Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju

Post autor: GikroV » ndz kwie 15, 2007 7:56 pm

Jak w temacie... działał ok, spaliła mi się żarówka w podświetleniu wskaźnika paliwa więc ją wymieniłem a po włączeniu zapłonu (silnik wyłączony) wskazówka "ciśnieniomierza" wychyla sie do 4. Gdy uruchamiam silnik wskazówka wyskakuje poza skale i nawet jak silnik jest ciepły nie opada.
Żeby było ciekawiej to gdy włącze światła wskazówka ucieka poza skale (nawet na wyłączonym zapłonie). :roll:
Nigdzie przy zegarach nie znalazłem przebicia, zwarcia itp...
Jak by czujnik padł no to rozumiem, ale żeby światła coś do tego miały?? tak to chyba tylko w uazie :)21

Poproszę o jakieś sugestie... byłbym bardzo wdzięczny :D
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » ndz kwie 15, 2007 8:09 pm

Ach te uazy :D

Sprawdz mase 8)
UAZ3.0D

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz kwie 15, 2007 8:14 pm

Zrób pożądek z instalacją elektryczną :)21 Bo ktoś to spiepszył :)3 ciekawe kto ?? i jak się grzebie to trza uważać :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz kwie 15, 2007 8:18 pm

masa na bank.
ja wyjołem zegary na moment i po włożeniu "według" kontrolek i wskaźnika uciekło mi ładowanie
wyjołem poprawiłem większosć kabli i jest ok :)2
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz kwie 15, 2007 8:22 pm

jak wyzej.........
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz kwie 15, 2007 8:27 pm

wofka pisze:masa na bank.
ja wyjołem zegary na moment i po włożeniu "według" kontrolek i wskaźnika uciekło mi ładowanie
wyjołem poprawiłem większosć kabli i jest ok :)2
Nie znasz się :)20 to nie wina masy to wina uaza :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz kwie 15, 2007 8:32 pm

klucz13 pisze:Zrób pożądek z instalacją elektryczną :)21 Bo ktoś to spiepszył :)3 ciekawe kto ?? i jak się grzebie to trza uważać :)25
:)21
To był mój first time jeśli chodzi o wybebeszanie zegarów... a instalka - racja jest spiepszona ale nie przeze mnie 8) poprzedni właściciel coś kombinował.

Co do tej masy... każdy zegar ma dwa że tak to nazwę bieguny jeden jest połączony pod czujnik a drugi to masa? jeśli tak... to styki są wyszyszczone, przewody są całe i dalej to samo... No chyba że masa chodzi o ten metalowy panel z zegarami przykręcany do karoserii na którym of course jest masa :D wyczyścić śrubki mocujące panel do deski rozdzielczej (bo są troszki zardzewiałe)? to pomoże? :roll:
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » ndz kwie 15, 2007 8:57 pm

Ten od czujnika to jest "-" (trudno żeby na silniku był "+" - przynajmniej w dobie alternatorów) a ten drugi co podłączasz pod wskaźnik to "+".

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » ndz kwie 15, 2007 9:09 pm

Daj mase na obudowe zegara 8)
UAZ3.0D

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz kwie 15, 2007 9:11 pm

GikroV pisze: To był mój first time jeśli chodzi o wybebeszanie zegarów... a instalka - racja jest spiepszona ale nie przeze mnie 8) poprzedni właściciel coś kombinował.
Bo trza rozumu używać :wink: jak nie znasz instalacji i połączeń a jest więcej jak dwa, to bieżesz kartkę papieru i rysujesz to co widzisz i gdzie to jest wepchnięte oraz gdy są dwa kabelki tego samego koloru ale wsadzone w różne miejsca to je oznaczasz np.mazakami niezmywalnymi lub naklejasz kawałeczki taśmy izolacyjnej najlepiej kolorowej i też nanosisz to na papier.Po takim przygotowaniu to nawet po roku podchdzisz i łączysz wg nabazgranego przez siebie schematu i okazuje się że wszystko działa :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz kwie 15, 2007 9:21 pm

w moim uazie wszystkie przewody sa koloru bezowego:D, taki z fabryki wyjechal:D
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz kwie 15, 2007 9:28 pm

Doktor200 pisze:w moim uazie wszystkie przewody sa koloru bezowego:D, taki z fabryki wyjechal:D
Na pewno nie z fabryki :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn kwie 16, 2007 12:05 am

Jak nie ma dobrej masy na tej czterozegarowej blaszce,to cuda sie zdarzaja.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » pn kwie 16, 2007 12:07 am

klucz13 pisze:
GikroV pisze: To był mój first time jeśli chodzi o wybebeszanie zegarów... a instalka - racja jest spiepszona ale nie przeze mnie 8) poprzedni właściciel coś kombinował.
Bo trza rozumu używać :wink: jak nie znasz instalacji i połączeń a jest więcej jak dwa, to bieżesz kartkę papieru i rysujesz to co widzisz i gdzie to jest wepchnięte oraz gdy są dwa kabelki tego samego koloru ale wsadzone w różne miejsca to je oznaczasz np.mazakami niezmywalnymi lub naklejasz kawałeczki taśmy izolacyjnej najlepiej kolorowej i też nanosisz to na papier.Po takim przygotowaniu to nawet po roku podchdzisz i łączysz wg nabazgranego przez siebie schematu i okazuje się że wszystko działa :)21
Ja to robie troszeczke inaczej. Biorę malutki kawałek papieru, pisze na nim od czego jest dany przewód, i przyklejam tą karteczke do tego przewodu bezbarwną taśmą klejącą tak że nawet jak by woda poszła po przewodach to nie zniszczy tych opisów...
i teraz też tak zrobiłem, wszystko połączyłem jak trzeba... ale nieee, coś sie zpipczyło :roll:
Jeszcze mnie jedna rzecz ciekawi. Mianowicie to czy przewody powinny być bardziej luźne czy może jak sie da to je pospinać w wiązki?
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » pn kwie 16, 2007 1:02 pm

Na panelu masa jest ok - przeczyściłem śrubki mocujące bo były zardzewaiłe. Już nie ma przebicia ze świateł ale wskaźnik dalej głupoty pokazuje nawet jak bezpośrednio na niego daje mase :-?
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pn kwie 16, 2007 3:00 pm

GikroV pisze:Na panelu masa jest ok - przeczyściłem śrubki mocujące bo były zardzewaiłe. Już nie ma przebicia ze świateł ale wskaźnik dalej głupoty pokazuje nawet jak bezpośrednio na niego daje mase :-?
nadal moim zdaniem jest coś z masą bo miałem to samo. Wszystkie styki wyczyściłem i przy okazji poprawiłem też wszelkie kable które napotkałem i jest git

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » pn kwie 16, 2007 4:16 pm

dzięki wszystkim za podpowiedzi :)21
Problem tkwił w jednym z gwintowanych kołków do których przykręca sie styki. Dokręcając styk kołek też się przekręcał i widocznie zwiększała sie rezystancia (albo przewodność) albo robiło sie zwarcie w środku zegara i głupoty pokazywał. Jest już prawie ok

Ale za to zobaczyłem że bezpiecznik termiczny mam niepodłączony.
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pn kwie 16, 2007 8:30 pm

GikroV pisze:dzięki wszystkim za podpowiedzi :)21
Problem tkwił w jednym z gwintowanych kołków do których przykręca sie styki. Dokręcając styk kołek też się przekręcał i widocznie zwiększała sie rezystancia (albo przewodność) albo robiło sie zwarcie w środku zegara i głupoty pokazywał. Jest już prawie ok

Ale za to zobaczyłem że bezpiecznik termiczny mam niepodłączony.
i właśnie o to chodzi żeby zobaczyć co się ma namotane z elektryką chociaż zazwyczaj trudno z tym dojść do ładu, ale gratuluje

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » wt kwie 17, 2007 6:27 pm

Czy ktoś wie jak ma być podłączony bezpiecznik termiczny?
Mam kilka schematów ale nie są jednoznaczne.
Jeden przewód idzie od amperomierza do bezpiecznika a drugi?
Wydaje mi sie że powinien do włącznika świateł... ale do którego styku?
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt kwie 17, 2007 7:53 pm

GikroV pisze:Czy ktoś wie jak ma być podłączony bezpiecznik termiczny?
?
Wywal to i zrób pożądną instalację na przekaźnikach i normalnym bezpieczniku bo za chwilę bedziesz zapodawał temat "światła w uazie" :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości