jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » sob kwie 14, 2007 8:33 pm
jak przerobić zawieszenie na spręzyny
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob kwie 14, 2007 8:47 pm
wofka pisze:jak przerobić zawieszenie na spręzyny
Skutecznie

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » sob kwie 14, 2007 8:52 pm
gdzie znalexc jakies konkretne informacje na ten temay?
ile z tym kłopotów?
czy jest sens?
czy na forum jest ktoś kto przerobił resory na sprężyne?
jkai jest efekt?
pomóżcie koledzy jeśli możecie
z góry bardzo dziekuje
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
UAZ4x4
-

- Posty: 125
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: UAZ4x4 » sob kwie 14, 2007 8:58 pm
Widać że nikt nie jest chętny się tym podzielić nawet zakasztanić się nikomu nie chce...
Ja też w ostatnim czasie medytowałem nad tym tematem i stwierdzam że da się to zrobić (jak się chce) i ma kasę. Wymyśliliśmy wahacze pchany i wleczony od Merca G lub innego auta które takowe posiada. I sprężynki od Merca też a reszta elementów do zrobienia samemu. Tylko mam GIGANTYCZNY brak kaski więc nie mogę sie za to zabrać ... a nie chcę rozbebeszyć auta i potem blokować garażu...
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » sob kwie 14, 2007 9:01 pm
Wofka a zmotałeś już forda w uazie??
chodzi to ili niet??
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob kwie 14, 2007 9:04 pm
Ktoś z Yellow Dream motał parę lat nazat z patrola razem z mostami a zaczoł od cięcia i przerobienia ramy ale jest też sporo innych patentów
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » sob kwie 14, 2007 9:59 pm
wofka pisze:gdzie znalexc jakies konkretne informacje na ten temay?
ile z tym kłopotów?
czy jest sens?
czy na forum jest ktoś kto przerobił resory na sprężyne?
jkai jest efekt?
pomóżcie koledzy jeśli możecie
z góry bardzo dziekuje
Borman ma przerobione, wprawdzie na afganach , ale co za różnica ...
a efekt ? parę rajdów wygrał i to takich gdzie o miejscu decydował OS szybkościowy
może ci odpowie, chociaż wątpię , bo on jakiś taki tajemniczy
sprobuj do niego na PW

LJ 70
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » sob kwie 14, 2007 10:09 pm
Do zrobienia ale trzeba mie trochę wiedzy i nie ba się motac, jak ktoś ma dostęp do materiałów itd. to nie byłoby to wcale takie drogie oczywiście licząc że wszytsko robimy sami
U nas resory z przodu po wstawienieu 3.0 zrobiły się prawie płaskie to wstawiliśy Spręzyny i jest Git
A Ty właściwie po co chcesz Springi wstawiac

masz zamiar chyba ostro walczy twoim Uazem z 2.9

UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » sob kwie 14, 2007 10:48 pm
ostro czy nie uwazam że dobre zawieszenie na spręzynach jest lepsze niż resor kyóry tak naprawde nie wiem ile przeszedł
jeśli się myle poprawcie mnie
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob kwie 14, 2007 11:07 pm
Wszystko ma plusy i minusy na pewno resor jest trwalszy i mocniejszy a sprężyna bardziej konfortowa i większy wykrzyż więc jak stryjenka uważa

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » sob kwie 14, 2007 11:07 pm
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » ndz kwie 15, 2007 8:30 am
dzieki za namiar na tą stronke.zmotali bardzo fajnego uazika.zauważyłem kilka rzeczy ktore ja będe niestety musiał jeszcze zrobić.

zawiecha na sprężynach owszem ale z mostami od patrola.nikt niema zdjec co do wciskania spręzyn na oryginalnych mostach

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz kwie 15, 2007 4:21 pm
nie to, żebym się czepial sprężyn bo popieram ale na resorach mam chyba trochę większy wykrzyz niz ten uaz z powyższego linku...a ograniczaja mnie jeszcze amorki z ciut za krótkim skokiem

oczywiście nieoryginalne resory!
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » ndz kwie 15, 2007 6:43 pm
to niby od czego masz resory??
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » ndz kwie 15, 2007 7:28 pm
zacznijmy od tego że dzisiaj (generalnie ) nie opłaca sie przerabiać uaza . ale jeżeli już z jakichś niezrozumiałych powodów zacząłeś to robić to od sprężyn powinieneś zacząć (przed wymiana silnika ) ........akurat dzisiaj nie chce mi sie gadać (gdyby nie mag-u ???!!!!- coś się czepił ).....zresztą kol ,, wofka '' ma już kolegów którzy wszystko wiedzą ?!?.
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » ndz kwie 15, 2007 7:35 pm
zupełnie niedawno myślałem właśnie że wiem duzo a okazuje sie dzień w dzień że jest odwrotnie.dlatego wole popytać.na nic poza uazem mnie niestety nie stać dlatego bawie sie w przeróbki.
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » ndz kwie 15, 2007 7:40 pm
silnik jeszcze moge wydłubać z ramy bo buda jest jeszcze osobno także nie bedzie z tym problemu
jeśli mozesz coć pdpowiedzieć to będe wdzięczny.
poprostu plusy minusy koszty czas??

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz kwie 15, 2007 7:49 pm
wofka pisze:to niby od czego masz resory??
przód patrol hiszpan, tył transit
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » ndz kwie 15, 2007 8:16 pm
korcą mnie te spreżyny ale sam niewiem co mam zrobić

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » ndz kwie 15, 2007 8:18 pm
toldi pisze:wofka pisze:to niby od czego masz resory??
przód patrol hiszpan, tył transit
naczy co wnich leprzego jest?? oprocz tego ze sa szersze?? wieszaki inne dales czy co bo niejaze?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz kwie 15, 2007 8:27 pm
akurat mam je w muscelu ale to nie ma nic do rzeczy... szerokosc jest jak oryginałów ale to też jest mało ważne... przede wszystkim są paraboliczne, przez co mają progresywną charakterystykę, przód dwa oddzielone pióra, tył jedno- żadnego tarcia, no i długość sporo większa od oryginałów (uazowych również), co się bezpośrednio przekłada na skok zawieszenia i pracę na dziurach...
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » ndz kwie 15, 2007 8:37 pm
a jak je podczepilaes do auta,wiedzac ze sa dluzsze to ich mocowanie niewypadlo ci przed samochodem??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » ndz kwie 15, 2007 8:40 pm
eee...tylko troszkę

wieszaki wystają na 3-5 cm z przodu i z tyłu...
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » ndz kwie 15, 2007 8:52 pm
hmm, jesli sa dluzsze to beda mietrze comfort jazdy moze wzrosnac, ale nadal niewiem naczym ty zdobyles kilka centymetrow wiekszego wykzyzu

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość