jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Killer17

- Posty: 303
- Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: Killer17 » sob lut 14, 2004 10:57 am
Mam takie pytanko

Czy do UAZa (469) pasują końcówki drążków kierowniczych z innych samochodów np. Żuk

5

5
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » sob lut 14, 2004 1:42 pm
Pasuja od Zuka ale polecam tylko awaryjnie bo sa slabsze od UAZ-owych.
No i nigdy nie wiadomo czy maja miec gwint prawy czy lewy(Zuk ma chyba tylko prawy), okazuje sie dopiero jak sie rozkreci.
Na moje oko to Zuka maja lepsze uszczelnienie przegubu
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob lut 14, 2004 2:53 pm
Nie polecam zukowskich sa słabsze tak jak mówi adampio uazowska zawsze mozna jeszczetroche podkrecic jak luz powstanie
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Killer17

- Posty: 303
- Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: Killer17 » sob lut 14, 2004 3:08 pm
Kasprol pisze:Nie polecam zukowskich sa słabsze tak jak mówi adampio uazowska zawsze mozna jeszczetroche podkrecic jak luz powstanie
nie ma co dokręcać

GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob lut 14, 2004 5:01 pm
ups to juz trzeba nowe załozyc

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Killer17

- Posty: 303
- Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: Killer17 » sob lut 14, 2004 5:55 pm
Kasprol pisze:ups to juz trzeba nowe załozyc

Musze to zrobić i jeszcze pare innych rzeczy , bo jak w zakret wchodze to
musze najpierw połowe obrotu kierownicą zrobić zanim chyci

GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » pt kwie 29, 2005 1:28 pm
Potrzebuję dwie końcówki do Uaza.Sąsiad ma nowe do Wołgi 21. No, młodzież ! Pasują czy nie ?
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt kwie 29, 2005 7:51 pm
Babcia!
Olej sasiada i kup zukowskie a lewogwintowane od honekera.
Za jeden uazowski oryginał masz dwa żukensy.Ich jakość zależy od producenta /jest kilku w kraju/.
To mówiłem ja:starsza młodzież

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » pt kwie 29, 2005 9:51 pm
Dostałem w prezencie wołgowskie (21) końcówki wraz z drążkami plus pół kilo prawdziwego radzieckiego towotu. Na oko: nie pasują.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pt kwie 29, 2005 10:04 pm
Władek - Kraków
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » pt kwie 29, 2005 10:12 pm
Władek ! Babcia=Pomoc Drogowa. Oj,bo policzę w/g cennika !

-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » śr kwie 01, 2009 11:18 am
witam
nie bede zakładał nowego temata

wepne sie tu. Wymieniłem końcóki na nowe, orginalne i wydaje mi sie ze kierownica lekko chodzi w lewo a w prawo juz ciężej. A wczesniej tego nie było. drążek od przekładni wydłużyłem o jakies 50 mm bo był za blisko poprzecznego drążka. Rożńica długoś dolnego drążka po wymianie to 2mm, trzeba bedzie zberzność ustawiać??
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
zippo68

- Posty: 2197
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: zippo68 » śr kwie 01, 2009 12:47 pm
konrad1983nr1 pisze:witam
nie bede zakładał nowego temata

wepne sie tu. Wymieniłem końcóki na nowe, orginalne i wydaje mi sie ze kierownica lekko chodzi w lewo a w prawo juz ciężej. A wczesniej tego nie było. drążek od przekładni wydłużyłem o jakies 50 mm bo był za blisko poprzecznego drążka. Rożńica długoś dolnego drążka po wymianie to 2mm, trzeba bedzie zberzność ustawiać??
Zasada jest taka, że po każdej wymianie końcówek jest wymagane ustawienie geometrii kół obojętnie jaki to jest samochód. W UAZ-ie od 1,5-3mm zbieżny.
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » ndz kwie 05, 2009 10:03 am
a zapytam jeszcze tematem zbierzności, chciałbym pióra resorów przeklepac u kuwala, czyli trzeba je wyciagnac z auta. trzeba ustawiac zbierznośc po takich zabiegach?? dodam ze na obu osiach by sie klepanko przydało

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » ndz kwie 05, 2009 10:30 am
Nie trzeba, resory nie mają wpływu na zbieżność. Najpewniej kierownica ustawi się w innej pozycji, można to olać, albo wyregulować na krótkim drążku.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » ndz kwie 05, 2009 12:05 pm
co do przodu to wiem, koła jesli na drazkach beda miały zbierznosc to same sie ustawia do jazdy na wprost, ale tył?? jak sie przesunie cały most to zbierznosc wyleci
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » ndz kwie 05, 2009 1:39 pm
raczej nie ma jak się przesunąć i wróci na swoje miejsce
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » ndz kwie 05, 2009 5:00 pm
a no to lux, dzieki za podpowiedz

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości