
Oleju sam nie wiem ile wcina bo wycieka troche ale ze 200ml na 100km to musze uzupe³niæ minimum.
Pozdrawiam
Marcin.
Moderator: Student
wyłącz silnik i przestanie dmuchać i chlapać ale tak poza tym to tak jak kolega powiedziałKleryK pisze:Jeżeli wyciągne bagnet a z tamtąd chucha i chlapie olejem prawda że to nie znaczy że do wymiany są pierścionki etc.Wystarczy zdjęcie miski i wymiana samych pierścieni czy tuleje także i ogólnie wszystko. Ogólnie silniczek trzyma śliczne ciśnienie oleju ( 2-3 na cieplym , 4-5 na zimnym na jałowych ). Cisnienie sprężania miałem mierzone 2 lata temu i nie pamiętam wyników, pamiętam że różnica na jednym garze była 1atm ( wiecej niz inne).
Oleju sam nie wiem ile wcina bo wycieka troche ale ze 200ml na 100km to musze uzupełnić minimum.
Pozdrawiam
Marcin.
jak jesteś na tyle sprawny technicznie że uwarzasz że to zrobisz, to raczej sobie poradzisz(bez wyjmowania silnika) życzę PowodzeniaKleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże? Wyrobie się w okresie najbliższych świąt z tym ?
Pozdrawiam
ja zalecam kompletny remont silnika(łącznie z planowaniem głowicy i wyminą zaworów) nie wiele drożej wyjdzie a będzie o wiele lepiej. Bądź jak też zaleca kolega @vandall1 wymienić na coś innegoKleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże? Ile roboczogodzin to zajmuje ?
Pozdrawiam
...a ja zalecam sprawdzenie podstawowych parametrów silnika...mudder pisze:ja zalecam kompletny remont silnika(łącznie z planowaniem głowicy i wyminą zaworów) nie wiele drożej wyjdzie a będzie o wiele lepiej. Bądź jak też zaleca kolega @vandall1 wymienić na coś innegoKleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże? Ile roboczogodzin to zajmuje ?
Pozdrawiam
no mi się wydaje że to oczywista sprawafaziuaz pisze:...a ja zalecam sprawdzenie podstawowych parametrów silnika...mudder pisze:ja zalecam kompletny remont silnika(łącznie z planowaniem głowicy i wyminą zaworów) nie wiele drożej wyjdzie a będzie o wiele lepiej. Bądź jak też zaleca kolega @vandall1 wymienić na coś innegoKleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże? Ile roboczogodzin to zajmuje ?
Pozdrawiam![]()
to Ci wyjaśni wiele spraw.....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości