



Moderator: Student
A przcież Ty coś takiego wstawiac miałeśPanowie mam jedno pytanie tz chce poznac Wasza opinie czy bedzie robic moje autko tz silnik merc 2.8 (185km) ze skrzynia merca + reduktor Uaz + mosty Patrol K260 (diesel) co sadzicie bedzie ta mieszanka mieszac w terenie?? acha i kola 33"
Kolego nie podniecaj sie tak bardzo moca silnika teoretycznie do dobrej terenowki wystarczy 120 KM o wiele wazniejszy jest co.....................................................................................................?pakjusz_pl pisze: silnik merc 2.8 (185km)
Oczywiscie, dlatego ze miales mosty jak sadze oryginal? Sam zapier....em uazem 2.8 bmw napedy oryginalne i to jest grozne. Klopot sie robi przy szybkich mostach....gaaz99 pisze:mój uaz silnik 2,8 mb,skrzynia mesia ,reduktor gaz 69(wolniejszy od uaza) zapindalał jak trza nawet kilka 1-szych miejsc zwinoł (np;ostrzyce 2004 6-oesów) do topienia to się nienadawał bo to benzyna była, i waga 1,4 tony
a jaki reduktor?Kielon pisze:Oczywiscie, dlatego ze miales mosty jak sadze oryginal? Sam zapier....em uazem 2.8 bmw napedy oryginalne i to jest grozne. Klopot sie robi przy szybkich mostach....gaaz99 pisze:mój uaz silnik 2,8 mb,skrzynia mesia ,reduktor gaz 69(wolniejszy od uaza) zapindalał jak trza nawet kilka 1-szych miejsc zwinoł (np;ostrzyce 2004 6-oesów) do topienia to się nienadawał bo to benzyna była, i waga 1,4 tony
niemand pisze:Kolego nie podniecaj sie tak bardzo moca silnika teoretycznie do dobrej terenowki wystarczy 120 KM o wiele wazniejszy jest co.....................................................................................................?pakjusz_pl pisze: silnik merc 2.8 (185km)
.......moment obrotowy i zakres obrotow w ktorych jest on uzyskiwany.
Przyklad? ........a prosze bardzo
![]()
Suzuki hayabuza 1300 moc ok 175KM , a sproboj załozyc do terenowki to pewnie nie ruszysz z miejsca bez awarii
Jeśli ktoś się decyduje na montaż silnika z BMW do auta terenowego to dobrze by było że najpierw sprawdził jak on się zachowuje w plaskaczu. Prawda jest taka że BMW lubi wysokie obroty więc jeśli w teren to tylko do ścigania. Tak się składa że na codzień użytkuję bmkę 2.0 24v i dla przykładu podam że ten silnik osiąga moc maksymalną 150KM ale przy prawie 6tyś. obr./min. a max. moment obr. przy 4200obr./min. Często ludzie montują różne silniki nie znając wogóle danych katalogowych a patrzą jedynie na moc. POZDRAWIAM!Kielon pisze:Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci
możesz jaśniej jakoś bo sens się gdzieś zgubiłDoktor200 pisze:a jaki to mercedes jest, od jakiego, sprintere?? al to by bylo 2.9.albo 3.0. a 2.8 to to jaki??kaczka jakas??
Tomek, ty masz racje. generalnie. pare razy mowilem juz co mysle o motorach m50 a taki masz. Ja pisze wyraznie ze wsadzilem m30 czyli jeden z najstarszycz silnikow jakie mozna spotkac w bmw, czytaj uwaznie. To jest potwor jdacy od dolu jak diesel pochodzi ze23 czyli starej siodemki. sprawdz moj profil. ja zyje z tych aut. a co do nieprzemyslanych zmot masz bezsporna racjetomek4x4 pisze:Jeśli ktoś się decyduje na montaż silnika z BMW do auta terenowego to dobrze by było że najpierw sprawdził jak on się zachowuje w plaskaczu. Prawda jest taka że BMW lubi wysokie obroty więc jeśli w teren to tylko do ścigania. Tak się składa że na codzień użytkuję bmkę 2.0 24v i dla przykładu podam że ten silnik osiąga moc maksymalną 150KM ale przy prawie 6tyś. obr./min. a max. moment obr. przy 4200obr./min. Często ludzie montują różne silniki nie znając wogóle danych katalogowych a patrzą jedynie na moc. POZDRAWIAM!Kielon pisze:Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci
Sluchaj nie ma sie co wieszac. bedziesz gnal na reduktorzepakjusz_pl pisze:Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca![]()
moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm
to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic
bo motoru napewno narazie nie bede ruszac....
![]()
no wlasnie tez tak mysle....ze jesli naprawde zbyt "szybkie" to bedzie to w terenie bede na reduktorze tylko smigac i nie powinno byc problemowKielon pisze:Sluchaj nie ma sie co wieszac. bedziesz gnal na reduktorzepakjusz_pl pisze:Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca![]()
moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm
to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic
bo motoru napewno narazie nie bede ruszac....
![]()
Aco do zmiany reduktora to nie mam pomyslu uaz ma przeciez szybki bieg bezposredni... nie wiem co ma wolniejszy, bo szybszy bysie znalazl...
Szybki bieg bezpośredni? To niemal jak większa połowa.Kielon pisze:Sluchaj nie ma sie co wieszac. bedziesz gnal na reduktorzepakjusz_pl pisze:Panowie alez ja zdaje sobie sprawe ze nie sek w mocy silnika tylko w momencie obrotowym wiec dlaczego ktos tu porownuje silnik ze scigacza to 6 garowego merca![]()
moc podalem po to zeby wtajemniczeni wiedzieli ze to motor z 123/126 merola ....wiec mowicie mosty beda za szybkie...hmm
to co poradzicie "dolozyc" aby poprawic sytuacje? reduktor tez wywalic
bo motoru napewno narazie nie bede ruszac....
![]()
Aco do zmiany reduktora to nie mam pomyslu uaz ma przeciez szybki bieg bezposredni... nie wiem co ma wolniejszy, bo szybszy bysie znalazl...
Czytam uważnie a powyższy tekst nie był skierowany bezpośrednio do Ciebie tylko napisałem ogólnie aby zwrócić uwagę na problem który czesto objawia się po fakcie, mając tu na myśli ''nieprzemyślane zmoty'' tak jak to Nazwałeś. Apropo siódemki to kilka razy miałem okazję taką prowadzić i faktem jest że wkręca się od samego dołu ale w osobówce. A sam Napisałeś że ten sam silnik w cięższym aucie odczuwa jednak potrzebę wyzszych obrotów. POZDRAWIAM!Kielon pisze:Tomek, ty masz racje. generalnie. pare razy mowilem juz co mysle o motorach m50 a taki masz. Ja pisze wyraznie ze wsadzilem m30 czyli jeden z najstarszycz silnikow jakie mozna spotkac w bmw, czytaj uwaznie. To jest potwor jdacy od dolu jak diesel pochodzi ze23 czyli starej siodemki. sprawdz moj profil. ja zyje z tych aut. a co do nieprzemyslanych zmot masz bezsporna racjetomek4x4 pisze:Jeśli ktoś się decyduje na montaż silnika z BMW do auta terenowego to dobrze by było że najpierw sprawdził jak on się zachowuje w plaskaczu. Prawda jest taka że BMW lubi wysokie obroty więc jeśli w teren to tylko do ścigania. Tak się składa że na codzień użytkuję bmkę 2.0 24v i dla przykładu podam że ten silnik osiąga moc maksymalną 150KM ale przy prawie 6tyś. obr./min. a max. moment obr. przy 4200obr./min. Często ludzie montują różne silniki nie znając wogóle danych katalogowych a patrzą jedynie na moc. POZDRAWIAM!Kielon pisze:Nieprecyzyjnie napisalem tzn silnik ciagnal dopiero powyzej3500 obr ponizej zdlawiony. dodam jeszcze brak szans uzycia 5biegu- jakies kosmiczne predkosci
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości