Po moich niedawnych problemach ze zbyt wysokimi obrotami na biegu jałowym silnika (zasilanie gazem) niby wyregulowałem gaz, ale nie byłem z działania silnika zadowolony. Pewien koleś polecił mi przytkanie filtru i dopiero wtedy regulować - fakt silnik chodzi cichutko i równo jak nie Uaz

Ale mam wrażenie że muł sie z niego zrobił... na benzynie mocy nie ma wcale, ksztusi sie parcha itp... Wydaje mi sie że ma za mało powietrza.
Proszę o podpowiedź jak rozegrać tę partię, czy zasłanianie filtru ma jakiś sens? ew. jaka szczelina powinna być pozostawiona.
Dlaczego jak zmniejszę dawkę gazu żeby silnik nie zap*** jak głupi na biegu jałowym to dostaje na 3 biegu takiego muła że nie jedzie?
Jechać do serwisu LPG czy kombinować samemu?
No i najważniejsza kwestia czyli ekonomia użytkowania pojazdu marki Uaz z instalką gazową... możliwe żeby na gazie i benzynie silnik chodził ok i była moc? nie płacąc za to ogromnym zużyciem paliwa
Podobne tematy były już poruszane ale nie znalazłem tam jednoznacznych wskazówek

