powiedzcie ¿e to nieprawda :D przedmuchy !

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

powiedzcie ¿e to nieprawda :D przedmuchy !

Post autor: KleryK » śr lis 29, 2006 3:37 pm

Je¿eli wyci±gne bagnet a z tamt±d chucha i chlapie olejem prawda ¿e to nie znaczy ¿e do wymiany s± pier¶cionki etc. :D Wystarczy zdjêcie miski i wymiana samych pier¶cieni czy tuleje tak¿e i ogólnie wszystko. Ogólnie silniczek trzyma ¶liczne ci¶nienie oleju ( 2-3 na cieplym , 4-5 na zimnym na ja³owych ). Cisnienie sprê¿ania mia³em mierzone 2 lata temu i nie pamiêtam wyników, pamiêtam ¿e ró¿nica na jednym garze by³a 1atm ( wiecej niz inne).
Oleju sam nie wiem ile wcina bo wycieka troche ale ze 200ml na 100km to musze uzupe³niæ minimum.

Pozdrawiam

Marcin.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lis 29, 2006 4:06 pm

nie wyjmiesz tłoków przez dół silnika... jak sie uprzesz to wyciągniesz ale wkładać musisz od góry czyli zdjęć głowice i miskę olejową

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: powiedzcie że to nieprawda :D przedmuchy !

Post autor: Olek1605 » śr lis 29, 2006 4:28 pm

KleryK pisze:Jeżeli wyciągne bagnet a z tamtąd chucha i chlapie olejem prawda że to nie znaczy że do wymiany są pierścionki etc. :D Wystarczy zdjęcie miski i wymiana samych pierścieni czy tuleje także i ogólnie wszystko. Ogólnie silniczek trzyma śliczne ciśnienie oleju ( 2-3 na cieplym , 4-5 na zimnym na jałowych ). Cisnienie sprężania miałem mierzone 2 lata temu i nie pamiętam wyników, pamiętam że różnica na jednym garze była 1atm ( wiecej niz inne).
Oleju sam nie wiem ile wcina bo wycieka troche ale ze 200ml na 100km to musze uzupełnić minimum.

Pozdrawiam

Marcin.
wyłącz silnik i przestanie dmuchać i chlapać ale tak poza tym to tak jak kolega powiedział

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » śr lis 29, 2006 4:53 pm

Czyli je¿eli chcia³bym wymieniæ t³otki, tuleje, pier¶cienie i swo¿nie to nawet nie musze silnika wyci±gaæ i to wtedy pomo¿e :) ? Ile roboczogodzin to zajmuje ?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 5:02 pm przez KleryK, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » śr lis 29, 2006 5:00 pm

KleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże :) ? Wyrobie się w okresie najbliższych świąt z tym ?

Pozdrawiam
jak jesteś na tyle sprawny technicznie że uwarzasz że to zrobisz, to raczej sobie poradzisz(bez wyjmowania silnika) życzę Powodzenia

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 29, 2006 7:19 pm

Dojrzałeś juz do wymiany silnika?Widzę,ze w trakcie jeszcze :roll:
W swięta sie nie wyrobisz,bo bedziesz swietował,a nie pod syfem leżał.
Operacja jaką planujesz wymaga wyjecia silnika.Inaczej przeklniesz tą robotę i jeszcze nie zrobisz wszystkiego.
I nie mów już,ze tylko uaz...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » śr lis 29, 2006 7:44 pm

Może zanim rozbierzesz silnik sprawdz czy nie jest zzatkany układ odpowietrzania skrzyni korbowej. W moim silniku był zaklejony całkowicie a wtedy gazy muszą znaleźć ujście inną drogą.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:41 pm

Rafał D pisze:Może zanim rozbierzesz silnik sprawdz czy nie jest zzatkany układ odpowietrzania skrzyni korbowej. W moim silniku był zaklejony całkowicie a wtedy gazy muszą znaleźć ujście inną drogą.
.... :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:47 pm

KleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże :) ? Ile roboczogodzin to zajmuje ?

Pozdrawiam
ja zalecam kompletny remont silnika(łącznie z planowaniem głowicy i wyminą zaworów) nie wiele drożej wyjdzie a będzie o wiele lepiej. Bądź jak też zaleca kolega @vandall1 wymienić na coś innego :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:51 pm

mudder pisze:
KleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże :) ? Ile roboczogodzin to zajmuje ?

Pozdrawiam
ja zalecam kompletny remont silnika(łącznie z planowaniem głowicy i wyminą zaworów) nie wiele drożej wyjdzie a będzie o wiele lepiej. Bądź jak też zaleca kolega @vandall1 wymienić na coś innego :)2
...a ja zalecam sprawdzenie podstawowych parametrów silnika... :wink: :)2 to Ci wyjaśni wiele spraw.....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:52 pm

faziuaz pisze:
mudder pisze:
KleryK pisze:Czyli jeżeli chciałbym wymienić tłotki, tuleje, pierścienie i swożnie to nawet nie musze silnika wyciągać i to wtedy pomoże :) ? Ile roboczogodzin to zajmuje ?

Pozdrawiam
ja zalecam kompletny remont silnika(łącznie z planowaniem głowicy i wyminą zaworów) nie wiele drożej wyjdzie a będzie o wiele lepiej. Bądź jak też zaleca kolega @vandall1 wymienić na coś innego :)2
...a ja zalecam sprawdzenie podstawowych parametrów silnika... :wink: :)2 to Ci wyjaśni wiele spraw.....
no mi się wydaje że to oczywista sprawa :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw lis 30, 2006 10:32 am

a ile ci oleju bierze?? bo mój brał 3 litry na tysiąca i kopcił z odmy nie miłosiernie. Sama wymiana pierścieni to nie jest duży problem, pod blokiem to zrobiłem :D ale głowicę i miskę trzeba zdjąć.

Ale najpierw upewnij się czy to na bank pierścionki, zrób próbę olejową, może faktycznie jest gdzieś przytkany. Ja bym się tak nierwał do rozbierania motora, bo sprawa mało przyjemna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości