Problem po remoncie kapitalnym

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

niedal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 6:32 pm
Lokalizacja: Parczew-miasto octu i musztardy;)

Problem po remoncie kapitalnym

Post autor: niedal » pt cze 08, 2007 6:43 pm

Witam serdecznie!
Mam na imie Daniel, mieszkam w Parczewie, na Wasze forum nie trafilem przypadkiem :D
W sumie z terenowkami nie mam zawiele wspolnego poza ogladaniem sie na ulicach i ogladaniu czasopism lub programow telewizyjnych, ale zwracam sie do Was z prosba o pomoc.
Potrzebuje pomocy w sprawie silnika gaza/uaza/wolgi. Otoz mam taki silnik w wozku widlowym. Najszybciej z tego co sie dowiedzialem, jest to silnik z wolgi.
Musialem zrobic remont prawie kapitalny i teraz mam problem.
Silnik zlozony, wszystko ladnie pieknie, ale problem jest z ustawieniem aparatu zaplonowego. chodzi mianowice o to, ze ktos go wyjal a ja teraz nie wiem w jakiej pozycji go wlozyc. na aparacie nie ma zadnych oznaczen. szukalem na forum informacji, ale znalazlem tylko o ustawieniu kata zaplonu.
Z gory dziekuje za okazana pomoc, gdyz zagwozdka jak dla mnie powazna, co innego zalozyc kable nie widzac jak byly wczesniej a co innego wlozyc odpowiednio caly aparat zaplonowy :-?
pozdrawiam

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt cze 08, 2007 8:47 pm

Pierwszy tłok w górę a palec na nr 1 (zaznaczone na kopułce) i po bólu :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt cze 08, 2007 11:22 pm

i kręci sie w lewo
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt cze 08, 2007 11:23 pm

no niekoniecznie.... a co gdy w tym polozeniu to czwarty cylinder bedzie potrzebowal iskry ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt cze 08, 2007 11:30 pm

Miskiller pisze:no niekoniecznie.... a co gdy w tym polozeniu to czwarty cylinder bedzie potrzebowal iskry ?
To jeszcze raz wałem okręci :D
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob cze 09, 2007 3:26 am

No logika mile widziana w tym wypadku.
Ale chyba nie koniecznie kopułka ma oznaczenie 1-go gara.O ile dobrze pamietam to jest to lewy u góry?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » sob cze 09, 2007 7:33 am

jak 4 bedzie potrzebował iskry a nie pierwszy to pozamieniasz kable na kopułce i już będzie git

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob cze 09, 2007 8:56 am

odkrec korek wlewu oleju i zobacz zawory jezeli mijaja sie na 1 to iskra ma byc na 4 , jezeli na 4 to iskra na 1
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » sob cze 09, 2007 11:56 am

przez korek czwartego nie zobaczy...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob cze 09, 2007 2:12 pm

no chyba,ze ma ten,nooo :roll: .....endoskop! :lol:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob cze 09, 2007 7:17 pm

moze pokrywe klawiaturki odwrotnie przykrecic aby zobaczec 4 :D :D :D :D :D
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob cze 09, 2007 9:09 pm

zaraz tam odkrecać :roll: mesel i młotek w garść i dziure wizjerową zrobic.potem zatkać szmatą i finito :)20
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob cze 09, 2007 9:51 pm

vandall1 pisze:zaraz tam odkrecać :roll: mesel i młotek w garść i dziure wizjerową zrobic.potem zatkać szmatą i finito :)20
Dodatkowa rewizka zawsze się przyda :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

niedal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 6:32 pm
Lokalizacja: Parczew-miasto octu i musztardy;)

Post autor: niedal » ndz cze 10, 2007 1:36 pm

klucz13 pisze:
vandall1 pisze:zaraz tam odkrecać :roll: mesel i młotek w garść i dziure wizjerową zrobic.potem zatkać szmatą i finito :)20
Dodatkowa rewizka zawsze się przyda :)21

Spoko Panowie :P
Silnik odpalilem, na kopolce nie znalazlem zadnego oznaczenia poza jakims numerkiem i cyferka 2 pomiedzy dwoma wyjsciami.
Problem nie byl tego typu ze nie wiedzialem jak kable pozakladac, tylko nie wiedzialem w ktorej pozycji wlozyc caly aparat zaplonowy razem ze slimakiem. Trafilem za pierwszym razem :D a z kablami nie bylo problemu, wykrecalem po kolei swiece i przykladalem do otworu na swiece reke i jesli suw sprezania zgadzal sie z iskra na swiecy wiec bylo ok. Jeszcze raz powtarzam, ze problem byl w tym, ze nie ma zadnych oznaczen, a jeden zabek na slimaku aparatu zaplonowego to jakas chyb a spora roznica na kacie zaplonu.
Jak juz napisalem silnik odpalilem, co prawda nie z rozrusznika tylko na zaciag, bo cos rozrusznik momentami nie dal rady krecic i zwalnial, tak jakby jakas gigantyczna kompresja sie wytwarzala. Po godzinie pracy jest juz lepiej, pali z rozrusznika, tylko trzeba dlugo krecic, ale do tego musze odpowiednio wyregulowac inst. LPG.
Szukalem tez na forum informacji odnosnie uszczelnienia walu od strony sprzegla. Kupilem odpowiedni sznur od merca, tak jak bylo napisane odcialem tylko ok 1 cm, zalozylem i bylo dobrze dopoki olej sie nie rozgrzal. teraz cieknie dalej jak przed wymiana. Najgorsze jest to, ze zeby to znowu na nowo zalozyc, musze wyciagac silnik, spuszczac wszystki plyny i oleje, w tym ok 50l hydraylicznego :x
W sumie jakby troche mniej zaczynalo sie lac niz na poczatku, pojezdze kilka dni i zobaczymy co sie bedzie dzialo.
Pozdrawiam :wink:

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » ndz cze 10, 2007 2:25 pm

spuszczac wszystki plyny i oleje, w tym ok 50l hydraylicznego
:o to co ty tam masz zamontowane ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

niedal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 6:32 pm
Lokalizacja: Parczew-miasto octu i musztardy;)

Post autor: niedal » ndz cze 10, 2007 2:29 pm

gri74 pisze:
spuszczac wszystki plyny i oleje, w tym ok 50l hydraylicznego
:o to co ty tam masz zamontowane ?
a mam wyrzutnie rakiet balistycznych z obrotnica sterowana hydraulicznie :wink:













a tak na powaznie: w pierwszym poscie mozna przeczytac
Otoz mam taki silnik w wozku widlowym
:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości