Kompresja

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Kompresja

Post autor: Młody_KrysoUAZ » sob sty 20, 2007 2:06 pm

Witam.
Szybkie pytanie ile ma być mPa w cylindrze?
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » sob sty 20, 2007 3:25 pm

ja miałem kiedyś 4x11,5 MPa ale chyba może być mniej, najważniejsze, żeby było względnie równo... jak będziesz miał po 9 to też chyba ok...

tylko, że u mnie to w S21 ale raczej jest podobnie
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » sob sty 20, 2007 4:24 pm

moze tak jeszcze jaki silnik? wartosc kompresji zalezy od wielu czynnikow( klasa tloka wysokosc glowicy stan pierscieni i uszczelniaczy zaworowych) jak masz rowna na wszystkich garkach to ok!

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » sob sty 20, 2007 4:32 pm

7-7,5kG/cm2 różnica między cylindrami nie przekraczająca 1kG/cm2 -- tyle instrukcja UAZ'a. Pomiar na rozgrzanym silniku i przy wykręconych wszystkich świecach.

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » sob sty 20, 2007 4:47 pm

silnik nie musi byc rozgrzany przy pomiarze!!! tak mnie przynajmniej uczyli:)

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » sob sty 20, 2007 6:33 pm

gaz do końca, żeby przepustnica była otwarta, mnie tak też uczyli :)21

P.S.
castrol22 pisze:... stan pierścieni i uszczelniaczy zaworowych...
jak by znał to po co by mierzył ciśnienie...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » sob sty 20, 2007 7:23 pm

napisalem tylko ze to tez ma wplyw na kompresje :)2

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » sob sty 20, 2007 10:38 pm

castrol22 pisze:silnik nie musi byc rozgrzany przy pomiarze!!! tak mnie przynajmniej uczyli:)
Odsyłam do istrukcji UAZ'a :)24
Co do otwartej przepustnicy to fakt - nie dopisłałem. Dzięki za uzupełnienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości