Strona 1 z 1
Przełożenia w mostach w uazie
: pt maja 11, 2007 11:09 pm
autor: piterek1403
Witam
Mam Uaz-a 469b po wymianie silnika na Andoria 2.4 Diesel'a na oryginalnych mostach. Słyszałem że są jakieś przełożenia do mostów żeby przyśpieszyć prędkość.
Jakie to są przełożenia i o ile % one zwiększą prędkość i jakie mniej więcej są koszta takich przełożeń???????
: pt maja 11, 2007 11:13 pm
autor: klucz13
Błeeeeeee było zylion razy

użyj opocji "szukaj"
: pt maja 11, 2007 11:16 pm
autor: klucz13
I nie sil się bo temat wywalą

: sob maja 12, 2007 12:00 pm
autor: piterek1403
Naprawdę szukałem doczytałem się przełożeń 8x41 -wolne - 5.125
oraz 8x37 -szybkie - 4,625 ale to tylko 10% różnicy w prędkości. Chciałbym żeby to było około 30% jakie i skąd przełożenia zastosować żeby osiągnąć wynik 30 % przynajmniej??? Proszę o pomoc!!! Niech fachowcy sie wypowiedzą bo jestem w tym zielony z góry dziękuje i Pozdrawiam
: sob maja 12, 2007 12:31 pm
autor: kedek
ale Ty chcesz żeby jeździł szybciej czy wolniej

np mosty od patrola mają 1:4,375. Bo do uaza chyba nie ma innych niż te wymienione przez Ciebie.
: sob maja 12, 2007 1:00 pm
autor: piterek1403
chce żeby jeździł szybciej Słyszałem o przełożeniach od tarpana 10/41 na których by był zdecydowanie szybszy

?
: sob maja 12, 2007 1:03 pm
autor: piterek1403
Chodzi mi na których przełożeniach Uaz bedzie szybszy od oryginału

?
i żeby pasował do tego mostu bez większych przeróbek
: sob maja 12, 2007 1:05 pm
autor: X90
piterek1403 - masz sytuację, o której marzy większość z tego forum
Może wyższe opony załatwią sprawę, chociaż niebezpieczeństwo urwania czegoś wzrośnie

: ndz maja 13, 2007 12:01 pm
autor: piterek1403
Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 wałek atakujący i talerz od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to prosiłbym o kontakt
piterek1403@wp.pl lub gg 8958358 Pozdrawiam
: ndz maja 13, 2007 2:00 pm
autor: BROWAR_PL
A co ty wyścigi na 1/4 mili organizujesz?? Jak kolega wcześniej powiedział załóż szybsze orginale przełożenia od uaza do tego opony większe niż 31" i będze

chyba że coś się posypie a prawdopodobieństwo tego jest wprost proporcjonalne do wielkości opon

: ndz maja 13, 2007 3:18 pm
autor: pilmar
piterek1403 pisze:Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 wałek atakujący i talerz od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to prosiłbym o kontakt
piterek1403@wp.pl lub gg 8958358 Pozdrawiam
nie będzie to jeździć szybciej, a wydaje mi się że wolniej.
Ogromna różnica jest po zmianie z 8/41 na 8/37 - na minus.
Ja zmieniłem na 8/37 ale TYLKO ze względu na większą ich wytrzymałość w stosunku do oryginału. Przy 33/12,5/15 czwórka tylko utrzymywała prędkość, a na trójka ciągła do 120km/h.Dodam że miałem ciut mocnieszy silnik niż w oryginale, bo 2,3 z G o mocy 105 KM.
: ndz maja 13, 2007 3:25 pm
autor: toldi
juz lepiej poszukać przekładni od Warszawy- 9/41, szybkość na kołach 32 cale wzrasta o około 10km/h... przy tak słabym silniku to najlepsze razwiązanie, problemem może tylko być znalezienie takich dyfrów..
: śr maja 16, 2007 2:19 pm
autor: piterek1403
Z tego co sie doczytałem to różnica między 8/41 a 8/37 jest 10% zwiększenia prędkości. Koła mam oryginalne (felgi i opony). Dobrze by było żeby zwiększyć prędkość o 20 km/h to juz by było super. Ciekawe jak sie by to miało na zmianę przekładni na 10/41 o tarpana?. Proszę o podpowiedz i jakies inne rozwiązania są mile widziane. Pozdrawiam

!
: śr maja 16, 2007 2:25 pm
autor: gaaz99
8x37 i bedzie git

ferrari to z uaza niezrobisz

: śr maja 16, 2007 3:31 pm
autor: wofka
gaaz99 pisze:8x37 i bedzie git

ferrari to z uaza niezrobisz

i przestań rzeźbić w gów.....................
