jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
spl
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: podkowa lesna
Post
autor: spl » czw lut 08, 2007 1:15 am
Witam wszystkich

Jakis czas temu zalozylem posta dot zmiany silnika oryginalnego uaz na v6 od forda!! Madrzy ludzie:) powiedzieli ze jak ford to tylko 2.8 lub 2.9. Trafilo sie tak ,ze obecnie posiadam jeden silnik 2.9i od scorpio i drugi silnik3.0 merc 6 cyl w rzedzie. O silniku 2.9 i zmocie bylo napisane juz sporo ale o 3.0 nie znalazlem informacji. Czy ktos wrzucil cos takiego do uaza ?ew jak laczyc ze skrzynia i reduktorem uazowskim? Za wszelkie informacje i rady z gory dziekuje
POZDRAWIAM
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw lut 08, 2007 11:14 am
co do silnika forda to w mojej galerii na fotosiku
a co do merca to kolega forumowy pakjusz.pl mota lub zmotał merca 2.8 w benz więc pytaj jego
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » czw lut 08, 2007 11:18 am
aa i jak możesz to uaktywnij PW bo mam pytanko

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw lut 08, 2007 12:30 pm
niewiem czy rzedowa 6 wejdzie a co do forda to właśnie taki motam
powodzenia kolego

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
lbl78
-

- Posty: 12630
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » czw lut 08, 2007 1:15 pm
wofka pisze:niewiem czy rzedowa 6 wejdzie a co do forda to właśnie taki motam
powodzenia kolego

da się wepchac

trzeba troche gródź przeklepać i wejdzie... wszystko się zmieści zależy jak bardzo chcesz to tam wepchać

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Łasuch
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: czw wrz 29, 2005 2:20 pm
- Lokalizacja: Malbork
Post
autor: Łasuch » czw lut 08, 2007 2:33 pm
Witam!
U mnie w Gaziku zamieszkała taka rzędowa 6, 2.8l. Jak porównasz ilość miejsca pod maską Gaza i Uaza to powinno Ci jeszcze zostać miejsce na pole do mini golfa

.
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » czw lut 08, 2007 2:40 pm
Rzędowa 6-stka wchodzi do Uaz-a bez żadnego klepania, i jeszcze miejsce zostaje.
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw lut 08, 2007 3:09 pm
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
spl
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: podkowa lesna
Post
autor: spl » czw lut 08, 2007 8:43 pm
oki a wiecie moze cos o mostach z range rover(3.5 v8 vogue 85r) wpakowal moze ktos cos takiego do uaza?:)
-
spl
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: podkowa lesna
Post
autor: spl » czw lut 08, 2007 9:09 pm
LASUCH!
chlodnica weszla ci pod mache czy wepchnoles ja na pake? od czego sprzeglo dales i jak rozwiazales laczenie silnika ze skrzynia?
POZDRAWIAM
-
lbl78
-

- Posty: 12630
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » czw lut 08, 2007 10:52 pm
UAZ Adventure pisze:Rzędowa 6-stka wchodzi do Uaz-a bez żadnego klepania, i jeszcze miejsce zostaje.
zalezy z czego ten silnik taki ponad 4 litry to juz troche malo miejsca

a co do wkladanych silnikow to chyba nawet v8 z berdema bylo u kogos w UAZie
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » czw lut 08, 2007 11:07 pm
Tak, ale w przypadku szóstki liczy się długość komory, a przy V8 ważniejsza jest szerokość.

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lut 08, 2007 11:16 pm
spl pisze:oki a wiecie moze cos o mostach z range rover(3.5 v8 vogue 85r) wpakowal moze ktos cos takiego do uaza?:)

kapa - leca satelity
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » pt lut 09, 2007 9:11 am
spl pisze:oki a wiecie moze cos o mostach z range rover(3.5 v8 vogue 85r) wpakowal moze ktos cos takiego do uaza?:)
Już lepiej zostać przy uazowskich, zaryzykowałbym stwierdzenie, że są mocniejsze.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Łasuch
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: czw wrz 29, 2005 2:20 pm
- Lokalizacja: Malbork
Post
autor: Łasuch » pt lut 09, 2007 10:22 am
spl pisze:LASUCH!
chlodnica weszla ci pod mache czy wepchnoles ja na pake? od czego sprzeglo dales i jak rozwiazales laczenie silnika ze skrzynia?
POZDRAWIAM
Chłodnica jest z przodu ale wciśnięta na maxa w przodek (wycięte wszystko co możliwe od komory silnika) . Użyłem starego typu od Uaza bo nie ma ona takiej dużej bańki na górze jak nowy typ. Silnik, sprzęgło i skrzynia to jeden zestaw od MB ale trzeba było przerobić belkę poprzeczną z przodu ramy (ze względu na misę olejową) no i wyciąć potęrzną dziurę w grodzi miedzy komorą silnika i "kabiną pasażerską". Sam silnik jest też delikatnie pochylony bo kolumna kierownicza też musiała się zmieścić. Potem to już tylko wszystko pospawać, pomalowć i jeździć

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pt lut 09, 2007 3:05 pm
Łasuch pisze:spl pisze:LASUCH!
chlodnica weszla ci pod mache czy wepchnoles ja na pake? od czego sprzeglo dales i jak rozwiazales laczenie silnika ze skrzynia?
POZDRAWIAM
Chłodnica jest z przodu ale wciśnięta na maxa w przodek (wycięte wszystko co możliwe od komory silnika) . Użyłem starego typu od Uaza bo nie ma ona takiej dużej bańki na górze jak nowy typ. Silnik, sprzęgło i skrzynia to jeden zestaw od MB ale trzeba było przerobić belkę poprzeczną z przodu ramy (ze względu na misę olejową) no i wyciąć potęrzną dziurę w grodzi miedzy komorą silnika i "kabiną pasażerską". Sam silnik jest też delikatnie pochylony bo kolumna kierownicza też musiała się zmieścić. Potem to już tylko wszystko pospawać, pomalowć i jeździć

Łasuch, słuchaj dużo bawiłeś sie z elektryka do tego silnika? Sam robiles czy dales do elektryka? jakos przewody zabezpieczales? np przed woda kopułke, moduł???? Mnie to wlasnie niedlugo czego dlatego pytam... ile jest z tym roboty?

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
spl
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: podkowa lesna
Post
autor: spl » pt lut 09, 2007 6:16 pm
doczytalem sie ze :podobno moje mosty maja przelozenia 5.125 dadza rade? (chce zostawic reduktor uaza)
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn lut 12, 2007 4:49 pm
a co do v forda to trzeba ciąć ściane grodziową nadwozia co by pasowało wszystko jak się należy?
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości