Strona 1 z 1
Blkoady tylnych mostów do uaz-a z Kościerzyny
: wt mar 27, 2007 4:48 pm
autor: waldke
Witam
czy ktoś używa blokady tylnego mostu z Kościerzyny. Jak się sprawuje i jak długo wytrzymuje. Czy są jakieś kłopoty w trakcie eksploatacji?
Szukam wszystkich możliwych informacji na ten temat.
proszę o pomoc
Pozdrawiam
Waldke
: wt mar 27, 2007 6:32 pm
autor: Bartmann
jeżeli mówimy o tych co są na Allegro po 700 pln:) to jak narazie dopiero zainstalowaliśmy jedną...ale jeszcze nie była używana.
Nie ma kłopotów montażowych. po jednej stronie kosza jest nietypowe łożysko (Gaz dodaje w komplecie). konstrukcja raczej solidna...trochę podejrzanie wygląda wielowypust (element sprzęgiełek)...ale to muszą się inni (co używali już) wypowiedzieć

Od strony wykonu, materiału i pomysłu - jest raczej ok.
: wt mar 27, 2007 6:52 pm
autor: gaaz99
bardzo słabe, mielą się co wyjazd,pękają sprzęgiełka itd

: wt mar 27, 2007 6:54 pm
autor: Bartmann
A to o tych "twoich" mowa??

Bo ja o nich właśnie pisałem

: wt mar 27, 2007 8:26 pm
autor: krolik
też dopiero co wsadziłem z powodów uślizgów czasowych ale most dalej leży obok pod ścianą
: wt mar 27, 2007 10:52 pm
autor: Ml_Kruszka18
gaaz99 pisze:bardzo słabe, mielą się co wyjazd,pękają sprzęgiełka itd

Reklamuj Grzechu reklamuj

lepiej pójda

Blokada mechanizmu różnicowego UAZ
: wt mar 27, 2007 10:56 pm
autor: Gabriel Tatoj
Witam wszystkich serdecznie.
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich

.
(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).
Re: Blokada mechanizmu różnicowego UAZ
: czw mar 29, 2007 7:24 am
autor: Jaroma
Gabriel Tatoj pisze:Witam wszystkich serdecznie.
Widziałem na giełdzie wkłady mostu UAZA z samoczynnym mechanizmem
blokującym ( podobno blokowanie niepełne tzn:80% ).
I w związku z tym mam pytanie , czy ktoś na tym jeździ i jak
się sprawdza ? Pozdrawiam wszystkich

.
(Mowa oczywiście o rosyjskim oryginale ).
Tez jestem zainteresowanymi tą blokadą. Mam juz Słodowego w tylnym moście (załączana linką blokada 100%) i teraz zastanawiam sie nad tą automatycznie załączaną w przednim moście. Czy są tu posiadacze takowej i mogą cos wiecej napisac. Jak to sie załącza, jak sie rozłącza, czy jest jakies ryzyko na asfalcie

,,BLOKADERIO-UAZERIA "
: pt mar 30, 2007 6:51 pm
autor: Gabriel Tatoj
POZDRO DLA WSZYSTKICH
Jesteś trochę za daleko od Krakowa żeby pomknąć tam na giełdę.
Ale chłopaki z południa,( może nawet z samego Grodu Kraka )
powinni tobie zmotać jakąś informację o tej blokadzie.
Osobiście chciałem ją ,, zaimputować " do przekładni głównej w ARO 244D
( też z przodu ) ale odpuściłem sobie (słabo kompatybilna ).
Sam mechanizm wyglądał dość uczciwie a sprzedający twierdził że
to ,, oryginalnaja Ruskaja rabota "( sam też był oryginał ).
Nie mogę na niego nic złego powiedzieć bo też parę razy coś
nabywałem i części były OK (ceny też kożystne ).
Gdyby się tym ktoś interesował , to jest tam dwóch handlarzy ;
młodszy ten właściwy , (bodajże przyjeżdżający ŁADĄ 2105 )
oraz starszy ,wiele mówi i ma wyższe ceny.ALE TO TRZEBA OSOBIŚCIE
SPRAWDZIĆ żeby nie było to tamto.
Mają stado różnorodności do UAZA , GAZA 66 i coś tam jeszcze.
Trzymajcie sie mocno (oczywiście w terenie ) NARA

: pt mar 30, 2007 9:05 pm
autor: Marci
wytrzymuje rok -2lata w tylnim moscie i pózniej sie sypie peka obudowa, wyrabiają się kamienie itd jest to w zasadzie mechanizm róznicowy o ograniczonym poslizgu na rosyjskich strona opisywana jako kułaczkowa spr pisownie w sieci jest opisany sposób jej działania i budowa a i była już na forum omamwana kilkadziesiąt razy poszykaj
: śr kwie 04, 2007 8:49 pm
autor: DAWID UAZ
Witam to która lepsza

samorubka czy orginał ruski

: śr kwie 04, 2007 11:08 pm
autor: Bartmann
1.) zależy do czego
2.) Ruskie fabryczne to właściwie jak samoróba
: sob kwie 07, 2007 11:01 pm
autor: GUTMAN
myśmy mieli ten "automat" w tylnym moście .... Wytrzymał o ile mnie pamięć nie myli rok, albo coś ponad rok. Robi robote w terenie, dość to wytrzymałe... ale na asfalcie DRAMAT

! Katastrofa z tym jeździć

! mówie z własnego doświadczenia.... każdy zakręt przy 2 km/h i zawsze pisk opon i strzelanie/szarpanie w moście, wrażenia są niesamowite

Ludzie nie wiedzieli gdzie uciekać

Ale jak już jest kawałek poślizgu, to znacznie lepiej robi. Rozsypała nam się na jednym z rajdów mieląc pół tylnego mostu.. .ale niestety z tym się trzeba liczyć ... No chyba że ktoś 100% terenu robi i nauczy się z tym jeździć, to może dłużej wytrzyma niż rok, dwa...
Jak finanse pozwolą i skończą nam się już pomysły na wydawanie $$$ do drugiego auta (samurai) to bedziemy myśleć nad tą załączaną ręcznie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie i tylko na takich powinno się jeździć. ale to tylko moje zdanie

: ndz kwie 08, 2007 7:50 am
autor: tomekuaz
Blokada orginalna się sypie bardzo szybko- pękła "bierznia"kułaczków blokady na pierwswzym rajdzie skręcając przy tym dwie półośki. Potem kupiłem drugą i przerobiłem poprzez nałozeine pierścienia z innej stali na ta "bierznię". śmigałem tak przez jakis czas ale ten pierścień się zsunął i znowu pękło delikatnie. Nasunąłem pierścień ponownie i przyłapałem migomatem- narazie chodzi. Generalnie fajne ustrojstwo tylko trzeb asię do jazdy z tym przywyczaić. Na asfalcie nalezy uważac aby kazdy zakręt pokonywac raczej bez gazu w ogóle. Znaczy lekko rozpedzonym autem wejśc w zakręt na odpuszczonym gazie. Wtedy można uniknąc tych strzałów nieprzyjemnych i szarpania auta.
zaznaczam ze moja blokada chodzi pod większą mocą:)
: ndz kwie 08, 2007 8:09 am
autor: Yogurt
Z tego co napisaliście zostałem całkowicie wyleczony z oryginalnej blokady,a miałem taką zapodać

ale że sporo po twardym i mam zamiar naumieć połowicę TYM jeździć

to se ne da pany
: ndz kwie 08, 2007 8:19 am
autor: gaaz99
temat jest o 100% blokadach a nie krzywkowych

: ndz kwie 08, 2007 8:27 am
autor: yankee
Witam mam pytanie o ten pierścionek na blokadę jeśli to nie tajemnica jakie wymiary ma pierścionek

i z jakiego materiału jest wykonany

jak dobrze rozumiem to pierścień jest na całym korpusie blokady hihi a jaka jest jego grubość

Po świętach będę miał składany most i się zastanawiam po Twoim poście czy nie założyć od razu pierścionka wzmacniającego

: ndz kwie 08, 2007 7:08 pm
autor: piotr oskwarek
no i chłopaki powoli mnie wyleczyliście z automatów samoblokujących
chyba uderzę do kolegi

z forum i kupię 100% szpery
: wt kwie 10, 2007 3:29 pm
autor: tomekuaz
Pierościonek to się nakłada na tą środkową część. Nie pamiętam dokłądnie wymiarów(na oko to gr. ok 4 mm), zdemontowałem to i oddałem dla fachowca. Dobry spec bedzie wiedział jak to zrobić

: wt kwie 10, 2007 8:23 pm
autor: yankee

Tak własnie myslałem

jutro jade z blokada do magika

hihi lepiej wzmocnic zanim sie rozsypie

: śr kwie 11, 2007 6:33 pm
autor: yankee
Pierścionek dorobiony mam pytanko czy tez rozwiercaliście otwory pod koło talerzowe w blokadzie

: śr kwie 11, 2007 7:24 pm
autor: tomekuaz
tak
: czw kwie 12, 2007 8:51 pm
autor: DAWID UAZ
Wtam czy ta ruska blokada rozsypała sie komus kto miał orginalny silniki uaz-oski itd.
pozdro
