jakie łapy silnika ford 2.9 v6 do uaza????
Moderator: Student
jakie łapy silnika ford 2.9 v6 do uaza????
cześc
zbieram częsci oraz informacje na temat silnika (jak w temacie) który juz mam i który bede wkładał do uaza.czy ktoś z kolegów podpwie mi jakie zastosować lapy mocujące ten silnik????
sprzedający dał mi oryginalne ale nie wiem czy one pasują.
i jeszcze jedno pytanie-silnik ten mając dwa wydechy posiada też dwie sondy?????
moze ktoś ma jakieś zdjecia tych mocowań
zbieram częsci oraz informacje na temat silnika (jak w temacie) który juz mam i który bede wkładał do uaza.czy ktoś z kolegów podpwie mi jakie zastosować lapy mocujące ten silnik????
sprzedający dał mi oryginalne ale nie wiem czy one pasują.
i jeszcze jedno pytanie-silnik ten mając dwa wydechy posiada też dwie sondy?????
moze ktoś ma jakieś zdjecia tych mocowań
wofka wybacz ze tak powiem ale mam powoli coraz wieksze obawy ze sobie nie poradzisz z tym wszystkim skoro zadajesz takie trywialne pytania pt. - jakie lapy zastosowac. Takie rzeczy wychodza w trakcie tworzenia a ty chcesz zeby kazdy ci podal gotowy przepis na wszystko 

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
...........Bart03 pisze:wofka wybacz ze tak powiem ale mam powoli coraz wieksze obawy ze sobie nie poradzisz z tym wszystkim skoro zadajesz takie trywialne pytania pt. - jakie lapy zastosowac. Takie rzeczy wychodza w trakcie tworzenia a ty chcesz zeby kazdy ci podal gotowy przepis na wszystko






- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
łapie się doskonale jeden silnik wmotałem do uaz nic o takich rzeczach nie wiedząc
drugi też dam rade
a temat założyłem żeby mieć mniej pracy i unikac pewnych rzeczy a nie po to żeby :fachoqcy" za których sie ci niektórzy tutaj uważają podpowiedzieli mi cokolwiek a nie zastanawiali sie między sobą czy dam rade
dam i bez waszej pomocy
drugi też dam rade
a temat założyłem żeby mieć mniej pracy i unikac pewnych rzeczy a nie po to żeby :fachoqcy" za których sie ci niektórzy tutaj uważają podpowiedzieli mi cokolwiek a nie zastanawiali sie między sobą czy dam rade
dam i bez waszej pomocy
Więc nei wiem w jakim miejscu są orginalne łapy UAZa i jak wyglądają bo u mnie były odrazu dorabiane pod 2,0 D ale kiedy wstawialiśmy 3,0 odrazu ucieliśmy, złożyliśmy silnik ze skrzynią wszystko ułożyliśmy jak należy podwiesiliśmy silnik na podnośniku i wtedy zmierzyliśmy gdzie łapy spowrotem przyspawaćco ma sie złożenie silnika ze skrzynia na odległośc łap "od siebie"
ze mnie sie nabijacie a sami głupoty piszecie

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
to jest dla mnie jasne
ale zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa
czy zostawiac oryginalne łapy przy silniku i spawać ich mocowania do ramy w miejscu w którym cały złozony zestaw mi wskarze
czy włozyc silnik i skrzynie i dorabiać łapy tak zeby pasowały na oryginalne miejsca przy ramie
zastanawiam sie ponieważ oryginalne łapy sa prawie prostopadłe do silnika a dorabiane będą pod kątem około 45 stopni
uwazam ze może mieć to znaczenie na rozłożenie ciężaru silnika na każdą z łap
a Wy co na to?
p.s. wcale sie nie obrazilem--ja też umiem żartować
ale zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa
czy zostawiac oryginalne łapy przy silniku i spawać ich mocowania do ramy w miejscu w którym cały złozony zestaw mi wskarze
czy włozyc silnik i skrzynie i dorabiać łapy tak zeby pasowały na oryginalne miejsca przy ramie
zastanawiam sie ponieważ oryginalne łapy sa prawie prostopadłe do silnika a dorabiane będą pod kątem około 45 stopni
uwazam ze może mieć to znaczenie na rozłożenie ciężaru silnika na każdą z łap
a Wy co na to?
p.s. wcale sie nie obrazilem--ja też umiem żartować
Rozstaw otworów pod poduszki w oryginalnych łapach masz taki jak rozstaw ramy. To raczej powinieneś wiedzieć zabierając się za motanie...
Kolega Taiger zrobił na przykład otwory od góry i z boku w ramie wyciął okienka na klucz i oczywiście nakrętke...
ja prawdopodobnie wywale oryginalne łapy bo nie mam poduszek a nie są tanie i wykombinuje nowe łapy na bazie gumowych tulei od dużego fiata wg pomysłu Marcina P. (czerwony gazik rempstowy).
Mam zamiar sie do niego wybrać niebawem i zrobić zdjęcia. Jak bede miał to wstawie.
Kolega Taiger zrobił na przykład otwory od góry i z boku w ramie wyciął okienka na klucz i oczywiście nakrętke...
ja prawdopodobnie wywale oryginalne łapy bo nie mam poduszek a nie są tanie i wykombinuje nowe łapy na bazie gumowych tulei od dużego fiata wg pomysłu Marcina P. (czerwony gazik rempstowy).
Mam zamiar sie do niego wybrać niebawem i zrobić zdjęcia. Jak bede miał to wstawie.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
troche sie obawiam wiercenia otworów w ramie.chyba że wzmocnić ją w tym miejscu jakims pożadnym płaskownikiem.
Ale skoro nie mam poduszek fordowskich to moze motać łapy pod poduszki uazowe i mocowania oryginalne przy ramie?
jak uważasz??
czy może moja praca będzie proporcjonalna do wartości poduszek forda???
A moze inaczej -która z tych poduszek będzie lepsza do tego silnika???
czy ford z racji marki motoru
czy uaz z racji konstrukcji ramy?
Ale skoro nie mam poduszek fordowskich to moze motać łapy pod poduszki uazowe i mocowania oryginalne przy ramie?
jak uważasz??
czy może moja praca będzie proporcjonalna do wartości poduszek forda???
A moze inaczej -która z tych poduszek będzie lepsza do tego silnika???
czy ford z racji marki motoru
czy uaz z racji konstrukcji ramy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości