jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt gru 26, 2006 6:30 pm
Witam!
Prawdopodobnie tylni most sie rozleciał przy wyciaganiu mojego drugiego auto w którem padła wyciągarka ...a to było tak czepiamy,ja ciągne wreście w pewnym momęcie cos pierdykneło,i lipa auto zaczeło juz tylko ciągnąć na przód,chciałem cofnąc ale pół metra i coś się blokuje,do przodu da sie jechać lecz pare razy sie zdarzyło że auto blokowało wszystkie koła.Auto oczywiście dojechało na przednim napędzie.Z mostu niema rzadnych wycieków,tylko strzela z czasu,albo zablokuje sie.Czego ma sie spodziewć

Moze któraś satelita sie rozleciała??
Ostatnio zmieniony wt gru 26, 2006 7:00 pm przez
Bng862, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » wt gru 26, 2006 6:50 pm
atak i koronka

koszt 250zł plus robocizna, ew cały dzien roboty
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » wt gru 26, 2006 8:19 pm
No może jeszcze do tego podpora ataku. W moim starym moście była tak pogięta, że nie dało się ustawić ataku względem talerza. Krótko mówiąc czas zakasać rękawy

-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » wt gru 26, 2006 8:21 pm
coś się zmieliło. najprawdopodobnie talerz lub atak lub jedno i drugie.
nie jeżdzij tak bo możesz zmielić satelity w mech różnicowym lub rozwalić podporę łożyska. chyba że odkręcisz wał i wyciągniesz półośki, załączysz przód i możesz się toczyć...
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » wt gru 26, 2006 8:34 pm
bez rozbierania się nieobejdzie - a robota to niewdzięczna (jeżeli tego wcześniej nie robiłeś - oddaj do mechanika - zaoszczędzisz czas pieniądze i nerwy )
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » wt gru 26, 2006 8:36 pm
wiem , wiem - sam też sobie poskładasz - za którymś tam razem .....no chyba że robiłeś to już ileś tam razy i teraz ci się uda

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » wt gru 26, 2006 8:45 pm
pewnie że se poskłada a co... jak dobrze pójdzie to w okolicach pierwszej dziesiątki mu się uda...
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » wt gru 26, 2006 8:58 pm
szary pisze:pewnie że se poskłada a co... jak dobrze pójdzie to w okolicach pierwszej dziesiątki mu się uda...
....mówiąc dziesiątki masz na myśli 1000 zł

----no to lepiej do mechanika

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » wt gru 26, 2006 9:16 pm
borman pisze: ----no to lepiej do mechanika

Pod warunkiem że mechanikowi się uda bo jak mu się nie uda to i tak powie że lepiej już nie będzie i trzeba będzie trenować samemu. To z własnego dośwaidczenia

-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt gru 26, 2006 9:47 pm
Mechanik będzie robił oczywiście.....ja to umiał bym go tylko rozłożyć
Jutro moze zaprowadze więc będzie wiadomo....dam znać.Spróbóje porobić foty

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » wt gru 26, 2006 10:38 pm
borman pisze:szary pisze:pewnie że se poskłada a co... jak dobrze pójdzie to w okolicach pierwszej dziesiątki mu się uda...
....mówiąc dziesiątki masz na myśli 1000 zł

----no to lepiej do mechanika

nie- ilość złożeń w celu spasowania heh
ale na jedno wychodzi...
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » wt gru 26, 2006 10:42 pm
Bng862 pisze:Mechanik będzie robił oczywiście.....ja to umiał bym go tylko rozłożyć
Jutro moze zaprowadze więc będzie wiadomo....dam znać.Spróbóje porobić foty

niby po co te foty... każdy kto zaczynał albo do teraz jeździ na rosji napewno ma skrzynkę pełną ukruszonych par - koło wałek czy pochew z urwanymi podporami ataku itd...
tak więc kolego szkoda twojego czasu na foty- gdyż to żadne novum na tym forum.
Lepiej daj znać jak mechanior sobie poradzi z ustawieniem twojego dyfra.
-
m.organisciak
-

- Posty: 233
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:57 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: m.organisciak » śr gru 27, 2006 9:24 am
Marci pisze:atak i koronka

koszt 250zł plus robocizna, ew cały dzien roboty
albo 3 i pół miesiąca oczekiwania - jak masz niesolidnego mechanika....
Orgi
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 10:20 am
Mechanik solidny

Mam całegu uaza rozebranego,i dwa mosty są,jednym niema tylko talerza a reszta jest wieć z cześciami kłopotu by nie było.Tylko czy stare dłużej pochodzi??Może lepiej zamówić z białegostoku nowe cześci?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » śr gru 27, 2006 11:05 am
Częsci to jedno a poustawianie tego wszystkiego to zupełnie inna bajka.
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 11:18 am
Rafał D pisze:Częsci to jedno a poustawianie tego wszystkiego to zupełnie inna bajka.
Nieznam się zbytnio......ale robiony będzie u mojego ojca w warsztacie więc jest tam paru szpeców,który od wielu lat takie rzeczy robią.Myśle jak radzą sobie z tirami to i to będzie bez problemowo.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 2:52 pm
Własnie zaprowadziliśmy na warsztat....chyba w skrzyni też coś sie zmieliło bo takze dzwine hałasy idą.Jutro z rana będzie rozbieranie to sie wszystko okaże co i jak..

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Igor K
-

- Posty: 1199
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Igor K » śr gru 27, 2006 3:49 pm
@Bng862, to pędz szybciutko do roboty zarabiać pieniadze! Zostań po godzinach, proś o podwyzkę itp...

-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr gru 27, 2006 8:43 pm
no to skoro masz tyle tych mostów to po co marnujesz czas - już byś sobie dawno most przełożył (do tego akurat mechanik nie jest potrzebny)
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr gru 27, 2006 8:48 pm
a stary schowaj na strychu - wnukom będziesz pokazywał - jaki to dziadek kozak w młodości był (w środku niezła kaszana może być - powiesz że ze szrapnela dostałeś )
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr gru 27, 2006 8:51 pm
a w skrzyni jeżeli się biegi nie blokują tz jest O'K - co najwyżej oleju dolej
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 8:55 pm
W jednym moście wyjęty jest talerz ......drugi niby cały ale wiadomo co tam w srodku tyle lat to leży,niewiem jak tam łozyska uszczelniacze itp.Wole niech zrobią to oni....

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 9:00 pm
borman pisze:a w skrzyni jeżeli się biegi nie blokują tz jest O'K - co najwyżej oleju dolej
Wszystko wchodzi normalnie,olej był ostatnio dolewany.Chyba że coś też w skrzyni walneło w czasie wyciągania,możliwe takze ze przez wał prznosi z tylniego mostu.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
rusal
-

- Posty: 185
- Rejestracja: czw sie 17, 2006 9:20 pm
Post
autor: rusal » śr gru 27, 2006 10:48 pm
moze dołacze się do tematu. Szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnego tematu gdzie opisana jest wymiana oleju w mostachu uaza nie mam afganów) wiem tylko ze wchodzi tam ok. 0,8 litra i ze najlepiej lać hipol. Napiszcie jak powinna przebiegać wymiana??
Potrzebne są jakieś specjalistyczne klucze czy narzedzia?? chciałem to zrobić sam ale nie wiem czy moje narzedzia i umiejetności na to pozwola.
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr gru 27, 2006 11:03 pm
spuszczasz, płukasz, zalewasz nowym

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości