Bedzie robic?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Bedzie robic?

Post autor: pakjusz_pl » pn lut 05, 2007 4:03 pm

Panowie mam jedno pytanie tz chce poznac Wasza opinie :wink: czy bedzie robic moje autko tz silnik merc 2.8 (185km) ze skrzynia merca + reduktor Uaz + mosty Patrol K260 (diesel) :roll: co sadzicie bedzie ta mieszanka mieszac w terenie???? :wink: :roll: acha i kola 33"
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn lut 05, 2007 4:03 pm

powiedz.. czy patrole już się skończyły, że trzeba tak kombinować?
:)21
Ostatnio zmieniony pn lut 05, 2007 4:10 pm przez Mroczny, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn lut 05, 2007 4:08 pm

Panowie mam jedno pytanie tz chce poznac Wasza opinie czy bedzie robic moje autko tz silnik merc 2.8 (185km) ze skrzynia merca + reduktor Uaz + mosty Patrol K260 (diesel) co sadzicie bedzie ta mieszanka mieszac w terenie?? acha i kola 33"
A przcież Ty coś takiego wstawiac miałeś :P
A co to długo sprawdzić czy będzie mieszać czy nie 8) ale myślę że to będzie robić Złooo w terenie :wink:

PS. możesz pokazać jakieś FoTy Uaza ?? albo skierować mnie do jakiegoś linku gdzie można go obejrzeć :lol: ??

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn lut 05, 2007 4:14 pm

Nie będzie robiło :)21
Chłopaki z Lądka tak ze 3 lata temu takiego zmotali i była to straszna kicha.
Ten silnik nie robił na : podjazdach, zjazdach, wyjebach i wodzie :)21
Na czarnym był OK :)21

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pn lut 05, 2007 5:22 pm

Adamo pisze:Nie będzie robiło :)21
Chłopaki z Lądka tak ze 3 lata temu takiego zmotali i była to straszna kicha.
Ten silnik nie robił na : podjazdach, zjazdach, wyjebach i wodzie :)21
Na czarnym był OK :)21
Jest aż tak tragiczne z tym silnikiem ?? ?? ??

ether
 
 
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 5:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ether » pn lut 05, 2007 5:36 pm

Silnik z wtryskiem wielopunktowym? Jeżeli tak to znajomy takiego założył do uaza. Skrzynia MB + reduktor gaz + mosty uaz. Działało wszystko bardzo fajnie, jeśli mnie pamieć nie myli to jakieś lokalne zawody wygrał.

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn lut 05, 2007 5:44 pm

Problem nie lezy w silniku te mosty przy benzynie sa za szybkie. A skrzynia z mieczyslawa tez do bardzo wolnych nie nalezy(dlugie biegi) Podam taki przyklad: bmw 2.8 m30 podobna moc skrzyniatez bmw takze szybka, reduktor robur(troche szybszy od uaza) mosty k260 to wszystko w k260. efekt- katastrofa silnik zdlawiony tak ze do 3500 obrotow nie chcial sie bujnac. nie bylo rady dostal mosty unimoga. ma teraz rolniki z robura i PALI wszystkie 4 jak chcesz. przy mostach patrola nie radzil sobie z 35calami. czyli przelozenie..
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn lut 05, 2007 5:49 pm

Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci :lol:
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn lut 05, 2007 8:20 pm

mój uaz silnik 2,8 mb,skrzynia mesia ,reduktor gaz 69(wolniejszy od uaza) zapindalał jak trza nawet kilka 1-szych miejsc zwinoł (np;ostrzyce 2004 6-oesów) do topienia to się nienadawał bo to benzyna była, i waga 1,4 tony :wink:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Re: Bedzie robic?

Post autor: niemand » pn lut 05, 2007 8:42 pm

pakjusz_pl pisze: silnik merc 2.8 (185km)
Kolego nie podniecaj sie tak bardzo moca silnika teoretycznie do dobrej terenowki wystarczy 120 KM o wiele wazniejszy jest co.....................................................................................................?

.......moment obrotowy i zakres obrotow w ktorych jest on uzyskiwany. :)21

Przyklad? ........a prosze bardzo
:D
Suzuki hayabuza 1300 moc ok 175KM , a sproboj załozyc do terenowki to pewnie nie ruszysz z miejsca bez awarii :D
Ostatnio zmieniony pn lut 05, 2007 8:48 pm przez niemand, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:47 pm

a jaki to mercedes jest, od jakiego, sprintere?? al to by bylo 2.9.albo 3.0. a 2.8 to to jaki??kaczka jakas??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn lut 05, 2007 8:53 pm

gaaz99 pisze:mój uaz silnik 2,8 mb,skrzynia mesia ,reduktor gaz 69(wolniejszy od uaza) zapindalał jak trza nawet kilka 1-szych miejsc zwinoł (np;ostrzyce 2004 6-oesów) do topienia to się nienadawał bo to benzyna była, i waga 1,4 tony :wink:
Oczywiscie, dlatego ze miales mosty jak sadze oryginal? Sam zapier....em uazem 2.8 bmw napedy oryginalne i to jest grozne. Klopot sie robi przy szybkich mostach....
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn lut 05, 2007 8:56 pm

Doktor200 pisze:a jaki to mercedes jest, od jakiego, sprintere?? al to by bylo 2.9.albo 3.0. a 2.8 to to jaki??kaczka jakas??
od MB116 lub 123 lub G (w gelendach mniej kucy) na oesy ok do lasu :)3
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn lut 05, 2007 8:57 pm

Doktor200 pisze:a jaki to mercedes jest, od jakiego, sprintere?? al to by bylo 2.9.albo 3.0. a 2.8 to to jaki??kaczka jakas??
Ja caly czas mam nadzieje ze mowa o 2.8 benz z beczkowozu? (123)?
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn lut 05, 2007 8:57 pm

Kielon pisze:
gaaz99 pisze:mój uaz silnik 2,8 mb,skrzynia mesia ,reduktor gaz 69(wolniejszy od uaza) zapindalał jak trza nawet kilka 1-szych miejsc zwinoł (np;ostrzyce 2004 6-oesów) do topienia to się nienadawał bo to benzyna była, i waga 1,4 tony :wink:
Oczywiscie, dlatego ze miales mosty jak sadze oryginal? Sam zapier....em uazem 2.8 bmw napedy oryginalne i to jest grozne. Klopot sie robi przy szybkich mostach....
a jaki reduktor?
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Re: Bedzie robic?

Post autor: UAZ Adventure » pn lut 05, 2007 10:52 pm

niemand pisze:
pakjusz_pl pisze: silnik merc 2.8 (185km)
Kolego nie podniecaj sie tak bardzo moca silnika teoretycznie do dobrej terenowki wystarczy 120 KM o wiele wazniejszy jest co.....................................................................................................?

.......moment obrotowy i zakres obrotow w ktorych jest on uzyskiwany. :)21

Przyklad? ........a prosze bardzo
:D
Suzuki hayabuza 1300 moc ok 175KM , a sproboj załozyc do terenowki to pewnie nie ruszysz z miejsca bez awarii :D

Bardzo mądrze powiedziane :)2

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pn lut 05, 2007 11:03 pm

Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca :lol: :roll: moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm :roll: to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic :roll: bo motoru napewno narazie nie bede ruszac.... :lol: :wink:
Ostatnio zmieniony pn lut 05, 2007 11:07 pm przez pakjusz_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » pn lut 05, 2007 11:04 pm

Kielon pisze:Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci :lol:
Jeśli ktoś się decyduje na montaż silnika z BMW do auta terenowego to dobrze by było że najpierw sprawdził jak on się zachowuje w plaskaczu. Prawda jest taka że BMW lubi wysokie obroty więc jeśli w teren to tylko do ścigania. Tak się składa że na codzień użytkuję bmkę 2.0 24v i dla przykładu podam że ten silnik osiąga moc maksymalną 150KM ale przy prawie 6tyś. obr./min. a max. moment obr. przy 4200obr./min. Często ludzie montują różne silniki nie znając wogóle danych katalogowych a patrzą jedynie na moc. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn lut 05, 2007 11:37 pm

Doktor200 pisze:a jaki to mercedes jest, od jakiego, sprintere?? al to by bylo 2.9.albo 3.0. a 2.8 to to jaki??kaczka jakas??
możesz jaśniej jakoś bo sens się gdzieś zgubił :wink: I nie za bardzo można zrozumiec o co chodzi :wink: A odnośnie zestawu mercedes robur patrol. Mam takie zestawienie było na 33" Bfg i na starej 300D(skrzynia 5 z nadbiegiem) robiło bardzo fajnie(lecz strasznie ciężki) na czasówki się kompletnie nie nadawał natomiast na przeprawie szedł bdb, aż silnik się nie wykończył wtedy to była kicha :-? Teraz montuje się jednostka 2,9 turbo diesel od e-klasy(podobny jak od sprintera tylko kolektor nie jest zawinięty do góry) i dostał 35" zobaczę jak się będzie taki zestaw spisywał ( sprinter skrzynia z nadbiegiem, robur i parchy) Jeżeli będzie kicha to chyba będzie trzeba innego reduktora szukać :-? tylko jaki by pasował w razie "W" coby miał też PTO :-? ??
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 11:45 pm

od patrola disla tylko ze trzeba walek dorobic, znajomy zrobil sobie wkoncu wywalil gazikowski bo sie co rajd rozpadal, a ten to i na oesy dobry, silnik VW LT
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » wt lut 06, 2007 8:18 am

tomek4x4 pisze:
Kielon pisze:Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci :lol:
Jeśli ktoś się decyduje na montaż silnika z BMW do auta terenowego to dobrze by było że najpierw sprawdził jak on się zachowuje w plaskaczu. Prawda jest taka że BMW lubi wysokie obroty więc jeśli w teren to tylko do ścigania. Tak się składa że na codzień użytkuję bmkę 2.0 24v i dla przykładu podam że ten silnik osiąga moc maksymalną 150KM ale przy prawie 6tyś. obr./min. a max. moment obr. przy 4200obr./min. Często ludzie montują różne silniki nie znając wogóle danych katalogowych a patrzą jedynie na moc. POZDRAWIAM!
Tomek, ty masz racje. generalnie. pare razy mowilem juz co mysle o motorach m50 a taki masz. Ja pisze wyraznie ze wsadzilem m30 czyli jeden z najstarszycz silnikow jakie mozna spotkac w bmw, czytaj uwaznie. To jest potwor jdacy od dolu jak diesel pochodzi ze23 czyli starej siodemki. sprawdz moj profil. ja zyje z tych aut. a co do nieprzemyslanych zmot masz bezsporna racje
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » wt lut 06, 2007 8:24 am

pakjusz_pl pisze:Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca :lol: :roll: moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm :roll: to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic :roll: bo motoru napewno narazie nie bede ruszac.... :lol: :wink:
Sluchaj nie ma sie co wieszac. bedziesz gnal na reduktorze :lol: Aco do zmiany reduktora to nie mam pomyslu uaz ma przeciez szybki bieg bezposredni... nie wiem co ma wolniejszy, bo szybszy bysie znalazl...
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » wt lut 06, 2007 5:40 pm

Kielon pisze:
pakjusz_pl pisze:Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca :lol: :roll: moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm :roll: to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic :roll: bo motoru napewno narazie nie bede ruszac.... :lol: :wink:
Sluchaj nie ma sie co wieszac. bedziesz gnal na reduktorze :lol: Aco do zmiany reduktora to nie mam pomyslu uaz ma przeciez szybki bieg bezposredni... nie wiem co ma wolniejszy, bo szybszy bysie znalazl...
no wlasnie tez tak mysle....ze jesli naprawde zbyt "szybkie" to bedzie to w terenie bede na reduktorze tylko smigac i nie powinno byc problemow :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

ether
 
 
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 5:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ether » wt lut 06, 2007 6:01 pm

Kielon pisze:
pakjusz_pl pisze:Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca :lol: :roll: moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm :roll: to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic :roll: bo motoru napewno narazie nie bede ruszac.... :lol: :wink:
Sluchaj nie ma sie co wieszac. bedziesz gnal na reduktorze :lol: Aco do zmiany reduktora to nie mam pomyslu uaz ma przeciez szybki bieg bezposredni... nie wiem co ma wolniejszy, bo szybszy bysie znalazl...
Szybki bieg bezpośredni? To niemal jak większa połowa. ;)

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » wt lut 06, 2007 6:15 pm

Kielon pisze:
tomek4x4 pisze:
Kielon pisze:Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci :lol:
Jeśli ktoś się decyduje na montaż silnika z BMW do auta terenowego to dobrze by było że najpierw sprawdził jak on się zachowuje w plaskaczu. Prawda jest taka że BMW lubi wysokie obroty więc jeśli w teren to tylko do ścigania. Tak się składa że na codzień użytkuję bmkę 2.0 24v i dla przykładu podam że ten silnik osiąga moc maksymalną 150KM ale przy prawie 6tyś. obr./min. a max. moment obr. przy 4200obr./min. Często ludzie montują różne silniki nie znając wogóle danych katalogowych a patrzą jedynie na moc. POZDRAWIAM!
Tomek, ty masz racje. generalnie. pare razy mowilem juz co mysle o motorach m50 a taki masz. Ja pisze wyraznie ze wsadzilem m30 czyli jeden z najstarszycz silnikow jakie mozna spotkac w bmw, czytaj uwaznie. To jest potwor jdacy od dolu jak diesel pochodzi ze23 czyli starej siodemki. sprawdz moj profil. ja zyje z tych aut. a co do nieprzemyslanych zmot masz bezsporna racje
Czytam uważnie a powyższy tekst nie był skierowany bezpośrednio do Ciebie tylko napisałem ogólnie aby zwrócić uwagę na problem który czesto objawia się po fakcie, mając tu na myśli ''nieprzemyślane zmoty'' tak jak to Nazwałeś. Apropo siódemki to kilka razy miałem okazję taką prowadzić i faktem jest że wkręca się od samego dołu ale w osobówce. A sam Napisałeś że ten sam silnik w cięższym aucie odczuwa jednak potrzebę wyzszych obrotów. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości