jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » śr gru 13, 2006 6:51 am
chciałbym mając w swoim syfie silnik v6 wyprowadzić obydwie rury od tłumika juz za samochodem pionowo w góre
podobnie jak w cięzarówkach
chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » śr gru 13, 2006 8:23 am
wofka pisze:uz za samochodem pionowo w góre
w jakim celu ? estetycznym ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » śr gru 13, 2006 9:35 am
Nooo, masz szanse trafić na pierwsze strony
www.wiejskituning.pl
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » śr gru 13, 2006 10:02 am
Daruj sobei wioska trochę
lepiej jakieś zwykłe ale po dwóch stronach jak to jest V6
Ps. Z boku wydech będzie u nas
Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » śr gru 13, 2006 10:31 am
Czy Ty do każdego pytania musisz zakładać mowy temat

nie dziw się, że tematy szybko umierają bo nikomu się ich nie chce przeglądać....
ja mam u siebie kominy, jak na razie na wiejskituning niestety nie trafiłem, może Wy mnie zgłosicie

:)21
fot1
fot2
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
matys
-

- Posty: 1196
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
- Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn
Post
autor: matys » śr gru 13, 2006 11:08 am
Miskiller pisze:wofka pisze:uz za samochodem pionowo w góre
w jakim celu ? estetycznym ?
pewnie chce zabezpieczyc sie przed zalaniem wydechu gdyby mu przypadkiem silnik zgasl w wodzie...
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
-
matys
-

- Posty: 1196
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
- Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn
Post
autor: matys » śr gru 13, 2006 11:10 am
wofka pisze:chciałbym mając w swoim syfie silnik v6 wyprowadzić obydwie rury od tłumika juz za samochodem pionowo w góre
podobnie jak w cięzarówkach
chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat
bez sensu sobie przedluzasz wydech...
zrob kominy jak najblizej srodka fury...
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » śr gru 13, 2006 1:07 pm
a ja lubie jajk w bagnie bulgota...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr gru 13, 2006 1:48 pm
wpisz w google słowo strumienica , przeczytaj a potem ewentualnie przerabiaj wydechy (v 6 dużo pali , traci na mocy i brzydko pyrczy - prawa i lewa strona musi być połączona w jedną rurę i to mniej więcej w miejscu w którym było to zrobione fabrycznie ).........a łapy już dorobiłeś ?
-
matys
-

- Posty: 1196
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
- Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn
Post
autor: matys » śr gru 13, 2006 1:48 pm
Miskiller pisze:a ja lubie jajk w bagnie bulgota...
a jak przestanie bulgotać ?

Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » śr gru 13, 2006 2:08 pm
temat zakładam żeby z innego nie robic kaszany i nie kasztanić na jednym temacie o wszystkim
łap nie zrobiłem bo niestety mam zaje....ty problem z kupnem obudowy sprzęgła od forda
a kominy raczej estetyka bo jak zakładałem ten temat nie myslałem o zanurzeniach choć ma to sens
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » śr gru 13, 2006 6:13 pm
Miskiller pisze:a ja lubie jajk w bagnie bulgota...
Prawie jak łódź podwodna

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr gru 13, 2006 9:54 pm
wofka pisze:temat zakładam żeby z innego nie robic kaszany i nie
łap nie zrobiłem bo niestety mam zaje....ty problem z kupnem obudowy sprzęgła od forda
może to w szukaniu Ci pomoże
rozkręciłem obudowę i porobiłem zdjęcia
tak ona wygląda

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » śr gru 13, 2006 10:25 pm
zdjęcia mi bardzo pomoga
tylko tej obudowy nie moge kurcze kupic

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 14, 2006 6:20 am
może poszukaj skrzyni biegów od jakiejś starej Granady lub Capri,
albo lepiej wejdź na capri.p tam jest giełda to może coś znajdziesz
l
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 14, 2006 7:05 am
chyba scierka też pasi
mam jakiś namiar na gościa nawet blisko mnie dziś mam jechać sprawdzać czy będzie ok
jesli tak to biore i wreszcie zaczynam walke
co prawda brak mi koła zamachowego docisku i wiele innych rzeczy ale to w każdej chwili można włożyć
a sam silnik już bedize w ramie jak skompletuje to wszystko
_______________________________
nadszedł czas

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 14, 2006 9:43 am
na pewno od ścierki z motorem V6 będzie pasić
były takie XR4i itp.
z może zajedź do serwisu forda i niech ci wyszukają po tych numerach od jakiego modelu jest ta obudowa??
wszystkie silniki v6 forda robione w Kolonii są kompatybilne z obudową sprzęgła niezależnie od ich pojemności
tak więc Taunus itp,
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 14, 2006 10:44 am
ok juz jakiś namiar mam i chyba będzie ok
i wreszcie rusze
a czy dasz rade diś z tą fotą blachy???
mam dostęp do lasera i jak sobie wszystko pomierze i dopasuje to kwestia godziny i mam takich blach 5

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 14, 2006 1:06 pm
myślę że dam radę jeszcze dzisiaj zrobić fotki tej blachy
jak na razie jestem jeszcze za naszą wschodnią granicą i nie wiem jeszcze o której wrócę
ale jak uda mi się wrócić:)21
to obiecane zdjęcia prześlę
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 14, 2006 7:57 pm
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 14, 2006 8:35 pm
no to już dzisiaj nie zrobię tych zdjęć
jutro jak tylko będzie spokój w robocie to porobię zdjęcia lepszej jakości i wrzucę przez szybszy internet
a znalazłeś już obudowę??
blacha gr.10mm wystarczy
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 14, 2006 8:57 pm
moze inaczej
chodzi o blache w której centralnie bedzie otwor na wałek i dla pewności zrobie go takiej samej średnicy jak w oryginalnej obudowie
i w tej blasze pewnie będzie 8 otworów??
4 uaz 4 ford
dobrze rozumuje???
wszedzie są śruby na przelot??
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 14, 2006 9:04 pm
tak 8 otworów tylko że nie na przelot gdyż niektóre śruby mijają się bardzo blisko siebie
najlepiej wywiercić otwór, nagwintować, wkręcić szpilkę i dobrze obspawać, zeszlifować co by estetyczniej wyglądało itp...
przykręcasz to nakrętkami najlepiej z teflonem i to wsio
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw gru 14, 2006 9:17 pm
to juz nie musisz tej foty robić
złapałem o co chodzi
ale jeszcze jedna sprawa mnie martwi
ta śerdnica wałka
i jego długość w stosunku do obudowy forda

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw gru 14, 2006 9:26 pm
jutro zmierzę i podam
a i tak fotę wrzucę bo nie wiem czy treścią Ci to wytłumaczę
nie wiem jaką długość ma oryginalny wałek w UAZie i nie wiem czy u mnie jest oryginalny
w każdym bądź razie łożysko wyciskowe sprzęgła jest oryginalne fordowskie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości