Blkoady tylnych mostów do uaz-a z Kościerzyny
Moderator: Student
Blkoady tylnych mostów do uaz-a z Kościerzyny
Witam
czy ktoś używa blokady tylnego mostu z Kościerzyny. Jak się sprawuje i jak długo wytrzymuje. Czy są jakieś kłopoty w trakcie eksploatacji?
Szukam wszystkich możliwych informacji na ten temat.
proszę o pomoc
Pozdrawiam
Waldke
czy ktoś używa blokady tylnego mostu z Kościerzyny. Jak się sprawuje i jak długo wytrzymuje. Czy są jakieś kłopoty w trakcie eksploatacji?
Szukam wszystkich możliwych informacji na ten temat.
proszę o pomoc
Pozdrawiam
Waldke
jeżeli mówimy o tych co są na Allegro po 700 pln:) to jak narazie dopiero zainstalowaliśmy jedną...ale jeszcze nie była używana.
Nie ma kłopotów montażowych. po jednej stronie kosza jest nietypowe łożysko (Gaz dodaje w komplecie). konstrukcja raczej solidna...trochę podejrzanie wygląda wielowypust (element sprzęgiełek)...ale to muszą się inni (co używali już) wypowiedzieć
Od strony wykonu, materiału i pomysłu - jest raczej ok.
Nie ma kłopotów montażowych. po jednej stronie kosza jest nietypowe łożysko (Gaz dodaje w komplecie). konstrukcja raczej solidna...trochę podejrzanie wygląda wielowypust (element sprzęgiełek)...ale to muszą się inni (co używali już) wypowiedzieć

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
A to o tych "twoich" mowa??
Bo ja o nich właśnie pisałem 


http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
- Gabriel Tatoj
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am
Blokada mechanizmu różnicowego UAZ
Witam wszystkich serdecznie.
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich
.
(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich

(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).
Re: Blokada mechanizmu różnicowego UAZ
Tez jestem zainteresowanymi tą blokadą. Mam juz Słodowego w tylnym moście (załączana linką blokada 100%) i teraz zastanawiam sie nad tą automatycznie załączaną w przednim moście. Czy są tu posiadacze takowej i mogą cos wiecej napisac. Jak to sie załącza, jak sie rozłącza, czy jest jakies ryzyko na asfalcieGabriel Tatoj pisze:Witam wszystkich serdecznie.
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich.
(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
- Gabriel Tatoj
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am
,,BLOKADERIO-UAZERIA "
POZDRO DLA WSZYSTKICH
Jesteś trochę za daleko od Krakowa żeby pomknąć tam na giełdę.
Ale chłopaki z południa,( może nawet z samego Grodu Kraka )
powinni tobie zmotać jakąś informację o tej blokadzie.
Osobiście chciałem ją ,, zaimputować " do przekładni głównej w ARO 244D
( też z przodu ) ale odpuściłem sobie (słabo kompatybilna ).
Sam mechanizm wyglądał dość uczciwie a sprzedający twierdził że
to ,, oryginalnaja Ruskaja rabota "( sam też był oryginał ).
Nie mogę na niego nic złego powiedzieć bo też parę razy coś
nabywałem i części były OK (ceny też kożystne ).
Gdyby się tym ktoś interesował , to jest tam dwóch handlarzy ;
młodszy ten właściwy , (bodajże przyjeżdżający ŁADĄ 2105 )
oraz starszy ,wiele mówi i ma wyższe ceny.ALE TO TRZEBA OSOBIŚCIE
SPRAWDZIĆ żeby nie było to tamto.
Mają stado różnorodności do UAZA , GAZA 66 i coś tam jeszcze.
Trzymajcie sie mocno (oczywiście w terenie ) NARA


Jesteś trochę za daleko od Krakowa żeby pomknąć tam na giełdę.
Ale chłopaki z południa,( może nawet z samego Grodu Kraka )
powinni tobie zmotać jakąś informację o tej blokadzie.
Osobiście chciałem ją ,, zaimputować " do przekładni głównej w ARO 244D
( też z przodu ) ale odpuściłem sobie (słabo kompatybilna ).
Sam mechanizm wyglądał dość uczciwie a sprzedający twierdził że
to ,, oryginalnaja Ruskaja rabota "( sam też był oryginał ).
Nie mogę na niego nic złego powiedzieć bo też parę razy coś
nabywałem i części były OK (ceny też kożystne ).

Gdyby się tym ktoś interesował , to jest tam dwóch handlarzy ;
młodszy ten właściwy , (bodajże przyjeżdżający ŁADĄ 2105 )
oraz starszy ,wiele mówi i ma wyższe ceny.ALE TO TRZEBA OSOBIŚCIE
SPRAWDZIĆ żeby nie było to tamto.

Mają stado różnorodności do UAZA , GAZA 66 i coś tam jeszcze.
Trzymajcie sie mocno (oczywiście w terenie ) NARA




wytrzymuje rok -2lata w tylnim moscie i pózniej sie sypie peka obudowa, wyrabiają się kamienie itd jest to w zasadzie mechanizm róznicowy o ograniczonym poslizgu na rosyjskich strona opisywana jako kułaczkowa spr pisownie w sieci jest opisany sposób jej działania i budowa a i była już na forum omamwana kilkadziesiąt razy poszykaj
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
1.) zależy do czego
2.) Ruskie fabryczne to właściwie jak samoróba
2.) Ruskie fabryczne to właściwie jak samoróba
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
myśmy mieli ten "automat" w tylnym moście .... Wytrzymał o ile mnie pamięć nie myli rok, albo coś ponad rok. Robi robote w terenie, dość to wytrzymałe... ale na asfalcie DRAMAT
! Katastrofa z tym jeździć
! mówie z własnego doświadczenia.... każdy zakręt przy 2 km/h i zawsze pisk opon i strzelanie/szarpanie w moście, wrażenia są niesamowite
Ludzie nie wiedzieli gdzie uciekać
Ale jak już jest kawałek poślizgu, to znacznie lepiej robi. Rozsypała nam się na jednym z rajdów mieląc pół tylnego mostu.. .ale niestety z tym się trzeba liczyć ... No chyba że ktoś 100% terenu robi i nauczy się z tym jeździć, to może dłużej wytrzyma niż rok, dwa...
Jak finanse pozwolą i skończą nam się już pomysły na wydawanie $$$ do drugiego auta (samurai) to bedziemy myśleć nad tą załączaną ręcznie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie i tylko na takich powinno się jeździć. ale to tylko moje zdanie




Jak finanse pozwolą i skończą nam się już pomysły na wydawanie $$$ do drugiego auta (samurai) to bedziemy myśleć nad tą załączaną ręcznie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie i tylko na takich powinno się jeździć. ale to tylko moje zdanie

Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Blokada orginalna się sypie bardzo szybko- pękła "bierznia"kułaczków blokady na pierwswzym rajdzie skręcając przy tym dwie półośki. Potem kupiłem drugą i przerobiłem poprzez nałozeine pierścienia z innej stali na ta "bierznię". śmigałem tak przez jakis czas ale ten pierścień się zsunął i znowu pękło delikatnie. Nasunąłem pierścień ponownie i przyłapałem migomatem- narazie chodzi. Generalnie fajne ustrojstwo tylko trzeb asię do jazdy z tym przywyczaić. Na asfalcie nalezy uważac aby kazdy zakręt pokonywac raczej bez gazu w ogóle. Znaczy lekko rozpedzonym autem wejśc w zakręt na odpuszczonym gazie. Wtedy można uniknąc tych strzałów nieprzyjemnych i szarpania auta.
zaznaczam ze moja blokada chodzi pod większą mocą:)
zaznaczam ze moja blokada chodzi pod większą mocą:)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
WJ 2,7 CRD
Witam mam pytanie o ten pierścionek na blokadę jeśli to nie tajemnica jakie wymiary ma pierścionek
i z jakiego materiału jest wykonany
jak dobrze rozumiem to pierścień jest na całym korpusie blokady hihi a jaka jest jego grubość
Po świętach będę miał składany most i się zastanawiam po Twoim poście czy nie założyć od razu pierścionka wzmacniającego 




Legnica
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość