
Chce w swoim UAZie zrobić zrobić rury



Moderator: Student
no tak ale do podłogi nich nie dokręcisz, wydaje mi się że do ramy i na miejscu baków dać jakies wsporniki, ale niech się wypowiedzą ci co coś atkiego mają. Miał robić progi "prolex" nie się odezwie czy je zrobił i jak je zamocował.Mercenaryy pisze:zwróć uwage na to że nie posiadam baków
widzę że przerabiasz ten sam temat "gaznik". nie dawno odgrzebałem temat tego gaznika, musisz poszukać w archiwum. Ja mam K131 i też bym zmienił.Mercenaryy pisze:A może wiesz coś więcej na temat gaźnika k126g bo taki posiadam ,chciałbym się dowiedzieć czy jest to żarłoczny gaźnik ewentualnie czy są jakieś mniej żarłoczne (solex już o nim słyszałem)
Cześć!Mercenaryy pisze:chciałbym się dowiedzieć co jest jednak lepsze śruby-czy spawać
zaraz, zarazKomodor pisze: Zrobiłem to tak. Po wywaleniu zbiorników i obcięciu dołu budy oraz drzwi mogłem robić. Wymieniłem ździebko skorodowane wzmocnienia podłogi ( częściowo wraz z podłogą) . Zamieniłem je na zamknięte profile zimnogięte bodajże 3x4 cm. Wierzchem na ramie od progu do progu, przykręcone śrubami do ramy przez gumy od budy. Ten z przodu przykręcony do przyspawanych do ramy wsporników. Do tych profili przyspawałem progi z profili zamkniętych, kwadratowych 10x10 cm ścianka gr. 3 mm. Te progi tak wypoziomowałem, że dołem licują się z dołem ramy. Wysunąłem je na 8 cm na zewnątrz budy jako odboje. Dobrze chronią boki i dzięki płaskiej powierzchni nie jest tak łatwo sie z nich zwalić jak z rur . Dodatkowa korzyść to możliwość stawania na nich przy dociążaniu. Spawanie do ramy nie jest dobre. Raz, że ingeruje się w ramę, dwa, że silne uderzenie może ramę uszkodzić, trzy - moje rozwiązanie pozwala na zdjęcie budy razem z tymi progami.
To by było na tyle.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość