Most kaput....

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Most kaput....

Post autor: Bng862 » wt gru 26, 2006 6:30 pm

Witam!
Prawdopodobnie tylni most sie rozleciał przy wyciaganiu mojego drugiego auto w którem padła wyciągarka ...a to było tak czepiamy,ja ciągne wreście w pewnym momęcie cos pierdykneło,i lipa auto zaczeło juz tylko ciągnąć na przód,chciałem cofnąc ale pół metra i coś się blokuje,do przodu da sie jechać lecz pare razy sie zdarzyło że auto blokowało wszystkie koła.Auto oczywiście dojechało na przednim napędzie.Z mostu niema rzadnych wycieków,tylko strzela z czasu,albo zablokuje sie.Czego ma sie spodziewć ??Moze któraś satelita sie rozleciała??
Ostatnio zmieniony wt gru 26, 2006 7:00 pm przez Bng862, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » wt gru 26, 2006 6:50 pm

atak i koronka :cry: koszt 250zł plus robocizna, ew cały dzien roboty
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » wt gru 26, 2006 8:19 pm

No może jeszcze do tego podpora ataku. W moim starym moście była tak pogięta, że nie dało się ustawić ataku względem talerza. Krótko mówiąc czas zakasać rękawy :wink:

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt gru 26, 2006 8:21 pm

coś się zmieliło. najprawdopodobnie talerz lub atak lub jedno i drugie.
nie jeżdzij tak bo możesz zmielić satelity w mech różnicowym lub rozwalić podporę łożyska. chyba że odkręcisz wał i wyciągniesz półośki, załączysz przód i możesz się toczyć...

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt gru 26, 2006 8:34 pm

bez rozbierania się nieobejdzie - a robota to niewdzięczna (jeżeli tego wcześniej nie robiłeś - oddaj do mechanika - zaoszczędzisz czas pieniądze i nerwy )

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt gru 26, 2006 8:36 pm

wiem , wiem - sam też sobie poskładasz - za którymś tam razem .....no chyba że robiłeś to już ileś tam razy i teraz ci się uda :lol:

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » wt gru 26, 2006 8:45 pm

pewnie że se poskłada a co... jak dobrze pójdzie to w okolicach pierwszej dziesiątki mu się uda...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt gru 26, 2006 8:58 pm

szary pisze:pewnie że se poskłada a co... jak dobrze pójdzie to w okolicach pierwszej dziesiątki mu się uda...
....mówiąc dziesiątki masz na myśli 1000 zł :lol: ----no to lepiej do mechanika :lol:

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » wt gru 26, 2006 9:16 pm

borman pisze: ----no to lepiej do mechanika :lol:
Pod warunkiem że mechanikowi się uda bo jak mu się nie uda to i tak powie że lepiej już nie będzie i trzeba będzie trenować samemu. To z własnego dośwaidczenia :)11

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt gru 26, 2006 9:47 pm

Mechanik będzie robił oczywiście.....ja to umiał bym go tylko rozłożyć :lol:
Jutro moze zaprowadze więc będzie wiadomo....dam znać.Spróbóje porobić foty :)2
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » wt gru 26, 2006 10:38 pm

borman pisze:
szary pisze:pewnie że se poskłada a co... jak dobrze pójdzie to w okolicach pierwszej dziesiątki mu się uda...
....mówiąc dziesiątki masz na myśli 1000 zł :lol: ----no to lepiej do mechanika :lol:


nie- ilość złożeń w celu spasowania heh
ale na jedno wychodzi...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » wt gru 26, 2006 10:42 pm

Bng862 pisze:Mechanik będzie robił oczywiście.....ja to umiał bym go tylko rozłożyć :lol:
Jutro moze zaprowadze więc będzie wiadomo....dam znać.Spróbóje porobić foty :)2
niby po co te foty... każdy kto zaczynał albo do teraz jeździ na rosji napewno ma skrzynkę pełną ukruszonych par - koło wałek czy pochew z urwanymi podporami ataku itd...
tak więc kolego szkoda twojego czasu na foty- gdyż to żadne novum na tym forum.
Lepiej daj znać jak mechanior sobie poradzi z ustawieniem twojego dyfra.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
m.organisciak
 
 
Posty: 233
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:57 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: m.organisciak » śr gru 27, 2006 9:24 am

Marci pisze:atak i koronka :cry: koszt 250zł plus robocizna, ew cały dzien roboty
albo 3 i pół miesiąca oczekiwania - jak masz niesolidnego mechanika....
Orgi

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 10:20 am

Mechanik solidny :D Mam całegu uaza rozebranego,i dwa mosty są,jednym niema tylko talerza a reszta jest wieć z cześciami kłopotu by nie było.Tylko czy stare dłużej pochodzi??Może lepiej zamówić z białegostoku nowe cześci?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » śr gru 27, 2006 11:05 am

Częsci to jedno a poustawianie tego wszystkiego to zupełnie inna bajka.

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 11:18 am

Rafał D pisze:Częsci to jedno a poustawianie tego wszystkiego to zupełnie inna bajka.
Nieznam się zbytnio......ale robiony będzie u mojego ojca w warsztacie więc jest tam paru szpeców,który od wielu lat takie rzeczy robią.Myśle jak radzą sobie z tirami to i to będzie bez problemowo.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 2:52 pm

Własnie zaprowadziliśmy na warsztat....chyba w skrzyni też coś sie zmieliło bo takze dzwine hałasy idą.Jutro z rana będzie rozbieranie to sie wszystko okaże co i jak.. :roll:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » śr gru 27, 2006 3:49 pm

@Bng862, to pędz szybciutko do roboty zarabiać pieniadze! Zostań po godzinach, proś o podwyzkę itp... :)21

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 27, 2006 8:43 pm

no to skoro masz tyle tych mostów to po co marnujesz czas - już byś sobie dawno most przełożył (do tego akurat mechanik nie jest potrzebny)

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 27, 2006 8:48 pm

a stary schowaj na strychu - wnukom będziesz pokazywał - jaki to dziadek kozak w młodości był (w środku niezła kaszana może być - powiesz że ze szrapnela dostałeś )

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 27, 2006 8:51 pm

a w skrzyni jeżeli się biegi nie blokują tz jest O'K - co najwyżej oleju dolej

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 8:55 pm

W jednym moście wyjęty jest talerz ......drugi niby cały ale wiadomo co tam w srodku tyle lat to leży,niewiem jak tam łozyska uszczelniacze itp.Wole niech zrobią to oni.... :wink:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 9:00 pm

borman pisze:a w skrzyni jeżeli się biegi nie blokują tz jest O'K - co najwyżej oleju dolej
Wszystko wchodzi normalnie,olej był ostatnio dolewany.Chyba że coś też w skrzyni walneło w czasie wyciągania,możliwe takze ze przez wał prznosi z tylniego mostu.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
rusal
 
 
Posty: 185
Rejestracja: czw sie 17, 2006 9:20 pm

Post autor: rusal » śr gru 27, 2006 10:48 pm

moze dołacze się do tematu. Szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnego tematu gdzie opisana jest wymiana oleju w mostachu uaza nie mam afganów) wiem tylko ze wchodzi tam ok. 0,8 litra i ze najlepiej lać hipol. Napiszcie jak powinna przebiegać wymiana??
Potrzebne są jakieś specjalistyczne klucze czy narzedzia?? chciałem to zrobić sam ale nie wiem czy moje narzedzia i umiejetności na to pozwola.
Zapraszam !!! Wojskowe Gadżety !!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=6607358

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr gru 27, 2006 11:03 pm

spuszczasz, płukasz, zalewasz nowym 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości