
Łozyskowe sworznie zwrotnic
Moderator: Student
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
Łozyskowe sworznie zwrotnic
Wiem. Pewnie był ten temat poruszany na forum ale mam pytanie. Nie jestem mechanikiem ale co nie co potrafie mam dylemat czy samemu da sie rade wymienic na łozyska i czy jest trudnosc wyregulowania tego bo dostałem w komplecie blaszki ale nie wiem czy sobie poradze a mechanika nie mam co by miłował radziecka motoryzacje. Pomocy 

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... B3o%BFyska
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... B3o%BFyska
tutaj jest ogólnie,nieweim , czy ci to pomoże
pozdrawiam
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... B3o%BFyska
tutaj jest ogólnie,nieweim , czy ci to pomoże
pozdrawiam
A "dzień dobry" to gdzie... Może coś o sobie, bo taka tu zasada ( piszę jak stary wyjadacz, a jeszcze mi do tego daleko )
Tu masz stronę z opisem montażu, ale niestety po rosyjsku....
http://otad.msk.ru/shkv.shtml
Nie powinno być problemu, bo w zasadzie wybijasz stare, wkładasz nowe
Trudności w wyregulowaniu nie ma, regulacja taka jak w przypadku starych sworzni. Może ci zabraknąc podkładek regulacyjnych - ja wprawdzie mam kulowe i nie wiem jak jest z tymi na łozyskach, ale podkładek weszło w ....u.
Generałnie - montujesz sworzeń, dokręcasz pokrywki na full, mierzysz szczelinomierzem odstęp pomiędzy pokrywką a obudową zwrotnicy, odkręcasz, dajesz tyle podkładek ile wynosi odstęp, skręcasz, sprawdzasz czy się obraca i czy nie ma luzu, znowu rozkręcasz, dodajesz lub ujmujesz podkładek i tak dotąd, aż będzie dobrze.
WAŻNE
!
Zawsze dodajesz i ujmujesz taką samą liczbę i grubość podkładek na górze i na dole. ( podkładki maja różną grubość )
Chyba wszystko... Jakby co to poszukaj instrukcji uaza powinna gdzies być tu na forum lub są do niej linki. Miłej pracy
Tu masz stronę z opisem montażu, ale niestety po rosyjsku....
http://otad.msk.ru/shkv.shtml
Nie powinno być problemu, bo w zasadzie wybijasz stare, wkładasz nowe
Trudności w wyregulowaniu nie ma, regulacja taka jak w przypadku starych sworzni. Może ci zabraknąc podkładek regulacyjnych - ja wprawdzie mam kulowe i nie wiem jak jest z tymi na łozyskach, ale podkładek weszło w ....u.
Generałnie - montujesz sworzeń, dokręcasz pokrywki na full, mierzysz szczelinomierzem odstęp pomiędzy pokrywką a obudową zwrotnicy, odkręcasz, dajesz tyle podkładek ile wynosi odstęp, skręcasz, sprawdzasz czy się obraca i czy nie ma luzu, znowu rozkręcasz, dodajesz lub ujmujesz podkładek i tak dotąd, aż będzie dobrze.
WAŻNE

Zawsze dodajesz i ujmujesz taką samą liczbę i grubość podkładek na górze i na dole. ( podkładki maja różną grubość )
Chyba wszystko... Jakby co to poszukaj instrukcji uaza powinna gdzies być tu na forum lub są do niej linki. Miłej pracy

Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
Kraków dziękuje za pozdrowienia
Z wybiciem starych nie powinno być problemu jeżeli działały do końca. Młot i pobijak dadzą radę. Pamiętaj, że w środku są jeszcze tulejki z brązu i je też trzeba wybić. Powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia, bo uaz czeka...

Z wybiciem starych nie powinno być problemu jeżeli działały do końca. Młot i pobijak dadzą radę. Pamiętaj, że w środku są jeszcze tulejki z brązu i je też trzeba wybić. Powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia, bo uaz czeka...

Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
Szczerze powiedziawszy to jeszcze nie jeżdżę, bo jak mówi się na forum "buduję pomnik" - drugi rok remontu. Ale sprawy mostów, reduktora i przeszczepu silnika mam juz za sobą. Teraz buda i instalacje. Oczywiście koncepcje się zmieniają, nie mam zbyt duzo czasu i dlatego to sie tak ciągnie, ale jestem cierpliwy. Auto ma być na co dzień i do nazwijmy to "lekkiego terenu"
chociaż to głupie określenie. A Ty co planujesz ?

Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
ja juz prawie skonczyłemm odebrałem od lakiernika poszerzyłem błotniki mam opony jodełki. ide na dwor to zrobie fotki przesle przeslij mi swoje fotki robertparol@o2.pl
faust 12 pisze:Szczerze powiedziawszy to jeszcze nie jeżdżę, bo jak mówi się na forum "buduję pomnik" - drugi rok remontu. Ale sprawy mostów, reduktora i przeszczepu silnika mam juz za sobą. Teraz buda i instalacje. Oczywiście koncepcje się zmieniają, nie mam zbyt duzo czasu i dlatego to sie tak ciągnie, ale jestem cierpliwy. Auto ma być na co dzień i do nazwijmy to "lekkiego terenu"chociaż to głupie określenie. A Ty co planujesz ?
A w której części Krakowa kolega mieszka że ma miejsce na takie zabiegi?
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Sorry, że dopiero teraz, ale jak pisałem wcześniej w domu brak dostępu do komputera.A w której części Krakowa kolega mieszka że ma miejsce na takie zabiegi?
Jeśli coś Ci to mówi, to konkretnie Stary Bieżanów, okolice końca Biezanowskiej. A co chcesz mnie odwiedzić i sprawdzić postęp prac ?

Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
- robert parol
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
- Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY
faust 12 pisze:Sorry, że dopiero teraz, ale jak pisałem wcześniej w domu brak dostępu do komputera.A w której części Krakowa kolega mieszka że ma miejsce na takie zabiegi?
Jeśli coś Ci to mówi, to konkretnie Stary Bieżanów, okolice końca Biezanowskiej. A co chcesz mnie odwiedzić i sprawdzić postęp prac ?
Tak tylko zapytałem ,ale jak bym był przejazdem to mogę odwiedzić czemu nie?! Mieszkam pod Krakowem co prawda ale z drugiej strony, kierunek na Warszawę. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości