Łozyskowe sworznie zwrotnic
Moderator: Student
- robert parol
- jestem tu nowy...
Łozyskowe sworznie zwrotnic
Wiem. Pewnie był ten temat poruszany na forum ale mam pytanie. Nie jestem mechanikiem ale co nie co potrafie mam dylemat czy samemu da sie rade wymienic na łozyska i czy jest trudnosc wyregulowania tego bo dostałem w komplecie blaszki ale nie wiem czy sobie poradze a mechanika nie mam co by miłował radziecka motoryzacje. Pomocy 

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... B3o%BFyska
tutaj jest ogólnie,nieweim , czy ci to pomoże
pozdrawiam
tutaj jest ogólnie,nieweim , czy ci to pomoże
pozdrawiam
A "dzień dobry" to gdzie... Może coś o sobie, bo taka tu zasada ( piszę jak stary wyjadacz, a jeszcze mi do tego daleko )
Tu masz stronę z opisem montażu, ale niestety po rosyjsku....
http://otad.msk.ru/shkv.shtml
Nie powinno być problemu, bo w zasadzie wybijasz stare, wkładasz nowe
Trudności w wyregulowaniu nie ma, regulacja taka jak w przypadku starych sworzni. Może ci zabraknąc podkładek regulacyjnych - ja wprawdzie mam kulowe i nie wiem jak jest z tymi na łozyskach, ale podkładek weszło w ....u.
Generałnie - montujesz sworzeń, dokręcasz pokrywki na full, mierzysz szczelinomierzem odstęp pomiędzy pokrywką a obudową zwrotnicy, odkręcasz, dajesz tyle podkładek ile wynosi odstęp, skręcasz, sprawdzasz czy się obraca i czy nie ma luzu, znowu rozkręcasz, dodajesz lub ujmujesz podkładek i tak dotąd, aż będzie dobrze.
WAŻNE
!
Zawsze dodajesz i ujmujesz taką samą liczbę i grubość podkładek na górze i na dole. ( podkładki maja różną grubość )
Chyba wszystko... Jakby co to poszukaj instrukcji uaza powinna gdzies być tu na forum lub są do niej linki. Miłej pracy
Tu masz stronę z opisem montażu, ale niestety po rosyjsku....
http://otad.msk.ru/shkv.shtml
Nie powinno być problemu, bo w zasadzie wybijasz stare, wkładasz nowe