Jak to złożyć, pomóżcie !!!!!!!!!!!!
Moderator: Student
Jak to złożyć, pomóżcie !!!!!!!!!!!!
Tylko błagam nie linczujcie mnie za ten temat.
Szukałem na forum i przewaliłem kupe postów ale nie znalazłem odpowiedzi. Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć, które bardziej zoobrazowałyby jak zmotać to wszystko do kupy, trochę informacji dostałem od kolegi Jaromy ale niestety zdjęć też nie ma, no i miał inny silnik z kaczki z filtrem u dołu, więć montarz też był łatwiejszy. Jeżeli znalazłby się ktoś kto miałby chęć pomóc mi w tym temacie to bardzo proszę bo szlag mnie trafia jak patrzę na auto które stoi bez ruchu od maja. Nie wkurzajcie się że poruszam ten temat, ponownie.
Mam taki zestaw jak to złożyć, w najbardziej optymalny sposób. Może jest ktoś kto ewentualnie podjołby się złożenia takiego zestawu bo ze mnie żaden mechanik, a Ci moi to coś widzę że chyba całkowicie nie mają koncepcji, chyba że podam im jakąś konkretną opcję.
Silnik 240 D MB filtr na górze, sprzęgło MB 300 D, skrzynia oryginał UAZ.
Pozdrawiam
Szukałem na forum i przewaliłem kupe postów ale nie znalazłem odpowiedzi. Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć, które bardziej zoobrazowałyby jak zmotać to wszystko do kupy, trochę informacji dostałem od kolegi Jaromy ale niestety zdjęć też nie ma, no i miał inny silnik z kaczki z filtrem u dołu, więć montarz też był łatwiejszy. Jeżeli znalazłby się ktoś kto miałby chęć pomóc mi w tym temacie to bardzo proszę bo szlag mnie trafia jak patrzę na auto które stoi bez ruchu od maja. Nie wkurzajcie się że poruszam ten temat, ponownie.
Mam taki zestaw jak to złożyć, w najbardziej optymalny sposób. Może jest ktoś kto ewentualnie podjołby się złożenia takiego zestawu bo ze mnie żaden mechanik, a Ci moi to coś widzę że chyba całkowicie nie mają koncepcji, chyba że podam im jakąś konkretną opcję.
Silnik 240 D MB filtr na górze, sprzęgło MB 300 D, skrzynia oryginał UAZ.
Pozdrawiam
sebi
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Ja tak poskładałem (no nie ja fizycznie) pojeździłem sprzedałem i kupiłem oryginał (choć w sumie miałem już nie kupować). Kupa zachodu i auto już nie to samo. Oczywiście remont silnika i tak mnie czeka hehe...
U mnie była płyta dorobiona między silnik i skrzynię i wałek skrzyni toczony żeby do koła zamachowego pasował.
Lepszym wyjściem jest dać skrzynię merca i połączyć ją z przerobionym reduktorem (też kupa robory, ale efekt nieporównywalny - most nie wali w gruchę, silnik w przegrodę, masz porządną skrzynię i reduktor dostaje dodatkowe łożyska w jego najsłabszym miejscu - jedyna wada: silnik idzie do przodu).
A - żeby nie było - człowiek, który mi to robił od razu mi wariant z merca skrzynią polecał - ale mądrzejszy być chciałem
U mnie była płyta dorobiona między silnik i skrzynię i wałek skrzyni toczony żeby do koła zamachowego pasował.
Lepszym wyjściem jest dać skrzynię merca i połączyć ją z przerobionym reduktorem (też kupa robory, ale efekt nieporównywalny - most nie wali w gruchę, silnik w przegrodę, masz porządną skrzynię i reduktor dostaje dodatkowe łożyska w jego najsłabszym miejscu - jedyna wada: silnik idzie do przodu).
A - żeby nie było - człowiek, który mi to robił od razu mi wariant z merca skrzynią polecał - ale mądrzejszy być chciałem

Grzechu_z_UAZ
Mam silnik 2.4 D i wałka nie musiałem zmieniać. Docisk jest merca, tarcza żukowska (stoczona na śr. zewnętrznej) i łożysko oryginał Uaz. Z poprzednim filtrem to była grodź przerabiana, teraz mam od MB i jest ok. Jeśli chodzi o stuki i hałasy z grodzi to to normalne w uazie, że coś gdzieś puka i wali. Miski olejowej nie przerabiałem, jest pod klepana i są założone buli jaja chroniące miskę przed gruchą mostu. Jeździ to w terenie i nic się nie dzieje.wałek skrzyni toczony żeby do koła zamachowego pasował.
Powodzenia



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Czołem
Panowie tak ja wcześniej napisałem nie mam odwrotu, pozbyłem się już instacji gazowej i tak jak pisałem oryginał jest w fatalnym stanie. Proszę nie piszcie że mam zakładać oryginał bo to całkowicie nie wchodzi w rachubę koniec kropka. Jeżeli możecie to pomózcie mi w kwesti tego zestawu który wymieniłem wcześniej.
Pozdrawiam
Panowie tak ja wcześniej napisałem nie mam odwrotu, pozbyłem się już instacji gazowej i tak jak pisałem oryginał jest w fatalnym stanie. Proszę nie piszcie że mam zakładać oryginał bo to całkowicie nie wchodzi w rachubę koniec kropka. Jeżeli możecie to pomózcie mi w kwesti tego zestawu który wymieniłem wcześniej.
Pozdrawiam
sebi
walek sprzeglowy sie toczy na koncu bo w mercu w wal nie wejdzie lozyslo tak duzej srednicy. kolnierz jest od skrzyni mercedes, a miedzy ten kolnierz a skrzynie uaza wsadzasz blache nie pamietan 12czy 14 mm i gra. srodkowanie za pomoca tulei wytoczonej na wymiary; wewnatrz ciasno na tuleje skrzyni uazowej(tej po ktorej chodzi lozysko oporowe), a zewnatrz ma wejsc ciasno do kolnierza ze skrzyni merca, on ma troche wieksza srednice osadzenia. silownik sprzegla zostaje merc. tarcza tak jak piszesz zuk stoczony ze srednicy, ale uwaga! merc ma grubsza tarcze i tego nie zacisnie! musisz srednice osadzenia docisku (tam gdzie przychodza sruby docisku) stoczyc o roznice w grubosci tarcz. inaczej tak slizga, ze na kraweznik nie wjedziesz
co do miski- mozna skosem zciac od strony gruchy mostu, az do smoka i jest ok po podlozeniu 30mm dystansu pod oryginalne odboje

co do miski- mozna skosem zciac od strony gruchy mostu, az do smoka i jest ok po podlozeniu 30mm dystansu pod oryginalne odboje
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość