klepanie resorow, podkladki dystansowe pod most, dluzsze wieszaki zwiekszaja skok lub tylko podnosza zawieszenie, ale nie wyeliminuja problemu dobijania mostu o miske.
Jest jeszcze inny patent ktory nie zmniejsza skoku zawieszenia - przerobienie miski olejowej - tak przynajmniej ja zrobilem z kumplem. Do tego klepniete resory i skok zawieszenia :)2 , wykrzyz bomba bo i silnik ciezki i nic nie dobija do miski :wink:
Dokładnie to jest najlepszy wybór :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » śr lis 29, 2006 5:49 pm

My mamy 3,0 MB wcześniej był 2,0 i tez miska dostawała by gruuubo.

ale u nas jest tak : przerobiony smok ( zrobiony od postaw praktycznie) i przeżeźbiona miska olejowa. Poprostu precięta w polowie i prrzespawana taki kawałęk dalej że nei chaczy przy dobiciu. Teraz po włożeniu 3,0 i tak jest trochę niebezpiecznie umiejscowiona, ale jest na styk i tak bedzie podnoszony UAZ także będzie jeszcze lepiej

Zapodam foty w przyszłą środę jak to wygląda, chyba że wiesz o co mi chodzi. :)

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr lis 29, 2006 6:40 pm

A u mnie własnie nic nie wali,to znaczy poprzedni własciciel silnika miał ten silnik takze w uazie i troche pogioł mise no i umnie już nic nie stuka bo niema o co:wink:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 29, 2006 7:49 pm

:o
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 7:52 pm przez vandall1, łącznie zmieniany 1 raz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 29, 2006 7:51 pm

Bng862 pisze:A u mnie własnie nic nie wali,to znaczy poprzedni własciciel silnika miał ten silnik takze w uazie i troche pogioł mise no i umnie już nic nie stuka bo niema o co:wink:
Tiaaaa....Ciekawe czy smok jeszcze "robi"czy już telepie urwany po misce :)20

Wiele razy przerabiałem miske,a raczej całą spodzinę aluminiową i wiem,że to najlepszy sposób.Do tego mozna go nieco podnieść na klockach/most-resor/.
gdzieś w starych postach nawet jakieś foty były :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » śr lis 29, 2006 7:55 pm

podniesc podnoszeniem, powiedz o ile chcesz podniesc??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr lis 29, 2006 8:57 pm

vandall1 pisze:
Bng862 pisze:A u mnie własnie nic nie wali,to znaczy poprzedni własciciel silnika miał ten silnik takze w uazie i troche pogioł mise no i umnie już nic nie stuka bo niema o co:wink:
Tiaaaa....Ciekawe czy smok jeszcze "robi"czy już telepie urwany po misce :)20

Wiele razy przerabiałem miske,a raczej całą spodzinę aluminiową i wiem,że to najlepszy sposób.Do tego mozna go nieco podnieść na klockach/most-resor/.
gdzieś w starych postach nawet jakieś foty były :roll:
Jak narazie jest dobrze,nie myśl ze mam całą mise w srodku :wink: na szczęscie niemam takiego problemu,chodz nic nawet nie motałem z podwyższaniem itp.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » śr lis 29, 2006 9:00 pm

Podnoszenie uaza nie za wiele zmieni :( hihi a nie można podnieść za wysoko trzeba pamiętać ze przedni wał napędowy jest dość krótki :evil: i podniesienie uaza wstawiając podkładki pod resor, podkładki pod wieszaki, lub solidnie klepiąc resory powoduje zwiększenie odległości mostu od ramy :cry: co z kolei powoduje zwiększenie kątów pracy wału :cry: co z kolei powoduje blokowanie się kardanów :cry: ja mam podniesionego uaza poprzez podkładki pod mocowanie wieszaków 10 cm i po solidnym wyklepaniu resorów nie dało się obrócić wału :evil: bo się blokował i resory klepałem w druga stronę. :evil: Wracając do zabezpieczenia miski olejowej to bałwanek ze stara radzi sobie świetnie :)2 hihi
Legnica

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:09 pm

....proste rozwiązanie 7 cm=dwa ceowniki 70mm
Obrazek
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:09 pm

dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki :o
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:14 pm

mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki :o
......jestem na forum nie długo a "ten" temat śledziłem chyba ze dwadzieścia razy :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » śr lis 29, 2006 9:18 pm

faziuaz pisze:....proste rozwiązanie 7 cm=dwa ceowniki 70mm
Obrazek
Proste i skuteczne :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości