Strona 1 z 1
ktory silnik????
: czw lut 08, 2007 1:15 am
autor: spl
Witam wszystkich

Jakis czas temu zalozylem posta dot zmiany silnika oryginalnego uaz na v6 od forda!! Madrzy ludzie:) powiedzieli ze jak ford to tylko 2.8 lub 2.9. Trafilo sie tak ,ze obecnie posiadam jeden silnik 2.9i od scorpio i drugi silnik3.0 merc 6 cyl w rzedzie. O silniku 2.9 i zmocie bylo napisane juz sporo ale o 3.0 nie znalazlem informacji. Czy ktos wrzucil cos takiego do uaza ?ew jak laczyc ze skrzynia i reduktorem uazowskim? Za wszelkie informacje i rady z gory dziekuje
POZDRAWIAM
: czw lut 08, 2007 11:14 am
autor: piotr oskwarek
co do silnika forda to w mojej galerii na fotosiku
a co do merca to kolega forumowy pakjusz.pl mota lub zmotał merca 2.8 w benz więc pytaj jego
: czw lut 08, 2007 11:18 am
autor: piotr oskwarek
aa i jak możesz to uaktywnij PW bo mam pytanko

: czw lut 08, 2007 12:30 pm
autor: wofka
niewiem czy rzedowa 6 wejdzie a co do forda to właśnie taki motam
powodzenia kolego

: czw lut 08, 2007 1:15 pm
autor: lbl78
wofka pisze:niewiem czy rzedowa 6 wejdzie a co do forda to właśnie taki motam
powodzenia kolego

da się wepchac

trzeba troche gródź przeklepać i wejdzie... wszystko się zmieści zależy jak bardzo chcesz to tam wepchać

: czw lut 08, 2007 2:33 pm
autor: Łasuch
Witam!
U mnie w Gaziku zamieszkała taka rzędowa 6, 2.8l. Jak porównasz ilość miejsca pod maską Gaza i Uaza to powinno Ci jeszcze zostać miejsce na pole do mini golfa

.
: czw lut 08, 2007 2:40 pm
autor: UAZ Adventure
Rzędowa 6-stka wchodzi do Uaz-a bez żadnego klepania, i jeszcze miejsce zostaje.
: czw lut 08, 2007 3:09 pm
autor: wofka
: czw lut 08, 2007 8:43 pm
autor: spl
oki a wiecie moze cos o mostach z range rover(3.5 v8 vogue 85r) wpakowal moze ktos cos takiego do uaza?:)
: czw lut 08, 2007 9:09 pm
autor: spl
LASUCH!
chlodnica weszla ci pod mache czy wepchnoles ja na pake? od czego sprzeglo dales i jak rozwiazales laczenie silnika ze skrzynia?
POZDRAWIAM
: czw lut 08, 2007 10:52 pm
autor: lbl78
UAZ Adventure pisze:Rzędowa 6-stka wchodzi do Uaz-a bez żadnego klepania, i jeszcze miejsce zostaje.
zalezy z czego ten silnik taki ponad 4 litry to juz troche malo miejsca

a co do wkladanych silnikow to chyba nawet v8 z berdema bylo u kogos w UAZie
: czw lut 08, 2007 11:07 pm
autor: UAZ Adventure
Tak, ale w przypadku szóstki liczy się długość komory, a przy V8 ważniejsza jest szerokość.

: czw lut 08, 2007 11:16 pm
autor: Bart03
spl pisze:oki a wiecie moze cos o mostach z range rover(3.5 v8 vogue 85r) wpakowal moze ktos cos takiego do uaza?:)

kapa - leca satelity
: pt lut 09, 2007 9:11 am
autor: Didymos
spl pisze:oki a wiecie moze cos o mostach z range rover(3.5 v8 vogue 85r) wpakowal moze ktos cos takiego do uaza?:)
Już lepiej zostać przy uazowskich, zaryzykowałbym stwierdzenie, że są mocniejsze.
: pt lut 09, 2007 10:22 am
autor: Łasuch
spl pisze:LASUCH!
chlodnica weszla ci pod mache czy wepchnoles ja na pake? od czego sprzeglo dales i jak rozwiazales laczenie silnika ze skrzynia?
POZDRAWIAM
Chłodnica jest z przodu ale wciśnięta na maxa w przodek (wycięte wszystko co możliwe od komory silnika) . Użyłem starego typu od Uaza bo nie ma ona takiej dużej bańki na górze jak nowy typ. Silnik, sprzęgło i skrzynia to jeden zestaw od MB ale trzeba było przerobić belkę poprzeczną z przodu ramy (ze względu na misę olejową) no i wyciąć potęrzną dziurę w grodzi miedzy komorą silnika i "kabiną pasażerską". Sam silnik jest też delikatnie pochylony bo kolumna kierownicza też musiała się zmieścić. Potem to już tylko wszystko pospawać, pomalowć i jeździć

: pt lut 09, 2007 3:05 pm
autor: pakjusz_pl
Łasuch pisze:spl pisze:LASUCH!
chlodnica weszla ci pod mache czy wepchnoles ja na pake? od czego sprzeglo dales i jak rozwiazales laczenie silnika ze skrzynia?
POZDRAWIAM
Chłodnica jest z przodu ale wciśnięta na maxa w przodek (wycięte wszystko co możliwe od komory silnika) . Użyłem starego typu od Uaza bo nie ma ona takiej dużej bańki na górze jak nowy typ. Silnik, sprzęgło i skrzynia to jeden zestaw od MB ale trzeba było przerobić belkę poprzeczną z przodu ramy (ze względu na misę olejową) no i wyciąć potęrzną dziurę w grodzi miedzy komorą silnika i "kabiną pasażerską". Sam silnik jest też delikatnie pochylony bo kolumna kierownicza też musiała się zmieścić. Potem to już tylko wszystko pospawać, pomalowć i jeździć

Łasuch, słuchaj dużo bawiłeś sie z elektryka do tego silnika? Sam robiles czy dales do elektryka? jakos przewody zabezpieczales? np przed woda kopułke, moduł???? Mnie to wlasnie niedlugo czego dlatego pytam... ile jest z tym roboty?

: pt lut 09, 2007 6:16 pm
autor: spl
doczytalem sie ze :podobno moje mosty maja przelozenia 5.125 dadza rade? (chce zostawic reduktor uaza)
: pn lut 12, 2007 4:49 pm
autor: wofka
a co do v forda to trzeba ciąć ściane grodziową nadwozia co by pasowało wszystko jak się należy?