rury pod dzwiami

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

rury pod dzwiami

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 8:30 pm

Panowie mam pytanie. :)4
Chce w swoim UAZie zrobić zrobić rury :roll: :roll: pod dzwiami(każdy chyba wie o co chodzi), lepiej spawać czy przykręcać do ramy :roll: (baki są wyciągnięte jest tylko butla na pace).
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

???

Post autor: Władek » śr lut 25, 2004 9:21 pm

Witam!
Drogi Mercenaryy! Przeceniasz moją znajomość rzeczy. Wytłumacz, proszę uprzejmie, o jakie rury chodzi i w których drzwiach? :o :o :o
Pozdrawiam!
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 9:25 pm

chodzi chyba o progi???

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:25 pm

Chodzi mi o orurowanie pod drzwiami (żeby można było zachaczyć hi lift)
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:26 pm

dokładnie progi ,tak
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:27 pm

no to jak lepiej spawać czy na śrubach
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 9:28 pm

Rama trochę daleko trzeba by dać też wsponiki

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:29 pm

zwróć uwage na to że nie posiadam baków
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 9:31 pm

Sam nie robiłem ale w robocie mam zdjęcia takich progów ale trzaba by je jeszcze wzmocnić na lifta. Jak chcesz to ci mogę przesłać ale jutro

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:32 pm

chciałbym się dowiedzieć co jest jednak lepsze śruby-czy spawać
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:34 pm

wielkie dzięki będe czekać na zdjęcia :D
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 9:35 pm

Mercenaryy pisze:zwróć uwage na to że nie posiadam baków
no tak ale do podłogi nich nie dokręcisz, wydaje mi się że do ramy i na miejscu baków dać jakies wsporniki, ale niech się wypowiedzą ci co coś atkiego mają. Miał robić progi "prolex" nie się odezwie czy je zrobił i jak je zamocował.

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » śr lut 25, 2004 9:38 pm

Moim zdaniem solidnie przyspawać tam gdzie rama zdrowa.

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:39 pm

ok będe musiał jeszcze szukać rozglądnąć sie(w mojej miejscowości mało jest UAZów )
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:40 pm

A może wiesz coś więcej na temat gaźnika k126g bo taki posiadam ,chciałbym się dowiedzieć czy jest to żarłoczny gaźnik ewentualnie czy są jakieś mniej żarłoczne (solex już o nim słyszałem)
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 9:53 pm

Mercenaryy pisze:A może wiesz coś więcej na temat gaźnika k126g bo taki posiadam ,chciałbym się dowiedzieć czy jest to żarłoczny gaźnik ewentualnie czy są jakieś mniej żarłoczne (solex już o nim słyszałem)
widzę że przerabiasz ten sam temat "gaznik". nie dawno odgrzebałem temat tego gaznika, musisz poszukać w archiwum. Ja mam K131 i też bym zmienił.

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 9:58 pm

na jaki chcesz zmienić?
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » śr lut 25, 2004 10:03 pm

najlepiej na taki co by na wodzie sie dalo jezdzic :lol:

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 10:11 pm

na razie szukam a ty haidi patrzyleś za tym gaznikiem o którym "rozmawialiśmy"

Komodor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 11, 2003 11:34 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Komodor » śr lut 25, 2004 10:33 pm

Mercenaryy pisze:chciałbym się dowiedzieć co jest jednak lepsze śruby-czy spawać
Cześć!

Zrobiłem to tak. Po wywaleniu zbiorników i obcięciu dołu budy oraz drzwi mogłem robić. Wymieniłem ździebko skorodowane wzmocnienia podłogi ( częściowo wraz z podłogą :wink: ) . Zamieniłem je na zamknięte profile zimnogięte bodajże 3x4 cm. Wierzchem na ramie od progu do progu, przykręcone śrubami do ramy przez gumy od budy. Ten z przodu przykręcony do przyspawanych do ramy wsporników. Do tych profili przyspawałem progi z profili zamkniętych, kwadratowych 10x10 cm ścianka gr. 3 mm. Te progi tak wypoziomowałem, że dołem licują się z dołem ramy. Wysunąłem je na 8 cm na zewnątrz budy jako odboje. Dobrze chronią boki i dzięki płaskiej powierzchni nie jest tak łatwo sie z nich zwalić jak z rur . Dodatkowa korzyść to możliwość stawania na nich przy dociążaniu. Spawanie do ramy nie jest dobre. Raz, że ingeruje się w ramę, dwa, że silne uderzenie może ramę uszkodzić, trzy - moje rozwiązanie pozwala na zdjęcie budy razem z tymi progami.

To by było na tyle.
Komodor

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » śr lut 25, 2004 10:35 pm

nie haidi tylko hajdi :evil:
nie patrzylem bo wczoraj znalazlem wkoncu to piwo i dzisiaj lezakowalem w domu.
ale znajde spoko :)2

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 10:37 pm

:)2

Awatar użytkownika
Mercenaryy
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt lut 24, 2004 6:35 pm
Lokalizacja: Strzyżów n/W PL -Linden NJ

Post autor: Mercenaryy » śr lut 25, 2004 10:56 pm

Komodor
jak masz zdjęcia tych progów to mi przyślij
,będe może próbował to co ty robić. Ja też mam obciętego UAZa do zawiasów.
Samotny UAZ w Polsce i ja z Z moim nowym(starym) Isuzu TROOPEREM 3.2 BENZYNKA

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw lut 26, 2004 2:11 pm

przykręcić do ramy, a łaczenie z buda bym odpuścił
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
prolex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mazury

Post autor: prolex » czw lut 26, 2004 4:09 pm

Komodor pisze: Zrobiłem to tak. Po wywaleniu zbiorników i obcięciu dołu budy oraz drzwi mogłem robić. Wymieniłem ździebko skorodowane wzmocnienia podłogi ( częściowo wraz z podłogą :wink: ) . Zamieniłem je na zamknięte profile zimnogięte bodajże 3x4 cm. Wierzchem na ramie od progu do progu, przykręcone śrubami do ramy przez gumy od budy. Ten z przodu przykręcony do przyspawanych do ramy wsporników. Do tych profili przyspawałem progi z profili zamkniętych, kwadratowych 10x10 cm ścianka gr. 3 mm. Te progi tak wypoziomowałem, że dołem licują się z dołem ramy. Wysunąłem je na 8 cm na zewnątrz budy jako odboje. Dobrze chronią boki i dzięki płaskiej powierzchni nie jest tak łatwo sie z nich zwalić jak z rur . Dodatkowa korzyść to możliwość stawania na nich przy dociążaniu. Spawanie do ramy nie jest dobre. Raz, że ingeruje się w ramę, dwa, że silne uderzenie może ramę uszkodzić, trzy - moje rozwiązanie pozwala na zdjęcie budy razem z tymi progami.
To by było na tyle.
zaraz, zaraz :o :o :o jeśli dobrze zrozumiałem to szanowny kolega zrobił swoje progi tak, że jak podnosi auto hilift-em to biedna buda musi dzwigać ramę z resztą gratów :)5 :)5 :)5 czy czegoś nie zrozumiałem :)5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość