Strona 1 z 4

snulker w uazie

: sob wrz 29, 2007 8:30 am
autor: cmegorz
witam co zrobic zeby nie zalac uaza przy jakiejs wiekszej kaluzy szukam i nie moge tego znalezc??? jutro kupuje maszynke;)

: sob wrz 29, 2007 9:33 am
autor: chiquito83
kaluza nie zalejesz

: sob wrz 29, 2007 9:47 am
autor: gosc
jak zalozysz snulker powinno byc dobrze i jeszcze dobrze by bylo bulgulator dla pewnosci :)2

: sob wrz 29, 2007 9:49 am
autor: chiquito83
bulgulator jest w uazie seryjnie :)2

: sob wrz 29, 2007 9:52 am
autor: gosc
hmm w moim niebylo i musialem dokupic :roll:

: sob wrz 29, 2007 10:45 am
autor: cmegorz
a co to jest ten bulglator???

: sob wrz 29, 2007 10:49 am
autor: chiquito83
wjedziesz uazem w wode to go uslyszysz :)

: sob wrz 29, 2007 10:51 am
autor: chiquito83

: sob wrz 29, 2007 6:28 pm
autor: stef
cmegorz pisze:a co to jest ten bulglator???
a najlepsze bulgulatory są te na przyczłapach olejowych :)

: sob wrz 29, 2007 7:25 pm
autor: chiquito83
a oszczedzacz paliwa macie zamontowany?

: sob wrz 29, 2007 7:25 pm
autor: cmegorz
mozesz mi dokladniej wyjasnic do czego to sluzy i gdzie to jest???

: sob wrz 29, 2007 7:33 pm
autor: chiquito83
cmegorz pisze:mozesz mi dokladniej wyjasnic do czego to sluzy i gdzie to jest???
zaraz za holajza

: sob wrz 29, 2007 9:48 pm
autor: cmegorz
ja jestem nowy w temacie wiec niewiem oczym wy piszecie?? wyjasnij mi po chlopsku co do czego sluzy??? wiem tylko ze snulker jest potrzebny zeby nie zachlysnac wody. i jeszcze mam takie pytanko jaka wyciagarke zamontowac zeby byla dobra i wmiare tania:) pozdro

: sob wrz 29, 2007 10:00 pm
autor: trawers
cmegorz pisze: niewiem oczym wy piszecie?? wyjasnij mi po chlopsku co do czego sluzy???
No weź żesz chłopie pomyśl !!
Otwórz maskę i poszukaj :)

: sob wrz 29, 2007 10:50 pm
autor: pibis
Sluchaj. Musisz miec holajze. Jak otworzysz maske to na pewno ja zobaczysz. Inaczej by Ci silnik sepulil.

: sob wrz 29, 2007 11:20 pm
autor: Patry
Panowie, a co z fifką do herlajzy ?

: ndz wrz 30, 2007 2:26 am
autor: vandall1
fifke to masz tylko na wypasie.Normalnie jej nie ma.

: ndz wrz 30, 2007 10:09 am
autor: kUBI
tak ale fifka bez zasysacza to nie ma racji bytu,ale dobrze wyregulowany bulgulator na jakiś czas wystarczy

: ndz wrz 30, 2007 8:45 pm
autor: 9mm
kUBI pisze:tak ale fifka bez zasysacza to nie ma racji bytu,ale dobrze wyregulowany bulgulator na jakiś czas wystarczy
zależy kto ci regulował , u mnie spieprzyyli i nie robi 8)

: pn paź 01, 2007 1:48 am
autor: vandall1
Bo to samemu trzeba robić:fifke w mocnego śrubstaka dajesz,łapiesz szczupakiem za tzw "hujka" i krecisz aż zajęczy...Jak jęczy wysokim tonem,to znaczy że fachowo jest i mozna montować.Dodaje ci 10%pałeru bez problemu :)2

: pn paź 01, 2007 6:24 am
autor: gosc
cmegorz pisze:ja jestem nowy w temacie wiec niewiem oczym wy piszecie?? wyjasnij mi po chlopsku co do czego sluzy??? wiem tylko ze snulker jest potrzebny zeby nie zachlysnac wody. i jeszcze mam takie pytanko jaka wyciagarke zamontowac zeby byla dobra i wmiare tania:) pozdro
jezeli chodzi o wyciagarke to do uaza najbardziej pasuje TIRFOR EX 2500 B , mialem taka i robila zajeb..cie :)2

: pn paź 01, 2007 7:44 am
autor: kUBI
9mm pisze:
kUBI pisze:tak ale fifka bez zasysacza to nie ma racji bytu,ale dobrze wyregulowany bulgulator na jakiś czas wystarczy
zależy kto ci regulował , u mnie spieprzyyli i nie robi 8)
grunt aby bulgulator był szczelny i nie zasysał w kilku miejscach, ale to przeciez łatwo na słuch wyczuć :roll:
Co do wyciągarki "tirfor" jest the best, jedynie występuje problem z "silnikiem" po paru uzyciach w ciągu dnia bardzo czesto odmawia współpracy i trzeba go piwem :)23 chłodzić, ale i tak wydolnośc mu spada, czego konsekwencją jest wolniejsze "zwijanie liny" :)21 i trzeba dłuzsze przerwy robić

: pn paź 01, 2007 8:05 am
autor: Darek...
bo trzeba więcej silników zabierać na rajd :)2 fakt ... ile paliwa wtedy przepalą :roll:

: pn paź 01, 2007 9:00 am
autor: charlie70
9mm pisze:
kUBI pisze:tak ale fifka bez zasysacza to nie ma racji bytu,ale dobrze wyregulowany bulgulator na jakiś czas wystarczy
zależy kto ci regulował , u mnie spieprzyyli i nie robi 8)
Wróć do starego modelu na lampach LN4K

: pn paź 01, 2007 9:02 am
autor: jpi
Darek... pisze:bo trzeba więcej silników zabierać na rajd :)2 fakt ... ile paliwa wtedy przepalą :roll:
wtedy koszty utrzymania mogą drastycznie przewyższyć koszt zakupu no i niektóre napędy już powtórnie zamontowane nie chcą pracować :wink: