jakie łapy silnika ford 2.9 v6 do uaza????

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

jakie łapy silnika ford 2.9 v6 do uaza????

Post autor: wofka » sob gru 09, 2006 8:03 pm

cześc
zbieram częsci oraz informacje na temat silnika (jak w temacie) który juz mam i który bede wkładał do uaza.czy ktoś z kolegów podpwie mi jakie zastosować lapy mocujące ten silnik????
sprzedający dał mi oryginalne ale nie wiem czy one pasują.
i jeszcze jedno pytanie-silnik ten mając dwa wydechy posiada też dwie sondy?????
moze ktoś ma jakieś zdjecia tych mocowań

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 09, 2006 8:07 pm

wofka wybacz ze tak powiem ale mam powoli coraz wieksze obawy ze sobie nie poradzisz z tym wszystkim skoro zadajesz takie trywialne pytania pt. - jakie lapy zastosowac. Takie rzeczy wychodza w trakcie tworzenia a ty chcesz zeby kazdy ci podal gotowy przepis na wszystko 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » sob gru 09, 2006 8:31 pm

Dobra blacha, wiertarka, migomat lub spawarka, kątówka, trochę inwencji i masz takie łapy, jkie chcesz. Nikt nie wie, jakie chcesz mieć poduszki itd, tak więc ciężko o gotowca.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » sob gru 09, 2006 8:42 pm

poradze sobie
a tu liczyłem na pomoc a nie stwierdzenie faktu ze sobie nie poradze

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » sob gru 09, 2006 9:31 pm

Najlepiej sobie zrób jakiś szablon np z desek z takim samym rozstawem i kątem łap jak od silnika. 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » sob gru 09, 2006 9:37 pm

najlepiej pytac fachowców a nie żartownisi
ja chce wiedzieć bardzo duzo działając przy samochodzie a nie pracując skakac do kompa i czekać az mi ktoś odpisze licząc na to ze to nie bedą zarty

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob gru 09, 2006 9:53 pm

a gdzieś podałem zdjątka jak u mnie to wygląda
jak chcesz to podeślę zdjęcia robione z innej perspektywy
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » sob gru 09, 2006 11:28 pm

Tomek_B pisze:Najlepiej sobie zrób jakiś szablon np z desek z takim samym rozstawem i kątem łap jak od silnika. 8)
Ja bym raczej proponował zwykły karton, łatwiej i sprawniej :)2

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz gru 10, 2006 9:07 am

poprosze o te foty z innej perspektywy jeśli masz
a co do reszty panów to żartujcie sobie ale nie tu

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » ndz gru 10, 2006 10:05 am

a co do reszty panów to żartujcie sobie ale nie tu
Spokojnie myślę że chłopaką chodziło o to żebyś zrobił sobie tzw. projekty z drewna albo kartonu a późneij przełożyłto na metal :)

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » ndz gru 10, 2006 10:15 am

RaV.B pisze:
a co do reszty panów to żartujcie sobie ale nie tu
Spokojnie myślę że chłopaką chodziło o to żebyś zrobił sobie tzw. projekty z drewna albo kartonu a późneij przełożyłto na metal :)

Pozdro
Casami trzeba logicznie pomyśleć :)2

Najpierw szblon-potem cięcie blachy i spawanie

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » ndz gru 10, 2006 11:15 am

Widać niektórzy nie mogą pokapować, co to znaczy zrobić szablon na wzór łap silnika. Nie wiem co to za wielka filizofia. Może powinienem zrobić takie coś, pstryknąć fotke i wstawić na forum, żeby szanowny kolega nie twierdził, że robimy sobie z niego żarty.
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz gru 10, 2006 11:29 am

serio nie załapałem.
może inaczej zapytam-czy oryginalne łapy można bez problemów zmotać z rama???czy olać oryginał i robić nowe???
nowe łapy można tak zaprojektować ze będą na oryginalnych miejscach jeśli chodzi o ramę????

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » ndz gru 10, 2006 11:32 am

1. Jeżeli nie będą za krótkie to pewnie można. 8)
2. Musisz zmierzyć czy po złożeniu silnika ze skrzynią łapy będą tak samo oddalone od siebie jak w przypadku oryginalnego zestawu 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz gru 10, 2006 11:55 am

nie łapie o co chodzi w punkcie 2 :-?
czy o to w jakim miejscu wyjdzie mocowanie łapy przy silniku do miejsca w którym uaz ma przy ramie oparcia pod oryginalne łapska? :roll: :)24

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » ndz gru 10, 2006 12:13 pm

Bart03 pisze:wofka wybacz ze tak powiem ale mam powoli coraz wieksze obawy ze sobie nie poradzisz z tym wszystkim skoro zadajesz takie trywialne pytania pt. - jakie lapy zastosowac. Takie rzeczy wychodza w trakcie tworzenia a ty chcesz zeby kazdy ci podal gotowy przepis na wszystko 8)
........... :)2 !! :)2 !! :)2 !! - nic dodać nic ująć .

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » ndz gru 10, 2006 12:15 pm

Nie dołujcie chłopaka, może jeszcze się połapie :)2

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz gru 10, 2006 3:32 pm

łapie się doskonale jeden silnik wmotałem do uaz nic o takich rzeczach nie wiedząc
drugi też dam rade
a temat założyłem żeby mieć mniej pracy i unikac pewnych rzeczy a nie po to żeby :fachoqcy" za których sie ci niektórzy tutaj uważają podpowiedzieli mi cokolwiek a nie zastanawiali sie między sobą czy dam rade
dam i bez waszej pomocy

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz gru 10, 2006 3:37 pm

2. Musisz zmierzyć czy po złożeniu silnika ze skrzynią łapy będą tak samo oddalone od siebie jak w przypadku oryginalnego zestawu


co ma sie złożenie silnika ze skrzynia na odległośc łap "od siebie"
ze mnie sie nabijacie a sami głupoty piszecie

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pn gru 11, 2006 10:32 am

no.....i obraził się .

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn gru 11, 2006 10:41 am

co ma sie złożenie silnika ze skrzynia na odległośc łap "od siebie"
ze mnie sie nabijacie a sami głupoty piszecie
Więc nei wiem w jakim miejscu są orginalne łapy UAZa i jak wyglądają bo u mnie były odrazu dorabiane pod 2,0 D ale kiedy wstawialiśmy 3,0 odrazu ucieliśmy, złożyliśmy silnik ze skrzynią wszystko ułożyliśmy jak należy podwiesiliśmy silnik na podnośniku i wtedy zmierzyliśmy gdzie łapy spowrotem przyspawać :)2 tak chyba najpewniej

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 11:49 am

to jest dla mnie jasne
ale zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa
czy zostawiac oryginalne łapy przy silniku i spawać ich mocowania do ramy w miejscu w którym cały złozony zestaw mi wskarze
czy włozyc silnik i skrzynie i dorabiać łapy tak zeby pasowały na oryginalne miejsca przy ramie
zastanawiam sie ponieważ oryginalne łapy sa prawie prostopadłe do silnika a dorabiane będą pod kątem około 45 stopni
uwazam ze może mieć to znaczenie na rozłożenie ciężaru silnika na każdą z łap
a Wy co na to?

p.s. wcale sie nie obrazilem--ja też umiem żartować

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn gru 11, 2006 12:25 pm

Musiałbyś pokazać zdjęcie orginalnej łapy silnika Fordowskiego

Ale ja bym chyba wolał wykonać nowe dopasowane i wspawać je w miejsce które wskaże silnik po złożeniu :wink:
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn gru 11, 2006 1:06 pm

Rozstaw otworów pod poduszki w oryginalnych łapach masz taki jak rozstaw ramy. To raczej powinieneś wiedzieć zabierając się za motanie...
Kolega Taiger zrobił na przykład otwory od góry i z boku w ramie wyciął okienka na klucz i oczywiście nakrętke...
ja prawdopodobnie wywale oryginalne łapy bo nie mam poduszek a nie są tanie i wykombinuje nowe łapy na bazie gumowych tulei od dużego fiata wg pomysłu Marcina P. (czerwony gazik rempstowy).
Mam zamiar sie do niego wybrać niebawem i zrobić zdjęcia. Jak bede miał to wstawie.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 5:00 pm

troche sie obawiam wiercenia otworów w ramie.chyba że wzmocnić ją w tym miejscu jakims pożadnym płaskownikiem.
Ale skoro nie mam poduszek fordowskich to moze motać łapy pod poduszki uazowe i mocowania oryginalne przy ramie?
jak uważasz??
czy może moja praca będzie proporcjonalna do wartości poduszek forda???
A moze inaczej -która z tych poduszek będzie lepsza do tego silnika???
czy ford z racji marki motoru
czy uaz z racji konstrukcji ramy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości