jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 07, 2006 3:22 pm
mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 3:27 pm
jak laczysz skrzynie? zostaje cala uazowa wraz z reduktorem czy montujesz skrzynie forda i laczysz ja z reduktorem uaza?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 07, 2006 3:30 pm
skrzynia oryginał
skrzynie wiem jak połączyć
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 3:33 pm
no to rozumiem ze skrzyni z reduktorem nie przesuwasz i wały nie są skracane itp.

no to co tu duzo gadac tylko do roboty

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » czw gru 07, 2006 4:01 pm
wofka pisze:mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi

HAMULCE

Koniecznie zadbaj o hamulce rozpędzał będzie się ładnie ale czasami trzeba się zatrzymać

!
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 4:05 pm
west pisze:wofka pisze:mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi

HAMULCE

Koniecznie zadbaj o hamulce rozpędzał będzie się ładnie ale czasami trzeba się zatrzymać

!
to fakt...

mnie juz hamulce uaza do szalu doprowadzily i miedzy innymi dlatego przy okazji wrzucania silnika motam mosty od patrola zeby miec tarczowki na przodzie...

jaka masz pompe w swoim uazie?
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » czw gru 07, 2006 4:57 pm
Od bmw 735 w połączeniu z mostami patrola hamulce są bardzo skuteczne. Ale wybór pompy to przypadek poprostu taką miałem .
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 07, 2006 5:03 pm
ja w swoim mam pompę i serwo od poloneza i też robi
da radę wyhamować ale jak zmotamwspomaganie kierownicy to wezmę się za hamulce tarczowe do afganów na wszystkie koła
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » czw gru 07, 2006 8:06 pm
Ja z hamulcami patrola mam spieta pompe od golfa 1 i tez robi. Co do forda to jezeli pozostawisz oryginalne lapy i poduszki to wyjdzie ze dziura do przykrecenia poduszki bedzie wywiercona w ramie. Motasz gaznik czy zostaje wtrysk??
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 07, 2006 8:59 pm
zdecydowałem wtrysk
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 9:01 pm
ja u siebie tez bede miec wtrysk...a co do hamulcow to mam noweczke pompe od zuka dwustopniowa i serwo od merca chyba bedzie robic...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 07, 2006 9:29 pm
docelowo też bede miał hamulce tarczowe ale to jeszcze kwestia czasu i kasy
od teraz moge zacząc myślec o założeniu serwa i pompy mietka bo to mam
bedzie robić??
gdzieś kiedyś czytałem że serwo mietka podaje zbyt duże ciśnienie i cylinderki strzelaja
czy to moze być prawda??
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw gru 07, 2006 9:38 pm
wofka pisze:docelowo też bede miał hamulce tarczowe ale to jeszcze kwestia czasu i kasy
od teraz moge zacząc myślec o założeniu serwa i pompy mietka bo to mam
bedzie robić??
gdzieś kiedyś czytałem że serwo mietka podaje zbyt duże ciśnienie i cylinderki strzelaja
czy to moze być prawda??
z tego co ja slyszalem to pompa od miecia za slaba niby do bebnowych ale serwo

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » czw gru 07, 2006 9:45 pm
U mnie tez wtrysk zostaje tyle ze ja mam 2,8 a nie 2,9.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw gru 07, 2006 9:55 pm
Pompa mietka ma za mały wydatek

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » czw gru 07, 2006 11:00 pm

panowie a jak myślicie pompa z samuraja razem z serwem wydoli w uazie?? mam takową i sie zastanawiam czy motac...
"Jeżdżę z kim chcę"
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » czw gru 07, 2006 11:40 pm
kUBI pisze:
panowie a jak myślicie pompa z samuraja razem z serwem wydoli w uazie?? mam takową i sie zastanawiam czy motac...
Eeeee no raczej nie...

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » pt gru 08, 2006 12:14 am
mam pompę z serwem + pedały od MB 124 i przy oryginalnych uazowych hamulcach łapie na końcu ale na prawdę bardzo skutecznie, aż byłem w szoku jak bębny mogą hamować, cztery koła blokuje na asfalcie

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pt gru 08, 2006 7:01 am
wniosek z tego taki że odradzacie mi zakładać tą pompe od mietka???
a serwo dobre?to jaką pompe zamontować do tego serwa
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » pt gru 08, 2006 9:12 am
Co wy kombinujecie pompa od tego serwo od tego na cholere to??? Zakladaj wszystko od jednego auta i juz a nie kombinujesz.
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pt gru 08, 2006 4:08 pm
ok czy da rade serwo i pompa z mietka?
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » ndz gru 10, 2006 10:04 pm
Nie. Za maly tloczek ma z tego co wniskuje z odpowiedzi kolegow a tloczki w przednich zaciskach parcha sa duze i plynu nie poda tyle.
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz gru 10, 2006 10:09 pm
podac to moze i poda ale na dwa razy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » ndz gru 10, 2006 10:14 pm
Haha. A ludzie sobie pomysla ze debil mysli ze slisko i pulsacyjnie hamuje.
-
robertik
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: robertik » pn gru 11, 2006 8:02 am
Czyli jestem debilem, bo cały czas hamuje pulsacyjnie ?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość