Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

Post autor: wofka » czw gru 07, 2006 3:22 pm

mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi :)1 8)

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 3:27 pm

jak laczysz skrzynie? zostaje cala uazowa wraz z reduktorem czy montujesz skrzynie forda i laczysz ja z reduktorem uaza? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 07, 2006 3:30 pm

skrzynia oryginał
skrzynie wiem jak połączyć

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 3:33 pm

no to rozumiem ze skrzyni z reduktorem nie przesuwasz i wały nie są skracane itp. :roll: no to co tu duzo gadac tylko do roboty :lol: :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Re: Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

Post autor: west » czw gru 07, 2006 4:01 pm

wofka pisze:mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi :)1 8)
HAMULCE !! Koniecznie zadbaj o hamulce rozpędzał będzie się ładnie ale czasami trzeba się zatrzymać !!!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

Post autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 4:05 pm

west pisze:
wofka pisze:mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi :)1 8)
HAMULCE !! Koniecznie zadbaj o hamulce rozpędzał będzie się ładnie ale czasami trzeba się zatrzymać !!!


to fakt... :)2 mnie juz hamulce uaza do szalu doprowadzily i miedzy innymi dlatego przy okazji wrzucania silnika motam mosty od patrola zeby miec tarczowki na przodzie... :wink: jaka masz pompe w swoim uazie?
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » czw gru 07, 2006 4:57 pm

Od bmw 735 w połączeniu z mostami patrola hamulce są bardzo skuteczne. Ale wybór pompy to przypadek poprostu taką miałem .

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » czw gru 07, 2006 5:03 pm

ja w swoim mam pompę i serwo od poloneza i też robi
da radę wyhamować ale jak zmotamwspomaganie kierownicy to wezmę się za hamulce tarczowe do afganów na wszystkie koła
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw gru 07, 2006 8:06 pm

Ja z hamulcami patrola mam spieta pompe od golfa 1 i tez robi. Co do forda to jezeli pozostawisz oryginalne lapy i poduszki to wyjdzie ze dziura do przykrecenia poduszki bedzie wywiercona w ramie. Motasz gaznik czy zostaje wtrysk??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 07, 2006 8:59 pm

zdecydowałem wtrysk

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 9:01 pm

ja u siebie tez bede miec wtrysk...a co do hamulcow to mam noweczke pompe od zuka dwustopniowa i serwo od merca chyba bedzie robic... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 07, 2006 9:29 pm

docelowo też bede miał hamulce tarczowe ale to jeszcze kwestia czasu i kasy
od teraz moge zacząc myślec o założeniu serwa i pompy mietka bo to mam
bedzie robić??
gdzieś kiedyś czytałem że serwo mietka podaje zbyt duże ciśnienie i cylinderki strzelaja
czy to moze być prawda??

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 9:38 pm

wofka pisze:docelowo też bede miał hamulce tarczowe ale to jeszcze kwestia czasu i kasy
od teraz moge zacząc myślec o założeniu serwa i pompy mietka bo to mam
bedzie robić??
gdzieś kiedyś czytałem że serwo mietka podaje zbyt duże ciśnienie i cylinderki strzelaja
czy to moze być prawda??


z tego co ja slyszalem to pompa od miecia za slaba niby do bebnowych ale serwo :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw gru 07, 2006 9:45 pm

U mnie tez wtrysk zostaje tyle ze ja mam 2,8 a nie 2,9.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw gru 07, 2006 9:55 pm

Pompa mietka ma za mały wydatek :)3
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » czw gru 07, 2006 11:00 pm

:roll: panowie a jak myślicie pompa z samuraja razem z serwem wydoli w uazie?? mam takową i sie zastanawiam czy motac...
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw gru 07, 2006 11:40 pm

kUBI pisze::roll: panowie a jak myślicie pompa z samuraja razem z serwem wydoli w uazie?? mam takową i sie zastanawiam czy motac...
Eeeee no raczej nie... :wink:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pt gru 08, 2006 12:14 am

mam pompę z serwem + pedały od MB 124 i przy oryginalnych uazowych hamulcach łapie na końcu ale na prawdę bardzo skutecznie, aż byłem w szoku jak bębny mogą hamować, cztery koła blokuje na asfalcie :)2
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 08, 2006 7:01 am

wniosek z tego taki że odradzacie mi zakładać tą pompe od mietka???
a serwo dobre?to jaką pompe zamontować do tego serwa

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt gru 08, 2006 9:12 am

Co wy kombinujecie pompa od tego serwo od tego na cholere to??? Zakladaj wszystko od jednego auta i juz a nie kombinujesz.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 08, 2006 4:08 pm

ok czy da rade serwo i pompa z mietka?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz gru 10, 2006 10:04 pm

Nie. Za maly tloczek ma z tego co wniskuje z odpowiedzi kolegow a tloczki w przednich zaciskach parcha sa duze i plynu nie poda tyle.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz gru 10, 2006 10:09 pm

podac to moze i poda ale na dwa razy :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz gru 10, 2006 10:14 pm

Haha. A ludzie sobie pomysla ze debil mysli ze slisko i pulsacyjnie hamuje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: robertik » pn gru 11, 2006 8:02 am

Czyli jestem debilem, bo cały czas hamuje pulsacyjnie ? :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość