Blkoady tylnych mostów do uaz-a z Kościerzyny

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

waldke
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 27, 2007 4:17 pm

Blkoady tylnych mostów do uaz-a z Kościerzyny

Post autor: waldke » wt mar 27, 2007 4:48 pm

Witam

czy ktoś używa blokady tylnego mostu z Kościerzyny. Jak się sprawuje i jak długo wytrzymuje. Czy są jakieś kłopoty w trakcie eksploatacji?

Szukam wszystkich możliwych informacji na ten temat.

proszę o pomoc

Pozdrawiam
Waldke

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt mar 27, 2007 6:32 pm

jeżeli mówimy o tych co są na Allegro po 700 pln:) to jak narazie dopiero zainstalowaliśmy jedną...ale jeszcze nie była używana.
Nie ma kłopotów montażowych. po jednej stronie kosza jest nietypowe łożysko (Gaz dodaje w komplecie). konstrukcja raczej solidna...trochę podejrzanie wygląda wielowypust (element sprzęgiełek)...ale to muszą się inni (co używali już) wypowiedzieć :) Od strony wykonu, materiału i pomysłu - jest raczej ok.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » wt mar 27, 2007 6:52 pm

bardzo słabe, mielą się co wyjazd,pękają sprzęgiełka itd :wink:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt mar 27, 2007 6:54 pm

A to o tych "twoich" mowa?? :D Bo ja o nich właśnie pisałem :D
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » wt mar 27, 2007 8:26 pm

też dopiero co wsadziłem z powodów uślizgów czasowych ale most dalej leży obok pod ścianą

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » wt mar 27, 2007 10:52 pm

gaaz99 pisze:bardzo słabe, mielą się co wyjazd,pękają sprzęgiełka itd :wink:
Reklamuj Grzechu reklamuj :)21 lepiej pójda :lol: :lol:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

Blokada mechanizmu różnicowego UAZ

Post autor: Gabriel Tatoj » wt mar 27, 2007 10:56 pm

Witam wszystkich serdecznie.
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich :P .
(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Blokada mechanizmu różnicowego UAZ

Post autor: Jaroma » czw mar 29, 2007 7:24 am

Gabriel Tatoj pisze:Witam wszystkich serdecznie.
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich :P .
(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).
Tez jestem zainteresowanymi tą blokadą. Mam juz Słodowego w tylnym moście (załączana linką blokada 100%) i teraz zastanawiam sie nad tą automatycznie załączaną w przednim moście. Czy są tu posiadacze takowej i mogą cos wiecej napisac. Jak to sie załącza, jak sie rozłącza, czy jest jakies ryzyko na asfalcie ??
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

,,BLOKADERIO-UAZERIA "

Post autor: Gabriel Tatoj » pt mar 30, 2007 6:51 pm

POZDRO DLA WSZYSTKICH :P
Jesteś trochę za daleko od Krakowa żeby pomknąć tam na giełdę.
Ale chłopaki z południa,( może nawet z samego Grodu Kraka )
powinni tobie zmotać jakąś informację o tej blokadzie.
Osobiście chciałem ją ,, zaimputować " do przekładni głównej w ARO 244D
( też z przodu ) ale odpuściłem sobie (słabo kompatybilna ).
Sam mechanizm wyglądał dość uczciwie a sprzedający twierdził że
to ,, oryginalnaja Ruskaja rabota "( sam też był oryginał ).
Nie mogę na niego nic złego powiedzieć bo też parę razy coś
nabywałem i części były OK (ceny też kożystne ). :P
Gdyby się tym ktoś interesował , to jest tam dwóch handlarzy ;
młodszy ten właściwy , (bodajże przyjeżdżający ŁADĄ 2105 )
oraz starszy ,wiele mówi i ma wyższe ceny.ALE TO TRZEBA OSOBIŚCIE
SPRAWDZIĆ żeby nie było to tamto. :wink:
Mają stado różnorodności do UAZA , GAZA 66 i coś tam jeszcze.
Trzymajcie sie mocno (oczywiście w terenie ) NARA !! :P :P :P

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pt mar 30, 2007 9:05 pm

wytrzymuje rok -2lata w tylnim moscie i pózniej sie sypie peka obudowa, wyrabiają się kamienie itd jest to w zasadzie mechanizm róznicowy o ograniczonym poslizgu na rosyjskich strona opisywana jako kułaczkowa spr pisownie w sieci jest opisany sposób jej działania i budowa a i była już na forum omamwana kilkadziesiąt razy poszykaj
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » śr kwie 04, 2007 8:49 pm

Witam to która lepsza ?? samorubka czy orginał ruski :D
UAZ3.0D

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr kwie 04, 2007 11:08 pm

1.) zależy do czego
2.) Ruskie fabryczne to właściwie jak samoróba
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » sob kwie 07, 2007 11:01 pm

myśmy mieli ten "automat" w tylnym moście .... Wytrzymał o ile mnie pamięć nie myli rok, albo coś ponad rok. Robi robote w terenie, dość to wytrzymałe... ale na asfalcie DRAMAT !!! Katastrofa z tym jeździć !!! mówie z własnego doświadczenia.... każdy zakręt przy 2 km/h i zawsze pisk opon i strzelanie/szarpanie w moście, wrażenia są niesamowite :) Ludzie nie wiedzieli gdzie uciekać :D Ale jak już jest kawałek poślizgu, to znacznie lepiej robi. Rozsypała nam się na jednym z rajdów mieląc pół tylnego mostu.. .ale niestety z tym się trzeba liczyć ... No chyba że ktoś 100% terenu robi i nauczy się z tym jeździć, to może dłużej wytrzyma niż rok, dwa...

Jak finanse pozwolą i skończą nam się już pomysły na wydawanie $$$ do drugiego auta (samurai) to bedziemy myśleć nad tą załączaną ręcznie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie i tylko na takich powinno się jeździć. ale to tylko moje zdanie :)
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » ndz kwie 08, 2007 7:50 am

Blokada orginalna się sypie bardzo szybko- pękła "bierznia"kułaczków blokady na pierwswzym rajdzie skręcając przy tym dwie półośki. Potem kupiłem drugą i przerobiłem poprzez nałozeine pierścienia z innej stali na ta "bierznię". śmigałem tak przez jakis czas ale ten pierścień się zsunął i znowu pękło delikatnie. Nasunąłem pierścień ponownie i przyłapałem migomatem- narazie chodzi. Generalnie fajne ustrojstwo tylko trzeb asię do jazdy z tym przywyczaić. Na asfalcie nalezy uważac aby kazdy zakręt pokonywac raczej bez gazu w ogóle. Znaczy lekko rozpedzonym autem wejśc w zakręt na odpuszczonym gazie. Wtedy można uniknąc tych strzałów nieprzyjemnych i szarpania auta.
zaznaczam ze moja blokada chodzi pod większą mocą:)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Yogurt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 1:06 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno

Post autor: Yogurt » ndz kwie 08, 2007 8:09 am

Z tego co napisaliście zostałem całkowicie wyleczony z oryginalnej blokady,a miałem taką zapodać :( ale że sporo po twardym i mam zamiar naumieć połowicę TYM jeździć :)3 to se ne da pany
Jeep Wrangler LJ

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz kwie 08, 2007 8:19 am

temat jest o 100% blokadach a nie krzywkowych :lol:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » ndz kwie 08, 2007 8:27 am

Witam mam pytanie o ten pierścionek na blokadę jeśli to nie tajemnica jakie wymiary ma pierścionek ?? i z jakiego materiału jest wykonany ?? jak dobrze rozumiem to pierścień jest na całym korpusie blokady hihi a jaka jest jego grubość ?? Po świętach będę miał składany most i się zastanawiam po Twoim poście czy nie założyć od razu pierścionka wzmacniającego :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » ndz kwie 08, 2007 7:08 pm

no i chłopaki powoli mnie wyleczyliście z automatów samoblokujących
chyba uderzę do kolegi :)21 z forum i kupię 100% szpery
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » wt kwie 10, 2007 3:29 pm

Pierościonek to się nakłada na tą środkową część. Nie pamiętam dokłądnie wymiarów(na oko to gr. ok 4 mm), zdemontowałem to i oddałem dla fachowca. Dobry spec bedzie wiedział jak to zrobić :)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » wt kwie 10, 2007 8:23 pm

:D Tak własnie myslałem :)2 jutro jade z blokada do magika :)2 hihi lepiej wzmocnic zanim sie rozsypie :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » śr kwie 11, 2007 6:33 pm

Pierścionek dorobiony mam pytanko czy tez rozwiercaliście otwory pod koło talerzowe w blokadzie ??
Legnica

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » śr kwie 11, 2007 7:24 pm

tak
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » czw kwie 12, 2007 8:51 pm

Wtam czy ta ruska blokada rozsypała sie komus kto miał orginalny silniki uaz-oski itd. :D

pozdro :lol:
UAZ3.0D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość