snulker w uazie
Moderator: Student
snulker w uazie
witam co zrobic zeby nie zalac uaza przy jakiejs wiekszej kaluzy szukam i nie moge tego znalezc??? jutro kupuje maszynke;)
uaz yz250f bmw 325
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Sluchaj. Musisz miec holajze. Jak otworzysz maske to na pewno ja zobaczysz. Inaczej by Ci silnik sepulil.
Jeep Cherokee XJ Sport
Pyrkon 2009 - Poznański Konwent Fantastyki
Pyrkon 2009 - Poznański Konwent Fantastyki
jezeli chodzi o wyciagarke to do uaza najbardziej pasuje TIRFOR EX 2500 B , mialem taka i robila zajeb..ciecmegorz pisze:ja jestem nowy w temacie wiec niewiem oczym wy piszecie?? wyjasnij mi po chlopsku co do czego sluzy??? wiem tylko ze snulker jest potrzebny zeby nie zachlysnac wody. i jeszcze mam takie pytanko jaka wyciagarke zamontowac zeby byla dobra i wmiare tania:) pozdro

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
grunt aby bulgulator był szczelny i nie zasysał w kilku miejscach, ale to przeciez łatwo na słuch wyczuć9mm pisze:zależy kto ci regulował , u mnie spieprzyyli i nie robikUBI pisze:tak ale fifka bez zasysacza to nie ma racji bytu,ale dobrze wyregulowany bulgulator na jakiś czas wystarczy

Co do wyciągarki "tirfor" jest the best, jedynie występuje problem z "silnikiem" po paru uzyciach w ciągu dnia bardzo czesto odmawia współpracy i trzeba go piwem


"Jeżdżę z kim chcę"
bo trzeba więcej silników zabierać na rajd
fakt ... ile paliwa wtedy przepalą 


Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl
http://www.4x4.szczecin.pl
wtedy koszty utrzymania mogą drastycznie przewyższyć koszt zakupu no i niektóre napędy już powtórnie zamontowane nie chcą pracowaćDarek... pisze:bo trzeba więcej silników zabierać na rajdfakt ... ile paliwa wtedy przepalą

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość