Strona 1 z 1
serwo uaz - zawór zwrotny
: pn mar 26, 2007 10:55 pm
autor: _CaShu_
siemka,
Nabyłem dawno temu serwo do uaza i zacząłem je wczoraj montować. Zobaczyłem u znajomego, że z serwa wychodzi kruciec w którym jest zawór zwrotny... ja takiego nie mam, więc pytanie, czy mam szukać takiego zaworku, czy mogę po prostu dotoczyć kawałek rurki z gwintem?
pozdrawiam
Łukasz
: pn mar 26, 2007 11:01 pm
autor: klucz13
Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców

: pn mar 26, 2007 11:02 pm
autor: gri74
mozna zastosowac taki wpinany w przewód np. od beczki
: pn mar 26, 2007 11:09 pm
autor: klucz13
Sprawdź od żuka a zresztą byle jaki zwrotny byle był dobry

: pn mar 26, 2007 11:22 pm
autor: _CaShu_
wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Jutro się bujnę do sklepu z żukiem i nabędę owy zawór zwrotny
pozdrawiam
Łukasz
: wt mar 27, 2007 6:50 am
autor: Bart03
klucz13 pisze:Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców

bez niego jest jazda - zawor zwrotny jest tylko po to aby opary paliwa nie dostawaly sie do komory podcisnieniowej serwa gdy silnik nie pracuje bo z czasem sa w stanie uszkodzic membrane serwa i pozostale elementy uszczelniajace
co innego silniki diesla
nieuki 
: wt mar 27, 2007 9:09 am
autor: Didymos
Dokładnie, ja jeździłem bez tego zaworka i hamował bardzo dobrze, ale membrana trochę brzęczała przy zmianach podciśnienia, a pewnego dnia serwo zrobiło bum

i teraz mam założony zaworek i oczywiście drugie serwo

: wt mar 27, 2007 7:53 pm
autor: klucz13
Bart03 pisze:klucz13 pisze:Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców

bez niego jest jazda - zawor zwrotny jest tylko po to aby opary paliwa nie dostawaly sie do komory podcisnieniowej serwa gdy silnik nie pracuje bo z czasem sa w stanie uszkodzic membrane serwa i pozostale elementy uszczelniajace
co innego silniki diesla
nieuki 
Silnik uaza jak go rozgrzejesz to na ropie też pojedzie ale wszystko do czasu więc nie ma jazdy

: wt mar 27, 2007 7:56 pm
autor: _CaShu_
dziś kupiłęm zaworek z zukiety. ma troche mniejszą średnicą rurki, ale mam nadzieję, że będzie robić. jak nie to wepne coś w przewód
dzieki za pomoc
: pt kwie 06, 2007 7:55 am
autor: SANCHEZ
Mam pytanie
czy jak montowałeś serwo - to trzeba było wycinać otwory w karoserii czy pasowało na instniejące otwory ?
: pt kwie 06, 2007 7:01 pm
autor: klucz13
SANCHEZ pisze:Mam pytanie
czy jak montowałeś serwo - to trzeba było wycinać otwory w karoserii czy pasowało na instniejące otwory ?
Ruskie serwo jest adoptowane z ziła i trzeba nowe otwory mocujące

: sob kwie 07, 2007 12:31 pm
autor: misiek-mt
Jeżeli są podwieszane pedały to powino "prawie" idealnie pasować. U mnie trzeba było delikatnie (naprawdę odrobinę) rozszlifować dziurę po oryginalnej pompie, ponieważ podwijała się gumka

. Szpiki i cięgno pasowały idealnie.
: sob kwie 07, 2007 12:32 pm
autor: misiek-mt
Jeżeli są podwieszane pedały to powino "prawie" idealnie pasować. U mnie trzeba było delikatnie (naprawdę odrobinę) rozszlifować dziurę po oryginalnej pompie, ponieważ podwijała się gumka

. Szpiki i cięgno pasowały idealnie.