jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
romko
- jestem tu nowy...

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 3:22 pm
- Lokalizacja: Pyskowice
Post
autor: romko » pn lut 19, 2007 12:59 pm
witam wszystkich...jestem na etapie wkładania przekładni z mb do uaza. W wąsie Uazowym wytoczyłem otwór w miejscu wieloklina a z miskowego wytoczyłem tulejkę z wieloklinem i wspawałem w wąs uazowy tym samym otrzymując wąs uazowy z wieloklinem merca pasującym do przekładni mb.Moje pytanie dotyczy długości tego wąsa...czy trzeba go jakoś modyfikować żeby wyrabiał w takim zestawie?).(gięcie,wydłużanie,skracanie) -oczywiście przekładnia będzie daleko w przodzie, w miejscu poprzeczki ramy z wąsem odwróconym. Czy ktoś już to przerabiał?..mile widziane fotki takiego patentu...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr maja 16, 2007 8:44 pm przez
romko, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » pn lut 19, 2007 2:27 pm
nie ma cienia szansy. ja jezdzilem na orginalnej ruskiej i jest dobrze. beczkowozowy motor potrafi pieknie zagotowac calkiem duzo wody

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn lut 19, 2007 2:51 pm
jexdziłem na oryginalnej uazowej i jest idealnie.
szlag ja trafił i wsadziłem z samochodu z ktorego pochodził silnik i wyrabiała ale bez termostatu.natychmiast jak nabyłem drugą ruską zmieniłem i jest super.a zima ogrzewanko

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lut 19, 2007 6:17 pm
oryginal ruski pieknie robi z tym motorem - escort tego za nic nie wychlodzi - ruska chlodnic jest 3 rdzeniowa a z eskorta to polowa ruskiej

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » wt lut 20, 2007 10:26 pm
romko pisze:czy chłodnica od escorta wsadzona w przedni pas wydoli z silnikiem MB 2,4D ?..jeśli nie to o jakieś alternatywne rozwiazanie poproszę szanownych kolegów...pozdrawiam
a masz silnik miska za most do przodu ? że uazowa się niemiesci? (skrzynia merca,reduktor uaz)? to w pas przedni pasi sierra 2,0 i wydoli z dobrym wentylatorem a lepiej sierra 2,3d po małych wycinkach jak z fordów bo inne tez pasują

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
qba_tcz
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
- Lokalizacja: Tczew
-
Kontaktowanie:
Post
autor: qba_tcz » wt lut 20, 2007 10:33 pm
w naszym busie do 2.4 starcza chłodnica od żuka

Nawet z dużym ładunkiem często jest niedogrzany.
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » śr lut 21, 2007 9:00 am
qba_tcz pisze:w naszym busie do 2.4 starcza chłodnica od żuka

Nawet z dużym ładunkiem często jest niedogrzany.
na droge to owszem, ale przyklad z moich doswiadczen- 31x10.50 geolander uaz 2.4d+ piaskownia zryta fadromami- oj,oj,oj na styk na ruskiej, smiglo merc orginal
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » śr lut 21, 2007 10:09 am
U nas w 3,0 jest chłodnica chyba od jakiegoś Forda taka plastikowa chuda ale szeroka, wentylator duży jest założony i jakoś daję radę
A jak na testy założyliśmy taką 20cm x30cm to woda się zagotowała po pierwszych 500m

UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » czw lut 22, 2007 7:51 am
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » czw lut 22, 2007 9:49 am
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
FAZI1
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: pn lut 02, 2004 4:37 pm
Post
autor: FAZI1 » pn mar 05, 2007 9:43 pm
Kielon pisze:qba_tcz pisze:w naszym busie do 2.4 starcza chłodnica od żuka

Nawet z dużym ładunkiem często jest niedogrzany.
na droge to owszem, ale przyklad z moich doswiadczen- 31x10.50 geolander uaz 2.4d+ piaskownia zryta fadromami- oj,oj,oj na styk na ruskiej, smiglo merc orginal
Oryginalna chłodnica od oaza w zupełności wystarcza. Miałem kiedyś takiego Uaza, ale ze 3 razy zagotowałem wode, później wywaliłem oryginalny wentylator z silnika i założyłem z przodu od Bisa a od silnika od Fiata Mirafiori
i działało super.
Uaz 2.4D, Iltis 1.7, Parchol 3.3D, Monterey 3.2.
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » wt mar 06, 2007 9:05 am
no rzecz w tym ze org. smiglo merca jest troche za daleko od chlodnicy, dobry patent to tunel i po klopocie
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
FAZI1
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: pn lut 02, 2004 4:37 pm
Post
autor: FAZI1 » wt mar 06, 2007 9:31 pm
Kielon pisze:no rzecz w tym ze org. smiglo merca jest troche za daleko od chlodnicy, dobry patent to tunel i po klopocie
Tunel jak najbardziej. Nie polecam przestawiania chłodnicy bliżej silnika albo robienia dystansu pod wiatrak, kumpel tak zrobił i pod naporem wody dwa razy wiatrak rozłupał chłodnice.
Uaz 2.4D, Iltis 1.7, Parchol 3.3D, Monterey 3.2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości