Jak to złożyć, pomóżcie !!!!!!!!!!!!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

sebi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 12:43 pm
Lokalizacja: Siedlce

Jak to złożyć, pomóżcie !!!!!!!!!!!!

Post autor: sebi » ndz lis 25, 2007 4:45 pm

Tylko błagam nie linczujcie mnie za ten temat.
Szukałem na forum i przewaliłem kupe postów ale nie znalazłem odpowiedzi. Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć, które bardziej zoobrazowałyby jak zmotać to wszystko do kupy, trochę informacji dostałem od kolegi Jaromy ale niestety zdjęć też nie ma, no i miał inny silnik z kaczki z filtrem u dołu, więć montarz też był łatwiejszy. Jeżeli znalazłby się ktoś kto miałby chęć pomóc mi w tym temacie to bardzo proszę bo szlag mnie trafia jak patrzę na auto które stoi bez ruchu od maja. Nie wkurzajcie się że poruszam ten temat, ponownie.

Mam taki zestaw jak to złożyć, w najbardziej optymalny sposób. Może jest ktoś kto ewentualnie podjołby się złożenia takiego zestawu bo ze mnie żaden mechanik, a Ci moi to coś widzę że chyba całkowicie nie mają koncepcji, chyba że podam im jakąś konkretną opcję.

Silnik 240 D MB filtr na górze, sprzęgło MB 300 D, skrzynia oryginał UAZ.

Pozdrawiam
sebi

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz lis 25, 2007 6:17 pm

Jezeli ty nie jesteś kumaty zmechaniki a twoi mechanicy maja to w d....
To sobie odpuść temat bo tylko wyjdzie kupa złomu lub Pomnik co nie bedzie jezdził . Temat nie jest prosty :-? :-? :-?
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

sebi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 12:43 pm
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: sebi » ndz lis 25, 2007 10:16 pm

No tak, ale ja już nie mam odwrotu, oryginał wyjęty i nadaje się do kapitalki, a MB już kupiony tak że dupa z uszami :( .
sebi

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pn lis 26, 2007 2:08 am

Sprzedaj MB, wyremontuj oryginalny i jazda.......
Na pewno mniej Cię to będzie kosztować....... i kasy i nerwów......
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pn lis 26, 2007 10:10 am

Ja mam taki zestaw, fakt nie ja go montowałem. Też miałem filtr do góry ale mi to nie pasowało i kupiłem na allegro od MB. Radę Ci abyś to wymienił przed montażem to odejdzie Ci modyfikacja tunelu. Życzę powodzenia. :)2 :)2
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » wt lis 27, 2007 1:11 pm

Ja tak poskładałem (no nie ja fizycznie) pojeździłem sprzedałem i kupiłem oryginał (choć w sumie miałem już nie kupować). Kupa zachodu i auto już nie to samo. Oczywiście remont silnika i tak mnie czeka hehe...
U mnie była płyta dorobiona między silnik i skrzynię i wałek skrzyni toczony żeby do koła zamachowego pasował.

Lepszym wyjściem jest dać skrzynię merca i połączyć ją z przerobionym reduktorem (też kupa robory, ale efekt nieporównywalny - most nie wali w gruchę, silnik w przegrodę, masz porządną skrzynię i reduktor dostaje dodatkowe łożyska w jego najsłabszym miejscu - jedyna wada: silnik idzie do przodu).

A - żeby nie było - człowiek, który mi to robił od razu mi wariant z merca skrzynią polecał - ale mądrzejszy być chciałem :oops:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt lis 27, 2007 3:36 pm

wałek skrzyni toczony żeby do koła zamachowego pasował.
Mam silnik 2.4 D i wałka nie musiałem zmieniać. Docisk jest merca, tarcza żukowska (stoczona na śr. zewnętrznej) i łożysko oryginał Uaz. Z poprzednim filtrem to była grodź przerabiana, teraz mam od MB i jest ok. Jeśli chodzi o stuki i hałasy z grodzi to to normalne w uazie, że coś gdzieś puka i wali. Miski olejowej nie przerabiałem, jest pod klepana i są założone buli jaja chroniące miskę przed gruchą mostu. Jeździ to w terenie i nic się nie dzieje.

Powodzenia !! !! !!
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt lis 27, 2007 8:56 pm

posłuchaj Jacka mądrze prawi :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt lis 27, 2007 9:00 pm

Kasprol pisze:posłuchaj Jacka mądrze prawi :lol: :lol: :lol:

Odbierzesz mu radochę z samonaprawy. Niech knuje, przyda się mu na później. Każdy ma potrzebę ingerencji w konstrukcję uaza, inaczej się nie da. :D :D
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

sebi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 12:43 pm
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: sebi » śr lis 28, 2007 7:26 am

Czołem
Panowie tak ja wcześniej napisałem nie mam odwrotu, pozbyłem się już instacji gazowej i tak jak pisałem oryginał jest w fatalnym stanie. Proszę nie piszcie że mam zakładać oryginał bo to całkowicie nie wchodzi w rachubę koniec kropka. Jeżeli możecie to pomózcie mi w kwesti tego zestawu który wymieniłem wcześniej.
Pozdrawiam
sebi

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » śr lis 28, 2007 8:19 am

Jakie chcesz foty? Może Ci coś pomogę. Jak już pisałem, mam taki zestaw u siebie. :)
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pt lis 30, 2007 8:33 pm

walek sprzeglowy sie toczy na koncu bo w mercu w wal nie wejdzie lozyslo tak duzej srednicy. kolnierz jest od skrzyni mercedes, a miedzy ten kolnierz a skrzynie uaza wsadzasz blache nie pamietan 12czy 14 mm i gra. srodkowanie za pomoca tulei wytoczonej na wymiary; wewnatrz ciasno na tuleje skrzyni uazowej(tej po ktorej chodzi lozysko oporowe), a zewnatrz ma wejsc ciasno do kolnierza ze skrzyni merca, on ma troche wieksza srednice osadzenia. silownik sprzegla zostaje merc. tarcza tak jak piszesz zuk stoczony ze srednicy, ale uwaga! merc ma grubsza tarcze i tego nie zacisnie! musisz srednice osadzenia docisku (tam gdzie przychodza sruby docisku) stoczyc o roznice w grubosci tarcz. inaczej tak slizga, ze na kraweznik nie wjedziesz :D
co do miski- mozna skosem zciac od strony gruchy mostu, az do smoka i jest ok po podlozeniu 30mm dystansu pod oryginalne odboje
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość