Serwis Wwa, skrzynia i powitanie
: czw sie 02, 2007 6:31 pm
Witam po raz pierwszy wszystkich 4x4 zakręconych. Wróciła na mnie tęsknota by po 20 latach znów wsiąść do terenówki. Wtedy był to GAZ 69, tym razem chyba wezmę UAZa-zwłaszcza, że trafia się 1990 r. oryginalny w całkiem niezłym na oko stanie.
Mam jednak mały problem ze skrzynią - kłopoty z wrzócaniem niższych biegów - głównie 2 i 3 przy redukcji (zgrzyta i trudno wcelować).
1. Czy to mogą byc synchronizatory?
2. Jaki może być kosz naprawy
3. O ile mogę próbować zmniejszyć cenę na tę naprawę
i najważniejsze -
4.Czy możecie mi polecić jakieś warsztaty lub wolnych strzelców w Warszawie lub Okolicach Suwałki/Olecko/Augustów gdzie mógłbym serwisować ten samochód - ja juz zupełnie nie dam rady robic tego sam
5.Aaaa i jeszcze jedno, bo nie sprawdziłem - czy rocznik 1990 to ma już alternator?
Pozdrawiam.
Jacek
Mam jednak mały problem ze skrzynią - kłopoty z wrzócaniem niższych biegów - głównie 2 i 3 przy redukcji (zgrzyta i trudno wcelować).
1. Czy to mogą byc synchronizatory?
2. Jaki może być kosz naprawy
3. O ile mogę próbować zmniejszyć cenę na tę naprawę
i najważniejsze -
4.Czy możecie mi polecić jakieś warsztaty lub wolnych strzelców w Warszawie lub Okolicach Suwałki/Olecko/Augustów gdzie mógłbym serwisować ten samochód - ja juz zupełnie nie dam rady robic tego sam

5.Aaaa i jeszcze jedno, bo nie sprawdziłem - czy rocznik 1990 to ma już alternator?
Pozdrawiam.
Jacek